Vitutusketju

  • 10 669 605
  • 56 216

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vituttaa. SaiPa on ihan paska ens kaudella ja emäntä ei vittu osaa koskaan juoda oikeaa määrää vaan kittaa aina liikaa. Vittu. Anteeksi.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa kun joutuu olemaan antibioottikuurilla näin kesäkuumalla, joten terassille ei mitään asiaa. Lisäksi pää on kipeä helteistä johtuen eikä särkylääkettä voi syödä (ei taida olla antibiootit ja särkylääkkeet yhteensopivia)..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti M@rko77
Vituttaa kun joutuu olemaan antibioottikuurilla näin kesäkuumalla, joten terassille ei mitään asiaa. Lisäksi pää on kipeä helteistä johtuen eikä särkylääkettä voi syödä (ei taida olla antibiootit ja särkylääkkeet yhteensopivia)..

Otan osaa.

Nimimerkillä "Mulla loppui eilen".

Tiedän nimittäin tuon tunteen. Toisaalta itselläni ei antibioottikuuri estänyt sivistynyttä alkoholinkäyttöä - 3-4 olutta ei haitannut mitään. Tietysti terassi ja auringonvalo eivät sovi yhteen.

Riippuu antibiootista, onko se yhteensopiva särkylääkkeen kanssa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti M@rko77
Vituttaa kun joutuu olemaan antibioottikuurilla näin kesäkuumalla, joten terassille ei mitään asiaa. Lisäksi pää on kipeä helteistä johtuen eikä särkylääkettä voi syödä (ei taida olla antibiootit ja särkylääkkeet yhteensopivia)..

Niin, peruskoulukin jos on käytynä, niin ei asiaa tarvitse arvuutella, vaan voi lukea siitä purkin mukana tulleesta käyttöohjeesta. Lisäksi ainakin Helsingissä numerosta 10023 saa 24 h neuvontaa kaikenlaisissa terveys(palvelu)asioissa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kesäloman vika lauantai, eikä kukaan haluu lähtee seuraks baariin...
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa Saipan touhu. Parin päivän aikana olen puhunut lukuisten ihmisten kanssa tämän herran tekemisistä seuran johdossa vuosien varrella ja joka kerta tulen entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että kyseessä on väärä henkilö. Kaverilla on takanaan tulehtuneita henkilösuhteita pelaajista taustaryhmiin vaikka miten vitusti, mutta johto antaa työrauhan. Toiseksi virkaikää alkaa olemaan jo niin paljon, ettei tämä vanha koira mitään uuttakaan enää opi. Eroa nyt! Tuhoat Saipan ja jääkiekon hölmöilylläsi. Vituttaa Saipan tulevaisuus näillä konsteilla. Ei helvetti soikoon.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Eiliset vitukset voisi kopioida tähän lähes suoraan, mutta jätetään tekemättä.

Tänään vituttaa mm.

Varhaiseläkkeellä olevat hevosmiehet, jotka jättävät tuliterät mersunsa ihan mihin tahtovat ja yleensä sellaiseen paikkaan, että se hidastaa työtäni jonkin verran. Kyllähän tädit yrittävät saada heitä siirtämään mersujaan, mutta kehoitukset ei auta. Ai ai, kun saisi edes puolivahingossa kolhaista kiiltävän mersun kylkeä...
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Sparrow
Jos sandaalit hiertävät jalkaa, niissä on istuvuuden kanssa jotain häikkää. Kannattaisi varmaan hankkia esim. Merrellin sandaalit, jotka eivät _todellakaan_ hierrä jalkaa? Siis ilman sukkia, tarkoitan.

Ostin kesän alussa tarjouksessa olleet Merrellit (ovh 80e, kaupan kallein) ja eivät ne kyllä aivan täysin istu. Eivät hierräkään, mutta voisin mukavempiakin sandaaleja kuvitella löytäväni. Jalkani taitaa tosin olla aika leveä, mutta silti noin kalleissa sandaaleissa ei saisi olla mitään häikkää.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eilen illalla ja vielä tänäänkin vitutti se, kun joku valitti Tammerfestillä, että Maija Vilkkumaa veti liian pitkän keikan. Siis ei helvetti kuinka joku voi olla sitä mieltä, että keikka voi olla liian pitkä. Liian lyhyestä valittamisen vielä käsittäisin. Kai sieltä keikalta voi lähteä kesken menemään jos ei jaksa kuunnella. Vittuako siitä avautumaan.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
ovat p..kiaiset laittaneet Suomenlinnan sataman maksulliseksi ja ei siinä mitään mutta kun maksu on naurettavan suuri 4€...halvemmaksi tulisi tulla lautalla.

Mutta ei siinä mitään, pelimies ei luovuta vaan etsii vaihtoehtoisen lähestymistavan joka tuntee nimen:
Merisotakoulun laituri, tai siis joku pikkulaituri joka sijaitsee siinä M.s.koulun edessä. Ei kieltoja, ei kerjäläisiä.
Vettä on n. 4 metriä ainakin laiturin päässä ja poijutkin löytyvät, who dares wins.
Vene oli paikalla sellaiset 2 h eikä ainakaan sinä aikana ollut mitään valituksia(lue lappuja/soittoja) tullut, tosin sunnuntai kenties vaikutti asiaan, tiedä sitten arkipäivinä.

korjattu aivokatkos
 
Viimeksi muokattu:

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Viestin lähetti Ghost
Eilen illalla ja vielä tänäänkin vitutti se, kun joku valitti Tammerfestillä, että Maija Vilkkumaa veti liian pitkän keikan. Siis ei helvetti kuinka joku voi olla sitä mieltä, että keikka voi olla liian pitkä.


No tää on just tätä. Vittu että edelleenkin vituttaa nää kitisijät (siis se Maijasta valittaja, ei Ghost). Tuossa on taas ultimate-esimerkki siitä, kuinka joka asiasta pitää ruikuttaa. Ois perkeleen kuupo pysynyt kotona, kun kehtaavat festareilla musiikkia soitella ja vieläpä monta biisiä peräjälkeen.

B
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Mikä vittu siinä voi olla, etteivät ihmiset elokuvissa ollessaan ymmärrä, että kun raina sitten ennen pitkää loppuu, niin teatterista tavataan tällöin myös poistua, eikä jäädä siihen tuolille chillaamaan?

Eilen olin katsomassa Hulkkia, ja kun se sitten viimein loppui, niin taas löytyi meikäläisen rivistä ihmisiä, jotka eivät ymmärtäneet siirtyä uloskäynnille ripeästi, vaan jäivät kaikessa rauhassa istuskelemaan siihen paikalleen. Taisi joku näistä harhaanjohdetuista vielä todeta älykkäästi, että "odotetaan, että ruuhka menee ohi...". Voi vitun idiootti. Ketkähän sen ruuhkan siihen aiheuttaa?! Ikäänkuin se penkkirivien välissä oleva tila ei olisi muutoinkin riittävän ahdas.

Tai sitten asialla oli taas jotain helvetin Marvel-wankkareita, joiden pitää välttämättä saada nähdä myös lopputekstit. Eihän sitä tiedä, jos sieltä vaikka löytyisi jokin hidden-message Stan Leeltä. Mikäs siinä, kun kerran on leffasta maksettu, niin istutaan sitten koko rahan edestä.... *PINAT!

Helpotti... Uuh.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tapio Rautalapio

Tai sitten asialla oli taas jotain helvetin Marvel-wankkareita, joiden pitää välttämättä saada nähdä myös lopputekstit. Eihän sitä tiedä, jos sieltä vaikka löytyisi jokin hidden-message Stan Leetä. Mikäs siinä, kun kerran on leffasta maksettu, niin istutaan sitten koko rahan edestä.... *PINAT!

Helpotti... Uuh.

Silloin kun minä menen katsomaan leffaa teatteriin saakka, haluan myös katsoa ne kaikki "vitun" lopputekstit! Minua taasen vituttaa se kun ihmiset ei jaksa pysyä paikoillaan sitä muutamaa minuuttia mikä lopputekstien ohi soljumiseen menee vaan on hypittävä ja pompittava riviltä toiselle jotta pääsee teatterista mahdollisimman nopeasti pois. Minulle ne ovat osa leffaa ja haluan nauttia kokonaisuudesta.

Onneksi kotona saan katsella lopputekstit vaikka kahteen kertaan.

vlad#16.

P.S. En etsi lopputeksteistä mitään salaisia viestejä tai koodeja. Ne vain kuuluvat leffaan ja haluan nauttia myös niistä ilman häiriöitä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Viestin lähetti vlad
Silloin kun minä menen katsomaan leffaa teatteriin saakka, haluan myös katsoa ne kaikki "vitun" lopputekstit! Minua taasen vituttaa se kun ihmiset ei jaksa pysyä paikoillaan sitä muutamaa minuuttia mikä lopputekstien ohi soljumiseen menee vaan on hypittävä ja pompittava riviltä toiselle jotta pääsee teatterista mahdollisimman nopeasti pois. Minulle ne ovat osa leffaa ja haluan nauttia kokonaisuudesta.

Onneksi kotona saan katsella lopputekstit vaikka kahteen kertaan.

vlad#16.

P.S. En etsi lopputeksteistä mitään salaisia viestejä tai koodeja. Ne vain kuuluvat leffaan ja haluan nauttia myös niistä ilman häiriöitä.

No, meillä on kyllä sitten hieman erilainen viihdemaku. Minä kun en oikein jaksa lopputeksteistä kiinnostua. Uskon, että tämä koskee valtaosaa elokuvayleisöstä. Saa meinaan vähän saatanan hyvä leffa olla, että meikäläinen jaksaa kamppailla keskittymishäiriönsä kanssa lopputekstien ajan. Kiire, kiire, kiire, voi jumalauta, nyt on KIIRE!!

Jos julkaistaisiin DVD (tai VHS), johon olisi koottuna kuluneen elokuvavuoden parhaat lopputekstit, niin olisiko se sinulle pakkohankinta?

En tiä sitte...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tapio Rautalapio

Jos julkaistaisiin DVD (tai VHS), johon olisi koottuna kuluneen elokuvavuoden parhaat lopputekstit, niin olisiko se sinulle pakkohankinta?

Tuskin mutta jokaisesta leffasta minkä ostan ja katson haluan myös nähdä lopputekstit viimeiseen kirjaimeen saakka, sama pätee myös leffoihin jotka katson televisiosta joitain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Toisinaan lopputeksteissä piilee vielä jotain yllätyksiä, ensinnä tulee mieleen "Mr. Bean - Katastrofielokuva" tjsp., mutta en minä niitä erityisesti metsästä. Minulle leffafriikkinä lopputekstit ovat vain olennainen osa kokonaisuutta.

Kukin tavallaan mutta siitä huolimatta minua vituttaa se kun joku teatterissa ryhtyy rynnimään pois leffasta kesken esityksen.

vlad#16.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
No, meillä on kyllä sitten hieman erilainen viihdemaku. Minä kun en oikein jaksa lopputeksteistä kiinnostua. Uskon, että tämä koskee valtaosaa elokuvayleisöstä. Saa meinaan vähän saatanan hyvä leffa olla, että meikäläinen jaksaa kamppailla keskittymishäiriönsä kanssa lopputekstien ajan.

Olen huomannut, että omalta kohdaltani tämä riippuu täysin leffasta. Jos leffa on ollut sairaan hyvä, istun myös lopputekstit läpi, sekä tekijöiden nimiä ihmetellen että osaltaan varmaan myös ikään kuin lumouksesta vielä nauttien. Jos leffa on ollut heikko tai vain keskinkertainen, ei ole mitään syytä jäädä istuksimaan lopputekstien ajaksi, ne kun eivät elokuvaa varmasti enää ratkaisevasti paremmaksi tee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Maple Leaf
Olen huomannut, että omalta kohdaltani tämä riippuu täysin leffasta. Jos leffa on ollut sairaan hyvä, istun myös lopputekstit läpi, sekä tekijöiden nimiä ihmetellen että osaltaan varmaan myös ikään kuin lumouksesta vielä nauttien.

Tähän voisin omalta kohdaltani lisätä vielä sen, että minähän en katso muita kuin hyviä elokuvia...

vlad#16.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ghost
Eilen illalla ja vielä tänäänkin vitutti se, kun joku valitti Tammerfestillä, että Maija Vilkkumaa veti liian pitkän keikan. Siis ei helvetti kuinka joku voi olla sitä mieltä, että keikka voi olla liian pitkä. Liian lyhyestä valittamisen vielä käsittäisin. Kai sieltä keikalta voi lähteä kesken menemään jos ei jaksa kuunnella. Vittuako siitä avautumaan.

Kyllähän napakka ja ytimekäs keikka on aina parempi, kuin liian pitkä veto. Taisi olla Tha Charlatansin Tim Burges, joka sanoi, että jokainen yli puolituntinen keikka on tylsä. Ja tottahan se on, että intensiteetti kärsii.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
No, meillä on kyllä sitten hieman erilainen viihdemaku. Minä kun en oikein jaksa lopputeksteistä kiinnostua. Uskon, että tämä koskee valtaosaa elokuvayleisöstä. Saa meinaan vähän saatanan hyvä leffa olla, että meikäläinen jaksaa kamppailla keskittymishäiriönsä kanssa lopputekstien ajan. Kiire, kiire, kiire, voi jumalauta, nyt on KIIRE!!

Kyllä lopputekstit ovat olennainen osa leffaa myös minun mielestäni. Lisäksi niissä on sellainen pointti, että ne toimivat ikäänkuin siirtymävaiheena siirryttäessä elokuvan maailmasta takaisin todelllisuuteen. Monestihan lopputekstien taustalla soi vielä tunnelmaan sopiva musiikki, ja niiden myötä on mahdollista vielä hetki rauhassa sulatella juuri näkemäänsä ja nauttia elokuvan tunnelmasta, ennenkuin säntää kiireenvilkkaa 42:een ja sillä kotio.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
No niin no...

Olen käynyt viimeisen kolmen vuoden aikana teattereissa katsomassa n. 90 elokuvaa. Varmaan enemmänkin. Osittain tämä johtuu siitä, että kirjoitan sivutoimenani elokuva-arvosteluja lehteen. Muutoinkin elokuvat ovat lähellä sydäntäni, ja täten rakas harrastus.

En ole kuitenkaan vielä törmännyt niin hyvään elokuvaan, että olisin malttanut katsoa päälle vielä lopputekstitkin. En ole myöskään vajonnut niin syvälle elokuvan maailmaan, että olisin kaivannut lopputekstien suomaa palautumista. Minua ei vain yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa. Käsittääkseni kyse on kaiken lisäksi teknisluontoisesta seikasta. Ihan jo tekijänoikeuksienkin takia elokuvan lopussa on pakko olla luettelo näyttelijöistä, tuottajista, elokuvan aikana kuullusta musiikista sekä nämä pakolliset all rights reserved-vuodatukset.

En tiedä mikä siinä on, mutta meikäläistä ei nappaa. Kaikki easter egg-tempaukset voi kuitekin lukea sitten vaikka netistä.

Mutta kuten sanottua, jokainen tyylillään. Tuppaa vain toisinaan toisten tyyli vituttamaan.

Meniköhän nyt uskottavuus elokuvaharrastaja ikuisiksi ajoiksi...?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Snakster
Kyllähän napakka ja ytimekäs keikka on aina parempi, kuin liian pitkä veto. Taisi olla Tha Charlatansin Tim Burges, joka sanoi, että jokainen yli puolituntinen keikka on tylsä. Ja tottahan se on, että intensiteetti kärsii.

Häh, Bruce Springsteen & E-Street Band soitti 3 tuntia ja kauemminkin olisin kuunnellut.

Tuo mielipiteesi sopii ehkä joillekin kyläsarjan esiintyjille ihan kaikella kunnialla.
 

Cube

Jäsen
Re: No niin no...

Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Olen käynyt viimeisen kolmen vuoden aikana teattereissa katsomassa n. 90 elokuvaa. Varmaan enemmänkin. Osittain tämä johtuu siitä, että kirjoitan sivutoimenani elokuva-arvosteluja lehteen. Muutoinkin elokuvat ovat lähellä sydäntäni, ja täten rakas harrastus.

En ole kuitenkaan vielä törmännyt niin hyvään elokuvaan, että olisin malttanut katsoa päälle vielä lopputekstitkin. En ole myöskään vajonnut niin syvälle elokuvan maailmaan, että olisin kaivannut lopputekstien suomaa palautumista. Minua ei vain yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa. Käsittääkseni kyse on kaiken lisäksi teknisluontoisesta seikasta. Ihan jo tekijänoikeuksienkin takia elokuvan lopussa on pakko olla luettelo näyttelijöistä, tuottajista, elokuvan aikana kuullusta musiikista sekä nämä pakolliset all rights reserved-vuodatukset.
Suhtaudutpa elokuviin kovin kyynisesti ja etäisesti. Eikö mikään elokuva koskaan ole koskettanut sinua niin voimakkaasti, ettei välitön paluu normaaliyhteiskuntaan ole kovin houkutteleva ratkaisu? Itse en ainakaan voi edes kuvitella, että olisin rynnännyt pää kolmantena jalkana ulos teatterista esim. American Beautyn tai Veteen Piirretyn Viivan lopputekstien valuessa silmieni eteen ensimmäistä kertaa. Ilmeisesti sinua ei tosiaan "jaksa kiinnosta".. En yritä vittuilla, ihmetyttää vain, että mikä seikka saa sinut raahautumaan elokuvateatteriin kerta toisensa jälkeen. Rakkaus elokuvia kohtaan ei nimittäin näistä kirjoituksistasi kovin vahvasti paista läpi.

Mutta tyylinsä kullakin.. Vituttaa minuakin välillä ne ihmiset, jotka alkavat heittää takkia niskaan heti, kun ohjaajan nimi tulee ruutuun.

Viestin lähetti Tapio Rautalapio

Meniköhän nyt uskottavuus elokuvaharrastaja ikuisiksi ajoiksi...?
Taisi mennä. Ainakin minulle tuli näitä sinun viestejä lukiessa vähän sellainen fiilis, että saat kicksisi Adam Sandlerin ja Dolph Lungrenin tuotannosta :) En kylläkään tiedä ottaisiko mikään itseään kunnioittava lehti tällaisten "elokuvien" huippuarvosteluja vastaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös