Vitutusketju

  • 10 669 760
  • 56 216

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti jake
Vittu, kun vituttaa nämä pitkät kirkolliset juhlapyhät.

Väärin, tämä on kyllä alunperin pakanoiden joulu.

"Kesäpäivänseisaus eli juhannus on myös alkujaan pakanallinen juhla, jota edelleenkin vietetään vuoden pisimmän päivän juhlistamiseksi. Nykyään juhannuskokkoja poltetaan, jotta päästäisiin kerralla eroon kaikesta joutavasta roinasta mikä vintillä lojuu. Ennen kokkoja poltettiin, koska niiden uskottiin karkottavan demoneja. Näin tehtiin myös pääsiäisenä. Kirkko on pyrkinyt pääsemään keskikesän pakanallisista tavoista asettamalla samalle päivälle kristillisen Johannes Kastaja -juhlan."

Lähde: http://www.unikankare.net/lootus/jonnakaisajuttu.htm
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Viestin lähetti Rebel
Väärin, tämä on kyllä alunperin pakanoiden joulu.

Tiedän kyllä mutta kaikki nämä turhat, typerät pitkät viikonloput menee samaan kastiin, silloin ei ole kaupat auki, stadi on tyhjä ja kuppilat kiinni. Ei se poista vitutusta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti jake
Tiedän kyllä mutta kaikki nämä turhat, typerät pitkät viikonloput menee samaan kastiin, silloin ei ole kaupat auki, stadi on tyhjä ja kuppilat kiinni. Ei se poista vitutusta.

Äh. Bensikseltä kaljaa ja kyllä esim Vanha on auki koko jussin.

Edit: Kai tässä joku vitutuskeino pitää keksiä. Vaikka sää. YleX:ltä soivaa Travisia mukaillen "Why does it always rain on me..."
 
Viimeksi muokattu:

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö tuo sade voisi jo loppua? vituttaa.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti hörkkö
"Vettä sataa ja kaikkia vituttaa" - näin Kummelia siteeraakseni

Itse asiassa ei vituta kaikkia. Allergikkoja sade ei rasita ollenkaan, koska monien oireisiin sadepäivät auttavat hetkellisesti.

Itselläni on melko paha koivuallergia. Koivun kukinnan aikaan on erittäin mukavaa, että sade avaa nenän ja tuo mukavamman olon edes vähäksi aikaa eikä tarvitse koko ajan aivastella eikä kulkea nenäliina kourassa.

Jotta ei mene ihan off-topiciksi, niin sanotaan että minua vituttaa kun Breezy on edelleen Canadien.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Habby

Itselläni on melko paha koivuallergia. Koivun kukinnan aikaan on erittäin mukavaa, että sade avaa nenän ja tuo mukavamman olon edes vähäksi aikaa eikä tarvitse koko ajan aivastella eikä kulkea nenäliina kourassa.

Älä muuta virka. Sama vika on täällä, eli vituttaa kun on allergian takia pää tukossa ihan kun olisi paha flunssa koko kesän.

Tänään oon aivastanut varmaan parikymmentä kertaa, ja vessapaperit loppuu kohta kun niistelee jatkuvasti. Ja olisihan se ihan kiva kun välillä pystyis maistamaan miltä ruoka maistuu. Eipähän tule turhaan herkuteltua, kun ruisleipä ja Snickers maistuu ihan samalta suussa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Iker
Älä muuta virka. Sama vika on täällä, eli vituttaa kun on allergian takia pää tukossa ihan kun olisi paha flunssa koko kesän.

Tänään oon aivastanut varmaan parikymmentä kertaa, ja vessapaperit loppuu kohta kun niistelee jatkuvasti. Ja olisihan se ihan kiva kun välillä pystyis maistamaan miltä ruoka maistuu. Eipähän tule turhaan herkuteltua, kun ruisleipä ja Snickers maistuu ihan samalta suussa.

Sinulla lienee kyseessä jokin muu(kin), kuin koivuallergia. Itselläni on ainakin oireet jo loppu, vaikka allergiani kuuluukin kategoriaan: Paha.

Hyvä lääkitys on kaiken A ja O, ja minä olen onnistunut selviämään melko oireetta viimeiset kolme vuotta niiden ansiosta. Mutta odotas vaan, kun koittaa olla ilman. Sitten tulee juuri tuollainen fiilis...

Kaiteti sinullakin on lääkitys, mutta mainitsen nyt kuitenkin, mikä minulla tehoaa. Resepti on ehdoton, kunnon lääkkeet ja halvemmat sellaiset saa juurikin siten.

Oma sarjani:
-Duact-kapselit, 96 kapselin pakkaus, riittää koko kevään juuri ja juuri
-Lecrolyn -silmätipat
-Flixonase-nenäsumutin. Armeijassa sain jotain muuta ja se ei tehonnut lähellekään niin hyvin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kannattaa hankkia krooninen nuha, ei pahemmin pääse haittaamaan mitkään siitepölyt kun nenä on tukossa 24h/365d.
Toki aina keväisin oireet lisääntyvät mutta pari vuotta sitten päätin lopettaa lääkkeiden käytön ja vetää koko jakson läpi ihan vitutuksella, toistaiseksi en ole katunut päätöstäni...johtuen varmaan siitä että oireet ovat ehkä iän myötä vähentyneet tjsp.

Itse käytän duacteja vain jos on tarve saada "putket puhtaiksi" nopeasti l. kovia urheilusuorituksia ennen. Duactiahan ei saisi käyttää kovinkaan paljoa/pitkäaikaisesti, tähän tarkoitukseenhan ovat nämä Zyrtecit yms.

Lisäksi minua vituttaa se että Kuivasaaren tykkitorni on käännetty metsään päin, eilen suurella vaivalla purjehdimme saaren edustalle katsomaan miltä ne tykit näyttävät ja sitten putket osoittivatkin saaren sisäosiin päin...EI näin.
Paluumatkalla vielä joku moottoriveneilijähomospederunkkarimacho päätti leikkiä mamista tjsp. meidän kanssamme...vaikka kaikkien väistämissääntöjen mukaan purjehtiva vene ko. halssilla on aina etuoikeutettu moottoriveneeseen nähden. No piti sitten laskea kurssia tuollaisen paskaläjän takia. Prkl Veneiden vakiovarustukseen pitäisi kuulua pari kpl Skhval-torpedoa tuollaisten tapausten varalta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Sistis
Habby tuon kiteyttikin, miksi keväinen sade on myös meikäläisen mieleen.

Itseäni vituttaa ihmisten asennoituminen juhannukseen. Niin helvetin monelta olen saanut kuulla kaupunkiin jääntiini kommentiksi: "Hei, ei juhannusta saa kaupungissa viettää! Pakko mennä joko mökkeilemään tai festareille!".

Vitut ole! Saatana, ei kiinnosta mikään mökkeily sinkkumiehenä muiden pariskuntien kanssa. Eikä toisaalta kiinnosta mennä sellaiseenkaan porukkaan, jotka vain vetävät perseet jossain keskellä ei mitään ilman mitään suunnitelmia. Minä ainakin otan rauhallisesti olutta ja menen kavereitten kanssa baariin. Siellä on aina suurempi todennäköisyys löytää juhannusheila, kuin tuttujen kanssa pyöriessä joillain mökeillä jumalan selän takana.

Ja festareille ei kiinnosta lähteä, koska ne maksavat aivan helvetisti.

Juhannus on perseestä. Wappu on aivan toiselta planeetalta.

Näinhän se homma periaatteessa etenee.
Pakataan 15 runkkaria autoihin ja mennään johonkin lepikkoon riekkumaan keskenään.Se on hauskinta kun yöllä joukossa on
-Superpanomiehiä
-Maailmanmestareita
-Miljonäärejä

Minäkin aion ottaa rauhallisesti olutta ja ehkä käydä jossain juomassa pari pitkää.Toivottavasti jees-miehet ovat menneet metsiin ja festareille.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jea aivan loistava kaupunkijuhannus menossa(Tampere) eksyin himasta niinki pitkälle kuin naapurikerrostaloon jossa vedän lärvejä ja suunnittelen illan menoa parhaan kaverini kanssa. Kaverini ja hänen vaimonsa tekivät oikein loistavat safkat ja makkaratkin on paistamatta mutta.

SE mikä mua VITUTTAA on että miksi tietokoneiden tai oheiselaitteiden pitää hajota juuri pyhiä ennen. Himasta on hajonnut minun Ciscon adslboxi. Uuden saan yllättäen vasta maanantaina tilalle. Joten nautitaan vittu jee krapulasta himassa ilman nettiä.

Hyvät kaupunkijuhannukset niille jotka olette asuinkaupungissanne.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Rixa74
Jea aivan loistava kaupunkijuhannus menossa(Tampere) eksyin himasta niinki pitkälle kuin naapurikerrostaloon jossa vedän lärvejä ja suunnittelen illan menoa parhaan kaverini kanssa. Kaverini ja hänen vaimonsa tekivät oikein loistavat safkat ja makkaratkin on paistamatta mutta.

Sattuma niin minäkin tein. Et kai sattumassa ole kavereinesi tuossa pihalla vetämässä lärvejä grillin ääressä? Jotain epämääräistä porukkaa siellä ainakin on... enkä nyt tosin tarkoita, että sinä olisit mitenkään epämääräinen. :)

Hmm... toisaalta... tuskin kaverisi vaimoineen asuu opiskelija-asuntolassa... no minä vaan arvelin, kun sattui noin hyvin sopimaan kuvaan...

Mua vituttaa, että tuo ostamani pitsa maistui aivan paskalle. Tosin en kyllä tiedä, miltä paska maistuu, mutta hyvää se ei kuitenkaan ollut.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei oo ei pihalla. Taisii kaverilla o sähkögrilli tos parvekkeella, talon säännöis ei mainittu grillaamisesta parvekkeel mitää ni tää mun frendi otti ja soitti isännöitsijälle ja sai luvan grillaillailla. Mikässiinä, tää makkara on aivan älyttömän hyvää.

t.Herwoodista kerran pois pässyt...

Edit:Jooo Ainaki vituttaa nää kirotusvireet ;). Sistis mikäli oot lähös sityyn,heitä privaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ah! tätä juhannuksen ihanuutta. Korviin kantautuu autojen rauhoittavaa hurinaa, lokkien sulosointuista kirkunaa. Aika kuluu madellen.. vittu tulis jo maanantai..

Napit naamaan ja uniin..

vlad#16.
 

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vitun tylsää surffailla jatkoajalla kun kukaan ei kirjoita viestejä.

edit: surffailla jopa
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti ZD

Vitun tylsää suffailla jatkoajalla kun kukaan ei kirjoita viestejä.

Samoilla linjoilla. Ei paljon uusia viestejä ilmesty tänään. Vituttaa tollaset kun lähtevät juhannukseksi pois eikä "kykene" kirjoittaa tänne. Muka jotain parempaa tekemistä...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vituttaa aivan kympillä. Juhannusaatto ja meikäläinen on töissä, eli istun tässä saakelin kopissa, kierrän tehdasalueella silloin tällöin ja katson että kaikki on kunnossa. Ja miksei olisi, eihän täällä mikään käy. Paikalla ei ole muita kuin minä, rusakkoja, kettu ja perhanasti lokkeja.

Voisin olla vaimokkeen ja kavereiden kanssa mökillä, mutta en. Saakelin rahanahne paskiainen ja saakelin vuorolistat!
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt vituttaa ihan kympillä, olin menossa minuuttia vaille yhdeksän kauppaan ostamaan vähän kaljaa, niin kaupan setä löi ovet suunnilleen nenän edestä kiinni. Ja ei varmaan ollu kello vielä tasan yhdeksän. Voi V...U!!!!!!!!!!!

Vähän lohduttaa kuitenkin se, että juhannukselta alkoi neljän viikon loma.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vituttaa velipoika, joka kuuntelee "ohmopoppia" lähestulkoon 24/7. Miksi sen musiikin täytyy olla niin perhanan lujalla, että kukaan talossa ei voi pysyä täysijärkisenä? En tajua myöskään sitä, miksi basson kuminalla täytyy peittää kaikki muu kaiuttimista tulviva "musiikki". Ei, ei, ei. Ja nyt se vielä tilasi uuden kaiutinsarjan. Kuuntelisi edes kunnon musiikkia, mutta meikäläinen on jo ilmeisesti täyttänyt perheen rokkikiintiön... Yritä siinä sitten mennä illalla ajoissa nukkumaan ja käydä töissä. Noh, onneksi "jo" puolen vuoden päästä pääsee armeijaan pakoon...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
No niin, ensi kertaa tänne...

Mitä, että vituttaako? No jo vain!

Takana kahdeksan päivän sisään 5x18 kilometrin lenkki + välipäivinä kuntopyörää. Hyvä tunne, helppoa kuin heinänteko.

Tänään sitten astuin naulaan. Kattotaan nyt mitä jalkapohja sanoo aamulla... jos tämän reuhtomisen jälkeen tulee pakkolepoa niin kerpele!
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten myös ekaa kertaa...

Ja vituttaa myös täällä! Ulkona paistaa aurinko ja mä mukamas teen töitä täällä sisällä. Pääsis jo sinne terassille tai rannalle....
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kipeänä olo on vaikeuttanut rentoutumista ja vituttaa äärettömästi katsoa hyvää keliä sisältä ikkunasta. Vituttaa myös se että maalin päähän jäi eilen 650 euron pitkävetovoitto.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikään ei tunnu miltään. Itku ei tule, nauru ei tule.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Stn kun vituttaa tämä viidettä päivää jatkunut hammassärky. Miksi ihmeessä ihmiselle pitää kasvaa viisaudenhampaita, jos ne eivät kerran sinne suuhun mahdu. Lääkäriajan sai vasta ensi tiistaiksi, eikä niitä särkylääkkeitä jaksa siihen asti syödä. Pitää elää pääosin nestemäisellä ravinnolla, kun syöminen on yhtä tuskaa. Vastapainoksi tosin pyrin syömään sen vähän kiinteän mahdollisimman rasvaisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös