FlyingFinn kirjoitti:Olin tuossa äsken katsomassa Rocky Balboan. Minä olen henkeen ja vereen Rocky-ihmisiä, ja kyseiset elokuvat ovatkin takuulla muokanneet jollain tapaa maailmankuvaani, sen verran usein niitä tuli lapsukaisena kelailtua. Lähdin sitten elokuviin suuren jännityksen ja kihelmöinnin vallassa, olihan elokuvasta kuulunut käytännössä vain positiivisia asioita. Nyt legendaarinen elokuvasarja saisi arvoisensa päätöksen!
Rocky ei pettänyt tälläkään kertaa, elokuva oli fantastinen. Sen sijaan illasta jäi kuitenkin suuri vitutuksen tunne jäljelle takanani istuneen mustalaisperheen elämöinnin johdosta. Manneämmä oli varmaan hameen alla salakuljettanut sinne saliin perheen n. 5-vuotiaan pojan, joka kirkui ja puhui kovaan ääneen koko elokuvan ajan. Ei puhettakaan että kumpikaan vanhemmista olisi mitään hyssytellyt, isä sen sijaan vastaili pojan idioottimaisiin kysymyksiin niin kovalla äänellä että kuului varmaan aulaan asti.
Ja yhdessä vaiheessa poika päätti sitten aloittaa kuuluvan röyhtäilyn. Tosi kiva tuntea niskassa lämpimiä hönkäyksiä epämiellyttävällä äänellä höystettynä. Ja varsinkin jonkun mannen suusta.
Jos kyseessä olisi ollut normaali suomalainen pariskunta jälkikasvuineen olisin asiasta ehkä uskaltanut huomauttaakin. Tässä tapauksessa en sitä tehnyt, idiootit eivät olisi kuitenkaan olleet siitä moksiskaan. Todennäköisesti tätäkin kirjoittaisin Mora kyljessä ja suvun kirous niskassa. Vituttaa kyllä myös oma heikkous tälläisissa tilanteissa.
Haluan siis kiittää koko Suomen mustalaisyhteisöä minulle tärkeän elokuvaillan pilaamisesta. Te ette kuulu tänne, menkää muualle tai menkää töihin.
FlyingFinn kirjoitti:Haluan siis kiittää koko Suomen mustalaisyhteisöä minulle tärkeän elokuvaillan pilaamisesta. Te ette kuulu tänne, menkää muualle tai menkää töihin.
Tuzzi kirjoitti:Tänään oli uutisissa että manneja käännytetty paljon Suomesta ja suunta jatkuu samaan suuntaan eli hyvään suuntaan. En muista onko turvapaikan hakijoiden hakemuksia hylätty enemmän vai onko hakijoita määrällisesti enemmän mutta määrän odotetaan hiipuvan.
Tuzzi kirjoitti:Tänään oli uutisissa että manneja käännytetty paljon Suomesta ja suunta jatkuu samaan suuntaan eli hyvään suuntaan. En muista onko turvapaikan hakijoiden hakemuksia hylätty enemmän vai onko hakijoita määrällisesti enemmän mutta määrän odotetaan hiipuvan.
Malone#32 kirjoitti:Hei oikeesti, kuinka paljon reikiä pystytään poraamaan kerrostalon seiniin??? Vituttaisi vielä enemmän, jos olis krapulassa...
Ja jotenkin tuntuu, että iskuporakoneen käyttö on muina päivinä kuin sunnuntaina kielletty.
Roku kirjoitti:Havaitsin juuri että tänään ei tulekaan NYPD Blue
cosmic_rodeo kirjoitti:Vitun vitun vittu. Jos joku teistä höpönassuista sattuu joskus näkemään exääni jossakin päin maailmaa, niin minulta saa kertoa sellaisia terveisiä, että eukko haistakoot harvinaisen pitkät vitut.
Se on oikeastaan hyvä asia, että on luotettavia ja tarkkaavaisia ystäviä. Saa sitten kuulla kaikenlaista entisistä tyttöystävistä. Kuten esimerkiksi sen, että viime syksyisen parisuhteemme kuvioissa pyöri meikäläisen lisäksi useampikin muu miespuolinen henkilö.
Ja sitten senkin, että sen jälkeen kun aloin feidata sydänsuruissani koko suhteesta, niin uuden ukon löytymiseen kului massiiviset kaksi päivää. No, ainakin se lohdutti, että tämä exän uusi pikalöytö piti muijaa "harvinaisen idioottina yksilönä". Oikeassa taisi miekkonen olla.
Siis vitun saatanan vittu, minkälainen sairas paskiainen harrastaa tuollaista toimintaa? Siitä olen nimittäin aivan vitun varma, että muijalle ei todellakaan jäänyt epäselväksi, että kuinka ihastunut, vai kehtaisiko sanoa oikein rakastunut, minä häneen silloin olin ja mitä asioita olisin suhteemme tulevaisuudelta toivonut.
Ai niin, mutta eihän mitään suhdetta hänen mukaansa ollut olemassakaan. Ei se, että nähdään suunnilleen joka päivä, vietetään runsaasti aikaa keskenään, nukutaan samassa sängyssä ja muutenkin harrastetaan kaikkine eroottisine vivahteineen niitä asioita, joita seurustelevat ihmiset harrastavat ole mikään parisuhde. Siis hänen mukaansa.
Toivottavasti sai mokoma vitun lortto edes jotain sairaita "kiksejä" toiminnastaan. Minulle häntä ei enää ole olemassa. Toivottavasti ei tavata.
Samaa ehdin jo hämmästellä tuolla ihmettelyketjussa. Nyt illallakin tuosta on ohi ajanut jo suunnilleen 10 aura-autoa, ja lunta ei ole ollut tiellä varmaan puolenpäivän jälkeen.bozik kirjoitti:Vituttaa suunnattomasti Helsingissä pyörivät aurausautot.
LaTe_Show kirjoitti:Vitun BA, vitun Heathrow. Enpä olisi halunutkaan kassia takaisin... torstaina palasin Suomeen ilman laukkuani. En varmaan enää näe sitä... pitää varmaan käydä vaateostoksilla.
Joku tolkku tuohon hommaan olisi saatava. Tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun höyläilevät lumettomia teitä. Se taitaa olla kaupungin vastuulla näiden teiden hoito. Turha sieltä on jatkossa ainakaan rahapulaa valitella kun turhaankin työhön tuntuu resursseja riittävän.spertti kirjoitti:Samaa ehdin jo hämmästellä tuolla ihmettelyketjussa. Nyt illallakin tuosta on ohi ajanut jo suunnilleen 10 aura-autoa, ja lunta ei ole ollut tiellä varmaan puolenpäivän jälkeen.
Gellner kirjoitti:1% kaikista matkatavaroista katoaa lopullisesti, joten älä vielä heitä toivoasi. Kolmeen viikkoon jos ei mitään kuulu, niin sitten kassi tosiaan on kadonnut.