Vitutusketju

  • 10 669 565
  • 56 216

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kylläpä harmittaa!

Vuodatin äsken helvetin pitkän viestin tähän ketjuun mutta se katosi kuin Palmen murhaaja. Ei kun uusiksi, lyhennettynä.

Ottaa päähän kun ei ole varaa autoon. Dösät ja sporat on aivan tajuttoman kuumia. Metroon ei edes viitsi mennä koska ne lasikuituiset penkit döfää pistävästi urealle, siis kuselle. Kuka lieneekin keksinyt tehdä ne niin kelvottomasta materiaalista?

Miksei ihmiset opi käyttämään julkisia liikennevälineitä? Jos pysäkin kyltissä lukee "65-Lauttasaari" ja dösän nokalla seisoo antiloopin kokoisilla numeroilla 65 niin minkä tähden joka toinen autoon pyrkivä kysyy kuskilta "meneekö tämä bussi Lauttasaareen?" Kuskina vastaisin että ei tietenkään mene, me ollaan menossa ihmiskilviksi Irakiin ja toi numero tossa nokalla on ihan vaan muistuttamassa ihmisiä yleisestä eläkeiästä.

Ja ne halvatun vanhukset jotka ei opi käyttämään matkakorttia. Aina pitää tunkea sitä läpyskää sen härvelin näyttöön eikä keskelle missä se lukee kortin. Vaikka kuski neuvoisi mitä tehdä niin edelleen vaan jatketaan sen zetin tuuppaamista näyttöön. Ja vituttaa ne kuskit kun luovuttaa koska yleensä kukkahattuiset rouvat yrittävät maksaa kertamaksua joka näin jää maksamatta. Eikä tarkastaja tietenkään anna sakkoa.

Naisten erityispiirre on lipun etsiminen vasta bussissa. Vaikka olisivat seisseet tunnin pysäkillä niin ei pieneen mieleen juolahda etsiä sitä lippua etukäteen. Suma seisoo kun sitä lippua etsitään jostain niistä kolmesta kassista joista yhden pohjalla on käsilaukku jonka pohjalla on lompakko jossa jostain sen neljästäsadasta lokerosta se lippu on.

Ostakaa mulle auto!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ajatellut kirjoittaa tuohon "En ole koskaan"-ketjuun, että en ole koskaan maksanut laskua myöhässä. Too late. Eilen kolahti sähköpostiin ilmoitus, että minulla oli yksi noin 30 euron lasku CDONiin maksamatta. Mitä v-tua? Kaivan esiin oman kirjanpitoni: on merkattu. Kaivoin esiin maksettujen laskujen nipun: löytyi sieltä.

Tässä vaiheessa ajattelin jo, että kohta ne pyytävät minulta polvillaan anteeksi virheellistä karhukirjettä ja saan jonkun kivan alennuskoodin hyvitykseksi. Kirjaudun soloon: ei löydy maksetuista laskuista. Juttu on täysi mysteeri. Miksi olen kirjannut sen maksetuksi ja miksi se lasku löytyi nipusta, jossa oli vain maksetut laskut? Melkein tekisi mieli syyttää soloa toimintavirheestä, mutta kaipa se vain on unohtunut. Tietysti olen kirjannut sen omaan kirjanpitooni ja sitten mennyt käymään hetkeksi vessassa tai jotain ja maksu on sitten unohtunut.

Mutta CDONille täytyy antaa siitä plussaa, että vaikka tuo oli melkein kuukauden myöhässä, ne eivät vaatineet mitään viivästyskorvauksia. Pysyn asiakkaana, mutta häpeällistä. Nyt minulla on sitten kontollani yksi viivästynyt lasku.

Sitten kun tuossa yllä puhutaan bussikäyttäytymisestä, mainittakoot nyt yksi juttu lisää, mikä minua ärsyttää. Jos pysäkiltä on menossa bussiin useampia ihmisiä, miksi sen kertamaksulla maksajan on pakko rynnistää ensimmäisenä sisään ja tukkia tie muilta. Sitten se tietysti maksaa 20 euron setelillä ja kestää ikuisuuden, ennen kuin kuski saa kaivettua isompaa vaihtorahaa jostain kätköistään. Muu jono joutuu tietysti seisomaan koko sen ajan bussin ulkopuolella. Kertamaksulla maksajat viimeisenä sisään, kiitos!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Moto
Kertamaksulla maksajat viimeisenä sisään, kiitos!

Tuota.. mitähän eroa sillä on että odotatko sisällä vai ulkona, bussi ei kuitenkaan liikahda ennenkuin kaikki ovat sisällä.

Toki tätä samaa voisi soveltaa myös vaikka lätkämatseihin. Tuntia ennen pelin alkua alkaa muodostua jonoa hallin eteen, sitten vaksi kysyy että "kenellä teistä on kausari", ja ne päästetään ensiksi. Sitten kun on ihan varma että jonossa ei ole enää ketään kausarin omistajaa, päästetään sisään ne jotka ovat ostaneet kalleimman lipun, ja sitten viimeisenä ne luuserit, joilla ei ole varaa/tarvetta ostaa kuin halvin lippu.

Tätä voisi soveltaa myös tieliikenteessä. Eniten ajavat saisivat aina mennä ensin liikennevaloista, ja vasta sitten kun on varma että vain vähän ajavat ovat jäljellä, he voisivat mennä. On idioottimaista että paljon ajavat joutuvat odottamaan jotain helvetin kesäsuharia. Paljon ajavilla olisi myös oikeus käyttää bussikaistaa ruuhka-aikana.


Ja minua muuten vituttaa kaikki kitisijät joilla on niin pirun kiire koko ajan joka paikkaan että jatkuvasti täytyy valittaa jos joku mummo ei ole sattumoisin varustettu salama-älyllä. Joskus kun v-käyrä nousee, kannattaa ehkä miettiä että onko sillä nyt oikeasti jotain väliä jos menetän 30 sekuntia ekstraa elämästäni jonkun toisen takia.

Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia.
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Kummisetä

Viestin lähetti wilco
No, onko se. Sillä merkinällä tuo kappale on ollut tuossa roikkumassa jo vuosia...

Että silleen...


Nino Rotahan se on, jonka käsialaa Kummisetä-biisit ovat. Maailman parhaassa leffassa ovat myös maailman parhaat musiikit.

Niin ja sitä vitutusta: ei tämmöinen kanuuna ole tarkoitettu ihmiselle. Kaksipäiväiset, messevät rapukekkerit muiden ääri-ilvesläisten kanssa jytisevät takaraivossa julmasti.

B
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä oli tullut yön aikana vedet katosta läpi, ja tietenkin suoraan juusto- ja maitotiskiin. Kunnon tekoallas koko se osa myymälästä. Sen siivoamisessa, tavaroiden puhdistamisessa, huoltoon soittaessa ym meni sellaiset 3 tuntia, jonka jälkeen kaikki hommat oli perkeleen myöhässä. Kun pomo on vielä päättänyt, ettei kesä-sunnuntaisin kaupassa tarvitse olla kuin kaksi työntekijää, tule juostua pää kolmantena jalkana myymälän ja kassan väliä.
Ja tietenkin kaikki vittuuntuneet lomaltapalaajat aukoi päätään kaikesta mistä vain keksivät. Ja se "hei, oletko sä huomannut että tuolta katosta tulee vettä?" alkoi kyrpiä jo ekalla kerralla. Voitte kuvitella kuinka monta kertaa sen kuuli yhdeksän tunnin aikana!!!
Prkl jos pomo kehtaa huomenna soittaa kotiin tekemättömistä töistä tai siitä katosta niin sanon sille suorat sanat. Tekisi itse viikonloppuja.

Vittu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa nuo aikuiset karvaiset miehet röplöttävine pyörineen... Pitääkö se keskellä yötä ruveta päristelemään pitkin katuja?

Vitun daijut, ajakaa mereen niine pyörinenne..

vlad#16.
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luin koko vitutusketjun alusta loppuun. Ei siinä mennyt kuin 2 ½ tuntia. Kaikki vanhatkin vitutukset kasautuvat nyt päälle.

Vittu mä oon tyhmä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aamuvuoro vituttaa. Koko vuoro on Saatanan keksimä, ei sitä ihminen jaksa aamulla kuudeksi töihin herätä. Tänä aamuna kun oli aamulla vielä muuta puuhaa minusta riippumattomista syistä, niin piti herätä jo puoli viideltä. Ja kolikon toinen puoli on se, etten pääse mitenkään jo klo 21 aikaan iltaisin nukkumaa, jotta olisin aamuisin pirteä. Kello on aina vähintään puolenyön tuntumassa. Vitun aamuvuoro!

(Välikommenttina se, että yövuoro on mukava vuoro. Itselleni ei ole ongelma valvoa, ja päivällä saa kuitattua univelkaa)
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Helle ilmiselvästi on kuumentanut aivoni sen verran mössöksi, että tärkeät salasanat ovat unohtuneet (eikä niitä tietenkään missään tallessa ole). VITTUUUU! Kiva aloittaa retriivaaminen eli uusien salasanojen kerjuu..No, onneksi JA:n salasana ei unohdu..toivottovasti..:o
 

Voittaja

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Kirottu helle! Ei tällainen keli ole valkoiselle miehelle tarkoitettu. Alkaa jo vituttaa mokoma kuumuus. Jonkun mielestä ei saa valittaa, kun kerrankin on lämmintä. Minusta se yksikin kerta on liikaa.

Samaa mieltä, tämä on ihan yhtä helvettiä, kun ei ole hyvä olla sisällä eikä ulkona. Paras olisi olla autossa, koska siellä on ilmastointi, mutta ei autossakaan jaksa koko päivää väijyä. Vittu.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Millä perkeleen keinolla sitä voisi olla helleviikonlopun selvin päin? Taas oli tarkoitus vain pörpötellä muutama kepeä siideri ja keppana, mutta eikö juuri silloin useammankin kaverin pidä tulla tarjoamaan paukkuja urakalla. Ja vielä molempina päivinä. Silloin kun tekisi mieli vetää kunnon nollauskännit, kukaan ei vahingossakaan tarjoa.

Päässä vain humisee ja väsyttää ihan helvetisti. Enää ei vain jaksa painaa niinkuin nuorempana. Luulisi saatana olevan sen verran miestä ja järkeä että ymmärtäisi ja osaisi jo nukkua edes yhden yön viikonlopussa kunnolla.

No, ensi viikonloppuna taas...
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti M@rko77
Helle ilmiselvästi on kuumentanut aivoni sen verran mössöksi, että tärkeät salasanat ovat unohtuneet (eikä niitä tietenkään missään tallessa ole). VITTUUUU! Kiva aloittaa retriivaaminen eli uusien salasanojen kerjuu..No, onneksi JA:n salasana ei unohdu..toivottovasti..:o

Täällä taas vituttaa lähinnä se, että koko firma tais tänään palata lomilta ja iso osa porukkaa on unohtanu salasanasa. Niitä on sitten saanut koko aamupäivän kehitellä ja aukoa lukkiutuneita tilejä. Kirjottaisivat nyt vaan niitä salasanoja sinne näppisten alle niin ei tarvitsisi häiritä kesken töitten (eli surffailun).

Onneksi ensi viikolla alkaa minunkin kesäloma (ja sateet).
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Vituttaa servereiden kaatuminen. Yritä tässä sit tehdä duunia, kun erroria pukkaa koko ajan.

Onneksi on sentään Jatkoaika.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Tuota.. mitähän eroa sillä on että odotatko sisällä vai ulkona, bussi ei kuitenkaan liikahda ennenkuin kaikki ovat sisällä.
Tietysti totta tuokin. No, paras tapa taitaisi olla, että kertamaksulla maksaja ei tukkisi tietä muilta ja lipunvilauttelijat pääsisivät maksusuorituksen aikana livahtamaan sisään.

Viestisi muusta osasta olen samaa mieltä, erittäin kehityskelpoisia ideoita. Ja kaikki mitä tähän ketjuun olen kirjoittanut, on tietysti haudanvakavaa tekstiä.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa. Tämmöisessä tilanteessa amerikkalaisversioni ottaisi isän nimipäivälahjaksi ostaman aseen ja lähtisi tuhoamaan jonkun läheisen sijainnin asuimistoa.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Oloneuvos
Kesähuvilan kiinteistöverolaput tulivat sitten tänään postiluukusta. Taas reippaasti maksamista käytännössä täysin ilman vastiketta. Jonkunhan maajussien ympärivuotiset palvelut ja ylöspito on kai sitten maksettava. Kele!


Kerrohan kesähuvilasta haavelevalle, että paljonkos tuo vero on ? Siis mikä hinta siinä läpyskässä seisoo ?

K
 

Kiekkojuristi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa nuo lehtimyyjät, soittavat saatana vähintään kolme kertaa viikossa ja sitten kun niille hiukka vittuilee, lyövät luurin kiinni.

Mikä siinä on, että pitää juuri minulle soitella ja koko ajan, jopa kesken työpäivää. Ennen soi max. kerran kuussa mutta nyt jatkuvasti.

Kohta vetäsen koko pussillisen vihreitä nenukkiin. ottaa sen verran pattiin.

Mitkäs ne ovat ne puhelinnumerot, joista voi pyytää blokkauksen? auttakaa ny joku ennenkuin vispaan ton kännykän jokeen. rajansa kaikella...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Kiekkojuristi
Vituttaa nuo lehtimyyjät, soittavat saatana vähintään kolme kertaa viikossa ja sitten kun niille hiukka vittuilee, lyövät luurin kiinni.

Eikös ole joku kieltorekisteri?
http://www.ssml-fdma.fi/main_ohjeistuksia_kielto.html
Kestää kuulemma muutaman kuukauden, mutta sen jälkeen kuulemma vaikka rikosilmoituksen paikka.
Ja jos intoa riittää niin ko. lehtikustantamon numero siihen kännyyn ja sinne purkautumaan. Ovat nimittäin usein näitä alihankintafirmoja kun soittavat.
Itse en kärsi kun ei ole numeroa paikallisessa luettelossa....
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kerrohan kesähuvilasta haavelevalle, että paljonkos tuo vero on ? Siis mikä hinta siinä läpyskässä seisoo ?

K

Eiköhän tuo kiinteistövero ole kuntakohtainen? Keskiverto on varmaankin tuollainen 0,60-0,70c..
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Kyllä se on Nauvon kohdalla tasan 1 prosentti kesäasuntojen osalta eli korkein lain sallima vero. Taitaa Lapissa olla joku yhtä ahne kunta. Alkuasukkaat pääsevät 0,3 prosentin kuppauksella.

TS julkaisi tänään paljon kertovaa juttua aiheesta, linkki täältä.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti SSee
Ja mua vituttaa aina kun joku tönii Maijaa. Kukaan ei ole koskaan tehnyt yhtähyvää musiikkia, saati sitten parempaa, kuin MV.

Pientä viilausta, mutta käsittääkseni Maija Vilkkumaa ei sävellä, eikä sanoita omia biisejään. Mun mielestä tosi paskaa musaa, mutta Maija on esiintyjänä ja 'yleisönsä ottajana' vailla vertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös