Viestin lähetti wilco
Noh, aloitetaan vaikka siitä, että metsästäjien, jotka harventavat hirvikantaa ja näin estävät hirvituhoja, ei tarvitse myös maksaa näistä hirvien aiheuttamista tuhoista hirvilupien muodossa.
Että silleen...
Viestin lähetti Pärde
Parempi idea olisi kasvattaa petokantaa harventamaan hirviä. Samalla voisi lakkauttaa "luvallisen" metsästyksen kokonaan, riittäisi suurpedoille ravintoa luonnosta. Ei tarvitsisi ehkä niidenkään enää tappaa kotieläimiä ja saada vihoja niskaansa.
Viestin lähetti wilco
Niin, luuletko, ettei petoeläimet ottaisi ruokansa sieltä mistä helpoiten saa. Juostako hirven perässä vai ottaakko valmiiksi aidattu lammas, kas siinäpä pulma, vaiko tuo ihanan pinkki vauva tuosta...
Että silleen...
Viestin lähetti Kaiser Soze
"Moottoripyörällä ajanut pariskunta sai surmansa törmättyään hirveen Perniössä sunnuntaina iltapäivällä. Onnettomuudessa kuolivat 25-vuotias nainen ja 27-vuotias mies. "
Vittu !
Minä olen sitä mieltä että Suomessa saa olla 2 hirveä. Molemmat korkeasaaressa.
K
Viestin lähetti pernaveikko
Mua vituttaa Hirvien vihaaminen. On totta, että ne aiheuttaa tuhoja. Niin aiheuttaa vaikka viinakin, mikä aiheuttaa paljon enemmän tuhoa ja kärsimystä kuin uljaat Hirvet.
Miettisit vähän.
Uljaat hirvet.. just joo.. Annetaan lisääntyä vapaana, ei karsita kantaa... Tappakoot vaan liikenteessä väkeä kuinka paljon tahansa. Eihän sillä mitään merkitystä ole kun sporalla tai junalla kulkee duunissa.. ei ne mun duunimatkan varrella ole..
"Poliisin mukaan viime vuonna Suomessa kolaroitiin 2537 kertaa hirven, ja 2049 kertaa peuran kanssa. Onnettomuuksissa vammautui 241 ja kuoli 12 tienkäyttäjää."
Viestin lähetti wilco
Huomenna alkaa viattomien pienten sorsien (mielellään isojen) murhaaminen...
Että silleen...
Viestin lähetti Pärde
Katsos, ei se ihmisen henki ole yhtään muiden eliöiden henkeä arvokkaampi. Eläimiä kaikki tyynni.
Viestin lähetti Pärde
ei se ihmisen henki ole yhtään muiden eliöiden henkeä arvokkaampi. Eläimiä kaikki tyynni.
Viestin lähetti Ghost
Nyt alkoi vituttaa minuakin. Se on nimittäin yhtä helvettiä asua sadan metrin päässä järvestä silloin kun sorsia aletaan räiskiä. Ja kun perkeleet aloittavat sen vielä aamulla ennen kahdeksaa. Menisivät keskelle järveä ampumaan.
Viestin lähetti Tj
Vituttaa se, jos odottelee koostelähetystä jostain urheilutapahtumasta niin AINA löytyy joku kusipää jonka on aivan pakko päästä tulos paljastamaan vaikka se olisi erikseen kielletty.
Viestin lähetti wilco
Taitaisi kuulua vielä paremmin keskeltä järveä, kun silloin ei ole niitä puskia aivan vieressä vaimentamassa ääntä.
Viestin lähetti Gellner
On muuten mukavaa että Anssi Kelalta on tullut uutta musaa. Pääsee sitten taas Novakin veivaamaan sitä vartin välein. Ei saatana.