Europoli kirjoitti:Exäni, josta en ole vielä päässyt kokonaan yli, läpättää uudesta ihastuksestaan koko ajan. Fiilis on kuin olis janoon kuolemassa ja toinen puhuis vedestä kaiken aikaa. Onko tosiaan ihan mahdoton pysyä pelkkinä ystävinä kaiken jälkeen? Onko ihan pakko olla tunteita ko. hlöä kohtaan? Ja voisko hän vähän ajatella miltä musta tuntuu? Vittusaatana.
SSee kirjoitti:Normituuri peleissä jatkuu.
Vakiossa 10 oikein -> Harava tiputti yhdeksään.
Kaivanto kirjoitti:Jos haravajärjestelmäsi runkoon on osunut 10, se ei todellakaan tarkoita, että sinulla olisi ollut Vakiossa 10 oikein. Jos ihmiset kerran teette niitä haravia, selvittäkää, mikä harava on. Sääliksi käy niitä kioskin kassoja, jotka joutuvat selittelemään pettyneille 'vakiomiljonääreille', että kuponkia ei oikeasti muurata lähes umpeen muutamalla satasella.
Trancezz kirjoitti:Lainasin faijan upouutta autoa kun piti päästä pari asiaa hoitamaan ja oma auto on 80.000 km huollossa. No kävipä sitten niin, että tyttöystävä soitti ja sanoi, että hakisin yhden maton sisustuskaupasta joka sopii olohuoneeseen kuin valettu. Olin liikkeessä hakemassa mattoa n. 2minuuttia ja palasin takaisin parkkipaikalle. Joku oli todennäköisesti peruuttanut isäni auton perään vähän reippaanlaisella vauhdilla ja siinä on nyt oikein mojovan kokoinen lommo. Itse tottakai tarjoudun tarvittavat kulut maksamaan, kun auto minun käytösäni oli, mutta ihme kyllä en löytänyt mitään viestiä tms. tältä peruutuskeisarilta jossa olisi ollut yhteydenottoon vaadittavia tietoja. Kuskin puolen ikkunaan oli liimattu keltainen muistilappu missä luki lohduttavasti "Anteeksi". Tässä vaiheessa kysyin itseltäni suoraan, että "Mitä vittua?".
Tästä tuli mieleen joku sketsi tai vastaava, että olisikohan kyseinen mulkvisti kirjoittanut lappuun ihan_sama_mitä, jolloin muut tilanteen nähneet luulee hänen laittavan ystävällisesti omat yhteystietonsa? Meitä on moneen junaan, vituttaahan tuollaiset.Trancezz kirjoitti:Kuskin puolen ikkunaan oli liimattu keltainen muistilappu missä luki lohduttavasti "Anteeksi". Tässä vaiheessa kysyin itseltäni suoraan, että "Mitä vittua?".
Radek kirjoitti:Vittu sentään kun rehellisen työn takia palaa osa opintotuista! Saatana verot maksetaan niinku kuuluu ja sit vielä tuet palaa! Pitäiskö sit maata saatana sängyllä koko kesä ja räkiä kattoon? Siitäkö tää yhteiskunta sitten hyötyy, kun työnteosta kerran rankaistaan!
VITTU
SamSpade kirjoitti:Tulorajat pitää nostaa huomattavasti korkeammalle että opiskelijat voivat tehdä riittävästi töitä ja tienata itse osan opiskelun kustannuksista.
lake79 kirjoitti:Jos oikein vittumainen olet, niin saahan tekijän selville mm. sormenjäljistä ja käsialasta (luulisi että poliisi asiaan edes jotain sanoo?). Anna mennä vaan, mitä sää ny ite tommosia alat maksamaan...