Vitutusketju

  • 10 669 346
  • 56 216

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Koko päivä on mennyt päin persettä. Ensin tuo edellä mainittu toimittajan ohari. Sitten HPK pelaa päin persettä enkä edes näe uusia vahvistuksia, Burströmiä tai Tallasia tositoimissa.

Sitten vituttaa eräänlaiset ihmiset, tai pikemminkin heidän sähköpostikäyttäytymisensä. He pyytävät minua pitkän aikaa sitten järjestämään erästä juttua. No nyt minä vihdoin päätän järjestää asian ja lähetän heille e-maililla muutaman aihetta koskevan kysymyksen. Viestini sisältää selkeästi seuraavan katkelman: "Nyt sitten toivoisin, että vastaatte seuraaviin kysymyksiin mieluiten e-mailitse:

Viestin lähetyksestä on jo pari päivää ja varmasti ainakin osa heistä on lukenut viestini, mutta yksikään ei ole vastannut. Siis jumalauta, onko nykyään suomalaisten luetunymmärrys niin heikkoa, vai onko vastaamattomuus sen merkki, että "Älä järjestäkään koko tapahtumaa, ei meitä sittenkään kiinnosta".

VITTU!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Valvominen etenkin silloin, kun pitäisi ja haluaisi nukkua, on aivan helvetin hauskaa! ...Otettava järeämmät nukahtamiskeinot käyttöön.

NIM: "Yritin nukahtaa 1½h - Turhaan"
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vituttaa tämä tyhjä olo sisälläni. Kerrankin kun on löytänyt sielunveljen, palasen joka ratkaisi suuren osan elämän palapelistä, niin sitten kuulee ettei näe häntä enää kuin muutaman kerran.

Ainut ihminen joka on todella tärkeä. Ja sitten hän olisi poissa. Kaukana ulkomailla. Tosin sain mahdollisuuden lähteä mukaan, mutten ole varma pystynkö jättämään kaikkea taakseni.

Aivan hirveä olo. Tulisi nyt joku iso käsi ja tarttuisi niskasta, oma käsi ei taida taipua sinne..
 

Miguel

Jäsen
Viisaudenhammasta taitaa puskea esiin, ja sekös vituttaa. Sen verran on ikenet sieltä kohdalta turvoksissa, että ei voi pureskella kunnolla ja pientä särkyä tuntuu koko ajan. Yöllä särky meni aivan uusiin ulottuvuuksiin. Minä kun olen huonouninen jo muutenkin, niin viimeöinen oli kuin ylistys sängyssä yksin pyörimiselle. Menin sänkyyn vähän puolenyön jälkeen, mutta nukahdin vasta joskus puoli neljän tienoilla! Poison voi minullekin informoida "järeämmistä nukahtamiskeinoista".
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Miguel
Poison voi minullekin informoida "järeämmistä nukahtamiskeinoista".

Se on leka. Saa joko alkosta tai rautakaupasta.

P.S. Vituttaa oma saamattomuus välillä.
 
Perkele.

Kaksi kuukautta sitten ajattelin, että elokuun loppuun mennessä saan velat maksettua. Nyt laskin, että saan velat maksettua lokakuun loppuun mennessä (kiitos DNA:n, anopin jne. jne.). Oma vika, mutta perkele soi silti.

Vittu pitää teekin juoda ilman hunajaa...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Fläppis
Se on leka. Saa joko alkosta tai rautakaupasta.

Minun eilisessä tapauksessani sen sai Alkosta. Voin suositella Miguelillekin, uni tuli kohtuu nopeasti alkuhiprakan häivyttyä. Tosin jos sinulla on aamulla lähtö jonnekin, etkä ehdit nukkua kuin kolmisen tuntia, en suosittele kokeilemista. Hyvin kyllä selvisin omasta päivästäni tänään ja eipähän tarvitse ihan heti toistaa samaa, ainakaan toivottavasti. Seuraavalla kerralla käännyn sitten rautakaupan tuotteiden puoleen.

Niin.. Vitutus... Nyt ei oikestaan vituta. :) "Muutamat" läksyt on tosin tuossa tekemättä, jos vapaaehtoisia tekijöitä löytyy, ottakaa ihmeellä yhteyttä privaviestillä. Aihepiirit ovat venäjän ja ruotsin kielet.
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa tällä hetkellä tilanne työpaikalla. Koko paketti on romahtamassa käsiin eikä johto tunnu olevan sitoutunut tehtäviinsä. Orastavalle perikadolle viitataan kintaalla. Itsellä on pitkä tausta nykyisessä organissaatiossa ja siksi kannan suurta huolta näistä perinteistä ja jatkuvuudesta. Asiat ei saa loppua rumasti. Paine kasvaa koko ajan, ylistressaantunut ja vittuuntunut olo.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Juuri tällä hetkellä ei vituta yhtikäs mikään. Edes koulu. Olen ehtinyt tottua arkirytmiin yllättävän nopeasti ja kivuttomasti. Vielä kun sain viimeisen nelosen hoidettua pois kummittelemasta todistuksessa, tuntuu kaikki olevan kunnossa tällä hetkellä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Kerho pelaa päin persettä tällä hetkellä. Onneksi en mennyt katsomaan.

Ja tuo ylempänä manaamani ihmisten sähköpostikäyttäytyminen oli turha vittuuntuminen. Nyt on tullut kaikilta vastaus. Ilmeisesti sitä itse ehtii lukemaan sähköpostinsa niin useasti, ettei ehdi tajuamaan, että joillain voi näin kesällä mennä siihen muutamakin päivä. Vituttaa että itse on niin kärttyisä että vittuuntuu, jos ei vastausta kuulukaan hetkessä.

Tai sitten nuo henkilöt lukevat myös Jatkoaikaa ja tuo avautumiseni tehosi. =)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
tää on just tätä, aamulla aurinko paistaa ja keli on lämmin...siispä lähtiessäni rakentelemaan Nuorten Jukolaa päätän pistää shortsit ja t-paidan päälle...paskat mitään sadetakkia/enempiä vaatteita tarvitsee.

Noh kyllähän sitä puoleenpäivään asti ihan mukavissa keleissä puuhailtiin mutta sitten....ja nyt märkä ja vittuuntunut varjo kiroaa vielä lupaustaan lähteä pienelle iltapurjehdukselle...noh tällä kertaa vuoraan itseni varpaista päähän gore-texilla.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Tj
Vituttaa se, jos odottelee koostelähetystä jostain urheilutapahtumasta niin AINA löytyy joku kusipää jonka on aivan pakko päästä tulos paljastamaan vaikka se olisi erikseen kielletty. Runkkaatteko samalla kun pääsette tuloksia paljastelemaan? Nimimerkki aaa:lta kaipaisin vastausta, saako tästä tosiaan jotain kiksejä vai teetkö sen pelkkää paskamaisuuttasi?

aaa ei kykene vastaamaan kysymykseesi koska lusii parhaillaan kahden viikon pelikieltoa provokatiivisten sekä chat-linjalle heilahtavien viestiensä seurauksena ;D

Minua vituttaa tällä hetkellä, se että itselleni läheinen ihminen on allapäin minun ns. huolimattomuudestani johtuen....
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miehet, edelleenkin. Minua kohtaan on käyttäydytty tökerösti ja minun kavereitani kohtaan myös.

Muuttostressi pukkaa päälle. HUomenna täytyy taas nousta ajoissa ylös, enkä siis saa ensi yönäkään nukuttua pois univekojani.

Kämppis, joka ei saa ikinä aikaiseksi hankkia mitään yleisesti hyödyllistä laitetta, kuten esimerkiksi imuria. Minä kun muutan tästä kämpästä pois, hän olettaa uudella asukilla olevan mikron, imurin sekä pyykkikoneen. Teoria tähän ostamattomuuteen kuului: "Mitä myöhemmin sen ostaa, sen pitempään se kestää." Sillä lailla!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, taas makaan turhan panttina sängyssä, eikä unen tulemisesta toivoakaan.

Siispä nousen ylös ja tulen Jatkoaikaan. Ei siinä muuten mitään, mutta, kun pitäisi aamulla lähteä Suokkia kohti...
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Poison
Minun eilisessä tapauksessani sen sai Alkosta. Voin suositella Miguelillekin, uni tuli kohtuu nopeasti alkuhiprakan häivyttyä.

Enpä tiedä. Pienessä hiprakassa uneen pääseminen on minulla joskus ollut samaa rataa kuin selvänäkin. Mutta kun alla on kovemmat kännit, meikäläinen nukahtaa nopeasti ja vetelen hirsiä todella sikeästi. Siinä vaan taitaa olla se huono puoli, että väsymys saattaa iskeä päivällä, koska uni on jossain määrin häiriintynyttä.

Niin pahasti en koe kärsiväni unettomuudesta, että Alkon tuotteita alkaisin käyttää avustuksena. Sitä paitsi nyt on hetken tipaton tauko, kun etelässä tuli vedettyä useamman viikon edestä.


Tosin jos sinulla on aamulla lähtö jonnekin, etkä ehdit nukkua kuin kolmisen tuntia, en suosittele kokeilemista.

Yläasteaikoina taisi poikkeuksellisia erikoispäiviä lukuunottamatta alkaa koulu joka aamu kahdeksalta. Nyt taas on osunut sellainen lukujärjestys, että kahdessa ensimmäisessä jaksossa menen viikossa kaksi kertaa yhdeksään ja kolme kertaa kymmeneen, ei siis ollenkaan kahdeksaan koeviikkoja lukuun ottamatta. Eli ehdin nukkumaan aivan riittävästi. Mutta kuten ylhäältä ilmenee, en ole muutenkaan käyttämässä noita nukahtamiskeinoja.

Nyt on hammaskin rauhoittunut, ei särje enää juuri yhtään. Taidan siis olla jälleen kerran väärässä ketjussa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
No vittu. Klockan är jotain, kaikki nukkuu ja niin pitäisi meikäläisenkin. Tuntuu jotenkin siltä, että Senaatintorin keikasta tulee floppi. Sade ei haittaa, eikä edes tuleva humala. No, vitut.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vettä sataa niin kerpeleesti. Ja sekös nukuttaa. Ja töissä pitäisi olla vielä 16 tuntia...
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Jii
Vettä sataa niin kerpeleesti. Ja sekös nukuttaa. Ja töissä pitäisi olla vielä 16 tuntia...

Juurikaan nyt ei vituta itseäni mikään, sympatiavitutukseni saa jo raamatullisia piirteitä. Jii, etkös ollut jo illalla/yöllä duunissa? Jatkuuko sama edelleen vai ehditkö ottaa zetaa (no niin IFK fanit, se tarkoittaa unta) jossain välissä?

Mikä työpaikka tuollainen on? Ihan vaan siinä mielessä etten vahingossakaan hae sinne. Koskaan.
 
tip top tip top tipetipe tip top...

Mikä helvetti siinä on että joka päivä pitäisi olla mopin varressa lattiaa kuuraamassa tai pyyhkimässä pölyjä jollain rievulla lipaston päältä?

Onko se oikeasti niin hirvittävän kammottavan kurja asia, jos sohvan alla on muutama pölyhiukkanen?

Ei minun elämäni laatu romahda tai yöuneni huonone, vaikka tietäisinkin, että keittiön pöytäliinassa on piskuinen kastiketahra.

Eikä ruoka maistu tippaakaan paremmalta tai auringonpaiste tunnu lämpimämmältä kahdeksan tuntia kestäneen suursiivouksen jälkeen.

Maanantaina siivotaan sen vuoksi, että tiistaina olisi sitten parempi siivota, kun on vähemmän kuraa lattioilla. Sitten on keskiviikkonakin kivempi siivota, kun on jo tiistaina hieman siivottu. Puhumattakaan torstaista.

t. nimimerkki "Minäkö tossun alla?"
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: tip top tip top tipetipe tip top...

Viestin lähetti cosmic_rodeo
Maanantaina siivotaan sen vuoksi, että tiistaina olisi sitten parempi siivota, kun on vähemmän kuraa lattioilla. Sitten on keskiviikkonakin kivempi siivota, kun on jo tiistaina hieman siivottu. Puhumattakaan torstaista.

Totesin tuossa jo seurustelun alkuaikoina tuolle vaimolle, että minä en sitten imuroi koskaan. Ja on pitänyt tähän saakka, ja tulee pitämään tästä edes...

Että silleen...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vitutus huipussaan..Omat esitykset rockfutiksessa ei miellytä, ei sitten yhtään..Hieman kadutti yhdessä vaiheessa, että osallistui koko skabaan. Lisäksi vastustaja latasi pallon täysiä "alakertaan"..Hmm..kiva herätä huomenna kun on paikat paskana..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. Jäi sähkäkatkon takia menemättä nauhalle noin 5 minuuttia viimeisen(?) Ritari Ässän lopusta. Vittu. No, kaipa siitä alkuosastakin saa jotain selvää ja luultavasti hyvät voittivat. Katson myöhemmin illalla.

On myös erittäin kivaa edetä käsikopelolla säkkipimeässä rappukäytävässä kolmanteen kerrokseen. Valoisa puoli on tosin se, että jos olisin ollut liikkeellä pari kolme minuuttia aiemmin, olisin saanut todennäköisesti viettää mukavan puoli tuntia pimeässä hississä.


EDIT: Olikin näemmä laajempi homma. Koko Etelä-Suomi pimeänä? Kuvittelin paikalliseksi, kun olin näkeväni valoja keskustan suunnassa. Taisivat olla jotain sataman hätävaloja.

Nimimerkillä "Laajamittaiset sähkökatkokset eivät ole mahdollisia Suomessa."
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Moto
EDIT: Olikin näemmä laajempi homma. Koko Etelä-Suomi pimeänä? Kuvittelin paikalliseksi, kun olin näkeväni valoja keskustan suunnassa.

Meikä on sitten kai muuttanut salaa pohjoiseen, vittu.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Sen kerran kun päättää olla viikonvaihteen selvin päin ja vielä toteuttaakin päätöksensä, niin totta kai koko muu maailma vetää soodaa. Joku nero jo ehti ehdottaa että menisin ihan kuiviltaan kavereiden kanssa liikenteeseen. Toki, toki! En ymmärrä miten jotkut jaksavat viihtyä kännisten kavereiden kanssa selvänä ja vielä pitää hauskaa samaan aikaan. Ei sovi tähän luonteeseen, testattu on.

Pakko siis pysyä loputkin päivästä kotona, muuten ei pysy kuivilla.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Thornton
Ensimmäinen viesti sitten tähän ketjuun meikäläiseltä.
Vitun helvetin perkele. Viimeistään huomenna moni yhtyy tähän samaan vitutukseen. Tsemppiä... Go get them!

Älä sano.... VOI VITTU!!! Mikään ei ole vituttanut enempää kuin tämä. Se siitä sitten, SM-liiga menetti parhaan pelaajansa. Ehti jo itse hetken uskoa lottovoittoon. Mutta se ei näköjään koskaan osu omalle kohdalle.. Täytyy toivottaa onnea, jos vielä näen joskus.

Editoidaan sen verran, että varmistusta ei ole vielä tullut. Jos jostain syystä ei tulisikaan, tämä vuodatus olisi turha. Toivon sitä.

EDIT2: Mikä muita nykyään pännii kun pitää vittuilla aina näistä "salaperäisistä" kirjoituksista. Kyllä, minun mielestäni Tuomo olisi liigan paras pelaaja. Siinä on tietysti mukana roimasti kotipojan suosimista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös