Vitutusketju

• 10 688 973
  • 56 246

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Olet rikollinen?

Janis kirjoitti:
Ankara vitutus...

Juuri kun oot saanu pihasi lumityöt tehtyä ja tyytyväisenä katot yösi jälkeä niin eikö saatana aurausmies tule ensimmäisen kerran koko talvena oikein tiekarhulla jyrsimään lippalakki vinossa puolen metrin kinokset mun puolelle!.

Niin, en malta olla huomauttamatta, että sinä, ilmeinen omakotiasuja, kuulut myös yhteiskuntaamme, jossa toimitaan yhteisen edun mukaisesti, eikä suinkaan niin, että me muut tanssisimme sinun kieroutuneen mielesi puhaltaman pillin tahdissa!

Itse olen sitä mieltä, että jos jotakuta pitää moittia, niin sitten sinua, koska kolasit joka tapauksessa tonttisi lumet siihen yhteiskunnan omistamalle tielle. Olet siis anarkistinen häiriökäyttäytyjä, joka tulee saattaa edesvastuuseen rikoksistasi yhteiskuntaamme kohtaan!

Ei se meidän vikamme ole, ettet sopeudu asumaan yhteisöllisemmässä majoituksessa, vaan joudut asumaan omakotitalossa, koska sinua ei huolita muiden pariin! Olet kansakuntamme olkiukko!

Täältä tähän

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ottaa välillä railakkaasti päähän nämä moottoriteiden pumppaajat, jotka eivät osaa pitää yllä tasaista nopeutta, vaan ajavat milloin 80 milloin 120 km tunnissa. Sitten ihmetellään, kun perseessä roikutaan. Ja kun lähdet ohittamaan tällaista, niin kappas, kaasupoljin löytyy sieltä jostakin.

Ja kyllä, minä itse ajan aina kaikkien sääntöjen mukaan, tasaista nopeutta, käytän vilkkuja oikein ja niin edelleen.

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ervatsalo kirjoitti:
Niin, en malta olla huomauttamatta, että sinä, ilmeinen omakotiasuja, kuulut myös yhteiskuntaamme, jossa toimitaan yhteisen edun mukaisesti, eikä suinkaan niin, että me muut tanssisimme sinun kieroutuneen mielesi puhaltaman pillin tahdissa!

Itse olen sitä mieltä, että jos jotakuta pitää moittia, niin sitten sinua, koska kolasit joka tapauksessa tonttisi lumet siihen yhteiskunnan omistamalle tielle. Olet siis anarkistinen häiriökäyttäytyjä, joka tulee saattaa edesvastuuseen rikoksistasi yhteiskuntaamme kohtaan!

Ei se meidän vikamme ole, ettet sopeudu asumaan yhteisöllisemmässä majoituksessa, vaan joudut asumaan omakotitalossa, koska sinua ei huolita muiden pariin! Olet kansakuntamme olkiukko!

Täältä tähän

Jaha,

Tuon mielipiteen kun olisit käynyt esittelemässä eilen kun tuo tapahtui niin olisin pyöräyttänyt lumilapiollisen kauluksestasi alas ja sen jälkeen taputellut fiskarsilla (ihan saakelin hyvä työväline) molemille poskille.

Taidat muuten itse olla Hämeenlinnan johtava aurausteknikko, sillä kukaan muu ei tuolla tavalla kanssaihmistä voi kohdella.

Lähinnä olen lähtenyt häiriökäyttäytymistä pakoon muuttaessani asumaan omakotitaloon. Lähinnä tulin miettineeksi vaan sitä- kun kuussakin on käyty- että eikä perkele voida viedä tuotekehittelyä niin pitkälle että tällaiset vallit jää viattoman elävän tontille tulemati?

Niin, ja ne lumet olivat ihan hänen omiaan, minä vastuullisena kansalaisena kolaan lumeni aina omalle tontilleni. Erva hei, se siis jyrsi kaiken hiekan, soran sekä alkutalvaen aikana kertyneen jäätyneen lumen mun pihaan, vaikka en sitä ollut erikseen tilannut. Olisin säästänyt kuntani varoja tuollaiselta turhalta toimenpiteellä. Mielestäni olen oikeutettu vähintään lievään vitutukseen.

Kaikenmaailman kopissa asuminen on sitä, että kaikki ongelmat pakataan samaan pakettiin. Tuo kompakti pakettiasuminenhan on otettu myös hyvällä sukseella käyttöön myös yhteiskuntamme rangaistuslaitoksissa. Sen tiedätte myös te siellä Hämeenlinnassa. Pitäkää tunkkinne!

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Monster Magnetin keikka peruttu

Amerikkalainen stoner-legenda Monster Magnet on joutunut perumaan Euroopan-kiertueensa laulaja Dave Wyndorfin jouduttua alkuviikosta sairaalaan huumeiden yliannostuksen vuoksi.

Myös Tavastian loppuunmyyty keikka 20.3. on valitettavasti siis peruuntunut. Uusia kiertuepäivämääriä ei ole vahvistettu.

Mikäli olet hankkinut liput keikalle, voit palauttaa ne Tikettiin. Voit tuoda liput suoraan toimipisteeseemme tai palauttaa ne postitse tilinumerosi ja yhteystietojesi kera.

Alla yhtyeen managerin tiedote asiasta:

“The battle with one’s inner demons is the most personal fight any of us can undertake. The fight is at times a lonely, confusing journey. On the evening of February 27, Dave Wyndorf suffered a set back in his own fight and was hospitalized due to a drug overdose. His full recovery is expected. We ask that all those he has encountered over the years or simply affected by his music to take a moment to think good thoughts of and for him. With the grace of God and those who love him we are all confident that Dave will rebound from this set back and continue to play and make great rock and roll.”

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haistakaa vittu kaikki Espoon Bluesin organisaatioon kuuluvat!!! Vituttaa rankasti toi kespoon touhu. Pisteet olis tärkeitä, mutta mitä vielä: mennään ja sössitään KalPaa vastaan "varmat" pisteet. Ja vielä tuhlataan pari rankkariakin siinä samalla. Ei vittu! Sinne meni perkele mun rahat. Olin varma ennen kierrosta, että tuleepahan helppoa rahaa pitkävedosta. Kaikki muut piti. Kevyesti. Kiitos vaan helvetisti Luussille. Kyl te niin luusereita olette koko sakki. Ei voi muuta sanoa.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Voihan itku.

7-1 pataan. Tepsi tekee sen tyylillä. No, tämä ei enää edes vituta. Ostinpa eilen uuden puhelimen, joka meni tänään mykäksi. Iskunkestävä. Paskat. Voikohan tällaisesta haastaa myyjän oikeuteen? Meni tärkeä puhelu ihan ohi.

Meinasi unohtua eräs punaista pelipaitaa kunnioittava naiskirjoittaja, joka heittää yhden virkkeen viestejä joka ainoaan ketjuun. Jättäisi kirjoittamatta, jos ainoa tarkoitus on kuittailla tai komppailla.

Ja onhan näitä takinkääntäjiäkin. Ensin tuomitaan kaikki mahdolliset ylilyönnit, mutta kun oman joukkueen mies tekee vastaavan, niin vika on tuomarissa, vastustajan pelaajissa tai kannattajissa. Monta kertaa tällä kaudella nähty ilmiö.

Näillä jos pääsisi alkuun.

J.Petke

Jäsen
Tiesittekö muuten että SubTv:llä alkaa uusi nerokas ohjelmaformaatti nimeltä Baari. Sama perkeleen mainos tullut tähän mennessä noin 1300 kertaa joten pikkuhiljaa rupee olemaan selvää että se tosiaan alkaa. Ja kun Baarin mainos loppuu niin alkaa Fc Nörttien mainos, verta, hikeä, kyyneltä. Minkä takia näitä ohjelmia pitää mainostaa 6 kertaa tunnissa, ei se ainakaan minun katsomista lisää kun kyllästyy sarjaan jo pelkkien mainosten takia.

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
-Tepsi hävis 7-1
-Huomasin tänään et auton pissapojan säiliö vuotaa
-Flunssa iski tänään aamulla
-Uutinen siitä et oluen määräalennukset kielletään ja myyntiaikaa ja mainostamista rajoitetaan!

Tässä nyt ens hätään!

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis voi vittu. Siinä on jo tarpeeksi että otetaan kuokkaan Jokereilta 7-1 mutta vielä veitsi kääntyy aika lahjakkaaksi haavassa kun Jokeri-osiossa Maalilaulu-ketju herää uudelleen henkiin ottelun jälkeen. Jotain armoa jumalauta.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
kone82 kirjoitti:
Siis voi vittu. Siinä on jo tarpeeksi että otetaan kuokkaan Jokereilta 7-1 mutta vielä veitsi kääntyy aika lahjakkaaksi haavassa kun Jokeri-osiossa Maalilaulu-ketju herää uudelleen henkiin ottelun jälkeen. Jotain armoa jumalauta.

Siitä on vissiin kauan aikaa kun on erässä tehty 5 byyriä ja laulu on soinut moneen kertaan peräkkäin =). Pahoittelemme aiheuttamaamme traumaa. Sitä helpottanee kuitenkin se tosiasia, että Jokeritkin oli surkea. Musiikista huolimatta.

On tässä kaudessa kestämistä. Meillä molemmilla.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Another HAB:n allekirjoitus sopi kyllä mojovasti loppukaneetiksi, tuon viestin aihetta ajatellen.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tomppa#74 kirjoitti:
On tässä kaudessa kestämistä. Meillä molemmilla.

Kiitos lämpimistä sanoista, kuittaa kausi. Tämän kauden palloseura on kaikkien aikojen sm-liigahistorian säälittävin nöyristelijälauma joille tepsin paitaa puettu päälle. Nolo sakki. Vituttaa lujaa. Pesisivät käsiensä lisäksi vehkeensä.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
kausi kirjoitti:
Pesisivät käsiensä lisäksi vehkeensä.
Pesisivät, jos niillä olisi. Munatonta porukkaa koko sakki. Naisten joukkue äijien tilalle, niin tuloskin paranee.

Toivottavasti Pelicans ja Lukko menevät ohi vielä loppukaudella.

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa erää nais ihmisen tapa kohdella ystäviään.. Ainahan neidolla on ollut näitä ärsyttäviä tapoja ja tyylejä hoitaa ystävyyssuhteitaan, mutta viime aikoina se on vain muuttunut pahemmaksi..

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
"Oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen...takana on luja putki ja niin edespäin..." *hirttoköyttärasvail* No jospa se tästä. :D

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lyö lisää vetoa

Jep. En ole tainnut elämäni aikana voittaa yhtään mitään vedonlyönnissä. Enkä voittanut nytkään. Eräälle jatkoajan nimimerkille olen nyt pystyssä 3 x mäyräkoiraa.

Ei muuta kuin halpaa ja hyvää kasvattajaa etsimään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
jupster kirjoitti:
Ei muuta kuin halpaa ja hyvää kasvattajaa etsimään.

Muutenkin vituttaa ja vielä Hyssälä hengittää niskaan. Ei ole helppoa. Pidä kiirettä, kohta on tarjolla enää tasapaksua laatua.

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fysiikka! Uskomatonta miten joku asia voikin syödä miestä näin paljon. Vittu en osaa mitään. Maanantaina tentti ja läpihän se menee, NOT! Kun ei osaa tehtäviä edes ratkaisujen kanssa, niin eipä paljon lupaile.

Onneksi huomenna pääsee nollaamaan tilanteen Tavastialla Humpan tahtiin.

Taskusorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves
Naapurissa asuva nuorehko pariskunta on ryypännyt, tapellut ja pitäny jotain kutsuja koko saatanan viikon. Eikä siinä vielä kaikki! Kaiken lisäks ne kuuntelee jotain saatanan amispoppia aivan helvetin isolla koko ajan.

Joku naapurin vähä-älyisistä ystävistä oli saanu kuningasidean yöllä. Joku kävi kusella? meijän pihassa jättäen jälkeensä kusella/ jaffalla jäädytetyn pipon jossa luki ''jätkä on eläin''

Taskusorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves
Jumalauta, mahtavaa, perkele!! Ensin koira kaato kaktuksen ja heti saatuani ne jäljet siivottuani huomasin samaisen sabotaasin jo uimassa akvaariossa! Kaikki asiat menee taas tänään niin päin helvettiä kuin vain voi.

Vittu mikä päivä!!!

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Eilen hajosi kovalevy. Ja tää 'varalevy' backupeja varten sisältää huiman tuoreen tilanteen tammikuulta 2005. Ja kenen syy? Nii'in.
Tuohon verrattuna se että töistä kotiin lähtiessä auto ja sen avaimet sijaitsivat toisiinsa nähden eri kuntien alueilla ei harmita juuri ollenkaan.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Taskusorsan kirjoittamat viestit kirvoittivat (tahattoman) naurunpyrskähdyksen, ei vaan mahtanut minkään.

Mutta kyllä minulla ihan oikeaakin asiaa tähän ketjuun on.

Vituttaa kun alakerran neropatit ovat päättäneet viettää perjantai-iltaa laulamalla karaokea. Läpi on jo käyty katsaus suomipoppia 60- ja 70-luvuilta, sen jälkeen kiivettiin Peppi Pitkätossun kanssa Huvikumpuun ja nyt ollaan menossa ties minne. Mitähän seuraavaksi? Rupevat laulamaan virsikirjaa läpi kannesta kanteen?

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy