Vitutusketju

  • 10 669 426
  • 56 216

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa kun All Saintsin "Booty Cal"l soi koko ajan päässä ja ko. video tulee flashbäckinä mieleen.. Arrrrrrrrgh!

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tuo raskas kaasujalka jonka takia liikutaan pari viikkoa apostolin kyydillä!Sakotkii pitäs saaha jotekii maksettua,tietääpähän miks sitä töissä tulee käytyä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Huuto.net !

Voi ristuksen perse. Voiko paskemmin toimivaa portaalia olla. Jos ei saitti toimi järkyttävän hitaasti niin sittten on servu alhaalla. Ikinä tuo paska ei kunnolla toimi.

Kuka perse siellä on palveluntarjoajana ??

K
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Kaiser Soze
Huuto.net !

Voi ristuksen perse. Voiko paskemmin toimivaa portaalia olla. Jos ei saitti toimi järkyttävän hitaasti niin sittten on servu alhaalla. Ikinä tuo paska ei kunnolla toimi.

Kuka perse siellä on palveluntarjoajana ??

K

Huuto.netissä en ole käynyt koskaan, mutta kuulostaa jotenkin samalta, kuin pari sivua taaempana manaamani Nyt.fi. Varmaankin sama firma taustalla....
 

4ahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Viestin lähetti Kaiser Soze
Huuto.net !

Kuka perse siellä on palveluntarjoajana ??

K

Etusivulla lukee "Copyright 2002 Sonera Oyj"
onko se sitten nykyään synonyymi hitaudelle, ainakin siltä se joskus vaikuttaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miksi meitä suomalaisia vituttaa näin paljon? Tämä ketju on pian Vapaan puolen suosituin ketju kautta aikain, mitä tuossa hieman tilastoja katselin. Niin, eikä minua juuri nyt vituta, kunhan tokaisin. Vittu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Arnold
Miksi meitä suomalaisia vituttaa näin paljon? Tämä ketju on pian Vapaan puolen suosituin ketju kautta aikain, mitä tuossa hieman tilastoja katselin.

Silloin kun vituttaa, niin pitää päästä tinkimään. Jos ihminen saa todella hyvää palvelua, vaikkapa matkatoimistossa, hän kertoo siitä noin kahdelle ihmiselle. Jos taas huonoa palvelua, niin hän kertoo siitä noin kymmenelle ihmiselle. Luvut eivät ole minun keksimiäni.

Verrattuna esim. onnellisuusketjuun, jatkislaiset kirjoittavat vitutusketjuun paljon mieluummin, koska onnellisuus näkyy yleisenä hyväntuulisuutena. Siitä ei ole niin tarvetta kirjoittaa onnellisuusketjuun, koska onnellisuutta ei tarvitse purkaa samalla lailla kuin vitutusta.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
IFK-Metallurg-pelissä on päähänlyöntikarnevaalit ja mä en ole paikalla. Se vituttaa ja rajusti.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Okei... Aiemmin kirjoittelin tuonne toiseen ketjuun, että onkin ihmeen hyvä fiilis, vaikka koulu alkoikin. Nyt alan kuitenkin jo kypsyä. Koitan tässä väsätä lukujärjestyksiä itselleni ja homma pelittäisi muuten nyt, mutta.... Psykologian ja filosofian kursseja en saa mahtumaan mihinkään! Oikeastaan minulla on päällekäin psyka, filosofia ja bilsa. Pähkäile nyt sitten, että mille noista menen ja mitkä kaksi sitten ilmeisesti pääsen (joudun!!) suorittamaan itsenäisesti...Helv...n hel...ti! Etenkään psykologiaa en haluaisi suorittaa itsenäisesti, mutta tuskin mikään biologiakaan kovin helposti luonnistuu... Toki noita kursseja olisi muissakin jaksoissa, mutta silloinkin ne menevät päällekäin, tällä kertaa vain kielien kanssa. Ja mitään venäjän kurssia kun en ihan heti ala itsenäisesti suorittamaan. Ja niin... Jossain välissä pitäisi vielä käväistä sosiaalipsykologian ja terveystiedon kursseilla, tuon tajusin vasta äsken......

Tästä ei yksinkertaisesti tule edes hevosen persettä ja tältä tytöltä loppui kärsivällisyys juuri NYT!!!!!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
äh "urheilijan" elämä on kovaa eikä se helpommaksi muutu jos omaa itsepäisen asenteen ruumiinvammoihin.

Lauantaina meni suunnistuskisassa hieman nilkka ja silmiin osui taas parit havunneulaset niin että pari km mentiin silmät märkinä.

Maanantaina iltarasteilla Pirkkolan kovat juoksupohjat aiheuttivat jostain syystä hankauman jalkaan, joka sitten alkoi vuotamaan vertakin(onneksi on mustat sukat niin ei lika näy...).

Tänään tuli käytyä taas suunnistamassa, tuloksena molempien nilkkojen "nuljautus" (eivät siis nyrjähtäneet vaan silleen lievemmin), lisäksi silmät saivat taas osumia ja kyynärtaipeeseen ilmestyi jostain kummasta 4 cm pitkä pitkittäisuuntainen syvähkö arpi, hyvä ettei valtimoa repinyt auki.

Tokihan sitä voisi teipata nilkat ennen juoksua tai hankkia pitkävartiset kengät mutta eiiiiiiii tietenkään...tokihan sitä voisi käyttää suojalaseja tms. mutta miksi turhaan...
 

JanJ

Jäsen
Naapuri on ostanut Maseratin. Ai että kiehuu sappi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JanJ
Naapuri on ostanut Maseratin. Ai että kiehuu sappi.

Maserati, onks se syötävää vaiko kenties kauramoottorilla varustettu nelijalkainen?

Syötävää... kenties jotain makarooninkaltaista?

vlad#16.
 

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Viestin lähetti V-man
Silmätulehdus ei ota parantuakseen. Mulla on varmaan tippuri tai klamydia silmässä niinkuin yhdellä työkaverillani aikoinaan. Voi että sentään!

Oletkos ollut Thailandissa lähaikoina?En ymmärrä miten,mutta itse sain siellä klamydian tai jonkun semmosen silmääni.Vaikka luulisi enemmin,että johonkin toiseen paikkaan tarttuisi,sano.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti GM
Oletkos ollut Thailandissa lähaikoina?En ymmärrä miten,mutta itse sain siellä klamydian tai jonkun semmosen silmääni.Vaikka luulisi enemmin,että johonkin toiseen paikkaan tarttuisi,sano.

Ei pitäisi tunkea silmäänsä joka paikkaan....
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edelleen vituttaa toi MTV3n linja -- teksti-TVn etusivulle otsikko "Jokerien vauhti liikaa Salamoille" tai jotain vastaavaa.

Tässä on ollut muitakin harjoitusotteluita. Eilenkin oli HIFK-Magnitogorsk. Mutta Maikkari vaan kertoo, kuinka miljoonabudjetilla pyörivä ryhmä voittaa jonkun pienen Mestisjoukkueen.

Ja sit Jokerien fanit vielä hehkuttaa, kun Helenius on tehnyt maalin. Jiihuu! Kyllä NHLssä pelanneen pakin pitäisikin tehdä maali tollaista joukkuetta vastaan. Ja vielä viimeinen maali, jolloin vastustaja ei varmaan ole edes yrittänyt enää. Säälittävää...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti clayman

Ja sit Jokerien fanit vielä hehkuttaa, kun Helenius on tehnyt maalin. Jiihuu! Kyllä NHLssä pelanneen pakin pitäisikin tehdä maali tollaista joukkuetta vastaan. Ja vielä viimeinen maali, jolloin vastustaja ei varmaan ole edes yrittänyt enää. Säälittävää...

piip,piip, pyääääh. Äitii saa tulla pyyhkimään! Maalla ei taaskaan ymmärretty huumoria, mutta onneksi on mukavaa. Vituttaa lukea moista skeidaa heti aamutuimaan. Säälittävää.......
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No hyvä jos oli huumoria. Helenius vaikuttaa toistaiseksi flopilta. Ja sitä paitsi, se että kannustaa HPKta ei tarkoita sitä, että joku on "maalta." Olen sattunut asumaan isommissa kaupungeissa kuin Helsinki ja ne on saanut Hesan näyttäämään landelta.

Toi on just se mikä mua vituttaa eniten-- Hesalaiset luulevat asuvansa jossain suuressakin kaupungissa. Suurin osa ei edes tiedä minkälainen on suuri kaupunki.

EDIT: Kävin lukemassa ne jutut uudelleen ja täytyy sanoa, että helvetin huonoa huumoria se on, jos kyseessä nyt edes on huumori. Taitaa olla jotain hienostunutta, taiteellista huumoria, jota kukaan ei voi ymmärtää. Äkkiä valtion tukirahoja jakoon...
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti clayman
Toi on just se mikä mua vituttaa eniten-- Hesalaiset luulevat asuvansa jossain suuressakin kaupungissa. Suurin osa ei edes tiedä minkälainen on suuri kaupunki.
Antaa heidän pitää illuusionsa. Siitä on nimittäin tavattomasti viidykettä meille muille ;)
Enää ei vituta yhtään olla töissä. Johan siitä laiskottelusta, auringossa lekottelusta ja myöhään nukkumisesta tarpeekseen saikin neljässä viikossa. Lomalla, siis.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Designer
Antaa heidän pitää illuusionsa. Siitä on nimittäin tavattomasti viidykettä meille muille ;)

Tuli nukuttua vähän huonosti. Ei se oikeesti niin hirveesti vituta. Mieluummin asun Hämeenlinnassa tai Jyväskylässä, jossa opiskelen tällä hetkellä. On mukavan rauhallista, varsinkin H-linnassa.
 

JanJ

Jäsen
Vituttaa noi landet ku ne ei snaijaa meit stadilaisii.
T: 2000 asukkaan kylässä syntynyt JanJ
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti GM
Oletkos ollut Thailandissa lähaikoina?

Joo. Vuonna 1996. Voikohan muuten liiallisesta naisten muotojen katselusta saada sukupuolitaudin silmään? Se selittäisi kaiken. Olen selvästi iskenyt silmäni vahingossa johonkin likaiseen hutsuun.

Tämä on taas näitä vitutuspäiviä kun mikään ei onnistu:

- Aamulla painoin herätyskellon torkun kiinni ja nukuin melkein pommiin

- Seuraavaksi huomasin, että silmätulehdus senkun pahenee.

- Kiireessä töihin mennessä meinasin tankata porukoiden autoon dieseliä, kunnes huomasin erheeni ja ajoin bensapumpulle ja tankkasin ysikasia. Sitten tajusin, että ei perkele mun ois tarvinnut 98:a laittaa. Meni rahaa hukkaan.

- Töihin tullessa meinasin unohtaa leimata itseni sisään.

- Onneksi päivän pelastaa se, että työasemat on päivityksessä eli saan surffata oikein luvan kanssa kunnes serverit saadaan kuntoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös