Vitutusketju

  • 10 669 363
  • 56 216

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Autoni tarvitsee takuuhuoltoa ja sain huollosta ajan kolmen viikon päähän. Mutta siihen mennessä takuuseen oikeuttavat kilometrit on jo ummessa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllähän siihen on tottunut että PC-pelit kaatuvat jatkuvasti, mutta on se vittu jos kännykkään tilattu mobiilipelikin kaatuu. Maksoin siitä kuitenkin yli kahdeksan euroa... Jonkun vitun java virheen se heitti jossain välissä... Mitä vittua sitä nyt tekee junamatkoilla?

Onko muuten joku oikeasti saanut joskus tilaamansa soittoäänen IL:ssäkin mainostetusta MTV3:n portaalista? Kaks yrittäny tilata moniäänistä soittoääntä, ekalla kerralla tuloksena kaksi viestiä, joista ensimmäinen ilmoitti "Biisi tulossa" ja toinen ilmoitti että "Kuvaviesti saapunut osoitteeseen www.radiolinja.fi/sms/" sekä koodin sen katsomiseen. Toisella yrityksellä en saanut enää sitten mitään viestiä, soittoäänestä puhumattakaan. Loistava palvelu...

Toiseksi vituttaa nais(t)en tyhmyys...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti wilco
Noh, aloitetaan vaikka siitä, että metsästäjien, jotka harventavat hirvikantaa ja näin estävät hirvituhoja, ei tarvitse myös maksaa näistä hirvien aiheuttamista tuhoista hirvilupien muodossa.

Että silleen...

Nyt mua vituttaa! Parempi idea olisi kasvattaa petokantaa harventamaan hirviä. Samalla voisi lakkauttaa "luvallisen" metsästyksen kokonaan, riittäisi suurpedoille ravintoa luonnosta. Ei tarvitsisi ehkä niidenkään enää tappaa kotieläimiä ja saada vihoja niskaansa.

Vittu.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Pärde
Parempi idea olisi kasvattaa petokantaa harventamaan hirviä. Samalla voisi lakkauttaa "luvallisen" metsästyksen kokonaan, riittäisi suurpedoille ravintoa luonnosta. Ei tarvitsisi ehkä niidenkään enää tappaa kotieläimiä ja saada vihoja niskaansa.

Niin, luuletko, ettei petoeläimet ottaisi ruokansa sieltä mistä helpoiten saa. Juostako hirven perässä vai ottaakko valmiiksi aidattu lammas, kas siinäpä pulma, vaiko tuo ihanan pinkki vauva tuosta...

Että silleen...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti wilco
Niin, luuletko, ettei petoeläimet ottaisi ruokansa sieltä mistä helpoiten saa. Juostako hirven perässä vai ottaakko valmiiksi aidattu lammas, kas siinäpä pulma, vaiko tuo ihanan pinkki vauva tuosta...

Että silleen...

Jottet pitäisi minua ihan totaali-idioottina, myönnän ideassani olevan puutteita. Kuitenkaan valintatilanne ei ole aina se, että mennään sen ärsyttävän määkijän kimppuun. Monimutkaiset järjestelmät jne.

Oli miten oli, ei kuulu tähän ketjuun[EDIT:kuuluu itse asiassa sinä määrin, että tämä aihe on oma kestovitutukseni]. Jos haluat, voit kysellä perustelujani yv:llä.

PS. Ihminenkin on petoeläin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Kaiser Soze
"Moottoripyörällä ajanut pariskunta sai surmansa törmättyään hirveen Perniössä sunnuntaina iltapäivällä. Onnettomuudessa kuolivat 25-vuotias nainen ja 27-vuotias mies. "

Vittu !
Minä olen sitä mieltä että Suomessa saa olla 2 hirveä. Molemmat korkeasaaressa.

K

Joo, mun mielestä ratikat pitäis kieltää Helsingistä, motoristi jäi alle.

Mua vituttaa Hirvien vihaaminen. On totta, että ne aiheuttaa tuhoja. Niin aiheuttaa vaikka viinakin, mikä aiheuttaa paljon enemmän tuhoa ja kärsimystä kuin uljaat Hirvet.

Miettisit vähän.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaikki menee päin persettä. Opiskelut ja íhmissuhteet eritoten. Opiskelumotivaatio nollissa, tänään suututin vanhan kaverini ihan vahingossa kun sanoin ihan leikilläni että "Mitä sää sekaannut alaikäisiin" Ja nyt molemmat (hän ja tyttöystävänsä) ovat vihoissaan. Masennukseksi tätä voisi sanoa...
 

Miguel

Jäsen
Vituttaa kun rahat menee sivu suun. Olin miettinyt valmiiksi tulosvedot tämäniltaiseen pesisotteluun. Muistelin, että yleensä viikolla pesistulosvedot suljetaan klo 17.55 ja elin tuon oletuksen varassa. Noh, kioskille päästyäni huomasin, että kohde oli suljettu jo 17.25. Pattijoki-Hyvinkää päättyi 5-3 ja kerroin oli suunnilleen 55. Tietenkin tuo veikkaus oli suunnitelmissani, mutta Veikkaus ei suunnitelmia palkitse.

Yksi asia, joka ei niinkään vituta vaan ihmetyttää, on opiskelumotivaationi katoaminen. Ei pitäisi luovuttaa, kun lukio on loppusuoralla...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti pernaveikko
Mua vituttaa Hirvien vihaaminen. On totta, että ne aiheuttaa tuhoja. Niin aiheuttaa vaikka viinakin, mikä aiheuttaa paljon enemmän tuhoa ja kärsimystä kuin uljaat Hirvet.

Miettisit vähän.

Uljaat hirvet.. just joo.. Annetaan lisääntyä vapaana, ei karsita kantaa... Tappakoot vaan liikenteessä väkeä kuinka paljon tahansa. Eihän sillä mitään merkitystä ole kun sporalla tai junalla kulkee duunissa.. ei ne mun duunimatkan varrella ole..

"Poliisin mukaan viime vuonna Suomessa kolaroitiin 2537 kertaa hirven, ja 2049 kertaa peuran kanssa. Onnettomuuksissa vammautui 241 ja kuoli 12 tienkäyttäjää."


"Koko maassa on valtion varoista korvattu maatalouden hirvivahinkoja viime vuosina vajaa 4 miljoonaa markkaa vuodessa ja liikenteen vastaavia vahinkoja saman verran. Autoilijat tosin ovat maksaneet hirvionnettomuuksien kuluja yli 50 miljoonaa markkaa vuodessa vakuutusmaksuista."

Miettisit itsekin..

K
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Kaiser Soze
Uljaat hirvet.. just joo.. Annetaan lisääntyä vapaana, ei karsita kantaa... Tappakoot vaan liikenteessä väkeä kuinka paljon tahansa. Eihän sillä mitään merkitystä ole kun sporalla tai junalla kulkee duunissa.. ei ne mun duunimatkan varrella ole..

Olen kyllä sitä mieltä näistä hirvivahingoista liikenteessä, että ei niitä varoituksia turhaan sinne teiden varsiin laiteta ja varoitella uutisissa. Kyllä se paljon on kiinni myös kuskin ajotottumuksista ja valppaudesta.

Ei millään KSn kirjoituksia vastaan tai puolesta, vaan yleisesti hieman herättämään ihmisiä ajattelemaan omaa ajamistaan. Vituttaa ne turhat uhrit, niin ja lintubongarit.

Huomenna alkaa viattomien pienten sorsien (mielellään isojen) murhaaminen...

Että silleen...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Kaiser Soze

"Poliisin mukaan viime vuonna Suomessa kolaroitiin 2537 kertaa hirven, ja 2049 kertaa peuran kanssa. Onnettomuuksissa vammautui 241 ja kuoli 12 tienkäyttäjää."

Tämäkin vituttaa. Montako hirveä ja peuraa kuoli näiden kolarien aiheuttamana? Veikkaan, että on lähemmäs sataa se prosentti. Katsos, ei se ihmisen henki ole yhtään muiden eliöiden henkeä arvokkaampi. Eläimiä kaikki tyynni.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti wilco
Huomenna alkaa viattomien pienten sorsien (mielellään isojen) murhaaminen...

Että silleen...

Nyt alkoi vituttaa minuakin. Se on nimittäin yhtä helvettiä asua sadan metrin päässä järvestä silloin kun sorsia aletaan räiskiä. Ja kun perkeleet aloittavat sen vielä aamulla ennen kahdeksaa. Menisivät keskelle järveä ampumaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Pärde
Katsos, ei se ihmisen henki ole yhtään muiden eliöiden henkeä arvokkaampi. Eläimiä kaikki tyynni.

Kyllä se vain taitaa olla. Jos valintatilanne tulee, on varma, että nalle luppakorva tipahtaa ensin...

Että silleen...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Pärde
ei se ihmisen henki ole yhtään muiden eliöiden henkeä arvokkaampi. Eläimiä kaikki tyynni.

Paskat.
Sano tuo perheen pienimmäiselle joka on juuri menettänyt isänsä hirvionnettomuudessa.
Sinä voit pitää itseäsi eläimenä. Minä olen ihminen. Eikä ihmista ja eläintä voi ikinä rinnastaa.

Keskustelua voidaan jatkaa tässä ketjussa

Onneksi kausi taas pian alkaa.

K
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Ghost
Nyt alkoi vituttaa minuakin. Se on nimittäin yhtä helvettiä asua sadan metrin päässä järvestä silloin kun sorsia aletaan räiskiä. Ja kun perkeleet aloittavat sen vielä aamulla ennen kahdeksaa. Menisivät keskelle järveä ampumaan.

Taitaisi kuulua vielä paremmin keskeltä järveä, kun silloin ei ole niitä puskia aivan vieressä vaimentamassa ääntä. Ja sitäpaitsi, jos huomenna aloittavat ennen kahdeksaa, niin rikkovat lakia. Sorsastus alkaa 20.8. klo 12.00. Mutta on nyt muidenkin eläinten metsästysaika.

Että silleen...
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Vituttaa se, jos odottelee koostelähetystä jostain urheilutapahtumasta niin AINA löytyy joku kusipää jonka on aivan pakko päästä tulos paljastamaan vaikka se olisi erikseen kielletty. Runkkaatteko samalla kun pääsette tuloksia paljastelemaan? Nimimerkki aaa:lta kaipaisin vastausta, saako tästä tosiaan jotain kiksejä vai teetkö sen pelkkää paskamaisuuttasi?

Menee samaan sarjaan julkisten paikkojen urheiden töhrijöiden ja kirjaston kirjojen rohkeiden varastajien kanssa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radio Nova vituttaa, ja lujaa! Töissä sitä on ikävä kyllä ollut pakko kuunnella, mutta huomenna kanava vaihtuu, sanoivatpa työtoverit mitä tahansa. Ei riitä että minkä lie Munkin Levoton prinssi soi vähintään kerran tunnissa kyseisellä kanavalla. Nyt tuo biisi helvetistä soi kotonakin jatkuvasti päässä. Miten vitussa siitä pääsee eroon? On muuten mukavaa että Anssi Kelalta on tullut uutta musaa. Pääsee sitten taas Novakin veivaamaan sitä vartin välein. Ei saatana.
 

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti Tj
Vituttaa se, jos odottelee koostelähetystä jostain urheilutapahtumasta niin AINA löytyy joku kusipää jonka on aivan pakko päästä tulos paljastamaan vaikka se olisi erikseen kielletty.


Tämähän on ainainen ongelma. Ei varmaan kannata jatkoaikaa tai edes teksti-tv:tä avata, jos haluaa pitää jännityksen päällä koostelähetykseen asti. Eri juttu sitten jos joku sen on ihan naamatusten mennyt paljastamaan, sellaiseen on huomattavasti vaikeampi varautua. Ainoa vaihtoehto lienee eristäytyä täysin kämppäänsä lähetykseen asti ja laittaa korvatulpat korviin ja laput silmille.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa tai itseasiassa en ole varma vittuttaako paljon vai viä enemmän. Olen tässä kärsinyt alavatsakivuista sunnuntaiillasta asti. Työkseni teen istumatyötä juon aikas paljon kahvia töissä. Olin kipeenä+ saikulla reilu viikko sitten. Söin aika paljon oloa helpottaa Finrexiniä & ibumaxia...

Multa on umppari leikattu--> Joten pienellä päättelyllä päädyin siihen että kuulun n.10% joukkoon suomalaisista joilla on/ollut tämä --> http://www.gastrolab.net/ksulcuf.htm

Niille jotka eivät jaksa/voi/viitsi klikkailla: Minulla on mitä ilmeisemmin mahahaava. Ja ei en polta röökiä, en ole ikinä polttanut... Vituttaa muutenki asiat tuppaavat meneen päin vittua (paitti se tärkein poispäin). Whinekruiks.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
vitutus huipussaan..remontteja talo täynnä-->hissi remontissa (6. kerrokseen kiva kävellä monta kertaa päivässä), katolla remontoidaan (aamukahdeksalta alkoi poraaminen), parveke remontissa (sinne ei pääse). *vitutus*
 

Shane

Jäsen
Ensin muutama ensimmäisenä eteen tullut esimerkki:

ravivihje ketju
Miten viihtyisit ja pärjäisit armeijassa testi
Virus keskustelua
palomuuri ohjelmaa
it taitoja
playoff paikkaa
floppi veskarit

Toisin sanoen miksi helvetissä ihmiset eivät osaa nykyään kirjoittaa alkeellisimpiakaan yhdyssanoja oikein?! Tämänkin palstan lukeminen on toisinaan todella vittumaisen rasittavaa, kun joidenkin nimimerkkien oikeinkirjoitustaito on sitä luokkaa, että sillä ei läpäistäisi edes ala-asteen kolmatta luokkaa.

Joo, ei ole maailman suurin murhe, mutta vituttaa silti.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti wilco
Taitaisi kuulua vielä paremmin keskeltä järveä, kun silloin ei ole niitä puskia aivan vieressä vaimentamassa ääntä.

Se vaan, että kun tuossa rannassa ei ole puskan puskaa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa ku ei reissuduunissa ole iltaisin niin mitään tekemistä! Kortteerissa ei ole edes töllöä. Kuppilassa istumiseen menee melkein joka ilta, eikä tommonen 5-6 pitkää illassa tee oikein hyvää päälle, maksalle ja habitukselle. Alkoholismi väijyy.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Gellner
On muuten mukavaa että Anssi Kelalta on tullut uutta musaa. Pääsee sitten taas Novakin veivaamaan sitä vartin välein. Ei saatana.

Vaatteitani leeen-täääääää...

Onneksi on nettiradiot keksitty. Muuten väittäisin radiota maailmankaikkeuden huonoimmaksi keksinnöksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa, kun lehdistöstä oli otettu oikein yhteyttä ja sovittu haastattelu opiskelijakerhoamme koskien tälle päivälle. No vähän yli tunti odoteltiin toimittajaa, joka ei sitten koskaan saapunutkaan paikalle. No toivotaan, että oli hyvä syy.

Ei sinällään, että olisin julkisuudenkipeä, mutta jos päätoimittaja ottaa yhteyttä ja varmisistaa ajan vielä oikein sähköpostitse, niin luulisi sitten edes ilmoittavan, jos ei pääsekään paikalle.

Että sikäli.

Taisi olla muuten aika pitkä tauko, kun viimeksi olen tähän ketjuun skriivaillut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös