Vitutusketju

  • 10 554 310
  • 56 140

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
WakaWanha kirjoitti:
Kappas. Ehdit ensin. On se hemmetti kummallista, ettei voida pysyä keskustelun aiheessa. Eikä siellä Venäjällä oikeasti ole niin ihanaa.

PS. 4-0

Joo...ei ole. Tai mistä minä tiedän. En ole käynyt viime aikoina kuin Viipurissa päiväretkellä firman porukan kanssa. Ah...autuutta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Pylly.

On ne svedut ainakin tyhmän näkösiä ja se asia ei muuksi muutu vaikka plastiikkakirurgin puukkoa heiluteltaisiin. Hei Mats, Sillanpään Jarppa olis vapaa. Etkä osaa laulaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vitun ruotsalaiset. Ikuiset hannuhanhet!
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Vituttaa aivan törkeesti se, että leijonat ei onnistunut pelaamaan läheskään parasta peliään tänään. Vituttaa vielä törkeemmin, että vedupetterit voitti. Vituttaa supertörkeesti ettei leijonat voittanut.

No kivaa oli kisastudiossa kaupungilla, kunnes alkoi törkeä vitutus.
 

WakaWanha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Ottawa Senators
Saatte muuten helvetti nähdä, ettei ne Sundin ja Jöönssoni lopeta koskaan uraansa. Kuuskymppisenä gubbenakin Mats Sudden vääntää ratkaisuja suomalaisten tulevan tähden Teemu-Kalervo Koivusen edestä. Vituttaa kuin murmelia. Niin paljon ottaa päähän, että kävin lukemassa Aftonbladetin verkkolehteä. Ei helpottanut.

Ruotsalaiset saatana. Jättivät Sillanpäänkin...
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
nakkisormi kirjoitti:
Edelleen vituttaa Jussi Saarinen, Ruotsin voitto ja Kenny Jönssonin punainen hymyilevä naama. Vittu.

- Hopea maistuu tässä vaiheessa varmaan katkeralta, mutta kyllä te olette kovia pelaajia, Halonen kiitteli loppuottelua vaille tappiottoman turnauksen pelanneita jääkiekkoilijoita.

Sekä tuokin vielä, perkele.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hätrikki || kirjoitti:
- Hopea maistuu tässä vaiheessa varmaan katkeralta, mutta kyllä te olette kovia pelaajia, Halonen kiitteli loppuottelua vaille tappiottoman turnauksen pelanneita jääkiekkoilijoita.

Sekä tuokin vielä, perkele.

Lisätään listaan kommaripressamme.

Eli siis...

Ruotsin voitto, Jussi Saarinen, Kenny Jönssonin punainen hymyilevä naama ja Tarja Halonen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Master Chief kirjoitti:
En nyt aivan noin jyrkästi lähde Sakua syyttämään mutta kylmä tosiasia on että tärkemmissä peleissä Sakun ollessa jäähyllä vastustaja rankaisi 4 kertaa. Ja tuon mailanvaihdon olisi ehkä voinut tehdä hiukan myöhemmin.


Juuri nain se nahdaan, kun TPS-lasit ei ole paassa. Ja vitutusketjussa kun ollaan, niin silloin saanen purkaa vitutustani. Ja aiheesta. Kukaan muu joukkueen johtajistamme (Selanne, Numminen etc) ei jaahyillyt ja mokaillut kun oli ratkaisujen aika.

Sakun hyvia otteita en teilaa. Niita pitaakin olla, jos tuolla meinaa pelata. Tassa olikin kyse hanen mokista, joita talla kertaa oli yksinkertaisesti liikaa.

Saku Koivu yksinkertaisesti vituttaa juuri nyt. Vaikka hieno ihminen ja hyva pelaaja onkin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Yli kuusi tuntia kulunut, eikä tämä vitutus ainakaan osoita laantumisen merkkejä. Äsken mesessä keskustelin kaverin kanssa, joka oli sitä mieltä, että mitä turhaa minun kannattaa tätä tappiota murehtia, koska ne ovat ulkopuolisia asioita, jotka eivät kosketa muita kuin pelaajia itseään ja eri asia olisi jos tuntisi jonkun näistä pelaajista henkilökohtaisesti.

Kai tuossa piilee joku nerous, mutta mun on vaikeata sitä käsittää.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Vituttaa ehkä 15%, surettaa se loput 95%. Ehkä mä olen kypsempi kuin ennen, kun pystyn nuokin kaksi tunnetta toisistaan jo erottamaan. Seuraava askel onkin varmaan sääli. Oli se ennen niin helppoa, ei lainkaan näin kirjavaa. Kiukkua vaan.

Torilla riittää edes jonkun verran sakkia, vaikka pakkasta -12. Jostain sentään tulee hyvä mieli - antaisin toki kaikille viluisille mimmeille paikan päällä. (Sääli?)
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Tällä kertaa vituttaa armottomasti:
1. Katkera tappio.
2. ja että se tuli ruotsia vastaan.
3. Pankit ja niiden korot. Taas revitään köyhän selkänahkaa
4. Fyrkat lopussa.
5. Auto hajalla
6. Muutenkin tän hetkinen olotila.
7. Kotona oleminen.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Blackie kirjoitti:
Mua vituttaa, että jotkut TPS-fanit pitävät Saku Koivua kriitiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
VITUTTAA: Ruotsi, Mats Sundin, kaikki muutkin swedut, kurpitsapää, toi noi, komposiittimailat, ruotsin tuuri, Jussi Saarinen, YLE ja pelaajien kuskaaminen umpiväsyksissä puolityhjälle kauppatorille suremaan hävittyä hopeaa kello kolmelta maanantain vastaisena yönä. Jos Suomi pelaisi puumailoilla, sitten ei ehkä vituttaisi...

Vittu sitten kun on rahaa ja aikaa niin ostan saatana maailman isoimman ruotsin lipun ja poltan sen pitkään, hitaasti ja hartaasti sergelin torilla.

Tää ei oo helppoo.
 
K

kiwipilot

Saku #11 kirjoitti:
Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.

Minua vituttaa tämä Koivu-fanien yksisilmäisyys. Myös turhanpäiväinen selittely tappion hetkellä vituttaa.
 
K

kiwipilot

Ei millään pahalla Saku#11, mutta sä otat hieman liian henkilökohtaisesti tämän Koivuun kohdistuvan kritiikin. Mies pelasi loistavat kisat mutta ilmeisesti otti muutaman typerän jäähyn pahaan paikkaan. Ei siitä kannata hermostua jos joku hieman idoliasi kritisoi. Ja paino sanalla hieman.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Idols Katri Ylander mitalijuhlissa puoli kaksi yöllä ja mitä laulaa, no tottakai ainoan laulun jota jotenkin osaa laulaa - Stella ja pilkku eiku piste. Siinä meidän Idols kakkonen. Huikeaa! Melkein maaliskuu ja ei ole vielä omaa materiaalia. Muutenkin täysin väärä paikka pikkutytölle. Vittu surullinen Suomen kansa haluaa kunnon tappometallia peliin! Perkele. Eiku siis vitun vittu! Vituttaa!

Paffin blackjack = 20, 21, 19, 20, 21, 19, 20... Ruotsalaiset vittuili mulle viimeistä kertaa! Liityn huomenna Iranin palkka-armeijaan ja teen hyökkäyksen naapuri homolandiaan! Pohjanmeri kasvaa lähiviikkoina! Swedut ei enää mulle vittuile!

RUOTSI = SIIRTÄKÄÄ TÄMÄ MAAILMAN SUURIN PERSEREIKÄ JAPANIN NAAPURIIN
 
HCM kirjoitti:
Muutenkin täysin väärä paikka pikkutytölle.

Vaikka et tätä tarkoittanutkaan, niin pakko sanoa, että Helsingin kauppatori on tällä hetkellä täysin oikea paikka pikkutytöille. Eihän siellä muita näytä olevankaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa lukea näitä eri pelaajien dissauksia täältä. Olisiko ykkösketjulla Nieminen-Kapanen-Hagman otettu olympiahopeaa? Ihan mielenkiinnosta vaan küselen...
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Mängimies kirjoitti:
Helsingin kauppatori on tällä hetkellä täysin oikea paikka pikkutytöille. Eihän siellä muita näytä olevankaan.

Koulusta kun nyt on helpompi ottaa "sairaslomaa" kuin duunipaikoilta... Siis vittu Ilkka Jääskeläinen & Satuprinsessa... On se ihan totta. Me ollaaan takapajula, me ollaan luuserikansa. Vittu. Muutan Irakiin. Vittu.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
korkki kirjoitti:
Vituttaa lukea näitä eri pelaajien dissauksia täältä.


Katokku taa on vitutusketju. Siksi. Hehkutusketjussa vois hehkuttaa kaikkia Suomen pelaajia hienoista matseista ja upeista suorituksista. Eli vaikka Saku mokas pahasti, niin upeat kisat siella pelattiin ja ikina en oo nahnyt Suomen pelaavan noin hyvin. Ikina.

Pitaa sisaistaa ketjujen aiheet, ni ei ainakaan se vituttais ;-)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Eiko ketaan muka vituta, etta Ruotsi pesi Suomen myos PM-uppopallon valierissa 3-1!?

Moon ihan hajalla nyt kylla!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Vituttaa niin pahasti ettei veri kierrä!

Mailboxi täynnä vittuilu-viestejä ruotsista, kännykässä useampi vastaava ja noin yleisesti ottaen tekee mieli vetää itseni jojoon.

Eli kyllä vituttaa joo.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Vituttaa erilaiset paikallisella murteella kirjoitetut viestit, mainokset jne. Savossa asuessa erityisesti savon murteella kirjoitetut yleisön osastokirjoitukset tms. ottaa päähän niin perkeleesti. Minkä takia ne pitää vääntää savoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös