Vitutusketju

  • 10 589 904
  • 56 164

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa, kun en ehtinyt äänestää ketjuun: Kieku vs. Kaiku. Kerrankin järkevä äänestys olisi ollut ja modesedät meni ja sulki sen. Höh. Sitävastoin kaiken maailman turhat "kumpi parempi kiekkoilija" -äänestykset saa porskuttaa vapaasti.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vituttaa Twiten allekirjoitus, joka spoilaa Twin Peaksin loppuratkaisun. Koskaan en ole tätä pystynyt eri syistä katsomaan kokonaan ja nyt ei onneksi tarvitsekaan.

Onneksi Twite on moderaattorien suojelujoukkueen alainen, joten tietylle ryhmälle (johon siis kuulun) saa vittuilla ihan vaan huvikseen.

Twite, ime kyrpääsi.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun Frölunda! Ja varsinkin tämä suomalainen eliittipakisto, yhteensä 8 minuuttia jäähyjä ja 2 maalia niistä vastustajalle. Kallioon ja Bergenheimiin sentään voi luottaa mutta voi saatana...! Jotain vitun 2-2 nyhjäyksiä!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Murmeli kirjoitti:
Vituttaa Twiten allekirjoitus, joka spoilaa Twin Peaksin loppuratkaisun. Koskaan en ole tätä pystynyt eri syistä katsomaan kokonaan ja nyt ei onneksi tarvitsekaan.

Onneksi Twite on moderaattorien suojelujoukkueen alainen, joten tietylle ryhmälle (johon siis kuulun) saa vittuilla ihan vaan huvikseen.

Twite, ime kyrpääsi.

Katselin tuota kanssa ja vittu että jotkut osaavat olla lapsellisia.Vittuako sitä muille kostaa jos sarja ei ollut mielestään hyvä tai ei vaan tykkää spoilailukielloista.

Ja eihän tuolle mitään tehdä.Todennäköisesti vain valittajat saa penaltia.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, ihan samaan allekirjoitukseen kiinnitin huomiota. Kunnon pelle tää twinte vai mikä olikaan. On yksi asia olla käymättä jonkun ohjelman/elokuvan ketjussa (itse teen näin jos haluan välttyä spoilereilta), mutta että pitää olla pois koko forumilta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Nyt on aihetta tänne ketjuun kieltämättä.
KERRANKIN kun Rangersin peli olisi jällen (sitten tuon NHL-kanavien lähdön jälkeen) tullut jostain streamista netistä, minä missasin sen tyhmyyttäni.

Peli tuli poikkeuksellisen aikaisin klo 3:00, mutta itse lähinnä ihmettelin että Montrealissa näköjään aloitetaan tunnin myöhempään kuin yleensä NHL:n itärannikon pelit.
No helv, jenkkiaikaahan se tietysti oli, mutta tyhmänä heti jotenkin sisäistin oudon ajan yöhön....

No pieni helpotus ettei sentään tullut Yahoolta tai Sopcastilta, joissa olisi ollut parempi kuvanlaatukin.
Ja plus tietysti se että Rangers voitti.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Twite kirjoitti:
Pahoittelen aiheutunutta mielipahaa. En käsittänyt asian vakavuutta.

Eipä sinulla paljon järki juokse, jos et tajua että parhaillaan meneillä olevan sarjan loppuratkaisun paljastus allekirjoituksessa saattaa aiheuttaa mielipahaa.

Kas kun et luetteloinut useampiakin kirjojen, elokuvien ja tv-sarjojen loppuratkaisuja ja sitten taivastellut hoomoilasena, kun joku asiasta hermostuu. Kaikki eivät ole syntyneet samana vuonna kuin sinä ja katsoneet kaikkia samoja tv-sarjoja ja elokuvia sekä lukeneet samoja kirjoja kuin sinä. Itse toki olen kyseisen sarjan nähnyt, mutta en todellakaan haluaisi lukea riemuidioottien kuningasideapaljastuksia sarjoista tai elokuvista joita en ole vielä nähnyt. Siis lukiessani vaikka HPK-JYP-otteluketjua. Ja pelkästään, koska heitä huvittaa vittuilla ihmisille.

Miksi luulit, että sarjasta perustettiin erikseen spoilerivapaa ketju, jos on ihan ok, että joku pemmikaani silti kertoo spoilereita sarjasta ketjuissa joiden aiheena on vaikka hiustenhoito tai HPK:n ulkomaalaisvahvistukset?

Idiootti.
 
Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuli taas raahuttua tuttu hoito baarista ja nyt se makaa sängys rapulassa ja ei älyy poistua..wittu, rapulakin tekee tuloaa.

Kyydis ei ollu todellakkaan valittamista, mutta vois jo häipyy. No pitänee käydä vielä kerran pyöräyttää?
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
jesse72 kirjoitti:
Tuli taas raahuttua tuttu hoito baarista ja nyt se makaa sängys rapulassa ja ei älyy poistua..wittu, rapulakin tekee tuloaa.

Kyydis ei ollu todellakkaan valittamista, mutta vois jo häipyy. No pitänee käydä vielä kerran pyöräyttää?

Bussiaikataulu käteen ei ole huono vinkki. Mutta ruuvaa toki ensin, niin saat koko rahan edestä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jeihki kirjoitti:
Bussiaikataulu käteen ei ole huono vinkki. Mutta ruuvaa toki ensin, niin saat koko rahan edestä.

Kummallakaa ei oo käteistä, mut nyt toi sai kaverinsa hakemaan! Witutusta aiheuttaa nouseva krapula, mut toivottavasti mäkikisaa voi seurata ilman laatoitusta.
 

Jeffrey

Jäsen
voi vitun vittu! Menin sitten eilen rikkomaan sormeni yön touhuissa. No ei siinä vielä mitään, pistin yöllä teippiin ja aattelin että se siitä. Noh aamulla sormi alko olemaan sen verta helvetin kipee ja ihan sojossa, että päätin vetästä lääkäriin. Noh lääkäri löi laskun 143e käteen. Dextra kiittää ja kuittaa. Vittu! Niin ja vielä 3viikon saikku, eikä siltä ajalta tule euroakaan koska olen ns. vuokratyön tekijä. Haistakaa vittu! Moh, en koko 3viikkoa aijo yhden sormen takia olla saikulla, mutta siinä vaan se paska juttu, että mikäli sormi menee saikun aikana uudestaan niin 1. se voi mennä helvetisti pahemmin rikki ja 2. vakuutus ei korvaa penniäkään. Voi kyrpä!
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
irGGu kirjoitti:
Menivät maikkarilla siirtämään emmerdalen esitysajan sellaiseksi ettei enää kykene katsomaan kuin kerran viikossa. Iso harmitus. Kun ei ole videoita eikä tallentavaa dvd:tä. No, siihenpäs jää se sarja jota on seurannut vuotta vajaa suomessa alkamisesta alkaen.

Sanopa muuta. Maikkarin taso nyt muutenkin tippuu nopeammin kuin lehmän häntä. Ärsyttää suunnattomasti sekin hehkutus ralllin MM-sarjan seurannan siirtymisestä maikkarille. Rallia seuraavia hemmotellaan kuulemma. Uuuuh!!!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu. Huomenna alkaa sitten kauan odotettu loma Himoksella. Mökki varattu hyvissä ajoin ja kaiken piti olla kunnossa. Ja vitut sanon minä! Niinhän se on, että sillon kun meikäläinen sitoutuu jo syksyllä lähtemään laskettelureissulle, niin eiköhän tule lämpimin talvi 100:n vuoteen ja lunta ei tippaakaan. Perkele kun harmittaa! En ois halunnukkaan laskea!

Noo, mennään nyt kuitenkin ja vedetään viikon känni. Hauskaa tulee ainakin.
 

Tobias

Jäsen
Mane kirjoitti:
Eipä sinulla paljon järki juokse, jos et tajua että parhaillaan meneillä olevan sarjan loppuratkaisun paljastus allekirjoituksessa saattaa aiheuttaa mielipahaa.

......

Miksi luulit, että sarjasta perustettiin erikseen spoilerivapaa ketju, jos on ihan ok, että joku pemmikaani silti kertoo spoilereita sarjasta ketjuissa joiden aiheena on vaikka hiustenhoito tai HPK:n ulkomaalaisvahvistukset?

Idiootti.

Haha, oli oikein asiaakin tähän vitutusketjuun, mutta tulipas mukava mieli kun näkee että ihmisiä kiukuttaa joku tv-sarjan spoilaaminen.

No joo, vitutusta aiheuttaa se, että 87 tuntia töitä tältä viikolta kasassa mutta silti jäi pari hommaa rästiin. No ensi viikolla täytynee olla ahkerampi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tobias kirjoitti:
Haha, oli oikein asiaakin tähän vitutusketjuun, mutta tulipas mukava mieli kun näkee että ihmisiä kiukuttaa joku tv-sarjan spoilaaminen.

No joo, vitutusta aiheuttaa se, että 87 tuntia töitä tältä viikolta kasassa mutta silti jäi pari hommaa rästiin. No ensi viikolla täytynee olla ahkerampi.

Ajaisit taksia niin ei koskaan jää hommia rastiin. Sen sijaan armottoman vitutuksen saat päälle, kun riitelet paikallisen peran kanssa joka on vääntäytynyt hotelli vantaasta taksiin hirveässä humalassa eikä suostu kertomaan osoitetta mihin mennä.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tobias kirjoitti:
Haha, oli oikein asiaakin tähän vitutusketjuun, mutta tulipas mukava mieli kun näkee että ihmisiä kiukuttaa joku tv-sarjan spoilaaminen.

Sinulle tulee hyvä mieli siitä, että muita vituttaa?

No, löytyyhän sellaisiakin ihmisiä joille tulee hyvä mieli nähdessään toisten ihmisten kokevan ruumiinvammoja, niin mikseipä sitten toisten vitutuksesta nauttiviakin?
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Migreeni yllättäen iskemässä. Johan tässä melkein puoli vuotta menikin ilman tätä kyseistä tautia. Onneksi huomenna saa nauttia vapaapäivästä.

Tobias kirjoitti:
No joo, vitutusta aiheuttaa se, että 87 tuntia töitä tältä viikolta kasassa mutta silti jäi pari hommaa rästiin.

Vituttaa, että Jatkoajassa annetaan kirjoitusoikeuksia ihmisille, jotka tekevät töitä vain 87 tuntia viikossa. Tuskin on kova palkkakaan, eikä sitten viitsitä hommia tehdä kunnolla. Hävetkää.
 

Tobias

Jäsen
Grainger kirjoitti:
Vituttaa, että Jatkoajassa annetaan kirjoitusoikeuksia ihmisille, jotka tekevät töitä vain 87 tuntia viikossa. Tuskin on kova palkkakaan, eikä sitten viitsitä hommia tehdä kunnolla. Hävetkää.

No kyllähän tämä tietysti hävettääkin. Käytin varmasti viikon aikana aikaa tehottomasti, koska laskin alunperin, että yli 80 tuntia tuskin täytyy tehdä ja raportit sekä normaalit viikon rutiinit tulisi hoidettua. Eli kyllä hävettää oma tyhmyys ja tehottomuus.
Sitä tosin en ymmärrä, että miten 87-tuntinen työviikko voisi olla yhteydessä Jatkoajan keskustelupalstan kirjoitusoikeuksiin. Ja palkan "kovuus" on aina hyvin suhteellinen käsite.

Manelle vielä vastaukseksi, että ei nyt varsinaisesti toisten vitutus aiheuta minulle mielihyvää. Mutta omasta mielestäni jonkun turhan tv-sarjan ratkaisun kertominen ei ole mikään syy suuttua ja kieltämättä vähän hymyilytti muutamat kiukkuiset kirjoitukset.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tobias kirjoitti:
No joo, vitutusta aiheuttaa se, että 87 tuntia töitä tältä viikolta kasassa mutta silti jäi pari hommaa rästiin. No ensi viikolla täytynee olla ahkerampi.

Vaihda alaa, tai hanki parempi palkanmaksaja. Mua vituttaa ne ihmiset, jotka eivät arvosta elämäänsä niin paljoa, että pilaavat sillä sekä oman elämänsä, että läheisiensä tekemällä liikaa töitä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
batman83 kirjoitti:
Vaihda alaa, tai hanki parempi palkanmaksaja. Mua vituttaa ne ihmiset, jotka eivät arvosta elämäänsä niin paljoa, että pilaavat sillä sekä oman elämänsä, että läheisiensä tekemällä liikaa töitä.

Olen kanssasi samaa mieltä. Vituttaa lukea näistä 87 työtunnin viikoista ja siitä että joku on vielä ylpeä siitä.
 

Tobias

Jäsen
batman83 kirjoitti:
Vaihda alaa, tai hanki parempi palkanmaksaja. Mua vituttaa ne ihmiset, jotka eivät arvosta elämäänsä niin paljoa, että pilaavat sillä sekä oman elämänsä, että läheisiensä tekemällä liikaa töitä.

En tee liikaa töitä. Enkä koskaan tule vaihtamaan alaa. Ja palkanmaksajani on todella hyvä. En ole ollut koskaan stressaantunut töistä, sillä mulle tuo työ on niin suuren mielenkiinnon kohde. Saan tietynlaista hyvänolon tunnetta työnteosta ja olen varmasti jossain määrin työnarkomaani. En ole pätkääkään ylpeä pitkistä työviikoistani tai mistään tekemisistäni. Olen vain tyytyväinen, että tienaan erinomaisesti työstä joka ei oikeastaan tunnu työltä vaan ehkäpä ennemminkin elämäntavalta.

Mulla on hyvänä tuttavana lontoolainen pankkiiri, joka tekee töitä oikeastaan 24 h vuorokaudessa. Kaveri nukkuu 6 tunnin yöunet, ja tästä ajasta hänellä soittaa herätyskello 2 tunnin välein jolloin hän herää seuraamaan osakemarkkinaa noin vartiksi kerrallaan. Näin hän on elänyt viimeiset kuutisen vuotta ja aikoo jatkaa vielä ehkä maksimissaan 10. Eläkkeelle n. 50 vuotiaana elelemään koroilla. Tämä on yksi tapa elää. Itse en tuollaiseen varmastikaan pystyisi.

Harmillista tietysti, jos jotakuta vituttaa lukea pitkistä työviikoista.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tobias kirjoitti:
Harmillista tietysti, jos jotakuta vituttaa lukea pitkistä työviikoista.

Tuskin tuo ketään vituttaa, vaan se, että jotkut ihmiset viitsivät leveillä netissä mielikuvitusrahoillaan, kun todellisuudessa he elävät isin rahoilla. Valehtelu nimittäin vituttaa monia ihmisiä. Etenkin näkyvä valehtelu.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Ei sillä että minulla vielä olisi kesätöiden ja iltatöiden lisäksi muuta kokemusta töistä, mutta ihmetyttää hieman, että äijää poljetaan sen takia, että jaksaa ja tahtoo tehdä niin paljon hommia. Jos joku tulee onnelliseksi töitä tekemällä, niin keneltä se on pois? Kaiken lisäksi, käsittääkseni Tobiaksella ei ole edellämainittuja lapsia tai puolisoa, joten kotonako hänen pitäisi yksin kököttää ja tehdä "läheisensä" onnelliseksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös