Vitutusketju

  • 10 584 884
  • 56 161

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pikku Myy kirjoitti:
Pyh. Aikuiset ihmiset itkevät jonkun tuollaisen videon takia, koska siinä nyljetään koira ja kun koirat on söpöjä ja meidänkin turre niin ihanasti tossa kerjää tietokoneen vieressä. Mennään koko porukka vetämään pihvit ja keskustelemaan tästä kauheudesta. Jeesustelijoita.

Tarkennetaan, että kyseessä taitaa olla supikoira - se se ensinnä elävältä nyljetty eläin minun määritelmäni mukaan näyttäisi olevan.

Joka tapauksessa vähemmän humaani tapa tappaa eläin tuo elävältä nylkeminen on kuin suomalaisessa teurastamossa eläimen tappaminen, epäilemättä kivuliaampikin tapa mutta shokkiin jouduttuaan eläin saattaa vajota "apatian" kaltaiseen tilaan eikä enää kykene reagoimaan kipuun. Kipua se kuitenkin aistittavissa olevissa määrin tuntee kuten voimme havaita eläimen liikkeiden niin osoittavan.

vlad.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyi saatana, siinäpä oiva video kaikille kettutytöille, siitä vaan aasiaan hoitamaan asioita jos täällä ei sympatioita löydy. Olen varma että Suomessa nämä asiat hoidetaan niin, että eläimille koituu mahdollisimman vähän tuskaa. Toisaalta, eipähän se ole mikään oikeutus tehdä jotakin pahaa, jos joku toinen tekee vielä pahempaa... mutta silti.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en edes videota kykene katsomaan, sillä sitten näen niitä kuvia päässäni vielä seuraavat 2 viikkoa (vähintään). Tulee kamala olo.. Miksi maailmassa pitää olla näin kamalia ihmisiä? Ei voi ymmärtää.. Tässä menee jälleen kerran lähes sanattomaksi tuollaisen julmuuden edessä..

Toinen aihe mikä ottaa päähän aivan hemmetisti, on se että joku oli kuulemma nähnyt Turun Vartiovuorenmäellä lemmikkisiilin vapaana. Joko siili oli karannut tai sitten joku valopää päästänyt luontoon kun oli lemmikkiinsä kyllästynyt, mene ja tiedä. Tämä havainto tehtiin tänään (siis eilen, 28.7) n. klo.20.

Turkulaiset, jos liikutte siellä puistossa ja näette suunnilleen tämän näköisen otuksen: http://www.suomensiiliyhdistys.fi/gallery/displayimage.php?pos=-2316 , ottakaa se kiinni ja ilmoittakaa vaikka minulle! Laji on afrikkalainen kääpiösiili (älkää siis sekoittako kotimaiseen Eurooppalaiseen siiliin, joka on isompi ja aivan eri näköinen: http://www.perunakellari.fi/siili/siili_3.html . Eurooppalaista siiliä ei tietenkään saa ottaa kiinni).

Tämä karannut otus liikkuu pääosin iltaisin ja öisin, on kuulemma utelias ja lähestynyt ihmisiä, eikä ole pelännyt edes koiraa. Afrikkalainen kääpiösiili ei pärjää luonnossa, joten otuksen selviytymismahdollisuudet ovat aika pienet. Tosin on myös mahdollista, että havainnon tehnyt ihminen on sekoittanut nämä kaksi siililajia. Eli siitä, että siili on afrikkalaista laatua, ei myöskään voida olla täysin varmoja.

Aika epätoivoista tämä on, mutta eipä tule nyt muutakaan mieleen kuin ilmoittaa täälläkin varmuuden vuoksi.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lukkoseppä kirjoitti:
Hyi saatana, siinäpä oiva video kaikille kettutytöille, siitä vaan aasiaan hoitamaan asioita jos täällä ei sympatioita löydy.

Ei mitenkään erityisesti Lukkosepälle: jos teillä olisi ollut mahdollisuus vapauttaa tuo videon supikoira, olisitko tehnyt sen ja sabotoinut kyseisen herran laillista elinkeinoa? Ja olisitko sen jälkeen vienyt itsesi saunan taakse kettutyttönä? Omat vastaukseni kyllä ja ehkä.

Ja kuten joku sanoi, pihvi maistuu hyvältä, mutta ankanmaksa ja juottovasikka ei.

Ja ketjun aiheesen: hyivittusaatan sentään. Ei kestä katsoa loppuun. Niin ja on jo myöhä ja vauva herää viimeistään kuuden tunnin kuluttua telmimään ja itse on taas jälleen kerran kuolemanväsynyt, kun ei päässyt ajoissa nukkumaan... Huoh jo valmiiksi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Pikku Myy kirjoitti:
Pyh. Aikuiset ihmiset itkevät jonkun tuollaisen videon takia, koska siinä nyljetään koira ja kun koirat on söpöjä ja meidänkin turre niin ihanasti tossa kerjää tietokoneen vieressä. Mennään koko porukka vetämään pihvit ja keskustelemaan tästä kauheudesta. Jeesustelijoita.
Minäkin haluaisin tietää, kuinka tämä liittyy mitenkään tuon kyseisen videon aiheeseen. Toki jos löydät yhteyden ravinnoksi teurastetun lehmän tms ja naisten koristeeksi elävältä nyljetyn supikoiran välillä niin siitä vaan. Jeesustelijaa et saa minusta kuitenkaan millään vaikka pihvini syön hyvällä mielellä mutta turkistarhaus minua kuvottaa.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Murmeli kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää, kuinka tämä liittyy mitenkään ketjun aiheeseen. Toki jos löydät yhteyden ravinnoksi teurastetun lehmän tms ja naisten koristeeksi elävältä nyljetyn supikoiran välillä niin siitä vaan. Jeesustelijaa et saa minusta kuitenkaan millään vaikka pihvini syön hyvällä mielellä mutta turkistarhaus minua kuvottaa.

Erittäin hyvin sanottu. Ihmisillä on joku sisäänrakennettu tarve uskoa, että johdonmukaisia ja perusteltuja mielipiteitä voi olla vain asteikkojen ääripäissä. Esim: on joko hyväksyttävä kaikki mahdollinen eläinten hyväksikäyttö tai sitten kuljettava luudan kanssa, ettei vahingossa tule tallanneeksi muurahaisia. Tai aseistakieltäytyjän tulisi kieltää kaikki väkivalta - mukaan lukien itsepuolustus - ollakseen johdonmukainen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikku Myy kirjoitti:
Pyh. Aikuiset ihmiset itkevät jonkun tuollaisen videon takia, koska siinä nyljetään koira ja kun koirat on söpöjä ja meidänkin turre niin ihanasti tossa kerjää tietokoneen vieressä. Mennään koko porukka vetämään pihvit ja keskustelemaan tästä kauheudesta. Jeesustelijoita.

Ilmeisesti Pikku Myyltä jäi sitten video lähes kokonaan näkemättä.


Itseäni jäi mietityttämään, kestäisikö ihminen elävänä siihen asti, kun siltä olisi saatu vedettyä koko nahka jaloista pään yli, vai tulisiko noutaja ennen sitä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ohmi kirjoitti:
Itseäni jäi mietityttämään, kestäisikö ihminen elävänä siihen asti, kun siltä olisi saatu vedettyä koko nahka jaloista pään yli, vai tulisiko noutaja ennen sitä.

Enpä usko, että kestäisi. Viimeistään siinä haarojen kohdalla alkaisi tuntua liian kovaa kipinöintiä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaa, kun Kallista jne. -ketjussa väännetään asuntolainan nippelitiedosta ja Vitutusketjussa eläinrääkkäyksestä. Miten vaikeaa se uuden ketjun avaaminen tai vanhan esiinkaivaminen oikein on? Te ootte pilanneet mun vakiketjut!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ossi kirjoitti:
Vituttaa, kun Kallista jne. -ketjussa väännetään asuntolainan nippelitiedosta ja Vitutusketjussa eläinrääkkäyksestä. Miten vaikeaa se uuden ketjun avaaminen tai vanhan esiinkaivaminen oikein on? Te ootte pilanneet mun vakiketjut!

Niin totta.

Minä linkitin tuon tässä ketjussa hulinan aiheuttaneen videon reilusti aiemmin sinne kettutyttöketjuun eikä se saanut siellä mitään vastakaikua. Ilmeisesti tämä ketju on ns. parempi media, joka kerää lukijoita tai sitten tällaisen vain hieman yli 100 viestiä kirjoittaneen amatöörin viestiin ei kukaan jaksanut kommentoida.

Ai niin. Vituttaa se, että sm-liigan alkuun on niin paljon aikaa ja muut pääsee jo fiilistelemään Pitsiturnauksessa ja vaikka missä.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa aikamoisesti kaupungin antama palkka kesätyöläisille joka on aivan naurettavan pieni. Ja vielä enemmän se kun siitä niin saatanan pienestä palkasta pitää vielä nylkeä jumalauta jotain eläke sun muita vähennyksiä!!!

Niin ja muutama päivä sitten tuli taas tv-lupamaksun lasku. Siitä on jo avauduttu niin paljon sille omistetussa ketjussa ja sanottu kaikki tarpeellinen, että ei siitä sen enempää. Taidanpa pian liittyä siihen porukkaan jotka eivät rahojaan siihen laita!

Saa*?##ana pe^#%rke%le......

Jos tulee penalttia niin tulkoon, ei vitutuskäyrä voi enää enempää tästä nousta....
 
Viimeksi muokattu:

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
bitnir kirjoitti:
Ei mitenkään erityisesti Lukkosepälle: jos teillä olisi ollut mahdollisuus vapauttaa tuo videon supikoira, olisitko tehnyt sen ja sabotoinut kyseisen herran laillista elinkeinoa? Ja olisitko sen jälkeen vienyt itsesi saunan taakse kettutyttönä? Omat vastaukseni kyllä ja ehkä.

Ensin olisin ns. vapauttanut nylkijän tehtävistään ja seuraava teko lienee olisi ollut lyijymyrkytyksen tarjoaminen supikoiralle.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tampere Cuppia tässä odotellaan ja vituttaa kuunnella työkavereita jotka kuittailee alkavasta neljän viikon lomasta. Itsehän toki olen kuudetta päivää putkeen töissä. Tänään saattaa maistua kalja :o
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mukavantuntuinen tyttö myy perunoita, mansikoita ja mustikoitakin taitaa olla kaupan. Numero ois kiva, mutta meikäläisellä ei taida olla mahkuja.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
M@rko77 kirjoitti:
Mukavantuntuinen tyttö myy perunoita, mansikoita ja mustikoitakin taitaa olla kaupan. Numero ois kiva, mutta meikäläisellä ei taida olla mahkuja.

Potkaiset itseäsi perseelle ja menet kysymään kohteliaasti. Jos ei natsaa niin so what?
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
M@rko77 kirjoitti:
Mukavantuntuinen tyttö myy perunoita, mansikoita ja mustikoitakin taitaa olla kaupan. Numero ois kiva, mutta meikäläisellä ei taida olla mahkuja.
Hus, heti tytön pakeille. Tissiposkien hommaa tuollainen "ei mulla oo mahkuja!-narina. Mistäs sen tiedät? Jos sulla on naamassa aukot suunnilleen oikeilla paikoillaan ja pystyt muodostamaan lauseita, niin tiskille vain. Sillä, miltä näytät ei ole mimmille pirunkaan väliä. Kato vaikka millainen muija valluvalpiolla on, vaikka jätkä on ruma ja tyhmä. Jos saat sen tuntemaan olonsa turvalliseksi, se tekee mitä tahansa että saa olla lisää kainalossa. Se on biologiaa se.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun tyttöystävä, olen niin saatanan paska jätkä. Varmaan sitten olenkin mutta kuka käskee enää roikkumaan jos olen, en minä ainakaan..Mitä siinä sitten kituuttamaan jos ei huvita! Käsittämätöntä!
 

scholl

Jäsen
Dante kirjoitti:
Hus, heti tytön pakeille. Tissiposkien hommaa tuollainen "ei mulla oo mahkuja!-narina. Mistäs sen tiedät? Jos sulla on naamassa aukot suunnilleen oikeilla paikoillaan ja pystyt muodostamaan lauseita, niin tiskille vain. Sillä, miltä näytät ei ole mimmille pirunkaan väliä. Kato vaikka millainen muija valluvalpiolla on

Tyhmä ja ruma?
 

Puster

Jäsen
Vittu tän toimiston pikkupomoja ja niitten suunnitelmia!

Päivittäin muuttuu suunnitelmat ja aikataulut. Ensin luvataan kaikkee kivaa ja sitten kun on hetken aikaa siitä riemuinnut ja onnensa kukkuloilla kaikille kertonut, niin eikös sitten sanotakin ettei nämä suunnitelmat tällä kertaa koskekaan minua. Mun kuuluu vaan tulla aikaisin aamulla paikalle ja olla tyytyväinen, vittu.

Kohta vaihtuu firma. Onneks vaihtoehtoja vielä löytyy.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
huoh, pyysin K-raudan levysahuria sahaamaan mulle 31,5 * 34,5 cm palan melamiinia, jossa on tommonen 31,5 cm:n sivu ehjällä pinnalla, no nyt on käsissä liian iso pala (31,8 cm) jossa on 34,5 cm sivu ehjällä pinnalla.

Amatöörit vituttaa!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yllä olevaan liittyen, nyt vaan pitäisi tietää kuka vitussa on Vallu Valpio ja kuka taasen hänen vaimonsa.

Mutta asiaan, vituttaakin minua ja vituttaa kanssa rankasti - olen onnistunut sössimään elämäni oikein kunniolla. Tästä ei ole enää paljoa tietä alaspäin, ollaan likimain pohjalla - jollei jo olla karahdettu siihen.

Vituiksi menee mutta menköön...

vlad.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Voi vittulan väki. Nopeasti vaihtui lomaonnellisuus vitutukseksi.

Vitun NHL. Olen todella yllättynyt, jos Filppula saa pelata edes 10 peliä Red Wingseissä ensi kaudella. Farmissako sitä kehittyy... joo-o. Ensi kauden liigasta tulee surkein koskaan.

Eikä Filppula tule jäämään ainoaksi, joka siirtyy AHL:ään pilattavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös