Vitutusketju

  • 10 589 904
  • 56 164

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Rahatilanne on vähän huono, kun vakituisia töitä ei voi ottaa opiskeluja rasittamaan. Vituttaa ihan jumasti, kun oli kaverien kanssa pientä reissua suunnitteilla enkä ole nyt varma voinko lähteä. Ihan kuin ihmiset olisivat sitä mieltä, että opiskelijoiden pitäisi nähdä nälkää. Ja kyllä käyn töissä opiskelujen ohessa.
 

Jeffrey

Jäsen
Snaipperi #16 kirjoitti:
Rahatilanne on vähän huono, kun vakituisia töitä ei voi ottaa opiskeluja rasittamaan. Vituttaa ihan jumasti, kun oli kaverien kanssa pientä reissua suunnitteilla enkä ole nyt varma voinko lähteä. Ihan kuin ihmiset olisivat sitä mieltä, että opiskelijoiden pitäisi nähdä nälkää. Ja kyllä käyn töissä opiskelujen ohessa.

Mä olen tehnyt sen ratkaisun, että opiskelen teen duunia ja asustelen mamman luona. Kuukausitulot ei tarvitse olla kummoset, että tulot riittää vaikka mihin ja säästöönkin vielä jää. Tietenkään kaikilla ei ole halua/mahdollisuutta asua äipän luona, mutta mielummin näin päin kuin, että pitäisi alkaa kattomaan mihin palkkansa tunkee.

Kaippa sitten 1½ vuodenpäästä kun intistä pääsee niin pitää alkaa kattomaan sitä omaa kämppää, mutta tässä kaupungissa varsinkin kun vielä se on oma kotikaupunki niin on helvetin vaikea löytää edes lähelle sopivaa kämppää ja se vituttaakin. Olisi kuitenkin tarkoitus suunnata Poriin opiskelemaan, mutta täytyy kattoa, että ottaako ne mut sinne...
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vetelin siinä muina miehinä ruisleipää kitusiin juuri ja katkesi tyylikkäästi kulmahammas samalla...Tuntuu kivalta ja näyttä vielä mukavammalta. Saa taas lahjoittaa hammaslääkärille rahaa....Prkl....
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Killeri kirjoitti:
Vetelin siinä muina miehinä ruisleipää kitusiin juuri ja katkesi tyylikkäästi kulmahammas samalla...Tuntuu kivalta ja näyttä vielä mukavammalta. Saa taas lahjoittaa hammaslääkärille rahaa....Prkl....
No joo. Itseltänikin on yksi kulmahammas lohjennut, sekä sen lisäksi kaksi etuhammasta. Noiden lisäksi sivuiltakin puuttuu tai on pahasti lohjennut nopeasti laskettuna 6 hammasta, mutta en valita. Tai itseasiassa tässähän mä just valitan.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi vittu, hukkasin sitte kännykkäni. Kaikkein eniten vituttaa ne numerot, mistä ne muka kaikki saan takas... En ainaka kovin helpolla. Valmiiks vitutti jo seki, et oma numero vaihtuu mut ei sentään, sen saa otettua uudelle kortille. Vittu, kuin voin olla noin käsi ton kännykän kans.

p.s. Jos joku Tampereella löytää kännykän, mis o Ässien logo näytönsäästäjäna ni se on mun....
 

qhangas

Jäsen
Suosikkijoukkue
I F K
Pataprinsessa kirjoitti:
p.s. Jos joku Tampereella löytää kännykän, mis o Ässien logo näytönsäästäjäna ni se on mun....

Löytynee Tammerkoskesta. (D-hymiö)

Itseäni vituttaa se että taas tulossa angiina ja valkoiset täplät kurkkuun tekevät tuloaan.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Koivusalon Timppa eli tuo vajaa kolmemetrinen lahja senioriviihteelle on sitten iskenyt kyntensä yhteen hienoimmista suomalaisista teoksista eli Väinö Linnan trilogiaan "Täällä pohjantähden alla".

Vaikka wanha Edvin Laineen versio (?) olikin heikohko, niin eihän Koivusalolle pitäisi tälläistä aihetta antaa pilattavaksi.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mortal kirjoitti:
Koivusalon Timppa eli tuo vajaa kolmemetrinen lahja senioriviihteelle on sitten iskenyt kyntensä yhteen hienoimmista suomalaisista teoksista eli Väinö Linnan trilogiaan "Täällä pohjantähden alla".
Joo, olotila oli jossain naurun ja vitutuksen välillä kun näin tän. Se ei vaan voi onnistua...

Vituttaa myös nää ihan käsittämättömän paskat säät, vittu vettä sataa tälläkin hetkellä. Vitun kiva myös asua meren vieressä, aina tuulee ja ton kylmän sateen kanssa se on vitun hauska yhdistelmä. Onneks neljän päivän päästä pääsee lämpimään edes viikoks.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Toi sää, miten voi jatkuvasti sataa ja tuulla. Pimeääkin on kuin perslävessä. Kengät eivät tykkää kastumisesta ja koirat ovat jatkuvasti kurassa takeistaan huolimatta. Toinen niistä on vielä muutenkin huonossa kunnossa ja aiheuttaa huolta ja rahanmeno eläinlääkärissä vitutusta. Väsyttää jatkuvasti - kunpa voisin vetää peiton korviin ja nukkua seuraavat kaksi kuukautta...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ei nyt sinänsä vituta, mutta aiheuttaa lievää suurempaa ärsytystä.

Pitäisi kirjoittaa pätevä työhakemus, mutta eipä se olekkaan niin yksinkertaista kun luulin. Onneksi netistä sentään löytää melko hyviä ohjeita...
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
Beagle Boy kirjoitti:
Ei nyt sinänsä vituta, mutta aiheuttaa lievää suurempaa ärsytystä.

Pitäisi kirjoittaa pätevä työhakemus, mutta eipä se olekkaan niin yksinkertaista kun luulin. Onneksi netistä sentään löytää melko hyviä ohjeita...

Voi olla, että olet jo löytänyt paremman ohjeen, mutta itse katselin joka tapauksessa jokin aika sitten uranus.fi-sivuilta (en muista, mistä tämän anaalisivun bongasin) löytyneitä mallihakemuksia -ja ansioluetteloita. Aikas paljon tuli uutta asiaa minulle.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Uskomaton vitutus iski. Olen lomalla ja työkaverit soittavat täysin jonninjoutavista asioista ja kyselevät.. saatana.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ei pahemmin vituta mutta sen verran että mainita kehtaa. Olen kaupassa ja kassa on sulkemassa, ilmestyy viereinen kassa kiitos-kyltti taakseni. Eikö perkele siihen siltikin yritä pukata asiakasta, onko ne sokeita vai lukutaidottomia?

Valvomo: Tiistai. Hyi saatana.
 

J.Petke

Jäsen
Pistää ihan miesmäisesti vituttamaan nuo Kierrätyskeskuksen "kumman ottaisit ensteks"-ketjut.

-Meillä on muuten parempi pelaaja kun teillä. Nii ja se lämää kans paremmi. NIIH

-NO EI VARMAA LÄMÄÄ
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
J.Petke kirjoitti:
Pistää ihan miesmäisesti vituttamaan nuo Kierrätyskeskuksen "kumman ottaisit ensteks"-ketjut.

Niinhän sitä sanotaan, että lapsi on terve leikkiessään...

Se on sitten eri asia missä vaiheessa moderaattorit kyllästyvät ja vievät lelut lapsilta.

vlad.
 
Vituttaa se, että ei saa edes asiallisesti ilmoittaa tyytymättömyyttään ilman, että olet "kitisijä itkijä", joten taitaapa olla minun viimeisiä viestejä tälle palstalle vähään aikaan, kiitos näkemiin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Vituttaa tämä unettomuus. Kävin jo tuossa 00.00 pyörimässä tunnin verran sängyssä, mutta... Okei, omasyy ehkä ettei uni tule, heräsin tänään nimittäin 12.33 kun puhelin soi.

Sekin vituttaa että jäi moniveto voitto yhden maalinpäähän. 2-0, 1-0, 3-1 oli rivi kun taas minulla oli ekassa ottelussa 2-1. Noh, ei se yli 150e olisikaan kelvannut. Tsaatana.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Vituttaa, etten tiennyt etukäteen Jeremy Roenickin puuttuvan Phoenixin kokoonpanosta tämän yön matsissa. Vituttaa, ettei peli ja koko laji jaksa oikeasti enää kiinnostaa kuten ennen.
 

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
Jäi sitten perinnän kanssa sovittu lasku maksamatta, viimeinen eräpäivä mennyt pari päivää sitten eivätkä enää suostu siirtämään. Seuraavan kerran tulee rahaa kuun lopulla. Nyt on kai sitten heitettävä hetkeksi hyvästit luottotiedoille. Ei ollenkaan hyvä.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Eiköhän tämä ole tässä. Paikalliset selostajat kehissä ja yrittävät parhaansa, mutta ei vaan kiinnosta matsi ja kirjoittelen mielummin jonnekin vitun jatkoajan vammaiseeen vitutusketjuun turhaa paskaa. Vituttaa, että valvoin turhaan matsin takia. Vituttaa että olen luvannut lähteä jonnekin paskakutsuille heti aamupäivällä vaikka huvittaisi vain dokata huomenna ja naida. Vituttaa naiset ja vituttaa kaikki. Vituttaa koiratkin mutta taidan yrittää hiipiä niiden kanssa yölenkille ja valvoa koko yön Sitten voin olla vittuuntunut kyrpänaama ja pilata huomenna muidenkin päivän.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Timi kirjoitti:
Uskomaton vitutus iski. Olen lomalla ja työkaverit soittavat täysin jonninjoutavista asioista ja kyselevät.. saatana.

Ei muuta kuin puhelimet kiinni ja rötväämään:) Hittoako vastaat? Itsellä on periaate: jos ei työasiat (ylityö/muu neuvominen) nappaa niin työpaikalta tuleviin soittoihin ei vapaapäivänä ei vastailla. Kyllä ne itsekin osaavat hommansa, jos ei sitten ole oma firma, heh.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
HerraHermanni kirjoitti:
Vituttaa tämä unettomuus. Kävin jo tuossa 00.00 pyörimässä tunnin verran sängyssä, mutta... Okei, omasyy ehkä ettei uni tule, heräsin tänään nimittäin 12.33 kun puhelin soi.

Minä en saatana tiedä, mitä ihmissuden geenejä soluistani löytyy, mutta vuosi vuodelta nämä täysikuun ajat ovat pahempia ja pahempia. On se nyt yksi iso turku, että sitä ulvoo kuuta kolmisen yötä joka kuukausi ja sitten päiväsaikaan on täysi zombie. Heitin tuossa emännän lentokentälle ja n. tunnin yöunien jälkeen ei itsestäkään tuntunut aivan liikenneturvalliselta ajamiselta.

Myöskin vituttaa taas tämä tällä kertaa viiden viikon ero ja siihen liittyvä pakollinen selibaatti emännän työ/koulutusasioista johtuen.

Töissäkään ei mene ihan putkeen, työkaveri katkaisi jalkansa parista kohtaa elikkä on poissa vähintään kolme kuukautta. Siinä sitten pitää tuurata helpparia iltavuorossa ja yrittää samalla kouluttaa vuokrafirman kaveria ja tehdä omatkin työt. Saati sitten, että vituttaa myös kaverin puolesta, menipähän hänen suuresti haaveilemansaa kiihdytysajokausi ensi kesältä pipariksi, kerrankin kun olisi kai ollut rahoitus kunnossa ja autorakennusprojektikin ihan mallillaan.

t. hanu
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa uimahallissa ne vesijuoksua harrastavat rouvashenkilöt, jotka ovat altaassa enemmän seurustelemassa kuin kuntoilemassa. Meikäläinen yritti vetää vähän rivakampaa lenkkiä altaassa ja koko ajan on pari-kolme virtahepoa edellä höpöttelemässä joutavaa paskaa ja vielä kun menevät rinnakkain, niin eihän noista pääse saatana ohi millään.
 

muovimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Edmonton Oilers, Moskovan Dynamo
Tänään olisi pitänyt samaan aikaan keretä kaverin peliin, leffaan ja kaverin synttäreille. No leffaliput oli varattuina eka joten pakkohan sinne oli mennä, jos siitäkin vielä jotain kehkeytyisi. NO MUTTA näitähän nämä loput kaverit ei voinu käsittää, et miks en juuri tänää pääse niidne kanssa sinne minne he haluisivat. Nyt on pieni vihoittelu näköjäään käynnissä.
Ei mitää erikoisempaa mut ärsyttää ku ne ei voi ymmärtää toisten omia ratkaisuja!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös