Mainos

Vitutusketju

• 10 702 256
  • 56 253

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
vlad kirjoitti:
Flunssa!

Muutaman päivän pienimuotoisena nahana ja röhänä kestänyt flunssa iski sitten tänään oikein kunnolla päälle - voimaton olo, silmissä sumenee, yskänkohtaukset ravistelevat kehoa, välillä hiki ja sitten seuraavana hetkenä kauhean kylmä.

Toivottavasti ei tarvitse taistella tämän kanssa kovinkaan montaa päivää.

vlad.

Noh, itselläni alkoi viime viikon tiistaina kurkkukivulla, josta seurasi sitten nuha ja pieni yskänpoikanen. Viime viikonloppuna sitten lauantai-sunnuntai -akselilla yskä olikin sitten jo ihan kunnollinen, epäilin jo lievää keuhkoputkentulehdusta. Nyt se pahin on mennyt oikeastaan jo ohi, mutta nenä on yhä tukossa ja välillä tulee vielä yskittyä pikkaisen.

Sitä on liikkeellä.

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Alkaa vituttaa yksi kaveri joka on intissä. Eilen näin tämän kaverin tyttöystävän sattumalta kaupungissa ja olen tuntenut hänet 10 vuotta niin päätimme sitten käydä kahvilla ja kävimme myös piknikillä ulkona. Tämä intti kaveri kuuli tästä ja rupes valittaa että isken hänen muijaansa ei jeesus eikö mies ja nainen voi olla ystäviä tai hyviä kavereita? hänen mielestään ei. Kyllä on lapsellinen kaveri ei voi muuta sanoa. Mieten vain että heidän parisuhteensa ei ainakaan perustu luottamuksenn ,tosin asia ei minulle kuulu ,mutta on tuo nyt ihme juttu kun hyvää ystäväänsä rupeaa syyttelemään. Toisaalta luulisin että ensi kerran ku on lomilla hän soittaa ja pyyntää anteeksi ja sanon että tarjoa muutama tuoppi niin asia selvä joten onhan tässä hyvätkin puolet tienasin ilmeisesti ilmaset tuopit:).

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Bloogi kirjoitti:
Alkaa vituttaa yksi kaveri joka on intissä. Eilen näin tämän kaverin tyttöystävän sattumalta kaupungissa ja olen tuntenut hänet 10 vuotta niin päätimme sitten käydä kahvilla ja kävimme myös piknikillä ulkona. Tämä intti kaveri kuuli tästä ja rupes valittaa että isken hänen muijaansa ei jeesus eikö mies ja nainen voi olla ystäviä tai hyviä kavereita? hänen mielestään ei. Kyllä on lapsellinen kaveri ei voi muuta sanoa. Mieten vain että heidän parisuhteensa ei ainakaan perustu luottamuksenn ,tosin asia ei minulle kuulu ,mutta on tuo nyt ihme juttu kun hyvää ystäväänsä rupeaa syyttelemään. Toisaalta luulisin että ensi kerran ku on lomilla hän soittaa ja pyyntää anteeksi ja sanon että tarjoa muutama tuoppi niin asia selvä joten onhan tässä hyvätkin puolet tienasin ilmeisesti ilmaset tuopit:).
Intissä olevien miesten tyttöystävien/vaimojen kanssa vehtaaminen kannattaa jättää mahdollisimman vähiin. Siellä intissä kun on välillä liiaksikin aikaa miettiä asioita ja viatonkin juttu saattaa alkaa painaa mieltä. Tämä siis ihan yleisellä tasolla ottamatta kantaa sinun kuvaamaasi tilanteeseen.

Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
#97 kirjoitti:
Intissä olevien miesten tyttöystävien/vaimojen kanssa vehtaaminen kannattaa jättää mahdollisimman vähiin.
Yleensäkin kavereiden tyttöystävien kanssa hengaaminen kannattaa sopivassa määrin jättää mahdollisimman vähiin, mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi. Mikään ei ole turhempaa, kuin rikkoa kaveruus tällä tavalla.

Nimim. Erään kaverin tyttöystävää kerran humalassa suudellut

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa tuo suomen paskin yhtye Zen Café, joutuu ton uuden paskan kappaleen takia vähän väliä vaihtamaan radiokanavaa, koska sitä ei ilman suurta vitusta yksinkertaisesti voi kuunnella. Kuka vittu tommosta monotonista paskaa kuuntelee (ok, bändillä on pari hyvää biisiä, mutta muut sitten vituttaa niidenkin edestä). Maj Karma soittelee saman tyylistä ja tekee sen 240x paremmin kun tuo paska bändi. Itse en kyllä sitäkään kuuntele mutta kuitenkin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ted Raikas kirjoitti:
Yleensäkin kavereiden tyttöystävien kanssa hengaaminen kannattaa sopivassa määrin jättää mahdollisimman vähiin, mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi. Mikään ei ole turhempaa, kuin rikkoa kaveruus tällä tavalla.

Miksi? Vituttaa ihmiset, jotka eivät voi luottaa kumppaniinsa.

Mun mies saa pyöriä käytännössä kenen tahansa kanssa. Silloinkin, kun en itse ole maisemissa. Esimerkiksi hän vietti iltaa viime lauantaina exänsä kanssa kun itse olin reissussa. Pääasia, ettei valehtele missä on/oli ja kenen kanssa.

Nimim. Kannattaa luottaa kumppaniinsa

Tep

Jäsen
Kurkku, pää, niskat, selkä, lihakset (sanotaan lyhennettynä että joka paikka) olleet kipeänä jo melkein viikon, tänään päässyt lähtemään enää kouluunkaan. No, tuo vielä menisi mutta isä ja äiti saivat taas kerran jostakin helvetin asiasta riidan aikaan. Kyllä tulee hilpeä viikonloppu, kuunnella/katsoa noiden kahden lapsellisuutta.

"Eipäs! Juupas! Eipäs! Juupas!"

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ted Raikas kirjoitti:

Tuohon edelliseen viestiini niin olen tuntenut tuon tytön 10 vuotta! joten se että ,jos hän seurustelee kaverini kanssa ei saa minua mitenkään vähentämään minun suhdettani häneen. Jos meidän kaveruus tuhoutuu siinä että käyn hänen kumppaninsa kanssa kahvilla niin ei taida olla minun kaveri enää. Jos ei voi kaveriinsa luottaa niin kehen sitte.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ted Raikas kirjoitti:

Jopas sinulla on outo käsitys asioista.. Tottakai pitää kumppaniin pystyä luottamaan, tosin jos käy noin kun sinulle en yhtään ihmettele miksi luottamus menee. Eli kyllä mielestäni on hyvä asia ja varsin tervettä jos tyttöystävä tulee "juttuun" myös kavereiden kanssa. Liika on tietenkin liikaa.

Itseäni vituttaa edelleen tämä flunssa. Ei paljoa viitsi mitään niellä kun sattuu kurkkuun niin perkeleesti.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Folks...

Kyllä minä omaan kumppaniini luottaisinkin. Siitä ei ole tai olisi ongelmaa. Olen muutenkin aika avoin henkilö.

Lähinnä vaan, että jos toteaa jotain sellaista, että on riski siihen, että ihastut vaikka kaverisi tyttöystävään, tai jopa niin, että näyttäisi tilanne olevan toisinpäin jotta tämä kaverisi tyttöystävä on sinusta kiinnostunut! Silloin on ehkä viisaampaa pientä etäisyyttä ottaa, ihan vaan kaikkien omaksi parhaaksi. Itse näen kaverit ja ystävät sen verran tärkeinä henkilöinä, että sellaisia ei pidä menettää (ainakaan minkään naisen takia!), koska takaisinsaaminen voi olla mahdotonta.

Mitä tulee tähän minun tapaukseeni ja tuohon kännihairahdukseen, niin meinasihan se paljastuttuaan aiheuttaa pienimuotoisen sodan, mutta sivistyneinä tyyppeinä sovittiin hommat ja ollaan kamuja edelleen. Niin, eikä minulla ole mitään virityksiä hänen tyttöystäväänsä edelleen ja ollaan kaikki hyvissä väleissä.

Sen pituinen se.

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
JYP - KalPa matsin raportissa esiintyy raivostuttavan usein joko hurrikaaniPAIDAT tai kilpiPAIDAT! Miksei se voisi olla vain JYP tai KalPa? Tai koti- ja vierasjoukkue? Mutta ei, siellä pelaakin paidat!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko elämässä järkeä ja mieltä?

Tällä hetkellä tuntuu varsin voimakkaasti siltä, että elän täysin merkityksetöntä ja suorastaan raivostuttavaa elämää ja sekös vituttaa sitten kunnolla!

Vituttaa myös se etten tunnu kykenevän kirjoittamaan älykästä ja jäsenneltyä tekstiä, sen sijaan ajatukset hapuilevat, sanat katoavat ja teksti tuntuu pohjaan palaneelta kaurapuurolta.

Ehkäpä huomenna tunnen olevani jälleen oman itseni herran ja kykyni kirjoittamiseen ovat palanneet - siiheksi kiusaan teitä typeryyksillä ja ajattelemattomuuksilla.

vlad.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vittu saatana! Mun sängyssä nukkuu tommonen blondi, jonka näin tänään ekaa kertaa. Eihän siinä muuten mitään olis, mutta kun on jo tyttöystävä ja vieläpä hyvä. No lattialla on tilaa. Ei sitä kehtaa poiskaan ajaa kun on juuri ekaa vuotta alottelemassa tässä koulussa. Vittu kun toivat sen tänne. Aargh!

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pee kirjoitti:
Nussi sitä äläkä jauha paskaa täällä! Nussi nussi nussi!

Nimim. En oo puutteessa.

Joo-o itsekin olen. Nyt vaan vituttaa kun ei pelkällä lattialla voi oikein nukkua ja sängyssä olisi blondi varaamassa sängyn. En missään nimessä petä se on kuitenkin lähtökohta mutta vituttaa vaan tää tilanne. Sinkkuna täähän ois unelmaa! Höh.

Edit. No joo menihän se yö noinkin. Kyllä se näköjään pääsi omin jaloin jo lähtemään, vaikka yöllä vähän tuntu et onkohan se ruumis kun ei reagoinu enää mitenkään. Eipä siis ollu muuta tsäännssiä kun jättää se siihen. Sitä se viina teettää.

Viimeksi muokattu:

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Humpauttaja kirjoitti:
Joo-o itsekin olen. Nyt vaan vituttaa kun ei pelkällä lattialla voi oikein nukkua ja sängyssä olisi blondi varaamassa sängyn. En missään nimessä petä se on kuitenkin lähtökohta mutta vituttaa vaan tää tilanne. Sinkkuna täähän ois unelmaa! Höh.

Mitä vittua? Tosimies nussii kyllä, jos on ämmä sängyssä koivet levällään, siinä tarvii miettiä mitään, että onko varattu vai sinkku.
Niin joo, itteäni vituttaa aivan suunnattomasti tuo BB:n Mirka. Hiuksista hevon helvettiin tuolta kitisemästä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vajakit valtasivat lenkkipolkuni eilen illalla. Pitänee jättää pe-la iltalenkit väliin, tai sitten potkia kylmästi päähän mokomia inehmoja. Ihme jengiä, puolet tietysti jotain Jatkoajan luusereita.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
sampio kirjoitti:
Vajakit valtasivat lenkkipolkuni eilen illalla. Pitänee jättää pe-la iltalenkit väliin, tai sitten potkia kylmästi päähän mokomia inehmoja. Ihme jengiä, puolet tietysti jotain Jatkoajan luusereita.

Mitä ovat vajakit? tulee mieleen lähinnä kajakki, mutta et kai sitä tarkoita?
Mikäs on inehmo?

Vihjeenä voisin kertoa että viikonloppuisin kannattaa ryypätä ja käydä paneskelemassa tuttujen ja tuntemattomien kanssa.Ei ahdista lähellekään niin paljon paskapajalle meno maanantaina.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vajakki on vajaa, siis tyhmä, idiootti jne. Inehmo merkkaa ihmistä.

Ei mua ahdista maanantaiaamut yleensä, joten ei ole tarvetta tehdä niistä ahdistavia ryyppämäällä ja ristiinnaimalla. Mielummin harrastan jotain fiksua, kuten ylipitkiä paskallaistumisia.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Vituttaa jos jossain niinkin turhassa turnauksessa jossa Jokerit tällä hetkellä pelailee loukkaantuu jokin meidän peluri ja viedään paareilla ulos kaukalosta niin vittu.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nyt alkaa kääntyä vitutusketjun puolella tämä minun netti-ihailijani kirjoitukset. Ei oikeasti tiedä missä puskassa se minua kohta väijyy.
Hullu haluaisi vieläpä seurustellakkin minun kanssa.

Jokohan pitäisi ottaa yhteyttä poliisiin?

Kaiken näköistä hiihtäjää sitä jatkoajastakin on pois potkittu.

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big Brother alkaa taas ,voi vittu että on tyhmä sarja. Sarja joka tungee joka helvetin rööristä ja sen lisäksi siitä puhutaa joka helvetin lehdessä mitä vastaan tulee. Tätä sarjaa ei tarvitse edes katsoa riittää kun lukee päivän lehdet niin tietää mitä talossa tapahtuu. Prkl.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Routainen Sydän kirjoitti:
Poliisiin vain yhteyttä ja sitä kautta lähestymiskielto päälle.

Juu. Lähestymiskielto on hyvä hankkia, koska jos sattuu käymään niin, että kotiovellasi pistät jannulta pesäpallomailalla pari niskanikamaan uuteen järjestykseen, niin ovat oikeudessa helläkätisempiä, kun on dokumenttia jo valmiiksi toisen osapuolen sekoilusta, vaikka toki Suomessa on niin paska laki, että eihän täälläl kyllä oikeasti itseään saa puolustaa ja sekös myöskin kyllä vituttaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy