Vituttaa kun niin hemmetin moni jätkä on nykyään naisen tossun alla. Eikö ne tajua että vaikka itse onkin luuseri ja alistuu paskahommiin, niin siitä joutuu muut miehet kärsimään. Koita tässä nyt sit tapailla naisia, kun kaikille pitää aukaista joka hemmetin ovi ja tarjota joka ikinen drinkki ja joka välissä kehua miten kaunis, hyvännäköinen, söpö, seksikäs, upea ja ihana se on, siis vaan kun jotkut hiton nörtit on tehnyt joskus niin kun ovat virheellisesti luulleet että niin pitää ja kuuluukin tehdä.
Ykskin kaveri (nainen) kertoi jokin aika sitten että on löytänyt oikean tosimiehen, ja siis alkoi seurustelemaan sen kanssa. Mulle tietenkin tuli silloin mieleen siitä jätkästä hieman erilainen käsitys, kuin mitä sitten paljastui kun tapasin sen saamarin nörtin. Aikuinen mies ja siltikin pelaa lasten playstation pelejä jne. Ja kokoajan oli sen naisen kimpussa että onko sillä varmasti hyvä olla ja että tarvitseeko se jotain. Teki samantien mieli haastaa se ryyppäämiskilpailuun ja katsoa onko siitä mihinkään loppupeleissä. "Kyllä tosimiesten pitää olla kohteliaita" jne paskaa kylla nyt kuulee siltä naiselta. Tähän asti se on vaan hyssytellyt että joojoo mun jutuille, ja mä erehdyin virheellisesti jo luulemaan että tää nainen olis edes suht koht normaali.
Harmittaa vaan kun hyvä kaveri uskoo tollaista paskaa ja menee tollaiseen lankaan. Tai siis musta tuntuu ettei se jaksa sellaista sen jätkän feikkaamista kauaa, ja sitten kun se tajuaa sen, on jo liian myöhäistä, se kun on silloin jo hemmoteltu piloille. Siitä on sitten vaikea toipua. Tai no kyllähän se nainen varmaan tosta tykkää, siis jos tosissaan ovat lopullisesti yhdessä, mutta entäs se jätkä. Paska nakki napsahti. Ei se taida tajuta ettei elämästä saa loppujenlopuksi rahoja takaisin vaikka oma elämä jää käyttämättä kun pitää pitää orjana palvella toista.
Sori mä en nyt tänä iltana taida olla välttämättä ihan täysin selvinpäin. Tai no aamuhan kohta jo alkaa olemaan. Ja tiedoksi niille kaikille mun neljälle ex-ämmäkaverille. Te kaikki olitte oikeassa. Mulla on sittenkin tunteita. Mua vituttaa!!!