J.Petke kirjoitti:Jumalaut mikä taso näissä Suomen kahdessa pääkilpailussa on..
vision kirjoitti:Nämä missien haastattelut olivat taasen sitä omaa itseään. Jokaisella tärkeimmät elämänarvot olivat yllättäen perhe, terveys ja ystävät.
julle-jr kirjoitti:Kelalta tuli reilu tonnin lasku, Oon tienannu liikaa vuonna 2005 ja nyt pitää maksaa opintotukia takas. Olisivat pirut tyytyväisiä jos joku tekee töitä, voi vittu!
Kiitos että muistutit, että olen myös ihan vitun tyhmä. Sain lisää aihetta kärsiä vitutuksesta.wilco kirjoitti:Niin, tuostakaan ei ole edes Jatkoajassa väännetty yhtään, että olisi muistuttanut tarkistamaan tulot. Joka tosin pitäisi muistaa muutenkin tehdä, laskukaava ei ole turhan vaikea.
Että silleen...
julle-jr kirjoitti:Kelalta tuli reilu tonnin lasku, Oon tienannu liikaa vuonna 2005 ja nyt pitää maksaa opintotukia takas. Olisivat pirut tyytyväisiä jos joku tekee töitä, voi vittu!
julle-jr kirjoitti:Oon tienannu liikaa vuonna 2005 ja nyt pitää maksaa opintotukia takas.
Ei se enää tähän tilanteeseen vaikuta, mutta lupaan lähteä ulkomaille duuniin valmistuttuani. Ihan vaan vittuillakseni Suomen valtiolle, vittu kun tietäisitte mitä menetätte vittuilemalla mulle. Jos totta puhutaan, niin on tässä jotain hyvääkin, nimittäin opiskelumotivaatio nousee kun huomaa, että opiskelijana oleminen on ihan perseestä.pernaveikko kirjoitti:Mene ulkomaile opiskelemaan, niin ei tarvitse välittää tulorajoista.
wilco kirjoitti:Niin, tuostakaan ei ole edes Jatkoajassa väännetty yhtään, että olisi muistuttanut tarkistamaan tulot. Joka tosin pitäisi muistaa muutenkin tehdä, laskukaava ei ole turhan vaikea.
JAN kirjoitti:Nasahti mullekin kiva takaisinmaksu. Olisitko itse osannut ottaa asunnon myyntivoiton opintotukeen vaikuttavaksi tuloksi? Saatana. Vaihda siinä sitten asuntoa, perkele.
wilco kirjoitti:Kappas nopeasti lukien ohjeista ja melkeinpä ensimmäisillä sivuilla:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/210104162727IL?openDocument
Mm kohta 3. ja nuo "ota myös huomioon seuraavat asiat". Ei se todellakaan ole niin vaikeata, jos oikeasti haluaa ottaa selvää eikä vain odota ilmaista lounasta.
Että silleen...
JAN kirjoitti:Imetkös vaikka munaa. Kuka vittu noita ohjeita oikeasti lukee.
avatar kirjoitti:Ei kai me nyt sentään mitään porvareita aleta hyysäämään tässä maassa?
Kyllä. Et saa omistaa mitään jos olet opiskelija! Onhan se niin väärin jos opiskelija omassa kämpässä asuis..JAN kirjoitti:On se ihanaa olla porvari. Ei tarvitse kuin omistaa asunto velaksi.
Sinänsä hieno ajatus, itsellänikin käynyt mielessä. Sitten vain vituttaisi kun kuokasta on varsi katki, kun nainen on jo yhdeksättä kertaa paksuna, kun liukastuu navetassa lantaa lapioidessaan ja kaatuu naamalleen lämpimään sontaan, kun sunnuntaina pitää herätä 6 aikaan aamulla ja lähteä sitten kirkkoon.Hazardipakki kirjoitti:Vituttaa kaikki perkeleen laitteet jotka eivät toimi niinkuin pitäisi. Taidan ruveta Amishiksi ja hylätä paskan nyky-yhteiskunnan.
Edit: vituttaa myös kaikki koulutyöt jotka ovat kasaantuneet tälle viikolle
super kirjoitti:Jälleen vituttaa tää kipeänä olo.