Vitutusketju

  • 10 584 986
  • 56 161

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
-kesäloma loppui tänään
-Steve Kariya
-Jyrki Lumme

kyllä taas pientä ihmistä potkitaan, saatana.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaiser Soze kirjoitti:
Kura on lentänyt perseestä kokopäivän (~20 krt) ja nyt alkaa yläpäästä lentämää oksa myös.
Ei muuta kuin arvauskeskuksesta paskanäytepurkki mukaan ja vessaan. Itselläni oli alkuvuodesta kiinalaisessa käynnin jälkeen mahti ripuli, joka näytteestä paljastuikin salmonellaksi. Koska se on yleisvaarallinen tauti mm. lapsille ja vanhuksille, tervestarkastajaa kiinnostaa asia ihan oikeasti. Mikäli kyseessä on joku tauti, ravintola menee ainakin desinfiointiin ja pidemmän tarkkailun alle. Henkilökuntakin joutuu tiukempaan seulaan mm. säänölliseen näytteiden antamiseen.

Aiheesta: vituttaa rahapula. Ja kun ne rahat ei mene edes juomiseen.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Vituttaa tämä nykyinen työ ihan tunteella. Paljon ei edes lohduta se, että alkusyksyn näkymät näyttävät ihan valoisilta sen suhteen, että pääsisi vaihtamaan paikkaa. Siihen on vielä niin saatanasti aikaa kuitenkin, ja kesä menee vitutuksen kourissa. Saatana.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Vein kolme viikkoa vanhan mp3-soittimeni huoltoon. Kestää kuulemma 3-4 viikkoa lomien takia. Perkele!
 

Rocco

Jäsen
Vituttaa tämä työpaikan pomon lomasijainen. Sain paskaa käteen mulle kuulumattomasta asiasta, sanoin siitä pomolle ja se antoi paskaa käteen koska en kuulemma tunne organisaatiotani.

Avauduin aika hyvin sille ja toivotaan ettei se koskaan enää juttele mulle. Mutta tekipä hyvää avautua sille.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
reds1897 kirjoitti:
Varoitan jo etukäteen, että tämä video on TODELLA RANKKA. Herkimmille palstalaisille suosittelen, että ette avaa tuota videota.

http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf

Tuollaiset ihmiset pitäisi tappaa hitaasti kiduttaen. SAATANA!!!

Kun katsoo ketkä tuota videota rummuttavat (PETA), ja kun miettii miten epäkäytännöllistä tuo on, niin välillä hiipii mieleen että olisiko lavastettu oman asian ajamiseksi?
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
reds1897 kirjoitti:
Varoitan jo etukäteen, että tämä video on TODELLA RANKKA. Herkimmille palstalaisille suosittelen, että ette avaa tuota videota.

http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf

Tuollaiset kusipäät pitäisi tappaa samalla tavalla.

SAATANA!!!

Mitä tos videos on? Mun kone ei suostu aukasee sitä...
 

altissima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rocco kirjoitti:
Vituttaa tämä työpaikan pomon lomasijainen. Sain paskaa käteen mulle kuulumattomasta asiasta, sanoin siitä pomolle ja se antoi paskaa käteen koska en kuulemma tunne organisaatiotani.

Avauduin aika hyvin sille ja toivotaan ettei se koskaan enää juttele mulle. Mutta tekipä hyvää avautua sille.
Hyvin toimittu. Kummasti sitä yleensä saa olla vähän aikaa rauhassa urputtavalta pomolta, kun latelee sille muutamia totuuksia.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
reds1897 kirjoitti:
Tuollaiset kusipäät pitäisi tappaa samalla tavalla.

SAATANA!!!

Sanattomaksi tuosta menee. Toisaalta, eihän tuossakaan mitään yllättävää ole, kun ihmisestä on kyse. Ihmisiä yhdistää vain suunnaton tyhmyys...
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
reds1897 kirjoitti:
Varoitan jo etukäteen, että tämä video on TODELLA RANKKA. Herkimmille palstalaisille suosittelen, että ette avaa tuota videota.

http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf

Tuollaiset kusipäät pitäisi tappaa samalla tavalla.
Herkimmistä päästä varmaankin olen, koska video jäi ensimmäisen kymmenen sekunnin jälkeen katsomatta. Aivan järkyttävää. Miten ihmiset ovat noinkin raakoja. Hyi vittu!
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tuli sitten katsottua tuo video (ihminen on luonnoltaan yhtä utelias kuin näemmä julmakin), ja täytyy sanoa.... Voi vitun vittu sentään. Pienet etniset puhdistukset eivät tekisi pahaa noiden ihmisten kohdalla.

Joku aika sitten aloin huolestua maailman tilasta (mm. Kiinan ydinuhkauksesta), mutta nyt taas tuntuu, että olisi pelkästään hyvästä pyyhkäistä koko vitun homo sapiens -laji maan päältä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
OneBigRed kirjoitti:
Kun katsoo ketkä tuota videota rummuttavat (PETA), ja kun miettii miten epäkäytännöllistä tuo on, niin välillä hiipii mieleen että olisiko lavastettu oman asian ajamiseksi?

En yhtään ihmettele vaikka olisi aivan aito tilanne, kyseessä lienevät kiinalaiset ja jos kyse on pienien määrien nylkemisestä niin eipä ihme vaikka toimisivatkin noin alkukantaisella tavalla. Ei tappamista vaan elävältä nylkemistä - sopisihan se kulttuuriin jos kerran tyttölapsia jätetään nälkään kuolemaan tienvarsille tai syrjäseuduille, tai HIV-positiivisilta salataan heidän sairauksiaan tai eläimiä teurastetaan epämääräisin keinoin markkinoilla.

vlad.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
vlad kirjoitti:
En yhtään ihmettele vaikka olisi aivan aito tilanne, kyseessä lienevät kiinalaiset ja jos kyse on pienien määrien nylkemisestä niin eipä ihme vaikka toimisivatkin noin alkukantaisella tavalla. Ei tappamista vaan elävältä nylkemistä - sopisihan se kulttuuriin jos kerran tyttölapsia jätetään nälkään kuolemaan tienvarsille tai syrjäseuduille, tai HIV-positiivisilta salataan heidän sairauksiaan tai eläimiä teurastetaan epämääräisin keinoin markkinoilla.

vlad.

vlad: itse uskon, että tuo video on aito, voiko tuollaista muka lavastaa? Muistan lukeneeni joltain saitilta, että kiinalaisilla, korealaisilla ym. on tapana harrastaa juuri tuollaisia rientoja. Eläintä kiduttamalla lihasta tulee kuulema mureampaa kuin normaaleilla keinoilla. Normaaleilla keinoilla tarkoitan armeliasta loppua eläimelle.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
reds1897 kirjoitti:
itse uskon, että tuo video on aito,

Eiköhän tuo täysin totta ole.
Sen verran karuja juttuja olen kuullut tyypeiltä, jotka aasian maita ovat enemmänkin kiertäneet ja syöneet mitä ihmeelisimpiä kalliita "herkkuja", kuten apinan aivoja jne..

Ihminen on kyllä sairas. Ensimmäisenä tuli kyllä mieleen RK 62 7.62, muutama täysi lipas ja kaikkien läsnäolijoiden polvet.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Woi vittu mitä touhua Kiinan malliin...
Tulipahan katsottua tuo kiinalaisten turkisten esittelyvideo.
Ei mitään kunnoitusta elävää olentoa kohtaan. Noille turkistarhaajapaskiaisille samaa lääkettä! Itse olen nylkenyt yhden jos toisenkin eläimen, mutta olen aina varmistanut, että eläin on!!! kuollut.
Tässäpä sitä Kiina-ilmiötä. Globalisaatio rulezzz. Siirtäkäämme turkisten tuotanto Suomesta Kiinaan...ja suomalaiset viherpiiperöt saavat kroonisen erektion!
Miksi witussa viherpiiperöt eivät iske Kiinan turkistarhoille?
Liian kaukana - vai?!

Kiitos ja anteeksi.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Katsoin...Surulliseksi ensin, sitten raivostuin. Miten joku voi tehdä tollasta?
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
altissima kirjoitti:
En mitenkään pystynyt katsomaan tuota sairasta videota, puolta minuuttia pidemmälle.
Viitsisikö joku kertoa mitä siinä tapahtuu?

Esim. nyljetään koiraparka elävältä ja jätetään kitumaan kuoliaaksi...sairasta!
Kolmannella kerralla sain katsottua loppuun ,niin pahaa teki katsoa kyseistä tuotosta.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä turkiseläinten elävältänylkemisvideo tuli tietoon jo viime helmikuussa. Silloin se herätti kiivaan väittelyn siitä, onko kyseinen toiminta ollut PETAn tilaama vai ihan normaalikäytäntöä kiinalaisilla tarhoilla.

Itselleni tuli mieleen se, että aikovatko nämä kiinalaiset syödä nämä elikot. Tiedän, että jossain päin on vallalla uskomus, että mitä hitaammin ja tuskallisemmin eläin kuolee, sitä voimakkaampi lääketieteellinen vaikutus sen syömisessä on. Yllättäen yksi tälläisten tehoruokien syömisen tavoite on parantaa potenssia.

Petan sivuilta www.peta.org löytyy yllin kyllin kauhumateriaalia kaikkiin eläinlajeihin liittyen.

Itse olen nähnyt kauhuvideon siitä, miten EU:n tuella kuljetetaan eläviä eläimiä (nautoja ja lampaita) islamilaisiin maihin, jotta ne voidaan teurastaa sikäläisen käytännön mukaan. Useat kuvat tulevat mieleen silmät ummistamalla.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. tässä huushollissa ei sitten ihmetellä televisiotarjontaa varmaan hetkeen.

Comboboksi on nimittäin päättänyt alkaa kommunikoimaan vain pyörittämällä ledivalolla ympyrää.

EDIT: Canal ilmoitti että pistävät uuden boksin postiin, ja ottavat parin viikon katselumaksut pois.

Näin hyvin palvelee vain Sot... Eikun Canal+
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Realcowboy kirjoitti:
Itse olen nähnyt kauhuvideon siitä, miten EU:n tuella kuljetetaan eläviä eläimiä (nautoja ja lampaita) islamilaisiin maihin, jotta ne voidaan teurastaa sikäläisen käytännön mukaan. Useat kuvat tulevat mieleen silmät ummistamalla.

Tästä tuli dokumentti televisiosta useampi vuosi sitten, siinä seurattiin eläintenkuljetusta (naudat kyseessä) tavallista reittiä myöten Saksasta Italian kautta Libanoniin.

Kuljetuksen aikana likimain kaikki mahdolliset määräykset rikottiin, eläimille ei järjestetty määrättyjä taukoja kuljetuksissa tms., sitten Italiassa lastauksessa elävät eläimet saatettiin nostaa yhdestä jalasta laivaan ja pudottaa ruumaan, seurauksena katkelleita luita ja tallautuneita eläimiä kun ne pakokauhussa talloivat toisiaan. Lopulta puolikuolleet eläimet rahdattiin Libanonissa teuraiksi lihamarkkinoille perinteiseen tyyliin, teurastus oli tyyliä "kaulavaltimot poikki ja veret ulos".

Dokumenttivideo sai EU:n tarkentamaan ja kiristämään kuljetusmääräyksiä mutta se on sitten eri asia valvotaanko kiristettyjä säädöksiä edelleenkään riittävässä mitassa.

vlad.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyh. Aikuiset ihmiset itkevät jonkun tuollaisen videon takia, koska siinä nyljetään koira ja kun koirat on söpöjä ja meidänkin turre niin ihanasti tossa kerjää tietokoneen vieressä. Mennään koko porukka vetämään pihvit ja keskustelemaan tästä kauheudesta. Jeesustelijoita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ainakin iljettää tuollainen video. Ei sen takia, että siinä nyljetään "söpö koira", vaan sen takia, että siinä kidutetaan viatonta luontokappaletta.

Syön jatkossakin hyvällä omallatunnolla pihviä, mutta salaattia syödessäni omatunto kolkuttaa. Kuulun nimittäin KVR:n (Kasvien Vapautusrintama) perustajajäseniin.

KVR:n periaatteiden mukaan on äärettömän julmaa, että viattomia kasveja syödään, keitetään ja paistetaan elävältä. Emme siis ole kettutyttöjä, vaan olemme tomaattipoikia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös