Vitutusketju

  • 10 669 584
  • 56 216

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Viestin lähetti Murmeli
Taidat kuulua siihen sakkiin, jota vituttaa vaikka pilvien määrä taivaalla, kunhan vain saa valittaa.

Minä ainakin valitan ihan vitusti aina kun taivaalla on pilviä, jotka peittävät auringon. Barska ei pidä pilvistä. Barska pitää auringosta. Barska ei pidä sateesta. Barska pitää auringosta.

Ja Tapio Rautalapiolle kommentti: mun mielestä leffaan kuuluu rauhallinen fiilistely lopputekstien kanssa ainakin tovi. Osuva loppumusa on oleellinen osa elokuvaa, mieti nyt vaikka Kummisetää. Vituttaa, jos joku hätäileväkusipäämukula suhtautuu penseästi leffateatterissa paikoillani röhnöttämiseen. Ja sekin vituttaa aina, kun kattoo videoita jonkun kans, jonka on pakko painaa neliönäppäintä välittömästi kun loppumusiikki kajahtaa soimaan.

B
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Baritoni
Mieti nyt vaikka Kummisetää.

Tulipa sopivaan kohtaan. Juuri kun olin avaamassa tätä ketjua viestiisi, niin alkoi soimaan koneen ämyreistä tuo Kummisedän tunnari á la Ennio Morricone...

Että silleen...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: VITUN KELA !

Viestin lähetti Kaiser Soze
Saatanan paska byrokratian kehto.
Perivät takaisin opintolainan 2 ylimääräisen maksetun kuukauden vuoksi 1800 euroa.
Helvetin hyeenat kommunistit. Toivottavasti kuolette köyhinä ja impotentteina homoina päätöksiä tehdessänne.

Tarinan opetus on: Älkää opiskelijat tehkö töitä opiskeluaikananne. Pummatkaa fattasta tai vanhemmiltanne. Pummatkaa rahaa mistä tahansa, mutta älkää menkö töihin.

Nim. Ylimääräistä opintotukea noin 2500 mk, joka muuttui kelalle takaisinmaksuna 1800 euroon.

K

Kurkkaapa peiliin, jos se syyllinen vaikka sattuisi lymyilemään siellä. Toisaalta enemmänhän se vituttaa, jos joutuu myöntämään, että kyse oli omasta tyhmyydestä. Eli älä ehkä kurkkaakaan.
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Viestin lähetti wilco
Tulipa sopivaan kohtaan. Juuri kun olin avaamassa tätä ketjua viestiisi, niin alkoi soimaan koneen ämyreistä tuo Kummisedän tunnari á la Ennio Morricone...



Tulipa sopivaan kohtaan...

...mutta mieti nyt vielä hetki onko se muusikko tosiaan hyvä, paha ja ruma E. Morricone!!!!!!!!!!!

B
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Everton
Joo, muakin vituttaa kun joku muu "tönii" Maijaa. Voisin itsekin vähäsen "tönäistä" - jos ihan pakko olisi.

Oikeesti sillä ekalla levyllään oli kyllä ihan hyviä biisejä. Ja Tarharyhmällä toki paljonkin.
Maijan oma tuotanto on "ihan jees". Tai ainakin suurimmilta osin. Tarharyhmältä olen kuullut yhden kappaleen, sen Suomirokkia 4 -levyllä olevan, eli orkesteri on perseestä, kun tuo kappalekin on perseestä. Edellä on kirjoitettu pyhä totuus Maijan tuotannosta. Ugh.

Jos nyt ketjun otsikkoonkin liittyen pitäisi jostakin vitutusta ammentaa, niin yksi syy voisi olla vaikkappa tietoisuus liian lyhyistä (tulevista) yöunista ja huomisesta duunipäivästä. Ai että...
 
Perkeleet paperille

Itku ja itsesäälintä alkaa:

Minä elän epäelämää.

Minulla ei ole oikeuksia.

Jos sinusta joskus tuntuu siltä, että elämäsi on liian hyvää, niin hyppääpä päiväksi minun kenkiini. Lainaan niitä mielelläni.

Minun elämässäni hyväkin päivä muuttuu huonoksi kuin taikaiskusta.

Ei siihen paljoa vaadita.

Keskustelu:

henkilö: "No tämä maksaisi sitten 600 euroa"
henkilö2: "Huh huh...Mutta kyllähän se onnistuu, kyllähän nyt C_R:n rahoja voin käyttää ilman hänen lupaansa. C_R nyt oli suunnitellut koti-ikävänsä vuoksi lyhyttä visiittiä kotikaupunkiinsa ja paria muutakin asiaa hän on havitellut, mutta mitä sitten, siirtäköön matkaansa parilla kuukaudella ja ostakoon ne juttunsa joskus toiste. Tämän minä otan!"

En vaadi paljoa, mutta silti kaikki on minulta pois.

Kyllä minä taivun, minä suostun aina! Ei minun oikeasti melko vaatimattomilla tarpeillani mitään väliä ole, muut ensin, sitten minä, jos mahdollisuuksia enää on.

Ja saahan minua komennellakin! Sitä saa nykyään harrastaa ihan lähes tuntemattomatkin ihmiset, joilla ei ole mitään siteitä minuun. "Varasin sulle ajan tonne, mene sinne. Ai sulle ei käy? No peru se menosi ja mene tonne!" tai "Menepäs kuule koirien kanssa ulos...Semmonen tunnin lenkki. Ai et ehdi? No mene silti, eihän siellä olekaan kuin sata astetta lämmintä! Niin ja vie mun roskat samalla, sun pitää kyllä hakea ne meiltä, tossa on avaimet." ja "Joo, tänään te syötte makkarasoppaa. Ai sä et tykkää siitä? No älä syö sitten mitään. Kyllähän minä nyt täysin ulkopuolisena voin teidän ruokailuistanne päättää."

Itku ja itsesäälintä päättyy.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Sukulaiset vituttaa. Pari viikkoa on mennyt niin etteikö meillä himaan tullessani olisi ollut joku sukulainen istuskelemassa/juomassa kaljojani. Kerkesin muuten itse juoda peräti kaksi tölkkiä kahdesta Eestin tuliaiskopasta. Mutsi ja faija vetivät aluksi viinat ja sen jälkeen eukon sukulaiset tulivat sopivasti ja kippasivat kaljat meikäläisen ollessa duunissa. Kaiken huipuksi eukkoni ex-mies vielä istui eräänä päivänä partsillamme tullessani töistä ja mitäköhän hän sitten joi, omia kaljojaanko ja vitut.

No, heitin tytärpuolelleni kottia, jotta hän kävisi hoitamassa erään siivouskeikan puolestani. Vitut se mitään olllut hoitanut ja tyttö ei vastaa edes puhelimeen. Lähti kuulemma jonnekkin ralliin. Eukon siskonpoika käytännössä asuu meillä, lue: internetissä, ja eukko pyysi häntä eilen siivoamaan lattialta rojuja ollessamme töissä. Ja vitut se mitään ollut siivonnut ja tiedustellessani syytä moiseen hän vastasi päätteeni vierestä:" Emmä jaksanut". No, silloin paloi hihat ja yksi sukulainen poistui reippaasti ovesta. Eukon siskot eivät olekkaan käyneet pariin viikkoon, joten todennäköisesti he tulevat lapsineen meille ensi viikonloppuna pariksi päiväksi lokittamaan. Vittu, fiilis on kuin kolhoosissa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti PeteX
Sukulaiset vituttaa. Pari viikkoa on mennyt niin etteikö meillä himaan tullessani olisi ollut joku sukulainen istuskelemassa/juomassa kaljojani. Mutsi ja faija vetivät aluksi viinat ja sen jälkeen eukon sukulaiset tulivat sopivasti ja kippasivat kaljat meikäläisen ollessa duunissa. Kaiken huipuksi eukkoni ex-mies vielä istui eräänä päivänä partsillamme tullessani töistä ja mitäköhän hän sitten joi, omia kaljojaanko ja vitut.

No, heitin tytärpuolelleni kottia, jotta hän kävisi hoitamassa erään siivouskeikan puolestani. Vitut se mitään olllut hoitanut ja tyttö ei vastaa edes puhelimeen. Lähti kuulemma jonnekkin ralliin. Eukon siskonpoika käytännössä asuu meillä, lue: internetissä, ja eukko pyysi häntä eilen siivoamaan lattialta rojuja ollessamme töissä. Ja vitut se mitään ollut siivonnut ja tiedustellessani syytä moiseen hän vastasi päätteeni vierestä:" Emmä jaksanut". No, silloin paloi hihat ja yksi sukulainen poistui reippaasti ovesta. Eukon siskot eivät olekkaan käyneet pariin viikkoon, joten todennäköisesti he tulevat lapsineen meille ensi viikonloppuna pariksi päiväksi lokittamaan. Vittu, fiilis on kuin kolhoosissa.

Sulla taitaa olla hauskaa ja mennä hyvin...

Kyllä toi kuulostaa jo aika "hauskalta" tuo kirjoituksesi, että taitaapi oikein olla syytä vituttaa...

Että silleen...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: VITUN KELA !

Viestin lähetti Snakster
Kurkkaapa peiliin, jos se syyllinen vaikka sattuisi lymyilemään siellä. Toisaalta enemmänhän se vituttaa, jos joutuu myöntämään, että kyse oli omasta tyhmyydestä. Eli älä ehkä kurkkaakaan.


Oletkos KELA:lla töissä kun kirpaisi ?

Kyllä peiliin on kurkattu ja omaa tyhmyyttähän se oli kun en asiaa paremmin tarkastunut, mutta selitäppä kun aloitit, että miksi takaisin pitää maksaa koko vuoden opintotuki, eikä vain niitä kahta kuukautta jotka olen ylimääräistä saanut. ?? Miksi moinen sanktio ?

Tuo lakihan muutettiin tämän surullisen kuuluisan vuoden jälkeen niin että takaisin maksetaan ainoastaan ylimääräiset tuet. Miksi siis tähänkin tapaukseen sovelletaan lakia joka on jo vanhentunut.?
Jos vanhoja lakeja sovellettaisiin muuallakin, olisi A-K Hermunen jo poltettu roviolla.

Rangaistushan tuo on kun 2kk opintotuesta joutuu maksamaan takaisin 1800 ja risat. Vai missä kohtaa näet sen olevan kohtuullinen takaisinperintä ?

Eniten tässä asiassa vitutaa se että olin baarimikkona keskiviikkoisin ja viikonloppuisin. Silloin tällöin tein iltahommina hitsarin hommia.
Niska limassa painoin illat ja viikonloput duunia kun muut kakarat rellestivät opiskelijapippaloissa isin tai fattan rahoilla tekemättä yhtään vitun mitään.
Tämä on KELA.n kiitos siitä, että pyrkii rahoittamaan itse oman opiskelunsa.
Ansaitsin niinkin paljon kuin 12600 mk liikaa ja sanktio on melkein sama summa takisinmaksuna.

Kela saa aina vain minun puolesta työntyä siihen syvimpään cornholioon, mitä maan päältä löytyy. Niin helvetin paska laitos se on !

K
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Re: Re: VITUN KELA !

Viestin lähetti Kaiser Soze
Kela saa aina vain minun puolesta työntyä siihen syvimpään cornholioon, mitä maan päältä löytyy. Niin helvetin paska laitos se on !

Ohimennen, eipä minkään laitoksen, josta ei pidä, palveluja tarvitse käyttää...

Että silleen...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: VITUN KELA !

Viestin lähetti wilco
Ohimennen, eipä minkään laitoksen, josta ei pidä, palveluja tarvitse käyttää...

Että silleen...

Niin, toisille pappa betalar, toisille ei. Parempi maata sohvalla ja räkiä kattoon kuin tehdä duunia, vai?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: VITUN KELA !

Viestin lähetti wilco
Ohimennen, eipä minkään laitoksen, josta ei pidä, palveluja tarvitse käyttää...

Että silleen...

Korvauksista löydän paljon vikaa, tai läjinnä niiden maksuista ja perusteista, muttan ilmeisesti toisille se ei ole yhtä selvää.

Ilmeisesti kannattaa käyttää laitoksen palveluja oman työn vastineena, paermminhan se yhteiskunnalle monesi sopii.

Nämä asiat ovat ihan oikeasti vaikeita, mutta kohtuullissuus ei ole myöskään kohdallaan, näin itse muutamia tapauksia seuranneena.

Ja sitten aiheeseen: Vituttaa, asiat voi duunaa toiskin.
Eli kaikki tuntuu jokseenkin pahalta.
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vituttaa kun piti lähtee uimaan mut kaveri sitten peruikin viime tipassa, taas ilman tekemistä! Vittu vois ilmoitella noista aiemmin!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Petri Munck 4 president!

Fantastinen nobody, on juuri haastateltavana jonkun kanavan chätissä: "Pidätsä Petri Britneystä? Joo, mutta tää uus on mulle vähän liian vaikee!". Suomi tarvitsee miesbimboja naispuolisten rinnalle! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään on vituttanut tämä tietokoneen rämä joka vielä vähän aika sitten toimi moitteettomasti, mutta viimeaikoina se on alkanut kesken kaiken ilmoittelemaan että ”ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan” ym paskaa. Välillä vituttaa aivan saatanasti kun on kirjoittanut jonkun pitkä tarinan tänne palstalle ja sitten kun painan lähetä-nappulaa niin kone perkele alkaa herjaamaan. Ja kun en ole mikään mikrotukihenkilö enkä ymmärrä komputerien sielunelämää sen paremmin niin mitäpä muuta tässä voi kun myöntää että vituttaa!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Eino_Mies
Ja kun en ole mikään mikrotukihenkilö enkä ymmärrä komputerien sielunelämää sen paremmin niin mitäpä muuta tässä voi kun myöntää että vituttaa!

Ei niiden sielunelämää kukaan ymmärrä, sitä voi vain välillä helpottaa...ja välillä pistää koneen sielun lepoon...

Että silleen...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vituttaa se, että koko ajan on kurkussa perhanasti limaa. Varmaan astma kytemässä tai jotakin...

Ja sitten väsyttää perhanasti, ja duunikin on muuten vaan vittumaista. Ja sitten siivoojat, joilla ei muka ole muuta tekemistä, kyräilevät nurkan takana meitä ikkunanpesijöitä vastaan. Perkeles, sanon minä!

Nooh, kaipa tämä kääntyy voitoksi, kun huomenna pääsee pitkästä aikaa mökille...
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa kun The Pasi meni Saipaan. Miks ei lekatien herrat halunnu jatkosopparia.No ei täällä kyllä ole ketään "suojeltavaakaan" ensi kaudella.
Vituttaa olla tämmösillä ilmoilla töissä ja ku pomo vielä tuli vittuileen että ei oltu saatu eilen mitään aikaseksi.Perkele koko päivä tehtiin töitä niin maan perkeleesti ja samaa saa varmaan huomenna kuunnella vaikka tänäänki tehtiin töitä samaa tahtia ku eilen.Antas tehä ylitöitä jos kerta urakalla on kiire eikä vittuilis koko aikaa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti V-man
Auto meni lunastukseen kun joku eläkeläinen ei löytänyt autostaan jarrupoljinta. Vittujen vittu. Vakuutusyhtiökin tarjoaa autostani varmaan pullakahvit ja heijastimen.

Kahvit ilman pullaa ja lippiksen. Saatanan saatana. Ei onnistu. Kyllä mulla aikaa on. Tingataan sitten niin kauan, että tarkastajalla loppuu mielenkiinto tingata jostain satasista. Oikeutta ihmisille! Jos joku fossiili tuhoaa mun kunnostetun auton, niin minä haluan samanlaisen tilalle, enkä mitään saman ikäista miljoona km ajettua pakkelipommia. Onneksi on perjantai. "Nyt mie viän piän täyteen maksaa mitä maksaa...".
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Eino_Mies
Tänään on vituttanut tämä tietokoneen rämä joka vielä vähän aika sitten toimi moitteettomasti, mutta viimeaikoina se on alkanut kesken kaiken ilmoittelemaan että ”ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan” ym paskaa. Välillä vituttaa aivan saatanasti kun on kirjoittanut jonkun pitkä tarinan tänne palstalle ja sitten kun painan lähetä-nappulaa niin kone perkele alkaa herjaamaan. Ja kun en ole mikään mikrotukihenkilö enkä ymmärrä komputerien sielunelämää sen paremmin niin mitäpä muuta tässä voi kun myöntää että vituttaa!

Formatoit koneen kovalevyn ja asennat wintoosan ja muut sälät uudestaan, niin rupee kone varmasti toimimaan ilman huuteluja. Tietenkin jos tietäs mikä juttu siellä on suorittanu laittoman toiminnon niin sen vois saada pois ilman uudestaan masenteluja.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Skootterit, nämä ruohonleikkureilta kuulostavat kaksipyöräiset alkavat näköjään toden teolla valtaamaan tilaa Suomesta. Ei siinä mitään, mutta eikö sille prkl:een äänelle voisi joku suunnittelijan renttu tehdä jotain? Vittuuksissaan varmaan suunnitellut tollasen äänentoiston siihen. Prkl. mulla palaa hermo, kun vähän väliä paikalliset hurjat ajelevat leluillaan kämpän ohi. Vittu, onneksi kohta tulee talvi eikä tarvitse kuunnella niitä. Kaiken kukkuraksi osa niitä kuskaavista junteista ajaa jalkakäytävillä ja osa jättää niitä parkkiruutuihin. Vittu kun vituttaa! Noh, loma alkoi tänään ja voi turruttaa mielensä mukavalla humalatilalla. Toivottavasti nekin ovat juomassa, jotteivät heti aamusta aloita ralliaan.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-Martin "vuosisadan kaappaus" Bergeron
-Juhani Tamminen
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tää on nyt hiukan myöhässä, mutta vituttaa kun Halmstad ei voinut voittaa torstaina Göteborgia kahdella maalilla. Olis se 80 euroa viilentänyt mukavasti tällä säällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös