Individual kirjoitti:Vituttaa toi yksi joka saa ketjun kuin ketjun alta viiden sekunnin koskemaan Äiti-Venäjää ja sen sankarillisia ponnistuksia. En sitä kiistä, etteikö hänen tietonsa venäläisestä jääkiekosta olisi luokkaa huikea, mutta tuo keskustelun jyrääminen tahallaan sivuraitelle ottaa pannuun.
WakaWanha kirjoitti:Kappas. Ehdit ensin. On se hemmetti kummallista, ettei voida pysyä keskustelun aiheessa. Eikä siellä Venäjällä oikeasti ole niin ihanaa.
PS. 4-0
nakkisormi kirjoitti:Edelleen vituttaa Jussi Saarinen, Ruotsin voitto ja Kenny Jönssonin punainen hymyilevä naama. Vittu.
hätrikki || kirjoitti:- Hopea maistuu tässä vaiheessa varmaan katkeralta, mutta kyllä te olette kovia pelaajia, Halonen kiitteli loppuottelua vaille tappiottoman turnauksen pelanneita jääkiekkoilijoita.
Sekä tuokin vielä, perkele.
Master Chief kirjoitti:En nyt aivan noin jyrkästi lähde Sakua syyttämään mutta kylmä tosiasia on että tärkemmissä peleissä Sakun ollessa jäähyllä vastustaja rankaisi 4 kertaa. Ja tuon mailanvaihdon olisi ehkä voinut tehdä hiukan myöhemmin.
Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.Blackie kirjoitti:Mua vituttaa, että jotkut TPS-fanit pitävät Saku Koivua kriitiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
Saku #11 kirjoitti:Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
HCM kirjoitti:Muutenkin täysin väärä paikka pikkutytölle.
Mängimies kirjoitti:Helsingin kauppatori on tällä hetkellä täysin oikea paikka pikkutytöille. Eihän siellä muita näytä olevankaan.
HCM kirjoitti:RUOTSI = SIIRTÄKÄÄ TÄMÄ MAAILMAN SUURIN PERSEREIKÄ JAPANIN NAAPURIIN