Vitutusketju

  • 10 581 735
  • 56 150

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Rölli pelaa ensi kaudella Kerhossa. Ehdottomasti tämän kesän harmittavin kiekkouutinen. Sylettää.
 

eerikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tää flunssa! Neljättä päivää mennään... Kuume on jo laskenu mut, nenä ruvella niistämisestä ja kurkku perkeleen kipeä. Kaiken lisäksi töissä sellainen tilanne ettei pysty edes jäädä kotosalle lepäilemään... No onneks huomen sentään on jo perjantai.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vituttaa tämmöiset turhuusgaalat. Vanhat uutispätkät ovat erittäin mielenkiintoisia, mutta nyt niitä joutuu päivystämään. Olisi parempaakin tekemistä kuin katsoa tätä neljä tuntia.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
pernaveikko kirjoitti:
Vituttaa tämmöiset turhuusgaalat. Vanhat uutispätkät ovat erittäin mielenkiintoisia, mutta nyt niitä joutuu päivystämään. Olisi parempaakin tekemistä kuin katsoa tätä neljä tuntia.

Ja ei tule salkkareita.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Lorvi kirjoitti:
Ja ei tule salkkareita.

Kyllä on helvetti irti kun Taalasmaan Ullaa ei näe tänään. Meinaako maikkari että meitä kiinostaa katsoa tollasta paskaa jotkut ihmee 25 v uutis synttärit hellunrei!.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Vittu, menin sitten eilen kännipäissäni hävittämään uuden verkkarotsini. Kiitti taas letuista. Pahinta on, että en voi edes syyttää ketään muuta kuin itseäni.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mieheni on palkkionmetsästäjä. Voi kiesus mitä paskaa tämäkin oli. Innoissani odotin, että nyt tulee actionia ja kilinkellit mitä länkytystä. Mua huvita taas mikää. Jokunen vuosi takaperin tuli mielestäni samantyyppinen ohjelma mikä oli ihan katsottava mutta tämä ei tosiaan.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Maikkarin synttärit

Sivukorvalla JOUTUU kuuntelemaan tuota p****a.
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Ajoin viikonloppuna auton kiveen mökillä ja jouduin jättämään sen Mikkeliin pajalle. Rahaa tulee palamaan ihan kiitettävästi.
Jouduin sitten lainaamaan siskoni vanhaa Saab ysisatasta. Joku nilviäinen sitten päätti viimeyönä että enhän minä sitäkään tarvitse. Ensi viikko pitäisi loihtia itsensä aamukuudeksi Keravalle.

Saisi iltapäivälehdet jutun aihetta jos saisin jälkimmäisen vahingon aiheuttajan tilille. Ensimmäisestä olenkin ruoskinut itseäni koko viikon.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Flunssa!

Muutaman päivän pienimuotoisena nahana ja röhänä kestänyt flunssa iski sitten tänään oikein kunnolla päälle - voimaton olo, silmissä sumenee, yskänkohtaukset ravistelevat kehoa, välillä hiki ja sitten seuraavana hetkenä kauhean kylmä.

Toivottavasti ei tarvitse taistella tämän kanssa kovinkaan montaa päivää.

vlad.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
vlad kirjoitti:
Flunssa!

Muutaman päivän pienimuotoisena nahana ja röhänä kestänyt flunssa iski sitten tänään oikein kunnolla päälle - voimaton olo, silmissä sumenee, yskänkohtaukset ravistelevat kehoa, välillä hiki ja sitten seuraavana hetkenä kauhean kylmä.

Toivottavasti ei tarvitse taistella tämän kanssa kovinkaan montaa päivää.

vlad.

Älä syö niitä sieniä. :D

No joo itseäni vituttaa vaan yleisesti kaikki, turha päivä tänään töissä, ilmat, ihmiset ja kaikki kukkahattutädit jotka inisee big brotherin julmasta penis esittelystä. Huoh.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vituttaa naiset niin suunnattomasti, tai pitäisikö tässä tapauksessa tytöiksi kutsua. Vittuako niitä mielipiteitä pitää vaihtaa saatana ku sukkia!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
vlad kirjoitti:
Flunssa!

Muutaman päivän pienimuotoisena nahana ja röhänä kestänyt flunssa iski sitten tänään oikein kunnolla päälle - voimaton olo, silmissä sumenee, yskänkohtaukset ravistelevat kehoa, välillä hiki ja sitten seuraavana hetkenä kauhean kylmä.

Toivottavasti ei tarvitse taistella tämän kanssa kovinkaan montaa päivää.

vlad.

Noh, itselläni alkoi viime viikon tiistaina kurkkukivulla, josta seurasi sitten nuha ja pieni yskänpoikanen. Viime viikonloppuna sitten lauantai-sunnuntai -akselilla yskä olikin sitten jo ihan kunnollinen, epäilin jo lievää keuhkoputkentulehdusta. Nyt se pahin on mennyt oikeastaan jo ohi, mutta nenä on yhä tukossa ja välillä tulee vielä yskittyä pikkaisen.

Sitä on liikkeellä.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Alkaa vituttaa yksi kaveri joka on intissä. Eilen näin tämän kaverin tyttöystävän sattumalta kaupungissa ja olen tuntenut hänet 10 vuotta niin päätimme sitten käydä kahvilla ja kävimme myös piknikillä ulkona. Tämä intti kaveri kuuli tästä ja rupes valittaa että isken hänen muijaansa ei jeesus eikö mies ja nainen voi olla ystäviä tai hyviä kavereita? hänen mielestään ei. Kyllä on lapsellinen kaveri ei voi muuta sanoa. Mieten vain että heidän parisuhteensa ei ainakaan perustu luottamuksenn ,tosin asia ei minulle kuulu ,mutta on tuo nyt ihme juttu kun hyvää ystäväänsä rupeaa syyttelemään. Toisaalta luulisin että ensi kerran ku on lomilla hän soittaa ja pyyntää anteeksi ja sanon että tarjoa muutama tuoppi niin asia selvä joten onhan tässä hyvätkin puolet tienasin ilmeisesti ilmaset tuopit:).
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Bloogi kirjoitti:
Alkaa vituttaa yksi kaveri joka on intissä. Eilen näin tämän kaverin tyttöystävän sattumalta kaupungissa ja olen tuntenut hänet 10 vuotta niin päätimme sitten käydä kahvilla ja kävimme myös piknikillä ulkona. Tämä intti kaveri kuuli tästä ja rupes valittaa että isken hänen muijaansa ei jeesus eikö mies ja nainen voi olla ystäviä tai hyviä kavereita? hänen mielestään ei. Kyllä on lapsellinen kaveri ei voi muuta sanoa. Mieten vain että heidän parisuhteensa ei ainakaan perustu luottamuksenn ,tosin asia ei minulle kuulu ,mutta on tuo nyt ihme juttu kun hyvää ystäväänsä rupeaa syyttelemään. Toisaalta luulisin että ensi kerran ku on lomilla hän soittaa ja pyyntää anteeksi ja sanon että tarjoa muutama tuoppi niin asia selvä joten onhan tässä hyvätkin puolet tienasin ilmeisesti ilmaset tuopit:).
Intissä olevien miesten tyttöystävien/vaimojen kanssa vehtaaminen kannattaa jättää mahdollisimman vähiin. Siellä intissä kun on välillä liiaksikin aikaa miettiä asioita ja viatonkin juttu saattaa alkaa painaa mieltä. Tämä siis ihan yleisellä tasolla ottamatta kantaa sinun kuvaamaasi tilanteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
#97 kirjoitti:
Intissä olevien miesten tyttöystävien/vaimojen kanssa vehtaaminen kannattaa jättää mahdollisimman vähiin.
Yleensäkin kavereiden tyttöystävien kanssa hengaaminen kannattaa sopivassa määrin jättää mahdollisimman vähiin, mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi. Mikään ei ole turhempaa, kuin rikkoa kaveruus tällä tavalla.

Nimim. Erään kaverin tyttöystävää kerran humalassa suudellut
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Vituttaa tuo suomen paskin yhtye Zen Café, joutuu ton uuden paskan kappaleen takia vähän väliä vaihtamaan radiokanavaa, koska sitä ei ilman suurta vitusta yksinkertaisesti voi kuunnella. Kuka vittu tommosta monotonista paskaa kuuntelee (ok, bändillä on pari hyvää biisiä, mutta muut sitten vituttaa niidenkin edestä). Maj Karma soittelee saman tyylistä ja tekee sen 240x paremmin kun tuo paska bändi. Itse en kyllä sitäkään kuuntele mutta kuitenkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ted Raikas kirjoitti:
Yleensäkin kavereiden tyttöystävien kanssa hengaaminen kannattaa sopivassa määrin jättää mahdollisimman vähiin, mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi. Mikään ei ole turhempaa, kuin rikkoa kaveruus tällä tavalla.

Nimim. Erään kaverin tyttöystävää kerran humalassa suudellut

Miksi? Vituttaa ihmiset, jotka eivät voi luottaa kumppaniinsa.

Mun mies saa pyöriä käytännössä kenen tahansa kanssa. Silloinkin, kun en itse ole maisemissa. Esimerkiksi hän vietti iltaa viime lauantaina exänsä kanssa kun itse olin reissussa. Pääasia, ettei valehtele missä on/oli ja kenen kanssa.

Nimim. Kannattaa luottaa kumppaniinsa
 

Tep

Jäsen
Kurkku, pää, niskat, selkä, lihakset (sanotaan lyhennettynä että joka paikka) olleet kipeänä jo melkein viikon, tänään päässyt lähtemään enää kouluunkaan. No, tuo vielä menisi mutta isä ja äiti saivat taas kerran jostakin helvetin asiasta riidan aikaan. Kyllä tulee hilpeä viikonloppu, kuunnella/katsoa noiden kahden lapsellisuutta.

"Eipäs! Juupas! Eipäs! Juupas!"
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ted Raikas kirjoitti:
Yleensäkin kavereiden tyttöystävien kanssa hengaaminen kannattaa sopivassa määrin jättää mahdollisimman vähiin, mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi. Mikään ei ole turhempaa, kuin rikkoa kaveruus tällä tavalla.

Nimim. Erään kaverin tyttöystävää kerran humalassa suudellut

Tuohon edelliseen viestiini niin olen tuntenut tuon tytön 10 vuotta! joten se että ,jos hän seurustelee kaverini kanssa ei saa minua mitenkään vähentämään minun suhdettani häneen. Jos meidän kaveruus tuhoutuu siinä että käyn hänen kumppaninsa kanssa kahvilla niin ei taida olla minun kaveri enää. Jos ei voi kaveriinsa luottaa niin kehen sitte.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ted Raikas kirjoitti:
Yleensäkin kavereiden tyttöystävien kanssa hengaaminen kannattaa sopivassa määrin jättää mahdollisimman vähiin, mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi. Mikään ei ole turhempaa, kuin rikkoa kaveruus tällä tavalla.

Nimim. Erään kaverin tyttöystävää kerran humalassa suudellut

Jopas sinulla on outo käsitys asioista.. Tottakai pitää kumppaniin pystyä luottamaan, tosin jos käy noin kun sinulle en yhtään ihmettele miksi luottamus menee. Eli kyllä mielestäni on hyvä asia ja varsin tervettä jos tyttöystävä tulee "juttuun" myös kavereiden kanssa. Liika on tietenkin liikaa.

Itseäni vituttaa edelleen tämä flunssa. Ei paljoa viitsi mitään niellä kun sattuu kurkkuun niin perkeleesti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Folks...

Kyllä minä omaan kumppaniini luottaisinkin. Siitä ei ole tai olisi ongelmaa. Olen muutenkin aika avoin henkilö.

Lähinnä vaan, että jos toteaa jotain sellaista, että on riski siihen, että ihastut vaikka kaverisi tyttöystävään, tai jopa niin, että näyttäisi tilanne olevan toisinpäin jotta tämä kaverisi tyttöystävä on sinusta kiinnostunut! Silloin on ehkä viisaampaa pientä etäisyyttä ottaa, ihan vaan kaikkien omaksi parhaaksi. Itse näen kaverit ja ystävät sen verran tärkeinä henkilöinä, että sellaisia ei pidä menettää (ainakaan minkään naisen takia!), koska takaisinsaaminen voi olla mahdotonta.

Mitä tulee tähän minun tapaukseeni ja tuohon kännihairahdukseen, niin meinasihan se paljastuttuaan aiheuttaa pienimuotoisen sodan, mutta sivistyneinä tyyppeinä sovittiin hommat ja ollaan kamuja edelleen. Niin, eikä minulla ole mitään virityksiä hänen tyttöystäväänsä edelleen ja ollaan kaikki hyvissä väleissä.

Sen pituinen se.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
JYP - KalPa matsin raportissa esiintyy raivostuttavan usein joko hurrikaaniPAIDAT tai kilpiPAIDAT! Miksei se voisi olla vain JYP tai KalPa? Tai koti- ja vierasjoukkue? Mutta ei, siellä pelaakin paidat!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös