Mainos

Vitutusketju

• 10 705 827
  • 56 254

Radek

Jäsen
Vittu sentään kun rehellisen työn takia palaa osa opintotuista! Saatana verot maksetaan niinku kuuluu ja sit vielä tuet palaa! Pitäiskö sit maata saatana sängyllä koko kesä ja räkiä kattoon? Siitäkö tää yhteiskunta sitten hyötyy, kun työnteosta kerran rankaistaan!
VITTU

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Hemmetti kun on kivaa taas. Postilaatikosta tippui huomautus 250e laskusta jonka luulin maksaneeni. Omaa huolimattomuuttanihan tuo on mutta vituttaa se silti. Varsinkin kun tilillä on 50e... ei saatanan saatana millä helvetillä mä tuonkin maksan? Voi vitun vittu.

- tinke.80

EDIT.
Eniten tässähän vituttaa se että veronpalautuksia on tulossa 1300e mutta ne tulee vasta joulukuun 2. päivä... saatanan saatana. Ja tietenkin kurssista minne hain ei tullut minkäänlaista vastausta. Ei kieltävää eikä myöntävää... on tää huikeeta.

Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Harvoin vituttaa mutta nyt kyllä vituttaa, kun ei ole mitään tekemistä.

Työpaikka on mutta, siellä on nyt hommat silleen että töitä on tiedossa vasta aikaisintaan ensi viikolle. Olisi myös pari keikka hommaa tiedossa toisesta paikasta, mutta pelkästään sen ajatteleminenkin vituttaa.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Radek kirjoitti:
Vittu sentään kun rehellisen työn takia palaa osa opintotuista! Saatana verot maksetaan niinku kuuluu ja sit vielä tuet palaa! Pitäiskö sit maata saatana sängyllä koko kesä ja räkiä kattoon? Siitäkö tää yhteiskunta sitten hyötyy, kun työnteosta kerran rankaistaan!
VITTU

Samaa mieltä vaikka omista opiskeluista onkin jo 15 vuotta aikaa..
Eli opiskelijoiden on turha itkeä lisää opintotukia ja roikkua opiskelemassa lähes 10 vuotta.
Tulorajat pitää nostaa huomattavasti korkeammalle että opiskelijat voivat tehdä riittävästi töitä ja tienata itse osan opiskelun kustannuksista.
Samalla tulee sitä arvokasta työkokemusta mitä työnantajat arvostavat kun valmistumisen jälkeen alkaa etsiä töitä.
Progressiivinen verotus, lisätyö-% ym asiat ovat sitten työelämässä niitä kirosanoja. Duunia jos haluat paiskia, niin ei kannatta kun verokarhu haukkaa puolet.
PRKL kiinteä yhtäsuuri veroprosentti kaikille ja pieni sellainen.
Kyllä valtio saa omansa pois kasvaneen kulutuksen myötä arvonlisä-, polttoaine-, ym-veroina. Sitä paitsi työllisyyshän siinä samalla kasvaa kun palkansaajilla on enemmän mitä kuluttaa. Tarvitaan lisää myyjiä, huoltomiehiä, timpureita ym ym..

P.S ja olueen ja viihteeseen se korotettu opintotuki kuitenkin palaisi..

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
SamSpade kirjoitti:
Tulorajat pitää nostaa huomattavasti korkeammalle että opiskelijat voivat tehdä riittävästi töitä ja tienata itse osan opiskelun kustannuksista.

Kyllähän tämä sama aihe itseäkin vituttaa aina silloin, kun mieleen tulee. Itselläni on n. 1400 euron opintotuen takaisinperintä vuodelta 2004 valitusputkessa korottomalla maksuajalla. Voimassa olevien säännösten mukaisesti olen ollut oikeutettu vuodelta 2004 opintotukeen kokonaiselta kahdelta kuukaudelta, kun tulorajat ovat ylittyneet. Opintoja sain ko. vuonna kasaan n. 50 opintoviikon verran. Oma mokahan se tietysti on kun tukea tuli noin paljon nostettua vaikka tulorajat olivatkin hyvin tiedossa, mutta silti voisi kysyä, että yhdenvertaisuus, missä pelaa?

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa että ihmiset joilla ei periaatteessa ole mitään tekemistä kahden aikuisen ihmisen väliseen ystävyyteen puuttuvat siihen, arvostelevat sitä ja kertovat mikä on sallittua ystävyydessä ja mikä ei. Helvetti sanon minä! Kyllä minä ystävyyden ja suhteen erotan tässä vaiheessa elämääni! Mitä se teille kuuluu koska minä ystäviäni näen ?

Jindebyne

Jäsen
lake79 kirjoitti:
Jos oikein vittumainen olet, niin saahan tekijän selville mm. sormenjäljistä ja käsialasta (luulisi että poliisi asiaan edes jotain sanoo?). Anna mennä vaan, mitä sää ny ite tommosia alat maksamaan...

Kävin tänään poliisiasemalla kertomassa tapauksesta lapun kanssa, ja lapun ottivat talteen. Samalla kun kerroin missä tämä episodi oli tapahtunut jne. niin poliisi kertoi, että kyseiseltä parkkipaikalta on lopetettu viime perjantaina tallentava kameravalvonta ylimääräisten kustannusten takia. Voiko ihmisellä olla näin kissannussima tuuri?

Vituttaa tuttujen puolesta. Äitiltä lähti eilen työpaikka alta tosta vaan. Työntekijöille ei vaan oltu etukäteen kerrottu mitään. Aamulla oli työkaveri mennyt töihin ja oli vaan lappu ovella. Ja sisällä pelkät tyhjät seinät. No "onneksi" äiti oli vaan osa-aikaisena ja oli just saanu palkan sieltä. Vituttaa vaan tollanen "reilu" pomo. Lisäksi kaverilta lähtee kämppä alta. Ilman omaa syytään. Pari viikkoa aikaa etsiä uusi. Itse olen tällä viikolla molempina aamuina saanut odottaa kyytiä töihin puoli tuntia turhanpäiten. Vituttaa kökkiä ulkona odottamassa. Tosin minulla sentään on jonkinlainen työ, vaikka ei siitä oikeaa palkkaa makseta. Ja minulla on vielä asunto.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa huono rahatilanne. Perkele. Tänäänkin tuli tuhlailtua tuota rahaa. Vituttaa. Kiekkopeleihin uppoaa kuitenkin sievoinen summa.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa jaarittelevat hämeenlinnalaiset radioaalloilla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
kone82 kirjoitti:
Vituttaa jaarittelevat hämeenlinnalaiset radioaalloilla.

Turkulaaset eivät varmaan ehtineet edes näppäillä kännykkäänsä puhelinnumeroa,kun ohjelma olikin jo ohi.

ath0s

Jäsen
Suosikkijoukkue
FCB,Ottawa Senators,HIFK
taas rupes ottaa päähän viherpiipertäjät,jotka valittaa,että poliisi on paha ja vääntää kättä...

Kai kuka tahansa jossain vaiheessa kimppuun käy,kun tarpeeksi provosoi.

Poliisi ei varmasti ilman syytä rupea käyttämään voimakeinoja.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa. Jäi 50 euroa Interistä kiinni. Perkele. Ja Gerrardin veto osui tolppaan, niin lähellä oli Poolin voitto.

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minua vitutti tänään ruotsinkieli eduskunnan budjettikeskustelussa. "Puhutaan nyt suomea, kun kerran Suomessa ollaan", kuten jo Uuno aikoinaan sanoi.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
vitun vittu kännissä. helvetin koulu, opiskelemaan ollaan tultu ei dokaamaan tai ehkä vähän dokaamaan. huomenna kuolema. perkele. hena himaan bb:stä. ei mulla muuta.

Vituttaa painostuksen alla dokaaminen, vaikka se on ihan kivaa. Vituttaa kuitenkin.

Nyt sammun.

Kaivanto

Jäsen
Bobcat kirjoitti:
Minua vitutti tänään ruotsinkieli eduskunnan budjettikeskustelussa. "Puhutaan nyt suomea, kun kerran Suomessa ollaan", kuten jo Uuno aikoinaan sanoi.

Puhukaamme siis tällöin ruotsin kielestä, kuten oikein on!

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaivanto kirjoitti:
Puhukaamme siis tällöin ruotsin kielestä, kuten oikein on!
Anteeksi, P. Me kaikki emme ole kielen ammattilaisia. Vitutti se silti. ;)

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Oho, pännii vähän

Työpaikan työssä tarvittava softa on ehkä nopeampi kuin evoluutio, mutta vittu tää on hidasta. Rupean kohta syömään nikoretteä.

Kyle

Jäsen
Vituttaa Jatkoajan tiettyjen keskustelijoiden moralisointi. Olin kirjoittamassa yhteen ketjuun, jonka mainitseminen tässä varmasti olisi monen mielestä väärin. Mutta tyydyin deletoimaan tekstinä ja avauta siitä tänne, en vain jaksa alkaa perustelemaan tekstiäni kymmenillä uusilla viesteillä mitä lähetä vastaus-napin painaminen olisi tarkoittanut, vaikkei siihen olis faktojen puolesta mitään aihetta.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoittelen toistoa, mutta paitojen silittäminen.

Sekin ärsyttää/vituttaa, ettei noita paitoja jaksa viedä pesulaan. Taitaa olla niitä harvoja vitutuksia, joihin ei sauna taikka viina auta.

Daluner

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gerodz kirjoitti:
Vituttaa Jatkoajan tiettyjen keskustelijoiden moralisointi. Olin kirjoittamassa yhteen ketjuun, jonka mainitseminen tässä varmasti olisi monen mielestä väärin. Mutta tyydyin deletoimaan tekstinä ja avauta siitä tänne, en vain jaksa alkaa perustelemaan tekstiäni kymmenillä uusilla viesteillä mitä lähetä vastaus-napin painaminen olisi tarkoittanut, vaikkei siihen olis faktojen puolesta mitään aihetta.

Jep. Sama homma. Ja vielä muutama luupää ei tajua kahdestakaan kerrasta ja sitten modet antavat varoituksia asiallisista kirjoituksista ja niitten 15-v junnujen kirjoituksia paukkuu vaan lisää. En jaksa enää, ja modet tiedoksi, kirjoitan kyllä kiekostakin kunhan touhu alkaa kunnolla eikä mitään treenimatsipelleilyä. Ok?

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Huomenna räjähtää joo... siis meitsin nenä. Tuntuu, että on räkää täynnä. Vitun flunssa. Hallille meen silti!

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Vitun veikkaus

Poimit jonkin päivän otteluista runkokohteeksi, niin jostain vitun syystä kohteeseen pitää aina nasahtaa heti alkuun:

Dynamo Kiev - Steaua Bucuresti 0-1 3 min

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...
wilco kirjoitti:
Että silleen...

Vituttaa saatana vituttaa vituttaa vituttaa......

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy