Vitutusketju

  • 10 566 369
  • 56 146

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
despootti kirjoitti:
Vituttaa juurihoidettu hammas. Saatanan saatana. Sitä on nyt tässä "hoidettu" monta kuukautta. Kertaalleen jo täytetty ja sen jälkeen taas avattu. Eilen kävin viimeksi kun piti vaihtaa lääkeaine. Nyt näyttää siltä, että nuo oireet (tykytys ja purenta-arkuus) ovat palanneet. Ei vittu voi käsittää mikä tässä nyt voi hakata näin kovin vastaan. Vituttaa myöskin se, että aina kun sille tehdään jotain, sattuu aivan saatanasti. Edellisellä kerralla meinasi jo tulla kalsaripyykkiä. Vittu revin koko saatanan leegon kohta vittuun!

Sama vika. Mulla yksi hammas vittuilee minkä kerkeää. Avattu ja suljettu nyt jo kolme kertaa. Sanoin hammaslekurille että lopettaisi nyt jo ja vetäisi hevon helvettiin sen hampaan! Kysymyksessä on takahammas, joten pärjään varmasti ilmankin sitä. En tiedä kyllä mitään kamalampaa kuin hammassärky, varsinkin tällainen tapaus joka vaatii juurihoitoa! Ei meinaan mitkään maailman Buranat auta kun alkaa kunnolla särkemään.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsellä juuri otettiin muutama viikko sitten hoidettu hammas pois, oli tosin kulmahammas ja olen tyytyväinen ratkaisuun, koska ei tarvitse varoa ja odottaa koska kipu taas tulee.....Ja sai kivasti katu uskottavuutta samalla, heh.
 

Jeffrey

Jäsen
wilco kirjoitti:
Kauppias varmasti vaihtaa sen aitoon versioon, valita vain sinne mistä hankit sen.

Että silleen...

Niin. Piratismia en missään nimessä kannusta ja viimeaikoina olenkin ostanut pelit, leffat ja cd:t, kun on sen verta käyttöönkin rahaa jäänyt, mutta kun Microsoft Officen hinta on täysin jäjetön. Siihen menisi opiskelijan monen kuukauden tulot. Mitä mä söisin? Pakkaus pahveja?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeffrey kirjoitti:
Niin. Piratismia en missään nimessä kannusta ja viimeaikoina olenkin ostanut pelit, leffat ja cd:t, kun on sen verta käyttöönkin rahaa jäänyt, mutta kun Microsoft Officen hinta on täysin jäjetön. Siihen menisi opiskelijan monen kuukauden tulot. Mitä mä söisin? Pakkaus pahveja?

Olet ostanut cd:itä, pelejä ja leffoja. Pelien keskimääräinen hinta on varmaan jotain 30-40€, leffojen 10-20€, ja cd:t 10-20€. Officen kotikäyttöön tarkoitettu versio maksaa hieman yli satasen, joten eipä tuo nyt niin kovin suurta lovea budjettiisi tekisi jos jättäisit vaikka sen kuukauden leffat, pelit ja musat ostamatta?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Jeffrey kirjoitti:
Niin. Piratismia en missään nimessä kannusta ja viimeaikoina olenkin ostanut pelit, leffat ja cd:t, kun on sen verta käyttöönkin rahaa jäänyt, mutta kun Microsoft Officen hinta on täysin jäjetön. Siihen menisi opiskelijan monen kuukauden tulot. Mitä mä söisin? Pakkaus pahveja?

.. Open Office anyone?
 

Jeffrey

Jäsen
spertti kirjoitti:
Olet ostanut cd:itä, pelejä ja leffoja. Pelien keskimääräinen hinta on varmaan jotain 30-40€, leffojen 10-20€, ja cd:t 10-20€. Officen kotikäyttöön tarkoitettu versio maksaa hieman yli satasen, joten eipä tuo nyt niin kovin suurta lovea budjettiisi tekisi jos jättäisit vaikka sen kuukauden leffat, pelit ja musat ostamatta?

Nuo viihdelevyt pitää jakaa useammalle kuukaudelle tässä puolenvuoden aikana. Ja kaikki leffat mitä olen ostanut on olleet alle 10e, pääasiassa erään verkkokaupan alekorista. Ja tuo office paketti mitä katsoin oli 480.90 €. Tietysti voisin ostaa sen kaikista vanhimman vuoden 2000 version, mutta siinä ei olisikaan sitten käyttökelpoista muutakuin tuo Word. Tietysti yhtenä mahdollisuutena olisi tehdä nämä kaikki työt koulussa.

LaTe_Show kirjoitti:
.. Open Office anyone?

Jii ei sano mitään.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeffrey kirjoitti:
Nuo viihdelevyt pitää jakaa useammalle kuukaudelle tässä puolenvuoden aikana. Ja kaikki leffat mitä olen ostanut on olleet alle 10e, pääasiassa erään verkkokaupan alekorista. Ja tuo office paketti mitä katsoin oli 480.90 €. Tietysti voisin ostaa sen kaikista vanhimman vuoden 2000 version, mutta siinä ei olisikaan sitten käyttökelpoista muutakuin tuo Word. Tietysti yhtenä mahdollisuutena olisi tehdä nämä kaikki työt koulussa.



Jii ei sano mitään.

Esimerkiksi Verkkokaupasta saa Office 2003 Student and Teacher Edition Fin versiota hintaan 119.90€. Tarkoitettu "ei kaupalliseen" käyttöön.

-S
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeffrey kirjoitti:
Ja tuo office paketti mitä katsoin oli 480.90 €. Tietysti voisin ostaa sen kaikista vanhimman vuoden 2000 version, mutta siinä ei olisikaan sitten käyttökelpoista muutakuin tuo Word.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9616
Tuo maksaa sen 119€, ja 18€ lisää ja sinulla on tämän vuotinen versio.

Ja Open Office on ilmainen käyttäjien itse tekemä ja (avoimeen lähdekoodiin perustuva?) vastaava ohjelmisto kuin Microsoftinkin Office.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jeffrey kirjoitti:
Niin.. Aloin tossa sitten työtä tekemään ja vitutus nousi. Hankkimani wordi oli jonkin sortin beta-versio eikä toiminut ollenkaan.

Mulla piti tossa hiljakkoin asentaa uudestaan Windows 2K ja siinä samalla katosi Officekin. "Piraattilahdesta" löytyi Office 2003 ja hyvin toimii ainakin Wordin osalta. Open Officeen pääsin tutustumaan ja korpulla tallessa olleet ansioluettelot ja työhakemuspohjat eivät pelittäneet kunnolla siinä joten itse olen tyytyväinen etten kallistunut siihen suuntaan. Joten jos Wordin välttämättä haluat niin etsi "lahdesta".
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ei voi olla LG näin vaikeaa. Jo toisen kerran putkeen kun Deadwood jää levyttämättä vaikka ajastus on kohdallaan, digiboksinkin olen jättänyt päälle oikealta kanavalta. Kävin vielä vilkaisemassa Deadwoodin alkamisen aikoihin onko masiinassa eloa, hyvillä mielin lähdin paikalta kun näin LOAD tekstin elonmerkkinä, olisi sitten pitänyt odotella REC ilmoitusta. Ensi kerralla manuaalisesti tallennus päälle ja tallentakoon levyn täyteen saatana.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa kun kukaan ei tunne vastuutaan. Tässä tapauksessa lääkäreitä vuokraava lafka, terkkari eikä kyseinen lääketieteen opiskelija. Tekee mieli entistä vähemmän käyttää julkisia terveydenhoitopalveluja, kun kaikki puoskarit saavat häärätä ja tulos on tämä. Vieläköhän kyseinen medisiinari opiskelee lääketiedettä?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meinasin tilata leffoja cdon.com:sta, mutta melkein kaikissa on ruotsalaiset tai norjalaiset kannet. Voi vittu että vituttaa, saatanan hurrit, painakaa niihin finskikannet niin katsotaan uudestaan...
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Ei voi ymmärtää miksi joku ylipäänsä haluaisi elokuvan kannet finskillä, mikäli ei ole suomalainen elokuva kyseessä. Alkuperäiskielellähän ne pitää olla. Vituttaa kaiken maailman huonot suomennokset/ruotsennukset/norjennukset elokuvissa.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mr.Moon kirjoitti:
Ei voi ymmärtää miksi joku ylipäänsä haluaisi elokuvan kannet finskillä, mikäli ei ole suomalainen elokuva kyseessä. Alkuperäiskielellähän ne pitää olla. Vituttaa kaiken maailman huonot suomennokset/ruotsennukset/norjennukset elokuvissa.

Finski tai alkuperäiset käy, hurrit ynnämuut absolyt nöy!

Ja nyt vituttaa RAUMAN LUKKO, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
ainainen valitus..

No huominen tentti pistää vtuttamaan, muilla ongelmia asennoitua lukemaan?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sinkkonen - Tukia - Brännare

Voiko enemmän mennä tuomarointi pieleen? Täyttä persepaskaa koko saatanan kolmikon toiminta tänään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Simon kirjoitti:
Minkäs muunlaista sitä ihteänsä mahtaa olla olemassa?
Ainakin rahanpaskaa, sitä tosin ei ole kaikilla, en tiedä lasketaanko? Juurikin rahan puute vituttaa täällä. Mistä saisin lainaksi kommandopipon/ sukkahousut ja mutkan? Replicakin käy.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kaikki vituttaa, kokeet, opiskelu, auton katsastus (ku ei mee koskaa läpi), ei pysty pelaa kiekkoo ku jalka shaittina, huomenna muijan synttärit eikä ole lahjaa, lauantaina kattoon Ilves - SaiPa ja kuitenki tulee turpaan ja vituttaa lisää :E semmosta. Olen avautunut. Vituttaa.

Niin ja eilen turha reissu jaffalaan kattoon peliä, ei jäänyt mitään käteen. Rahatkin meni hjalmarille, olutkin se vain maksaa.

Ja kyllähän se perkele pistää vituttaa ku se Hautamaakin on saamaton pas... No eipäs kiroilla enempiä. Ei hankintoja, se vähäkin "ilo" meni puihin, oli syy sitten toisessa päässä tai Hautamaan päässä. Ensi kautta odotellessa, usko ihmeellisiin suorituksiin vähenee. Jos nyt sääleistä eteenpäin...
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Lukko ja Lukon hankinnat tai niiden olemattomuus.

Ja viitoskerroksen juopottelevat mölyapinat, keskellä viikkoa perkele. Tämä kostetaan viikonloppuna. Jotain helvetin teiniulinaa siellä nostatetaan jonkun päärynäsidukan voimalla. Upcideria vaan kehiin ja leijukaa vaikka Ugandaan helvetti. Tai edes Espooseen, siellähän niitä neekereitä on varmaan vielä enemmän.
 

scholl

Jäsen
No ei enää vituta, mutta aamulla klo 6 vitutti, kun kentällä luin, että joku missi on hylätty kisoista, koska ei ole vielä saanut Suomen kansalaisuutta, vaikka hakemus ns. sisällä. No en ollut seurannut ko. kisoja, koska usein taso on niin heikko, mutta kun katsoi sitä kuvaa, missä diskattu ja tilalle otettu missi ovat vierekkäin niin siinähän on järkyttävä ero. Siis se diskattu on nätti tyttö, joka olisi voinut pärjätäkin jossain ja tilalle otettu on pellosta revitty tyyppi, jota näyttävämpiä scholl löytää kymmenittäin vaikka sokkona.

Kaikkihan tietävät, että 100% suomalaisilla geeneillä ei valmisteta kauniita naisia, joten mitä järkeä on ampua itseään jalkaan urpoilla säännöillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
scholl kirjoitti:
Kaikkihan tietävät, että 100% suomalaisilla geeneillä ei valmisteta kauniita naisia, joten mitä järkeä on ampua itseään jalkaan urpoilla säännöillä.
Sanoo mies, jonka mielestä kauniit viiksettäret tulevat Espanjasta ja Etelä-Amerikasta.

No, siinä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että se diskattu oli paras ehdokkaista sen yhden ainoan kuvan perusteella, jonka satuin näkemään lehdestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös