Vitutusketju

  • 10 550 860
  • 56 138

julle-jr

Jäsen
wilco kirjoitti:
Niin, tuostakaan ei ole edes Jatkoajassa väännetty yhtään, että olisi muistuttanut tarkistamaan tulot. Joka tosin pitäisi muistaa muutenkin tehdä, laskukaava ei ole turhan vaikea.

Että silleen...
Kiitos että muistutit, että olen myös ihan vitun tyhmä. Sain lisää aihetta kärsiä vitutuksesta.
 

#81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Paka
julle-jr kirjoitti:
Kelalta tuli reilu tonnin lasku, Oon tienannu liikaa vuonna 2005 ja nyt pitää maksaa opintotukia takas. Olisivat pirut tyytyväisiä jos joku tekee töitä, voi vittu!

Mulle tuli kans lasku, mutta oli onneksi vaan 63 euroa. Antaisivat nyt opiskelijoiden tehä töitä!!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
julle-jr kirjoitti:
Oon tienannu liikaa vuonna 2005 ja nyt pitää maksaa opintotukia takas.

Mene ulkomaile opiskelemaan, niin ei tarvitse välittää tulorajoista.
 

julle-jr

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Mene ulkomaile opiskelemaan, niin ei tarvitse välittää tulorajoista.
Ei se enää tähän tilanteeseen vaikuta, mutta lupaan lähteä ulkomaille duuniin valmistuttuani. Ihan vaan vittuillakseni Suomen valtiolle, vittu kun tietäisitte mitä menetätte vittuilemalla mulle. Jos totta puhutaan, niin on tässä jotain hyvääkin, nimittäin opiskelumotivaatio nousee kun huomaa, että opiskelijana oleminen on ihan perseestä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vittu että vituttaa ku ei osaa nukkua. Nollat taulussa koulussa, vitttttuuu.

EDIT:
Vittuuuuuuuu, Aappola loppukauden sivussa prkl lkrpirkprpksldfljhslkhsfsökjf
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
wilco kirjoitti:
Niin, tuostakaan ei ole edes Jatkoajassa väännetty yhtään, että olisi muistuttanut tarkistamaan tulot. Joka tosin pitäisi muistaa muutenkin tehdä, laskukaava ei ole turhan vaikea.

Nasahti mullekin kiva takaisinmaksu. Olisitko itse osannut ottaa asunnon myyntivoiton opintotukeen vaikuttavaksi tuloksi? Saatana. Vaihda siinä sitten asuntoa, perkele.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
julle-jr kirjoitti:
Kelalta tuli reilu tonnin lasku, Oon tienannu liikaa vuonna 2005 ja nyt pitää maksaa opintotukia takas. Olisivat pirut tyytyväisiä jos joku tekee töitä, voi vittu!

Mulle 1579.98 euron lasku. Muuten kiva, mutta kun aloitin opiskelut ko. vuonna ja tulot ovat ajalta ennen opiskelun alkua, eli maksamisesta selviää kai näkemällä vaivaa. Hankittava palkkatodistukset yms.

Vituttaa silti.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
JAN kirjoitti:
Nasahti mullekin kiva takaisinmaksu. Olisitko itse osannut ottaa asunnon myyntivoiton opintotukeen vaikuttavaksi tuloksi? Saatana. Vaihda siinä sitten asuntoa, perkele.

Kappas nopeasti lukien ohjeista ja melkeinpä ensimmäisillä sivuilla:

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/210104162727IL?openDocument

Mm kohta 3. ja nuo "ota myös huomioon seuraavat asiat". Ei se todellakaan ole niin vaikeata, jos oikeasti haluaa ottaa selvää eikä vain odota ilmaista lounasta.

Että silleen...
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
JAN kirjoitti:
Imetkös vaikka munaa. Kuka vittu noita ohjeita oikeasti lukee.

Niin no eihän niitä käyttöohjeitakaan oikeasti kannata lukea kun jotain uutta laitetta alkaa käyttämään.

Ja jos on olemassa tuloraja, niin miten joku voi kuvitella, että pääomatulo ei sisältyisi myöskin siihen? Ei kai me nyt sentään mitään porvareita aleta hyysäämään tässä maassa?

edit:
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
avatar kirjoitti:
Ei kai me nyt sentään mitään porvareita aleta hyysäämään tässä maassa?

On se ihanaa olla porvari. Ei tarvitse kuin omistaa asunto velaksi.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
JAN kirjoitti:
On se ihanaa olla porvari. Ei tarvitse kuin omistaa asunto velaksi.
Kyllä. Et saa omistaa mitään jos olet opiskelija! Onhan se niin väärin jos opiskelija omassa kämpässä asuis..
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vituttaa tämä kipeänäolo.. Varsinkin kun olisi suht tärkeää olla koulussa juuri nyt.. Mutta minkäs mahtaa kun on kuumetta ja nenä vuotaa niin että täytyy pitää kokoajan nenäliinaa edessä. Vittu.
 
Vituttaa kaikki perkeleen laitteet jotka eivät toimi niinkuin pitäisi. Taidan ruveta Amishiksi ja hylätä paskan nyky-yhteiskunnan.

Edit: vituttaa myös kaikki koulutyöt jotka ovat kasaantuneet tälle viikolle
 
Viimeksi muokattu:

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Jälleen vituttaa tää kipeänä olo. Löytyi sentään syy mikä miehellä on. Keuhkokuume. Sairaalaan olis pitänyt jäädä sisälle mutta minä halusin kotiin. Nyt loppu röökaaminen ja sekin vituttaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hazardipakki kirjoitti:
Vituttaa kaikki perkeleen laitteet jotka eivät toimi niinkuin pitäisi. Taidan ruveta Amishiksi ja hylätä paskan nyky-yhteiskunnan.

Edit: vituttaa myös kaikki koulutyöt jotka ovat kasaantuneet tälle viikolle
Sinänsä hieno ajatus, itsellänikin käynyt mielessä. Sitten vain vituttaisi kun kuokasta on varsi katki, kun nainen on jo yhdeksättä kertaa paksuna, kun liukastuu navetassa lantaa lapioidessaan ja kaatuu naamalleen lämpimään sontaan, kun sunnuntaina pitää herätä 6 aikaan aamulla ja lähteä sitten kirkkoon.
Kun muut juovat DR Pepperiä.
Joku munkkiluostari voisi olla parempi, sellainen missä joutuu tekemän hiljaisuus lupauksen. Ei tarvisi kuunnella kaiken maailman idiootteja niinkuin yleensä töissä joutuu päivittäin tekemään. Ei olisi naishuolikaan ja homoilevaa, lähentelyä yrittävää naapurikammion munkkia voisi päästellä turpaan niin saisi nyrkkeilytreenitkin hoidettua samalla ja piestyä riivaajat siitäkin ukosta ulos.
 

Tompse

Jäsen
super kirjoitti:
Jälleen vituttaa tää kipeänä olo.

Sama homma, kurkku kipeänä ja flunssa päällänsä. Onneksi ei niin paha tauti kuin teikäläisellä, toipumisia. :)

Totaalisen perseestä. Noh, kaikkea mahdollista otetaan mikä voisi auttaa. Hunajasta buranaan ja niin päin pois. Pakko talttua ennen lomaa. Muuten vituttaa kahta kauheammin.
 

Ferris

Jäsen
Vittu kun vituttaa kuin pientä sikaa joulua ennen. Thunder meni ja veti Pakkahuoneelle saapumisensa puihin. En olisi halunnut kyseistä pumppua nähdäkkään... keletana.... tyhmät suomalaiset ei ostaneet tarpeeksi lippuja...
 
Suosikkijoukkue
Pata
Kela yllättää jälleen

Tämä niin ihana instituutti muisti meikäpoikaa tänään 1445€ opintotuen takaisin perinnällä vuoden 2005 touko-huhti-ja maaliskuulta. Kiitos tästä mukavasta maanantain ilouutisesta
 
Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Ferris kirjoitti:
Vittu kun vituttaa kuin pientä sikaa joulua ennen. Thunder meni ja veti Pakkahuoneelle saapumisensa puihin. En olisi halunnut kyseistä pumppua nähdäkkään... keletana.... tyhmät suomalaiset ei ostaneet tarpeeksi lippuja...

Ei sitten tullu ittelläs mieleen ostaa useampia?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kiva, monivedossa ekan kohteen maalit meni mun lapussa väärinpäin (vierasjoukkueelle 2 maalia, kotijoukkue teki 2).
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pelirangaistus kirjoitti:
Tämä niin ihana instituutti muisti meikäpoikaa tänään 1445€ opintotuen takaisin perinnällä vuoden 2005 touko-huhti-ja maaliskuulta. Kiitos tästä mukavasta maanantain ilouutisesta

Soita vaikka Kelaan. Sieltä on kuulemma lähtenyt tuhansia kirjeitä, jotka on helppo tulkita väärin. Ennen kuin maksimoit vitutuksesi ja viillät ranteet auki, niin soita sinne.

Tänne tuli nimittäin ihan samanlainen kuponki (emännälle) ja se oli ainakin täysin aiheeton. Minä en ole opiskellut kymmeneen vuoteen, niin en näistä sen enempää tiedä, mutta täällä meni näin.
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Opintotuki kulutettu loppuun mutta vielä muutama kuukausi olisi loppusuorasta jäljellä. Vituttaa kun on persaukinen ja jostain pitäisi taikoa rahaa kahden kuukauden vuokraan. Pitää mennä Kelasta anomaan yleistä asumistukea, vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös