JAN kirjoitti:Imetkös vaikka munaa. Kuka vittu noita ohjeita oikeasti lukee.
Niin, todennäköisesti ainakin ne, jotka eivät ole saaneet mitään takaisinperintävaatimuksia postissa kotiin.
JAN kirjoitti:Imetkös vaikka munaa. Kuka vittu noita ohjeita oikeasti lukee.
Ferris kirjoitti:Vittu kun vituttaa kuin pientä sikaa joulua ennen. Thunder meni ja veti Pakkahuoneelle saapumisensa puihin. En olisi halunnut kyseistä pumppua nähdäkkään... keletana.... tyhmät suomalaiset ei ostaneet tarpeeksi lippuja...
Pelirangaistus kirjoitti:Tämä niin ihana instituutti muisti meikäpoikaa tänään 1445€ opintotuen takaisin perinnällä vuoden 2005 touko-huhti-ja maaliskuulta. Kiitos tästä mukavasta maanantain ilouutisesta
KooPee kirjoitti:Opintotuki kulutettu loppuun mutta vielä muutama kuukausi olisi loppusuorasta jäljellä. Vituttaa kun on persaukinen ja jostain pitäisi taikoa rahaa kahden kuukauden vuokraan. Pitää mennä Kelasta anomaan yleistä asumistukea, vittu.
Sossu, jos laiskottaa. Töihin, jos haluat päästä työelämään kiinni jo ennen valmistumista.KooPee kirjoitti:Opintotuki kulutettu loppuun mutta vielä muutama kuukausi olisi loppusuorasta jäljellä. Vituttaa kun on persaukinen ja jostain pitäisi taikoa rahaa kahden kuukauden vuokraan. Pitää mennä Kelasta anomaan yleistä asumistukea, vittu.
Lopputyön tekeminen todellakin vie kaiken ajan seuraavilta kahdelta kuukaudelta joten töiden tekeminen on ehdottomasti pois suljettu. Työt alkaa 1.5 joten sitä ennen valtio sais järjestää mulle rahaa. Vitutuksen syvyyttä lisää se että olen joutunut aikanaan maksaman takaisin opintotukia ja silti minulta syötiin pois opintotukikuukausia.jani#31 kirjoitti:Jos on vaan muutama kuukaus koulua jäljellä,niin et oo sitte ajatellu töihin menemistä?
Mitän tän nyt nätisti sanois?Harmittaa tommonen kitinä,ja joo joo on ne lopputyöt ja kaikki.Eihän sitä jouda.
Niin,vaikka KELAsta saman rahan saa tekemättä mitään.....
Pelirangaistus kirjoitti:Tämä niin ihana instituutti muisti meikäpoikaa tänään 1445€ opintotuen takaisin perinnällä vuoden 2005 touko-huhti-ja maaliskuulta. Kiitos tästä mukavasta maanantain ilouutisesta
pikkukatti kirjoitti:Sitä on kaiken hyvän lisäksi ollut pari viikkoa täällä jossain hevonvitunkorvessa, ettei ole edes päässyt käymään siellä kelalla.
douppi kirjoitti:Minä jouduin muutama vuosi sitten tappelemaan koko ajan tuon opiskeluajan tienaamisen kanssa... eli kuinka paljon niitä töitä voi tehdä, että opintotukea saa myös.
Täytyy kyllä sanoa, että vitutus oli todellakin katossa niitä rajoja laskiessa.
wilco kirjoitti:Miksi ihmeessä et kieltäytynyt tuista useammalta kuukaudelta tai kokonaan, jos se kerta niin paljon vitutti laskea niitä rajoja? Silloin olisit saanut tehdä töitä niin paljon kuin olisit jaksanut.
Että silleen...
Jos minua tarkoitat, niin luetaan niitä viestejä...Alamummo kirjoitti:Vituttaa tää opiskelijoiden jatkuva kitinä. Jos käytte duunissa, niin jättäkää ne opintorahat nostamatta. Ei tarvitse laskeskella kuinka paljon voi tienata.
douppi kirjoitti:Jos minua tarkoitat, niin luetaan niitä viestejä...
En ole ollut opiskelija vähään aikaan. Kommentoin asiasta, koska tiedän vitutuksen monen vuoden kokemuksella.
asia kunnossaAlamummo kirjoitti:Luepa itse, kirjoitin opiskelijoiden eli kyseessä on ihan yleisvitutus, joka ei kohdistu sen kummemmin yksittäiseen kirjoittajaan.
Toimiiko täällä puhelinkin? Tai vastaako siellä kukaan... Ja lisäksi paperit on sitten kotona. Eikä ole oikeesti jaksanut ajatella edes tuota. Kun rahallisesti ei ole kiire. Hoidettavana kahden pikkuveljen asiat. Lisäksi isoveljeäkin nähtävästi pitää vahtia. Sulki uunin luukun liian aikaisin ja kiva käry kämpässä. Se toki on jo alkanut hälvetä, mutta sisällä nyt pirun kylmä kun piti tuuletella. Niin ja helvetilliset vatsakivut taas kiusana.Troy kirjoitti:Niksinurkka: Kelalle voi myös soittaa.