Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
JanJ kirjoitti:Puolison sedän lapset.
ei voi olla kuin pahoillaan. Näissä tilanteissa omat surut ja vitutukset tuntuu NIIN pieniltä ja merkitsemättömiltä.
Unohdin sen mikä minua vitutti.
JanJ kirjoitti:Puolison sedän lapset.
Nikke kirjoitti:Niin ja Karalahti. Harmi että kävi näin. HIFK:n pelaajille näyttää olevan huono karma näiden pilipaliturnausten kanssa. Toisaalta, onhan näitä avainpelaajien loukkaantumisia monella joukkueella tällä hetkellä.
Samoin. Me aikuiset joudamme kuolla mutta lapset ovat vielä niin viattomia että tuntuu kamalalta lukea tuollaisia suru-uutisia :(Pottakameli kirjoitti:ei voi olla kuin pahoillaan. Näissä tilanteissa omat surut ja vitutukset tuntuu NIIN pieniltä ja merkitsemättömiltä.
Unohdin sen mikä minua vitutti.
fastasashark kirjoitti:Vituttaa ihan sairaasti 952€ ylinopeussakot joululahjaksi! Narkkarit saa 100. rikosesta ehdollisen tuomion, ja jatkavat matkaansa. Nimimerkillä Tiedän kokemuksesta!
Jude kirjoitti:Vituttaa Karalahden loukkaantuminen.
Älä ny... Meille soitti töihin Lucian päivänä joku vanhahko? naisihminen joka halusi kovasti ostaa Lucia -kruunun... Ei millään meinannut uskoa että ei meillä mitään kruunuja ole, "Ettekö te tiedä mikä sellainen kruunu on". Täti uskoi lopulta kun sanoin että paketillisen nikkelipulveria voin lähettää jos on niin kova into ostaa jotain mutta muuta en pysty myymään...Gellner kirjoitti:Hemmetin tampiot. Kolmas kerta lyhyen ajan sisällä. Duunipuhelimeeni soittaa henkilö, joka sitten huomaa soittaneensa väärään numeroon. Ei siinä mitään, itse kukin soittaa välillä väärään numeroon. Mutta miten hemmetissä soittaja kuvittelee, että minä tiedän sen oikean numeron minne hänen oli tarkoitus soittaa. Idiooteimmat pyytää kaiken lisäksi yhdistämään oikeaan numeroon. Huoh, kerran tuollainen tampio soitti ihan siviilipuhelimeeni ja pahoitteli soittoaan väärään numeroon, mutta kysyi sitten siinä samalla, että mikä henkilön NN oikea numero sitten on...Sanattomaksi vetää.
korkki kirjoitti:EDIT: Ja joskus aikaisemmin töihin soitti joku joka ei millään uskonut soittaneensa väärään numeroon ja luuli että me pilailimme hänen kustannuksellaan (tai siis luuli että siellä mihin hänen piti soittaa pilaillaan)...