Ei kenelläkään olisi hyvää telttakangasta myydä? Tarvisin uuden asun, koska omissa tavallisissa vaatteissa ei uskalla enää kulkea missään, ettei kaksilahkeiset tule hulluiksi. Baarissa humalaisten suusta kuultuja tissijuttuja vielä jossain määrissä jaksaa sietääkin, mutta ei ehkä työpaikalla selviltä työkavereilta, edes vitsinä. Seuraavan kerran taidan tappaa ne kaikki. En minä ole tällaista vartaloa väkisin halunnut. Niin perkele. Ja joojoo, tiedän, että kaikki miehet eivät ole yhtä idiootteja, mutta ärsyttää silti.
Lisäksi vituttaa laiska, tyhmä ja saamaton pikkuveljeni. Toisinaan voisin tappaa senkin.
Ja sekin ärsyttää, että äiti on töissä ja minulla on äidin auto, ja joudun hakemaan äidin sieltä töistä kesken Täydellisten naisten. Äitiä en kuitenkaan haluaisi tappaa, koska sitten en ehkä saisi enää lainata sen autoa.
Myös se on aika tyhmää, että pitäisi mennä lauantaina laivalle, mutta olen erinäisten urheiluharrastusten parissa telonut itseni melko rumille mustelmille. Ei parane hameessa kulkea näillä polvilla ja housutkin on parempi pitää jalassa, kun on tuolla takalistossa myös aika komea jälki. Telttakangas rulettanee laivallakin.
Kyllä minua joku muukin asia vitutti, mutta en muista enää mikä se oli. Kai nämäkin nyt hetkeksi riittää.