Vitutusketju

  • 10 587 749
  • 56 164

scholl

Jäsen
Tobias kirjoitti:
Mulla on hyvänä tuttavana lontoolainen pankkiiri, joka tekee töitä oikeastaan 24 h vuorokaudessa. Kaveri nukkuu 6 tunnin yöunet, ja tästä ajasta hänellä soittaa herätyskello 2 tunnin välein jolloin hän herää seuraamaan osakemarkkinaa noin vartiksi kerrallaan. Näin hän on elänyt viimeiset kuutisen vuotta ja aikoo jatkaa vielä ehkä maksimissaan 10.

Tuo on jo sairasta. Ei nyt ihan vitutusketjun aihetta, mutta itse en ole tehnyt joulukuun alun jälkeen tuskin tuntiakaan töitä. Satunnaisesti aina välillä ihan pikkaisen. On sitä millä alalla sitten tahansa niin välillä kannattaa antaa itselle mahdollisuus ajatella. Omassa tapauksessa se on tarkoittanut relausta ja tavoitteiden asettamista. Eli kunto-ohjelma käyntiin ja siihen tavoitteet ja myöskin tavoitteiden asettamista muuhun elämään. Samalla on ehtinyt lukea hyviä kirjoja ja katsoa elokuvia ja hankkia sitä energiaa taas tuleviin haasteisiin. Jos tällaisia breikkejä ei joskus tee niin sitä helposti on vain jossain oravanpyörässä.

Sitä vähän ihmettelen, että miten ihmiset tietävät kuinka paljon ovat tehneet töitä ajallisesti. Itse en ole eläissäni koskaan pitänyt kirjaa siitä. En edes suuryrityksissä, vaan olen tehnyt projektien mukaan. Joskus nukkunut toimistolla ja joskus en nukkunut ollenkaan ja joskus ollut löysempiä päiviä, mutta koskaan ei kyllä ole motivaatiota ollut mihinkään kirjanpitoon.

Vuodenvaihteesta oli kyllä se hyöty, että sai kyllä intoa uusiin asioihin taas.
 

scholl

Jäsen
Grainger kirjoitti:
Tuskin tuo ketään vituttaa, vaan se, että jotkut ihmiset viitsivät leveillä netissä mielikuvitusrahoillaan, kun todellisuudessa he elävät isin rahoilla. Valehtelu nimittäin vituttaa monia ihmisiä. Etenkin näkyvä valehtelu.

Mitä väliä sillä on kenen rahoilla kukin elää? Kunhan ei elä yhteiskunnan rahoilla.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tobias kirjoitti:
En tee liikaa töitä.

Mikä sitten on mielestäsi liikaa töitä? 90h/vko? Teen itsekin ihan liikaa töitä, en niillä täällä kehu. Jokainen tunti on pois rakkailtasi. Tai siis jos niitä on. Kukaan ei niitä rahojaan saa hautaansa mukaan. Mutta jos elämäntyösi on tehdä töitä, en sitä tuomitse. Jokainen saa elää miten haluaa. Itse saan tyydytykseni rakkailtani, sinulla se voi olla työ. Tai sen työnteon ihannointi. (Kuten tuo tekstisi loppu viittaa..)

Niin monta hyvää miestä on mennyt hukkaan tekemällä liikaa työtä. Joskus liika vain on liikaa, vaikkei kukaan niin ole ikinä ennen tunnustanutkaan. Nyt sitten vedetään nappia, että pysytään elämässä mukana.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
scholl kirjoitti:
Ei nyt ihan vitutusketjun aihetta, mutta itse en ole tehnyt joulukuun alun jälkeen tuskin tuntiakaan töitä.

Pakko kommentoida kun tuntuu että ei vielä väsytä, tiedä sitten että vaikka siitä syystä että huomenna pitäisi taas tehdä niitä töitä ja edessä on vittumainen juttu, ehkä vittumaisin tähän asti. Olen vähän sen avausta miettinyt jopa vapaa-ajalla nyt kuluneena viikonloppuna. Tunnustan että joskus kävi mielessä että, perkele, nimimerkit Tobias ja Scholl ovat yksi ja sama tai vähintään hyviä ystävyksiä. Sillä erolla että Tobias tekee töitä ja Scholl ei. En ole koskaan 87 tuntista työviikkoa tehnyt enkä sellaista haluaisi. On totta että työt tehdään silloin kun niitä on ja tilanne sitä edellyttää, itselläni on kuitenkin 37,5 tuntinen työviikko ihan normissa palkkatyössä, silloin tällöin se voi venähtää vaikka 60 tuntiseksi mutta onnellisen harvoin. Itse vitutukseen, mua vituttaa että miten Scholl voi sijoittaa kansanedustajan palkan verran joululahjoihin tekemättä jossakin kuussa tuntiakaan töitä? Mitä sä oikein niinkun teet? Tee musta sun opetuslapsi! :)
 
Hah ja miulla alkoi kesäloma. Ei vaan toivotaan että ennen kesää töitä löytyy. Eräästä paikasta saattaa löytyäkin, mutta saa nähdä miten käy. No se ei vielä ole vitutuksen aihe. Vaan se kun mikään ei taaskaan toimi. On kasa DVD:itä ja kerrankin fiilis olisi niitä katsella. Ja ei se keleen DVD soitin sitten toimi. Tietokoneelta ei jaksa mitään leffoja alkaa katselemaan. Kaukosäädin on paskana. Ei ota metriä lähempää. Vaikka vaihtaisi patterit. Netti jumittaa aina välillä. Ja vituttaa sen edellisen työpaikan ääliöt. Ne vaatisi varmaan takaisin työsukatkin jos sellaiset olisi siellä ollut. Jokuhan voi niitä vielä käyttää... Muutenkin ihme touhua siellä. No onneksi ei tarvi stressata siellä oloa enää. On niitä pahempia ja vakavampiakin vitutuksen aiheita, mutta ei niistä sen enempää.
 

scholl

Jäsen
Lukkoseppä kirjoitti:
Itse vitutukseen, mua vituttaa että miten Scholl voi sijoittaa kansanedustajan palkan verran joululahjoihin tekemättä jossakin kuussa tuntiakaan töitä? Mitä sä oikein niinkun teet? Tee musta sun opetuslapsi! :)

Kansanedustajan palkka oli kyllä yhden joulukuussa tulleen luottokorttilaskun summa. Olin innostunut vähän shoppailemaan itselleni ja bilettämään. Ei siinä yhtään joululahjaa ollut. Tosin en edes koe, että sijoitin paljon joululahjoihin tänä vuonna. Jos teet vähemmän töitä niin ehdit shoppailla enemmän eli rahaa kuluu ja jos kulutat enemmän, joudut nostamaan enemmän palkkaa. Melko yksinkertaista.
 

ludvig

Jäsen
scholl kirjoitti:
Olin innostunut vähän shoppailemaan itselleni ja bilettämään... shoppailla...

Vituttaa, etten tiedä pitäisikö tämä lainaus laittaa hyvät naurut netistä -ketjuun vai sittenkin ihmettelyketjuun? Vituttaa myös, että nykyajan miehille ei riitä tyylikäs pukeutuminen jne, vaan siitä (hiusvahoista vyönsolkiin) pitää naismaisesti jauhaa jatkuvasti. Vituttaa myös se, että voin vittuuntua toiselle ihmiselle tärkeistä asioista ja se, että omaan ilmeisesti melko vanhakantaisen asenteen sukupuolten välisissä "rooleissa".

Luolamees on puhunut.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
BattleHymn kirjoitti:
Vituttaa aivan saatanasti ku eukko on lähössä tytön kans pois...eli ero tuli...saatana...

30.12 muuttivat sitten pois. Ite oon ollu siitä lähtien enemmän tai vähemmän humalassa, koska selvinpäin ei pysty olemaan...Kaikki kaatuu päälle selvistäpäin.

Eli edelleen VITUTTAA ja ankarasti!!!
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
Vituttaa ku ei nukuta yöllä. Viime aikoina unirytmi menny ihan vitulleen. No kyllä se tässä väkisellä jossai vaiheessa palaa uomiinsa. Eihä tämä tietenkään mitään ole verrattuna esim. BattleHymnin vitutuksen aiheeseen, mutta kuitenkin...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Perkele! Toteutin viime viikolla vihdoin pitkäaikaisen suunnitelmani erota kirkosta. Soittelin sitten verovirastoon, että lähettävät sellaisen verokortin, jossa asia on huomioitu. Mutta mitä vittua? Koska olin vielä 31.12.2006 kirkon jäsen, saan maksaa koko vuoden 2007 kirkollisveroa. Ei ole jumalauta totta!

Enhän minä tiennyt, että kirkosta on erottava vuoden loppuun mennessä, jos ei halua maksaa koko seuraavaa vuotta sitä veroa. Miten tämä voi olla mahdollista nykypäivänä?

Nyt en sitten ole kirkon jäsen, mutta maksan silti kirkollisveroa. Minun tuloillani yhden komean ulkomaanreissun verran.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Nyt en sitten ole kirkon jäsen, mutta maksan silti kirkollisveroa. Minun tuloillani yhden komean ulkomaanreissun verran.
Pappien pikkujoulukassa kiittää ;)

Tuo on kylä älytöntä, ettei verotusta muka voi muuttaa kesken verovuoden. Ei pitäisi olla isokaan juttu nykyisillä järjestelmillä.

nimim. jo aikaa sitten kirkosta eronnut.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jesse72 kirjoitti:
Tuli taas raahuttua tuttu hoito baarista ja nyt se makaa sängys rapulassa ja ei älyy poistua..wittu, rapulakin tekee tuloaa.

Kyydis ei ollu todellakkaan valittamista, mutta vois jo häipyy. No pitänee käydä vielä kerran pyöräyttää?

Minulle kävi niin että akan lähdettyä taas alkoi vituttamaan. Kun olisi voinut vielä kiepauttaa päivän neljännen ja viidennenkin kerran.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vakio kirjoitti:
Enhän minä tiennyt, että kirkosta on erottava vuoden loppuun mennessä, jos ei halua maksaa koko seuraavaa vuotta sitä veroa. Miten tämä voi olla mahdollista nykypäivänä?
Itsekin kirkosta eronneena muistaisin, että eroamisilmoitus pitää tehdä lokakuun loppuun mennessä, koska asiaan liittyy joku ihmeen harkinta-aika.
Näin oli ainakin n. 5 vuotta sitten.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Aeroman kirjoitti:
Itsekin kirkosta eronneena muistaisin, että eroamisilmoitus pitää tehdä lokakuun loppuun mennessä, koska asiaan liittyy joku ihmeen harkinta-aika.
Näin oli ainakin n. 5 vuotta sitten.

Se pitää tehdä nykyään vuoden viimeiseen päivään mennessä, jos haluaa välttyä kirkollisverolta seuraavana vuonna.
 

scholl

Jäsen
raisu kirjoitti:
Nämä perkeleen harmaat kurapaskakelit vituttaa niin saatanasti. Kohta lähtee ranteet auki!

Tavalliseen perustalveen verrattuna nyt ei ole kuraa nimeksikään. Normaalistihan kaduilla oleva likainen lumi ja loska kulkeutuu ihmisten mukana sisätiloihinkin. Nyt tällaisella reilulla plussakelillä, vaikka vettä sataakin, on Suomen mittakaavassa suhteellisen puhdasta, vaikkei teiltä hiekkoja pois lakaistaisikaan. Toisin silloin, jos menee pakkaselle ja ajavat suolaa teille.

Ja kun aurinko paistaa kuten viime lauantaina, on ilma suorastaan keväisen kaunis.

Alkufiilikset kun talven osalta on menetetty niin minun puolestani sitä lunta ja meren jäätä ei tarvitsisi enää tälle talvelle tulla.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Minua alkaa vituttaa se että SaPKo ei ole voittanut yhtään vieraspeliä ja tuskin voittaa. Harvemmin minua mikään kunnolla vituttaa mutta tuo alkaa jo nyt senverran vituttamaan että päätin avautua jumalauta. Jos SaPKo tippuu niin seuraa jumalaton litania.

Kiitos kun sain laskea höyryjä. Taidan vetää pääni täyteen.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
scholl kirjoitti:
Tavalliseen perustalveen verrattuna nyt ei ole kuraa nimeksikään. Normaalistihan kaduilla oleva likainen lumi ja loska kulkeutuu ihmisten mukana sisätiloihinkin. Nyt tällaisella reilulla plussakelillä, vaikka vettä sataakin, on Suomen mittakaavassa suhteellisen puhdasta, vaikkei teiltä hiekkoja pois lakaistaisikaan. Toisin silloin, jos menee pakkaselle ja ajavat suolaa teille.
Yhtä paljon vituttaa nämä kaupunkilaisten katu ja asfaltti jutut. On olemassa muitakin teitä kuin asfaltoituja. Koira on pestävä jokaisen ulkonakäynnin jälkeen. Ei pääse hiihtelemään metsiin, ei luistelemaan, ei pilkille. Ei pysty tekemään siis mitään mitä normaali talvena. Nyt voi vaan kävellä jotain saatanan kurasia tai jäisiä teitä, mahtavaa. 20 astetta pakkasta, raikkaankirkkaat päivät ja kuutamoyöt vie voiton tästä paskasta 100-0.
 
raisu kirjoitti:
Yhtä paljon vituttaa nämä kaupunkilaisten katu ja asfaltti jutut. On olemassa muitakin teitä kuin asfaltoituja. Koira on pestävä jokaisen ulkonakäynnin jälkeen. Ei pääse hiihtelemään metsiin, ei luistelemaan, ei pilkille. Ei pysty tekemään siis mitään mitä normaali talvena. Nyt voi vaan kävellä jotain saatanan kurasia tai jäisiä teitä, mahtavaa. 20 astetta pakkasta, raikkaankirkkaat päivät ja kuutamoyöt vie voiton tästä paskasta 100-0.
Niinpä. Eilenkin äiteen luona käydessä olisi mielellään mennyt luistelemaan järven jäälle. Olisi se siinä rannassa ehkä kestänyt, mutta ei oikein tasaista ja kirkasta ollut. Olisi ollut edes -10 pakkasta niin olisi avannosta voinut pumpata vettä siihen ja tehdä kunnon jään. Hiihdosta en niin perusta, mutta moottorikelkkailu on ihan mukavaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
raisu kirjoitti:
Yhtä paljon vituttaa nämä kaupunkilaisten katu ja asfaltti jutut. On olemassa muitakin teitä kuin asfaltoituja. Koira on pestävä jokaisen ulkonakäynnin jälkeen. Ei pääse hiihtelemään metsiin, ei luistelemaan, ei pilkille. Ei pysty tekemään siis mitään mitä normaali talvena. Nyt voi vaan kävellä jotain saatanan kurasia tai jäisiä teitä, mahtavaa. 20 astetta pakkasta, raikkaankirkkaat päivät ja kuutamoyöt vie voiton tästä paskasta 100-0.

Lisään vielä tähän pimeyden. Vaikka olenkin kaupunkilainen katujen tallaaja, preferoin kyllä lumista pakkastalvea. Tai olisi edes sitä pakkasta, niin kadut olisivat kuivia ja koirat pysyisivät puhtaana.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Velipoika on ollut kaks viikkoa teillä tietymättömillä. Sain tänään vasta kuulla. Rahaa oli pistäny haisemaan ihan riittävän kovia summia. Kukaan ei vaan nyt tiä, missä se on. No toivottavasti ois elossa. Vittutaishan se alkaa omaa veljeä 32-vuotiaana kuoppaamaan.
 

Erik Loka

Jäsen
Vituttaa kaikki saatanan maajussit ja muut äärimmäisen turhat julkkikset. Ei satana. Joka lehti täynnä noiden kuvia ja juttuja.

Eurajoella asuva tomaatinviljelijä paljastaa, ettei hän ole enää sinkku.

Siis mitä vittua!? Ketä tuo voi kiinnostaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös