Vitutusketju

  • 10 567 592
  • 56 146

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Piti tulla palkka tänään. Ei tullut. Ei kun soittamaan sähkölaitokselle ja ulosottomiehelle, että sori, tänään en pystykään maksamaan mitään.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Murmeli kirjoitti:
Piti tulla palkka tänään. Ei tullut. Ei kun soittamaan sähkölaitokselle ja ulosottomiehelle, että sori, tänään en pystykään maksamaan mitään.
Kuinkahan yleistä on, ettei palkka tule palkkapäivänä? Entisen työnantajani palveluksessa olin viisi vuotta, eikä kertaakaan palkka ollut myöhässä. Nykyiseltä työnantajalta olen saanut vasta yhden palkan, joka tuli ajallaan. Teini-ikäisenä tuli jaettua ilmaisjakelulehtiä ja silloin oli palkka muutaman kerran myöhässä. Pomo selitteli asiasta kysellessäni, että pankissa oli "tietokoneongelmia". Palkka oli kuulemma laitettu ajallaan maksuun.. Heh, silloin jo hieman epäilin selitystä, mutta nyt tuo olis aika huono vitsi. Firma oli pieni ja rahat tiukassa, joten ongelmat oli kyllä tiedossa.
Isommissa firmoissa palkan myöhästyminen lienee aika harvinaista. Pikkufirmoissa tavallisempaa, mutta tuskin kovin yleistä. Kyllähän se kieltämättä vituttaa, vaikka palkka olisi vain päivänkin myöhässä..
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
PeteX kirjoitti:
Tuo SVT:n juttu nyt oli sellaista jokea, ettei se ainakaan meikäläistä vituttanut...
Minua vitutti. Ehkä siksi ettei se tunnu olevan mikään vitsi monien ruotsinsuomalaisten keskuudessa vaan jengi oikeasti asennoituu kakkosluokan kansalaiseksi ihan itsestään.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Pronger kirjoitti:
Se mikä vituttaa on seurata tuota heikon itsetunnon purkautumista täällä palstoilla ja lehdissä. Haukutaan ruotsalaisia ja selitellään ettei ne ansaitse mitalia. Mitä vittua? Jos voittaa finaalin niin silloin ansaitaan kulta.
No oletpa valikoiden lukenut. Kyllä täällä (jatkoajassa, vitutusketjusta en tiedä) on helvetisti enemmän niitä jotka surevat Suomen heikkoa peliä ja kykenemättömyyttä finaalien voittoihin, kuin hannuhanhista jauhavia puusilmiä.

Pronger kirjoitti:
Toinen mikä vituttaa on kotimaisen lehdistön riidanhaku ruotsalaisia kohtaan. Persson haukkui leijonat?? Sanoi että Ruotsi hallitsi ja suomella ei ollut jakoa. Mitä se voisi sanoa suorassa lähetyksessä? me ei ansaittu tätä vai?
Jos Suomi olisi voittanut ja Matti Vanhaselta olisi kysytty tunnelmia, hän olisi kehunut Suomen joukkuetta eikä haukkunut Ruotsia. Ei, vaikka siihen olisi ollut aihettakin. Sitä kutsutaan diplomaattisuudeksi (joskus myös käytöstavoiksi), joka kuuluu Vanhasen ja Perssonin asemassa olevan ihmisen perustaitoihin.

EDIT: Mielipiteeseesi SVT:llä itkevistä ruotsinsuomalaisista yhdyn kyllä täysin.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
morningstar kirjoitti:
Saatat olla oikeassa jossain määrin ja sekin vituttaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
En sitten saa sitä virkaa. Glenlivet, johdata meitä.

No, mikäs siinä. Tuleehan tänään Kerhon peli.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eläkeläisten Helsingin keikka loppuunmyyty. Vitun vittu.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Heleveten!

Vituttaa katsoa, kun suomalainen tuomari yrittää viheltää nollatoleranssilla.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vitun PELICANS! Menitte sitten ryssimään oikein kunnolla.. JA lisävitutusta aiheutti kun menin säätämään ja poistin joukkueeni liigapörssistä! Vitun vittu!
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
VITUTTAA:

-yleisesti
-lätkähallissa penkeille astuvat, omasta mielestään luultavasti fiksut ihmiset siirtyvät hallissa tylysti tyhjien penkkien päällä kävellen. onko se niin vaikeaa astua penkkien väliin jos on pakko risteillä riviltä toiselle vai eikö kenkien pohjissa todellakaan ole paskaa ja muuta?
-Äijänsuon maalinasettelija/poramies, jätkän kuteet on kuin suoraan rantojen mieheltä ja junttipipo kruunaa kokonaisuuden. eikö sille saatana saada asiallisia kuteita päälle?
-veroista puhuva valtion subventoimaan Valtra mainostakkiin pukeutunut kepulainen. vittu, veroista puhuu ne jotka niitä maksaa tai sitten ollaan hiljaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Murmeli kirjoitti:
Piti tulla palkka tänään. Ei tullut.

Sama juttu. Vittu. Eikä ollut eka kerta, eikä toinen, eikä kolmas...
Ja nettipankkikaan ei toimi...siellä olis kyllä vähän rahaa, mutta mitäpä mää laskuja maksamaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kirjoitusoikeudet poissa syyttä suotta syksystä asti. Ja sitten ei edes minkäänlaista pahoittelua modesediltä.

Niin ja auto paskana.

Olympiafinaali ei onneksi enää vituta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Asuntokauppatilanne vituttaa aivan suunnattomasti. Nykyinen on tavallaan myyty mutta kauppakirjoja ei ole tehty kun kaveri siirsi niiden tekoa (ilmeisesti konflikti takaaja-isän kanssa). Nyt löydettiin oikein hyvä uusi asunto mutta myyjä hylkäsi tarjouksemme kun ei halunnut suostua ehtoon jossa saamme oman myytyä. Hitto jos tuo mitä olimme tänään katsomassa menee sivu suun sen takia että nykyisen ostaja vitkuttelee niin sitten vituttaa vielä enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Söin jonkun saatanan greemipullan kun pidin pienen tauon eräässä tienvarsi kahvilassa, jumalauta olikohan siinä rotanmyrkkyä. Toinen vaihtoehto tietysti on että väärät piirit ovat saaneet niccini selville, taidan lähteä oksentamaan jälleen.

veini
 

krobbe

Jäsen
korkki kirjoitti:
Asuntokauppatilanne vituttaa aivan suunnattomasti. Nykyinen on tavallaan myyty mutta kauppakirjoja ei ole tehty kun kaveri siirsi niiden tekoa (ilmeisesti konflikti takaaja-isän kanssa). Nyt löydettiin oikein hyvä uusi asunto mutta myyjä hylkäsi tarjouksemme kun ei halunnut suostua ehtoon jossa saamme oman myytyä. Hitto jos tuo mitä olimme tänään katsomassa menee sivu suun sen takia että nykyisen ostaja vitkuttelee niin sitten vituttaa vielä enemmän.

Kannattaa ottaa ammattilainen mukaan asunnon myyntiin niin ei synny tälläisiä vittumaisia tilanteita.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
krobbe kirjoitti:
Kannattaa ottaa ammattilainen mukaan asunnon myyntiin niin ei synny tälläisiä vittumaisia tilanteita.
Tuotanoin, ihan välittäjän kautta tätä kyllä myydään.

Mutta tämän ostajalla on takaportti kun täältä löytyi pikkuisen kosteutta. Kyllä hän sanoi että hän ostaa tämän silti (yhtiö kuitenkin korjaa), mutta isä laittaa vastaan kun tämä on kuulemma liian iso.
 

Anton

Jäsen
Ottaa otsalohkoon oikein kunnolla, mutta jostain syystä ei niin valtavasti vituta?! Mene nuhaisena syömään mexicana –pizza ja kriittisellä hetkellä aivasta. Saat liimattua puolikiloa jalapenoa syvälle nenäonteloihisi. Kirvelee hemmetin upeasti!

Tuota konstiahan voisi käyttää hammaslääkärissä tai sukupuolitautien klinikalla. Vie varmasti huomion siitä varsinaisesta asiasta.
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ankara vitutus...

Juuri kun oot saanu pihasi lumityöt tehtyä ja tyytyväisenä katot yösi jälkeä niin eikö saatana aurausmies tule ensimmäisen kerran koko talvena oikein tiekarhulla jyrsimään lippalakki vinossa puolen metrin kinokset mun puolelle!

Siinä sitten saatana tuijoteltiin hetki toisiamme ja eikun lapioimaan että pääsee edes autolla pihaan/pihasta.

Taisi äijä kytätä jossain kulman takana oikeaa hetkeä. Olisi muuten vittumaiselle ihmiselle kutsumusammatti.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Olet rikollinen?

Janis kirjoitti:
Ankara vitutus...

Juuri kun oot saanu pihasi lumityöt tehtyä ja tyytyväisenä katot yösi jälkeä niin eikö saatana aurausmies tule ensimmäisen kerran koko talvena oikein tiekarhulla jyrsimään lippalakki vinossa puolen metrin kinokset mun puolelle!.

Niin, en malta olla huomauttamatta, että sinä, ilmeinen omakotiasuja, kuulut myös yhteiskuntaamme, jossa toimitaan yhteisen edun mukaisesti, eikä suinkaan niin, että me muut tanssisimme sinun kieroutuneen mielesi puhaltaman pillin tahdissa!

Itse olen sitä mieltä, että jos jotakuta pitää moittia, niin sitten sinua, koska kolasit joka tapauksessa tonttisi lumet siihen yhteiskunnan omistamalle tielle. Olet siis anarkistinen häiriökäyttäytyjä, joka tulee saattaa edesvastuuseen rikoksistasi yhteiskuntaamme kohtaan!

Ei se meidän vikamme ole, ettet sopeudu asumaan yhteisöllisemmässä majoituksessa, vaan joudut asumaan omakotitalossa, koska sinua ei huolita muiden pariin! Olet kansakuntamme olkiukko!

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ottaa välillä railakkaasti päähän nämä moottoriteiden pumppaajat, jotka eivät osaa pitää yllä tasaista nopeutta, vaan ajavat milloin 80 milloin 120 km tunnissa. Sitten ihmetellään, kun perseessä roikutaan. Ja kun lähdet ohittamaan tällaista, niin kappas, kaasupoljin löytyy sieltä jostakin.

Ja kyllä, minä itse ajan aina kaikkien sääntöjen mukaan, tasaista nopeutta, käytän vilkkuja oikein ja niin edelleen.
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ervatsalo kirjoitti:
Niin, en malta olla huomauttamatta, että sinä, ilmeinen omakotiasuja, kuulut myös yhteiskuntaamme, jossa toimitaan yhteisen edun mukaisesti, eikä suinkaan niin, että me muut tanssisimme sinun kieroutuneen mielesi puhaltaman pillin tahdissa!

Itse olen sitä mieltä, että jos jotakuta pitää moittia, niin sitten sinua, koska kolasit joka tapauksessa tonttisi lumet siihen yhteiskunnan omistamalle tielle. Olet siis anarkistinen häiriökäyttäytyjä, joka tulee saattaa edesvastuuseen rikoksistasi yhteiskuntaamme kohtaan!

Ei se meidän vikamme ole, ettet sopeudu asumaan yhteisöllisemmässä majoituksessa, vaan joudut asumaan omakotitalossa, koska sinua ei huolita muiden pariin! Olet kansakuntamme olkiukko!

Täältä tähän

Jaha,

Tuon mielipiteen kun olisit käynyt esittelemässä eilen kun tuo tapahtui niin olisin pyöräyttänyt lumilapiollisen kauluksestasi alas ja sen jälkeen taputellut fiskarsilla (ihan saakelin hyvä työväline) molemille poskille.

Taidat muuten itse olla Hämeenlinnan johtava aurausteknikko, sillä kukaan muu ei tuolla tavalla kanssaihmistä voi kohdella.

Lähinnä olen lähtenyt häiriökäyttäytymistä pakoon muuttaessani asumaan omakotitaloon. Lähinnä tulin miettineeksi vaan sitä- kun kuussakin on käyty- että eikä perkele voida viedä tuotekehittelyä niin pitkälle että tällaiset vallit jää viattoman elävän tontille tulemati?

Niin, ja ne lumet olivat ihan hänen omiaan, minä vastuullisena kansalaisena kolaan lumeni aina omalle tontilleni. Erva hei, se siis jyrsi kaiken hiekan, soran sekä alkutalvaen aikana kertyneen jäätyneen lumen mun pihaan, vaikka en sitä ollut erikseen tilannut. Olisin säästänyt kuntani varoja tuollaiselta turhalta toimenpiteellä. Mielestäni olen oikeutettu vähintään lievään vitutukseen.

Kaikenmaailman kopissa asuminen on sitä, että kaikki ongelmat pakataan samaan pakettiin. Tuo kompakti pakettiasuminenhan on otettu myös hyvällä sukseella käyttöön myös yhteiskuntamme rangaistuslaitoksissa. Sen tiedätte myös te siellä Hämeenlinnassa. Pitäkää tunkkinne!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Monster Magnetin keikka peruttu

Amerikkalainen stoner-legenda Monster Magnet on joutunut perumaan Euroopan-kiertueensa laulaja Dave Wyndorfin jouduttua alkuviikosta sairaalaan huumeiden yliannostuksen vuoksi.



Myös Tavastian loppuunmyyty keikka 20.3. on valitettavasti siis peruuntunut. Uusia kiertuepäivämääriä ei ole vahvistettu.

Mikäli olet hankkinut liput keikalle, voit palauttaa ne Tikettiin. Voit tuoda liput suoraan toimipisteeseemme tai palauttaa ne postitse tilinumerosi ja yhteystietojesi kera.

Alla yhtyeen managerin tiedote asiasta:

“The battle with one’s inner demons is the most personal fight any of us can undertake. The fight is at times a lonely, confusing journey. On the evening of February 27, Dave Wyndorf suffered a set back in his own fight and was hospitalized due to a drug overdose. His full recovery is expected. We ask that all those he has encountered over the years or simply affected by his music to take a moment to think good thoughts of and for him. With the grace of God and those who love him we are all confident that Dave will rebound from this set back and continue to play and make great rock and roll.”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös