Viestin lähetti M@rko77
Vituttaa kun joutuu olemaan antibioottikuurilla näin kesäkuumalla, joten terassille ei mitään asiaa. Lisäksi pää on kipeä helteistä johtuen eikä särkylääkettä voi syödä (ei taida olla antibiootit ja särkylääkkeet yhteensopivia)..
Viestin lähetti M@rko77
Vituttaa kun joutuu olemaan antibioottikuurilla näin kesäkuumalla, joten terassille ei mitään asiaa. Lisäksi pää on kipeä helteistä johtuen eikä särkylääkettä voi syödä (ei taida olla antibiootit ja särkylääkkeet yhteensopivia)..
Viestin lähetti Sparrow
Jos sandaalit hiertävät jalkaa, niissä on istuvuuden kanssa jotain häikkää. Kannattaisi varmaan hankkia esim. Merrellin sandaalit, jotka eivät _todellakaan_ hierrä jalkaa? Siis ilman sukkia, tarkoitan.
Viestin lähetti varjo
Merisotakoulun laituri, tai siis joku pikkulaituri joka sijaitsee siinä M.s.koulun edessä.
Viestin lähetti Ghost
Eilen illalla ja vielä tänäänkin vitutti se, kun joku valitti Tammerfestillä, että Maija Vilkkumaa veti liian pitkän keikan. Siis ei helvetti kuinka joku voi olla sitä mieltä, että keikka voi olla liian pitkä.
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Tai sitten asialla oli taas jotain helvetin Marvel-wankkareita, joiden pitää välttämättä saada nähdä myös lopputekstit. Eihän sitä tiedä, jos sieltä vaikka löytyisi jokin hidden-message Stan Leetä. Mikäs siinä, kun kerran on leffasta maksettu, niin istutaan sitten koko rahan edestä.... *PINAT!
Helpotti... Uuh.
Viestin lähetti vlad
Silloin kun minä menen katsomaan leffaa teatteriin saakka, haluan myös katsoa ne kaikki "vitun" lopputekstit! Minua taasen vituttaa se kun ihmiset ei jaksa pysyä paikoillaan sitä muutamaa minuuttia mikä lopputekstien ohi soljumiseen menee vaan on hypittävä ja pompittava riviltä toiselle jotta pääsee teatterista mahdollisimman nopeasti pois. Minulle ne ovat osa leffaa ja haluan nauttia kokonaisuudesta.
Onneksi kotona saan katsella lopputekstit vaikka kahteen kertaan.
vlad#16.
P.S. En etsi lopputeksteistä mitään salaisia viestejä tai koodeja. Ne vain kuuluvat leffaan ja haluan nauttia myös niistä ilman häiriöitä.
Jos julkaistaisiin DVD (tai VHS), johon olisi koottuna kuluneen elokuvavuoden parhaat lopputekstit, niin olisiko se sinulle pakkohankinta?
No, meillä on kyllä sitten hieman erilainen viihdemaku. Minä kun en oikein jaksa lopputeksteistä kiinnostua. Uskon, että tämä koskee valtaosaa elokuvayleisöstä. Saa meinaan vähän saatanan hyvä leffa olla, että meikäläinen jaksaa kamppailla keskittymishäiriönsä kanssa lopputekstien ajan.
Viestin lähetti Maple Leaf
Olen huomannut, että omalta kohdaltani tämä riippuu täysin leffasta. Jos leffa on ollut sairaan hyvä, istun myös lopputekstit läpi, sekä tekijöiden nimiä ihmetellen että osaltaan varmaan myös ikään kuin lumouksesta vielä nauttien.
Viestin lähetti Ghost
Eilen illalla ja vielä tänäänkin vitutti se, kun joku valitti Tammerfestillä, että Maija Vilkkumaa veti liian pitkän keikan. Siis ei helvetti kuinka joku voi olla sitä mieltä, että keikka voi olla liian pitkä. Liian lyhyestä valittamisen vielä käsittäisin. Kai sieltä keikalta voi lähteä kesken menemään jos ei jaksa kuunnella. Vittuako siitä avautumaan.
No, meillä on kyllä sitten hieman erilainen viihdemaku. Minä kun en oikein jaksa lopputeksteistä kiinnostua. Uskon, että tämä koskee valtaosaa elokuvayleisöstä. Saa meinaan vähän saatanan hyvä leffa olla, että meikäläinen jaksaa kamppailla keskittymishäiriönsä kanssa lopputekstien ajan. Kiire, kiire, kiire, voi jumalauta, nyt on KIIRE!!
Viestin lähetti Snakster
Kyllähän napakka ja ytimekäs keikka on aina parempi, kuin liian pitkä veto. Taisi olla Tha Charlatansin Tim Burges, joka sanoi, että jokainen yli puolituntinen keikka on tylsä. Ja tottahan se on, että intensiteetti kärsii.
Suhtaudutpa elokuviin kovin kyynisesti ja etäisesti. Eikö mikään elokuva koskaan ole koskettanut sinua niin voimakkaasti, ettei välitön paluu normaaliyhteiskuntaan ole kovin houkutteleva ratkaisu? Itse en ainakaan voi edes kuvitella, että olisin rynnännyt pää kolmantena jalkana ulos teatterista esim. American Beautyn tai Veteen Piirretyn Viivan lopputekstien valuessa silmieni eteen ensimmäistä kertaa. Ilmeisesti sinua ei tosiaan "jaksa kiinnosta".. En yritä vittuilla, ihmetyttää vain, että mikä seikka saa sinut raahautumaan elokuvateatteriin kerta toisensa jälkeen. Rakkaus elokuvia kohtaan ei nimittäin näistä kirjoituksistasi kovin vahvasti paista läpi.Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Olen käynyt viimeisen kolmen vuoden aikana teattereissa katsomassa n. 90 elokuvaa. Varmaan enemmänkin. Osittain tämä johtuu siitä, että kirjoitan sivutoimenani elokuva-arvosteluja lehteen. Muutoinkin elokuvat ovat lähellä sydäntäni, ja täten rakas harrastus.
En ole kuitenkaan vielä törmännyt niin hyvään elokuvaan, että olisin malttanut katsoa päälle vielä lopputekstitkin. En ole myöskään vajonnut niin syvälle elokuvan maailmaan, että olisin kaivannut lopputekstien suomaa palautumista. Minua ei vain yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa. Käsittääkseni kyse on kaiken lisäksi teknisluontoisesta seikasta. Ihan jo tekijänoikeuksienkin takia elokuvan lopussa on pakko olla luettelo näyttelijöistä, tuottajista, elokuvan aikana kuullusta musiikista sekä nämä pakolliset all rights reserved-vuodatukset.
Taisi mennä. Ainakin minulle tuli näitä sinun viestejä lukiessa vähän sellainen fiilis, että saat kicksisi Adam Sandlerin ja Dolph Lungrenin tuotannosta :) En kylläkään tiedä ottaisiko mikään itseään kunnioittava lehti tällaisten "elokuvien" huippuarvosteluja vastaan..Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Meniköhän nyt uskottavuus elokuvaharrastaja ikuisiksi ajoiksi...?