PERKELE!!!
On tämä saatana elämää kun kodinkoneet simahtelee tasaisin väliajoin. Maaliskuussa katselimme koko pesueen voimin telkkaria, kunnes se sanoi poks. No, eihän tuo vielä edes vituttanut, koska telkku oli jo muutaman vuoden vanha ja firma oli sen mulle ostanut. Suunnilleen kuukausi tästä, ja pakastimen varoitusvalo loisti kuin kiiltomato. Sen me olimme saaneet parisen vuotta takaperin häälahjaksi, joten en kilahtanut vielä silloinkaan. Hiukan kyllä vitutus yritti nostaa päätään, kun korjaaja sanoi, että siitä paskasta on moottori hajoamassa -perkele, melkein uusi pakastin.
Kesäkuun alkupuolelta saamme (taas!) seuraavan havainnon. Poikapuoleni oli tällöin mökillämme, frendiensä kanssa dokailemassa. Sieltä tulikin sitten rattoisa puhelu, jossa sanottiin, että telkkari meni paskaksi, kun salama iski siihen jonnekin lähelle. Silloin aloin tuntea jo orastavaa vitutusta. Jatketaan nyt kuitenkin. Heinäkuun puolessa välissä pesukone ei suostunut poistamaan vesiä sisältään. Allekirjoittanut ei siitä oikein ilostunut ja kone saikin tuntea kuorissaan moisen vittuilun. Tästä taasen vaimoni veti vihannekset nokkaan ja haukkui mua sekopääksi, joka hakkaa kaikkea liikkuvaa. Yritin siinä puolustella "törkeää" tekoani sillä, että olin niin totaalisen vittuuntunut, kun suhteellisen uudet koneet hajoavat käsiin. Mutta eipä siinä siinä perustelut paljon auttaneet ja viikon verran sain kärvistellä ilman pillua, koska kohtelin meidän rakasta pesukonettamme niin kaltoin.
En olisi muuten tänne edes kirjoittanut näistä "onnellisista" tapahtumista, mutta kun vaimoni soitti mulle eilen duuniin ja sanoi että auto on sitten hajalla, joten mökille ei sitten tarvitse mennä.
Vittu, kohta saa tämä kompuutterikin kyytiä!!
Ja tämä kirjoitus on totisinta totta. Lauantaina tämä julli vetää koomat!