Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.Blackie kirjoitti:Mua vituttaa, että jotkut TPS-fanit pitävät Saku Koivua kriitiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.Blackie kirjoitti:Mua vituttaa, että jotkut TPS-fanit pitävät Saku Koivua kriitiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
Saku #11 kirjoitti:Ja mua taas se, että muuSuomi pitää Olli Jokista kritiikkisuojassa olevana pyhänä lehmänä.
HCM kirjoitti:Muutenkin täysin väärä paikka pikkutytölle.
Mängimies kirjoitti:Helsingin kauppatori on tällä hetkellä täysin oikea paikka pikkutytöille. Eihän siellä muita näytä olevankaan.
HCM kirjoitti:RUOTSI = SIIRTÄKÄÄ TÄMÄ MAAILMAN SUURIN PERSEREIKÄ JAPANIN NAAPURIIN
korkki kirjoitti:Vituttaa lukea näitä eri pelaajien dissauksia täältä.
V-man kirjoitti:Vitun lätkä...
Onneksi me ei olla sodittu vähään aikaa hurreja vastaan. Ensin Suomi varmaan vallottaisi Ruotsin lähes kokonaan, sitten pommitettaisiin vahingossa omaa etulinjaa ja hurrit painaisivat meidät Venäjälle.
Juntti olet itse, kun et edes tiedä mitä kirjoitat. Hurri on kylläkin alunperin määrittely nimenomaan ruotsalaisista.Dougie KillMore kirjoitti:Yrittäkää nyt SAATANA tajuta että HURRI on edelleen SUOMENRUOTSALAINEN!!!!! Vitun juntit.
Nyyh.Dougie KillMore kirjoitti:En mäkään toivo että repikää sampion pää irti ja että toivottavasti master chief loukkaannut pahasti, vaikka tekisittekin hyvän suorituksen Suomen maajoukkuetta vastaan.