Murmeli kirjoitti:Piti tulla palkka tänään. Ei tullut.
Sama juttu. Vittu. Eikä ollut eka kerta, eikä toinen, eikä kolmas...
Ja nettipankkikaan ei toimi...siellä olis kyllä vähän rahaa, mutta mitäpä mää laskuja maksamaan.
Murmeli kirjoitti:Piti tulla palkka tänään. Ei tullut.
korkki kirjoitti:Asuntokauppatilanne vituttaa aivan suunnattomasti. Nykyinen on tavallaan myyty mutta kauppakirjoja ei ole tehty kun kaveri siirsi niiden tekoa (ilmeisesti konflikti takaaja-isän kanssa). Nyt löydettiin oikein hyvä uusi asunto mutta myyjä hylkäsi tarjouksemme kun ei halunnut suostua ehtoon jossa saamme oman myytyä. Hitto jos tuo mitä olimme tänään katsomassa menee sivu suun sen takia että nykyisen ostaja vitkuttelee niin sitten vituttaa vielä enemmän.
Tuotanoin, ihan välittäjän kautta tätä kyllä myydään.krobbe kirjoitti:Kannattaa ottaa ammattilainen mukaan asunnon myyntiin niin ei synny tälläisiä vittumaisia tilanteita.
Kun hoitsu työntää pumpulipuikkoa kusireiästä sisään, itse nytkäyttää lantiota vielä eteenpäin?Anton kirjoitti:Tuota konstiahan voisi käyttää hammaslääkärissä tai sukupuolitautien klinikalla.
Epäilemättä.Vie varmasti huomion siitä varsinaisesta asiasta.
Janis kirjoitti:Ankara vitutus...
Juuri kun oot saanu pihasi lumityöt tehtyä ja tyytyväisenä katot yösi jälkeä niin eikö saatana aurausmies tule ensimmäisen kerran koko talvena oikein tiekarhulla jyrsimään lippalakki vinossa puolen metrin kinokset mun puolelle!.
ervatsalo kirjoitti:Niin, en malta olla huomauttamatta, että sinä, ilmeinen omakotiasuja, kuulut myös yhteiskuntaamme, jossa toimitaan yhteisen edun mukaisesti, eikä suinkaan niin, että me muut tanssisimme sinun kieroutuneen mielesi puhaltaman pillin tahdissa!
Itse olen sitä mieltä, että jos jotakuta pitää moittia, niin sitten sinua, koska kolasit joka tapauksessa tonttisi lumet siihen yhteiskunnan omistamalle tielle. Olet siis anarkistinen häiriökäyttäytyjä, joka tulee saattaa edesvastuuseen rikoksistasi yhteiskuntaamme kohtaan!
Ei se meidän vikamme ole, ettet sopeudu asumaan yhteisöllisemmässä majoituksessa, vaan joudut asumaan omakotitalossa, koska sinua ei huolita muiden pariin! Olet kansakuntamme olkiukko!
Täältä tähän
kone82 kirjoitti:Siis voi vittu. Siinä on jo tarpeeksi että otetaan kuokkaan Jokereilta 7-1 mutta vielä veitsi kääntyy aika lahjakkaaksi haavassa kun Jokeri-osiossa Maalilaulu-ketju herää uudelleen henkiin ottelun jälkeen. Jotain armoa jumalauta.
Tomppa#74 kirjoitti:On tässä kaudessa kestämistä. Meillä molemmilla.
Pesisivät, jos niillä olisi. Munatonta porukkaa koko sakki. Naisten joukkue äijien tilalle, niin tuloskin paranee.kausi kirjoitti:Pesisivät käsiensä lisäksi vehkeensä.