Mikäs niissä silmälaseissa nyt nin tutisuttaa? Turhamaisuus ennen terveyttä?Tommy kirjoitti:Silmälasit olis kyllä vika tikki, voi jeesus sentään.
Nyt alko puntti tutisemaan.
Mikäs niissä silmälaseissa nyt nin tutisuttaa? Turhamaisuus ennen terveyttä?Tommy kirjoitti:Silmälasit olis kyllä vika tikki, voi jeesus sentään.
Rinoa kirjoitti:Mikäs niissä silmälaseissa nyt nin tutisuttaa? Turhamaisuus ennen terveyttä?
Heh, älä suotta. Silmälaseja on onneksi nykyään aivan uskomattoman hyvännäköisiä. Ja monet silmälasipäiset miehet ovat uskomattoman seksikkäitä ; )Tommy kirjoitti:No joo, ulkoisten heikkouksien näyttäminen.
Rinoa kirjoitti:Ja monet silmälasipäiset miehet ovat uskomattoman seksikkäitä ; )
Tommy kirjoitti:Silmälasit olis kyllä vika tikki, voi jeesus sentään.
HEH! Mutta kun se on totta! Itse olen aina ollut hulluna silmälasipäisiin miehiin ; )Tommy kirjoitti:Tähän ei usko edes Ted Raikaskaan.
Rinoa kirjoitti:HEH! Mutta kun se on totta! Itse olen aina ollut hulluna silmälasipäisiin miehiin ; )
Alamummo kirjoitti:enkä ole omasta mielestäni ainakaan rumempi ne päässä...
Seuraavaksi varmaan naapurisi kirjoittavat tähän ketjuun.Hazardipakki kirjoitti:Opettelen soittamaan huuliharpulla korvakuulolta erinäisiä country-klassikoita ja nyt olen runkannut samaa kohtaa jo yli tunnin.
Tähän kannattaa ottaa mukaan myös se asia, että Blues -kannattajalla on huomattavasti hauskempaa jäähällissa, kun ei näe jäälle.ervatsalo kirjoitti:Niin, silmälaseillahan saa kätevästi yhteiskunnallista ja monesti myös eroottistakin arvostusta ns. paremmissa piireissä, joissa itse pääasiassa liikun.
Tai näin ainakin itse asian näen. Rilleillä tottakai.
Täältä tähän
Target kirjoitti:Tähän kannattaa ottaa mukaan myös se asia, että Blues -kannattajalla on huomattavasti hauskempaa jäähällissa, kun ei näe jäälle.
Juu.kananlento kirjoitti:Ihmissuhteet vituttaa. Paskaa touhua.
kopo kirjoitti:Trio Niskalaukaus lopettaa. Olisi ollut äärimmäisen kiva vielä nähdä äijät keikoilla. Timon sooloprojekti ei ainakaan tähän asti ole ihan vastannut omia odotuksiani, toivottavasti jatkossa tulee parempaa.
Sama vika. Turkki EI TODELLAKAAN kuuluisi EU:iin.Holocaust kirjoitti:Taas täällä. Tällä hetkellä vitutta ykkösen historian dokumentti armenialaisten kansanmurhasta. Turkki kiistää yhä asian. Vittu, tuollainen historiansa kiistävä kansakuntako on kohta EU:n jäsenenä?
Vittu joo - kiitos ei Turkille.
Wituttaa vaan moinen asia.