Eturistiside meni sitten harjoitusmatsissa poikki kuukausi ennen kauden alkua ja nyt pari päivää sitten oli leikkaus. Polvi on tuhottoman turvonnut ja kipeä. Melkoisia lääkkeitä joutuu vetämään ja aivan huurussa menee päivät. Nukkuminenkin on vähän sitä sun tätä.
Eniten vituttaa tuo kepeillä taiteileminen, kun kahvinkeittoonkin uppoaa tuhottomasti aikaa. Mutta eiköhän se tästä, 5kk on kontaktilajikielto. Mutta kunhan tuo kipu nyt suunilleen loppuisi ja turvotus laskisi niin olen onnellinen.
En tiedä onko tässä nyt niin suurta aihetta vitutukseen kun maailmalla monella ihmisellä elämä on melko paljon surkeampaa. Mutta sen nyt ainakin tajuaa, että kyllä tällaiset elämän perusasiat ovat suuria juttuja, eikä niitä osata arvostaa. Esim. nyt se, että ihan käveleminenkin on suuri asia, eikä se ole aina niin itsestään selvää. Juokseminen ja muu urheileminen nyt tuntuu niin kaukaiselta, mutta kaikille jotka pystyvät liikkumaan ja pelaamaan, niin olen onnellinen teidän puolesta.
Eipä siinä, kaksi harjoitusmatsia ja kausi ohi. Olisi se paremminkin voinut mennä. Ja sanonta "ei kautta ilman maalia" ei toimi minun tapauksessa.