Vitutusketju

  • 10 669 448
  • 56 216

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jepjep töissä ja vitunmoinen flunssa. Eipä ollu eilen kauheen vaikee aavistaa mihin suuntaan olo kehittyy. Arvauskeskukseen en viitti lähteä (siellä sitä aikaa vasta meneeki). Joten huomenna työterveyslääkäriin mikäli olo ei tästä parane.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koulu, tai itseasiassa lukio alkaa tiistaina, ja ensimmäistä kertaa elämässäni en haluaisi mennä.
Ehkä johtuu siitä että olen ollut töissä koko kesän, enkä ole lomaillut samalla lailla kuin edellisinä kesinä.

Vituttaa että nyt kesä on ohi.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Voi vittujen vittu että intti on perseestä! Kahdeksastatoista (18) viime viikonlopusta kaksitoista (12) on ollut kiinni! Ja tuplagineksiä ollut vaatimattomat 5 kpl koko inttiaikana. Nyt sentään saa olla pari viikonloppua vapaalla, mutta ylläri että sitten ollaan taas kiinni yksi, tod. näk. 2 vkonloppua. Voi saatana sentään mitä touhua! TJ 62, vittu sentään!!!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Toronto Maple Leafs tulee syyskuussa Helsinkiin verryttelemään Jokereita vastaan, ja nyt paljastuu, että allekirjoittaneelle osuu pelipäiväksi ehdottoman pakollinen työmatka toisaalle.

Taidanpa päästää voimasanoja. Koska tätäkin palstaa lukee joukko alaikäisiä, päästän kirouksista julkisuuteen vain lempeämmästä päästä olevat "pirskatti" ja "pahus". Tämän jälkeen pesen vielä näppäimistösormeni mäntysuovalla. Sitten vetäydyn saunan taakse huutamaan suureen ääneen muinaissuomalaisten jumalien nimiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olkapää paskana, räkätauti päällä - fiksuna poikana lähdin vielä palelluttamaan itseni viileään ulkoilmaan pyöräilynmerkeissä, ajatukset ei kestä kasassa.

Tässäpä sitä aihetta pieneen vitutukseen ihan riittämiin.

vlad#16.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Maple Leaf
Toronto Maple Leafs tulee syyskuussa Helsinkiin verryttelemään Jokereita vastaan, ja nyt paljastuu, että allekirjoittaneelle osuu pelipäiväksi ehdottoman pakollinen työmatka toisaalle

No vittu, mulla ei oo ees lippuja ko. karkeloihin..Lisäksi vituttaa torstain kaksi tenttiä ja erään lehden dedis..juttu täysin auki kun meikäläinen juhannuksena..vittu..
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Poison

Kuten Chip mainitsi, useat kesätyöläiset ovat huonosti perillä oikeuksistaan, ja minäkin lukeudun heihin.

Täällä yksi lisää. Tämän ei ehkä pitäisi mennä vitutusketjuun, mutta minulle kävi onneksi paremmin päin tietämättömyyden kanssa. Odotin palkkaa tulevan edellisten erien tapaan noin 700 euroa. Menin tänään katsomaan tilitapahtumia, ja sinne olikin tullut 990 euroa! Sitä sitten ääneen ihmettelin, niin tutut arvelivat kyseessä olevan lomarahoja. Olin mennyt perhetutun alaisuuteen töihin ilman mitään kirjallisia sopimuksia, eikä minulla ollut ennen tätä mitään tietoa mistään lomarahoista. Tämä juttu sitten pyyhkikin sitä vitutusta, minkä Mallorcalla tuhlaamani rahamäärän ajattelu aiheutti.

Viestin lähetti girlzilla15
Koulu, tai itseasiassa lukio alkaa tiistaina, ja ensimmäistä kertaa elämässäni en haluaisi mennä.
Ehkä johtuu siitä että olen ollut töissä koko kesän, enkä ole lomaillut samalla lailla kuin edellisinä kesinä.

Vituttaa että nyt kesä on ohi.

Samoja ajatuksia. Ihan koko kesää en ollut töissä, mutta lomaa olisin silti pitänyt mielelläni pidempään. Ja minä kun vielä olen elänyt siinä uskossa, että koulu alkaa minulla vasta keskiviikkona, vaan Lahdessa useimmat aloittavatkin kuulemma jo tiistaina. En ole ainoa kuvitelmineni, onkohan jossain ollut virheellistä tietoa? Jostainhan tuo asia pitää tarkistaa, mutta pelkään pahinta. Kun unirytmitkin ovat ihan perseellään yölennon takia, niin kyllä se vituttaa tosissaan, jos jo ylihuomenna pitää kouluun raahautua.

Ja kun miettii tarkemmin tuota koulua, ensi kuussa olevan enkun yo-kokeen ajattelu ahdistaa. Stressi päällä jo ennen kuin on edes ehditty takaisin koulun penkille..
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Miguel

Samoja ajatuksia. Ihan koko kesää en ollut töissä, mutta lomaa olisin silti pitänyt mielelläni pidempään. Ja minä kun vielä olen elänyt siinä uskossa, että koulu alkaa minulla vasta keskiviikkona, vaan Lahdessa useimmat aloittavatkin kuulemma jo tiistaina.

Minua taas ei niinkään vituta vaan on hieman outo olo, kun ensimmäistä kertaa (pl. intti) 15 vuoteen ei tarvitse lähteä kouluun. Nyt vain ollaan jo oikeastaan puoli vuotta maisteltu työelämää, jota sitten maistellaan piiiiiitkään.

Onnellisuusketjuun tulee sitten kommentit kun D-työ on paketissa.


Ja kun miettii tarkemmin tuota koulua, ensi kuussa olevan enkun yo-kokeen ajattelu ahdistaa. Stressi päällä jo ennen kuin on edes ehditty takaisin koulun penkille..

Ei englannin kirjoituksesta stressiä kannata ottaa. Se menee mutuperiaatteella. So relax.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Perheeni", joka on pelkkää näytelmää, "kotini", jota ei ole olemassakaan.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi vittusaatana, kun ei vaan jaksa eikä huvita yhtään mikään. Ei nykyinen tilanne eikä tuleva. Vitunjees.

Mutta positiivista: vitutusketju lohdutti, muillakin menee paskasti.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän on jo tuttupaikka, mutta olkoon.

Ensinnkäkin vituttaa, ettei uni taaskaan maistu vaan tässä valvotaan ja kärvistellään.

Toiseksi muutamat asiat stressaavat pään hajalle ja eilinen totaalinollaus ei edes auttanut, vaikka hetken pääsi pakoon. Pitää varmaan mennä läheiseen metsään ja manata.

Olisinpa vielä lapsi, tietämätön ja täynnä elämäniloa.

Ei huoleta huolet entiset, ei murheet muinaiset,
vaan hetket nykyiset, kylmät ja tuliset,
ikuiset ja ainaiset.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kesäloma loppui. Kauheata että ihmisen pitää tehdä työtä rahansa eteen.
 
K

kangaroo

Juu. Loppui loma ja rahat myös. Muovia höylätään palkkapäivään asti. Pitäisiköhän ruveta taas raittiiksi. V**** !
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Koulu alkaa huomenna. Tosin ei se lukioaikana ole enää vituttanut yhtä paljon kuin peruskoulussa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Vihdoin pääsin sisään Lippupalvelun verkkopalveluun vain huomatakseni, ettei siellä myydä lippuja pyörätuolikatsomoon. Vittu!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Voi viiva. Koskaan ennen ei ole ollut näin paska fiilis töissä. Ehkä tähän kaaokseen saa jonkinlaisen järjestyksen viikon loppupuolella, kunnes tulee taas viikonloppu, jonka aikana kaaos valtaa kaiken, ja sitten tulee taas maanantai... Voi vehnä. Mahakin on hyvässä kunnossa. Voi viivotin.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä hetkellä on kestovitutus päällä. Elämä menee aika perseelleen, mutta en nyt jaksa alkaa puhumaan siitä sen enempää...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Designer
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen.

Mites Designer oli, muistuiko salasanat. Ainakin kirosit taannoin viime viikon puolella, ettet niitä muista.

Niin, ja sitten omiin vitutuksiini:

Lauantaina olisi ollut mahdollisuus juoda oikein kunnolla, koska pitkästä aikaa oli sunnuntai vapaa. No heti, kun olin astunut työpaikan kynnyksen yli, korkkasin ensimmäisen oluen, ihan vain perinteiden kunniaksi. Ja sitten soikin telefooni. Isäni soittaa meikäläisen kanta pubista, Pikilinnasta, jonka useat tampereen jatkoaikalaiset tuntevatkin. No hän oli terassilla kahden veljensä ja toisen vaimo, tyttären ja poikaystävän kanssa ja pyysi minua suunnistamaan sinne. Sanoin aluksi, ettei oikein huvita, kun on ollut rankka työpäivä ja tekisi mieli mennä ottamaan pienet tirsat, vaikka ilmasta alkoholia olisikin tarjolla. No hetken aikaa poljettuani muutin mieleni sillä toinen isäni veljistä on kumminkin kummisetäni ja ei häntä ja hänen vaimoaan tule kumminkaan nähtyä ihan joka päivä, kun he Rauman suunnalla asuvat. No Pikiksessä pari olutta, kotiin ja pienet torkut. Heräsin kymmenen jälkeen ja baariin piti lähteä, mutta olo oli todella outo. Mutta päätin lähteä ja se taisinkin olla vikatikki. Ensimmäiseksi käskin baarimikon väsätä pari red bull vodkaa, jos sitä vaikka piristyisi hieman, mutta paskat. Oli pakko käydä ulkona haukkaamassa happea ja se hieman auttoikin. Sitten siirryttiin olutlinjalle, mutta hampaat irvessä sitäkin piti litkiä, eikä ohrapirtelöä mennyt alas kuin kaksi tuoppia (!). Siirryin kylmästi vesilinjalle. Jossain vaiheessa iltaa tutut naikkoset ja muutama entinen koulukaverikin tulivat juttelemaan, muttei siinä oikein huvittanut jutella muun kuin puolitutun baarimikon kanssa ja pyytää häntä täyttää vesilasia silloin tällöin. Pilkun jälkeen lähdin suuntaan kotia kohtia ja olo oli mitä mainioin. Teki mieli tunkea sormet kurkkuun ja puhua norjan alkeita. Nappasin fillarin puolesta välistä matkaa, pääsin kotiin ja rojahdin sängylle. Olo oli aivan hirveä. Kirosin siinä veljelle, joka oli hieman ennen tullut omilta teiltään kotiin, etten tiedä miten päin sängyssä olisi. Toisaalta teki mieli käydä nukkuun, toisaalta käydä pelkästään kusella, toisaalta paskalla, toisaalta taas tunkea sormet kurkkuun ja puhua posliinijumalalle norjaa. Menin ulostamaan turhat pois, mutta kun tuo ei oloa helpottanut, tungin vielä sormet kurkkuun. Aamulla oli olo vähän parempi, mutta ilmeisesti tässä ollaan poskiontelotulehduksessa, oireet ovat ainakin saman tyyliset. Kerrankin sais juoda, mutta silloin pitäisi näköjään heti vetää hamekangasta päälle.

Myös se vituttaa, mitä taisin kirjoittaa viimeksi tähän ketjuun. Viime viikon torstaina tuli tehtyä ylitöitä ja perjanataina jäi tauko pitämättä, joten minulla periaatteessa tuli ylitöitä noin tunnin verran. Firma on taas päättänyt, ettei ylitöistä makseta korvausta (tosin tavallisella tuntipalkalla niistä pitäisi saada korvauksen), mutta kun minulla on mennyt niin monta kertaa ylitöiksi sen takia, että olen tehnyt hommat loppuun, ettei seuraavalla ole niin paljon hommia, päätin mennä lauantaina hieman myöhässä töihin ja ilmoitin siitä hyvälle kaverilleni tästä tekstiviestillä, joka oli aamussa lauantaina (hänen työaika 7-15, minulla 10-18). No kaverillani oli pientä sähläystä liittymien vaihdon kanssa, hän oli kyllä saanut vietin, mutta se oli kadonnut johonkin bittiavaruuteen, eikä hän muistanut kuin osan viestistä. No hän aamulla soittaa firman kassapäällikölle, joka on periaatteessa myös meikäläisen pomo, vaikka mitään kytköksiä hänellä ei varastoon olekaan ja pyytää tätä soittamaan meikäläiselle, että koska olen suurin piirtein tulossa. No tämä hupakko sitten soittaa noin 10.20, että tiedänkö minä, että minun olisi pitänyt tulla 10 töihin. Vastaan, että tiedän ja olen juuri lähtemässä ja olen töissä viimeistään 10.45 (niin kuin olinkin) ja myöhästymiseni johtuu siitä, että minulla on mennyt monena päivänä ylitöiksi (todistetusti, sillä tämän on nähnyt moni, joilla on ollut silloin vielä työaikaa jäljellä). No tämä likka sitten alkaa valittamaan, että minun olisi pitänyt kysyä, että voinko myöhästyä hieman näiden ylitöiden takia edellisenä päivänä joltain talon pomolta tai sitten vaihtoehtoisesti, että maksetaanko niistä palkkaa. Joo niinhän olisinkin tehnyt, mutta a) kukaan näistä sikaariportaan sedistä ja tädeistä ei enää perjantaina ollut tuolloin paikalla ja b) kaikki työkaverini, jotka eivät tämän tädin alaisuudessa ole millään tavalla, tekevät tätä lähes joka päivä (tämä kaverinikin lähtee aina silloin tällöin aikasemmin töistä pois, "kun ei jaksa tehdä enempää töitä"). Ilmeisesti tästä eteen päin pitää siis lähteä viimeistään, kun työaika loppuu, jättää hommat leväällee ja mikäli asiakkaat tulevat kyselemään jotain, sanoa vain tylysti: "sori, mulla on loppunut työaika, ei vois vähempää kiinnostaa asias." Tyhmyydestä sakotetaan, sitä kun hyvää hyvyyttään on tehnyt hommia siihen malliin, että työkavereilla ei ole niin paljon hommia ja ehkä se tulisi joskus takaisin päin. Mutta ilmeisestikin se on niin, että niin kauan on hyvä, kun johtajat on tyytyväisiä ja muille lankeaa entistä enemmän töitä.

Vituttaa myös se, että ensi viikolla ei ilmeisesti ole kuin sunnuntaina töitä. Tampere Cupin kannalta se on hyvä asia, mutta palkan ja Suomenlinnan reissun kannalta paljon, paljon huonompi.

Vituttaa myös näin sekava ja mahdollisesti monta kirjoitusvirhettä sisältävä viesti, mutten jaksa korjata.

Ja lisäksi vituttaa - yllätys, yllätys - naiset.

Pikku-Raimo
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Perkeleen flunssa on päällä jo toista viikkoa. Ei helvetti, kun ei tunnu itsestään paranevan. Pitäisiköhän tässä alkaa popsia jotain antibiootteja...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Silmätulehdus ei ota parantuakseen. Mulla on varmaan tippuri tai klamydia silmässä niinkuin yhdellä työkaverillani aikoinaan. Voi että sentään!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti vilperi#18
Mites Designer oli, muistuiko salasanat. Ainakin kirosit taannoin viime viikon puolella, ettet niitä muista.
No ei toivoakaan. Tänään ei muuten vituta enää juuri yhtään. Olen jopa saanut jotain aikaiseksi. Omituista.

Muok. Lakaisija, pakko kysyä. Johtuuko tuo naapurisi vittusaatanan huutaminen jostain, jolle hän itse ei mahda mitään, ja näinollen on jollain tavalla syytön käytökseensä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös