kone82 kirjoitti:Vituttaa jaarittelevat hämeenlinnalaiset radioaalloilla.
Bobcat kirjoitti:Minua vitutti tänään ruotsinkieli eduskunnan budjettikeskustelussa. "Puhutaan nyt suomea, kun kerran Suomessa ollaan", kuten jo Uuno aikoinaan sanoi.
Anteeksi, P. Me kaikki emme ole kielen ammattilaisia. Vitutti se silti. ;)Kaivanto kirjoitti:Puhukaamme siis tällöin ruotsin kielestä, kuten oikein on!
Gerodz kirjoitti:Vituttaa Jatkoajan tiettyjen keskustelijoiden moralisointi. Olin kirjoittamassa yhteen ketjuun, jonka mainitseminen tässä varmasti olisi monen mielestä väärin. Mutta tyydyin deletoimaan tekstinä ja avauta siitä tänne, en vain jaksa alkaa perustelemaan tekstiäni kymmenillä uusilla viesteillä mitä lähetä vastaus-napin painaminen olisi tarkoittanut, vaikkei siihen olis faktojen puolesta mitään aihetta.
wilco kirjoitti:Että silleen...
Nämä ns. ylimääräiset allekirjoitukset mitä jotkut nimimerkit käyttävät on vituttanut minua jo pitkään. Eikö nimenomaan allekirjoitus-kohta ole olemassa näitä varten? Vai pitääkö niin paljon mukahauskaa saada sanottua varsinaisen viestin jälkeen ettei ne allekirjoitukseen sallitut kolme riviä riitä? Kysyn vain...Schwalbe kirjoitti:Vituttaa saatana vituttaa vituttaa vituttaa......
fastasashark kirjoitti:Nämä ns. ylimääräiset allekirjoitukset mitä jotkut nimimerkit käyttävät on vituttanut minua jo pitkään. Eikö nimenomaan allekirjoitus-kohta ole olemassa näitä varten? Vai pitääkö niin paljon mukahauskaa saada sanottua varsinaisen viestin jälkeen ettei ne allekirjoitukseen sallitut kolme riviä riitä? Kysyn vain...
Elrith kirjoitti:Yhteen aikaisempaan viestiin kommentoin, että vituttaa aivan helvetisti typerät suomalaiset joiden mielestä Suomen Poliisi on pyhä ja erehtymätön ja jos joku on sitä mieltä, että joku poliisi jossain on tehnyt jotain väärin, niin valittajan täytyy olla joku piripääviherpipertäjäsaatananpalvojasomalineekeriakka...
ervatsalo kirjoitti:Loppukaneetiksi päädyn vielä toteamaan, että yleensä kaikki jotka rutisevat Suomen virkavallan toiminnasta, ovat pääasiassa omalla itsetekemisellään aiheuttaneet ongelmansa.
Täältä tähän
ervatsalo kirjoitti:Niin, en malta olla huomauttamatta, että täällä Suomessa ovat nämä poliisiasiat kaikesta huolimatta hieman toisella tasolla, kuin vaikkapa Venäjällä, tai muissa maissa, missä Poliisin ja erilaisten muiden valtiollisten järjestelmien mielivaltainen toiminta on ihan jokapäiväistä.
Loppukaneetiksi päädyn vielä toteamaan, että yleensä kaikki jotka rutisevat Suomen virkavallan toiminnasta, ovat pääasiassa omalla itsetekemisellään aiheuttaneet ongelmansa.
wilco kirjoitti:Kyllä. En ole vielä elämäni aikana huomannut poliisin minua kaltoin kohdelleen ja pamputtaneen. Ehkä se nyt vain sitten johtuu siitä, että en juokse tuolla metalliputki piiloitettuna rikkomassa ja töhrimässä paikkoja.
Se on sitä demokratiaa ja tasa-arvoa, että jos heität poliisia kivellä tai pullolla, niin hän saa sinua hujauttaa pampulla.