Vitutusketju

  • 10 587 258
  • 56 164

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vituttaa kun kaikissa suurimmissa laskuissa eräpäivä tämän kuun lopussa. Tosin tiedostettu tilannehan tämä oli, mutta silti. Ens kuu mennään makaroonilla ja spagetilla. Helemee.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Los Sin Nombre kirjoitti:
Tiiä sitten kuuluko tänne, mutta kyllä tämä vituttaakin.

Veli soitti tovi sitten että äitimme on kuollut. Vaikka syöpä oli paha ja tiesin hänen kuolevan, on suru silti musertava. Ei täsä paljoa mikään huvita tällä hetkellä. Mieli tekisi vetää pää täyteen, muttei se mitään auttaisi kuitenkaan.

Niin että hyvät kesän jatkot kaikille.

Osanotto. Älä helvetissä vedä päätä täyteen. Tuntuu vain entistä pahemmalta. Aika ja läheisten kanssa puhuminen auttavat, ei mikään muu. Voimia.
 

Parolan Kauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ry ja Nhl:ssä Hait

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Parolan Kauhu kirjoitti:
Mua rupes vituttaan sun kirjoitusoikeudet.

Mua vituttaa sun vittuilu vaikka oisit kuiteski tehnyt juuri saman, pahaa oloahan pitää aina levittää ympäristöönsä.
 

Parolan Kauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ry ja Nhl:ssä Hait
Golden AWe kirjoitti:
Mua vituttaa sun vittuilu vaikka oisit kuiteski tehnyt juuri saman, pahaa oloahan pitää aina levittää ympäristöönsä.

Niin, ja kohta moderaattoreita vituttaa meidän vittuilu toisillemme. Vaikka kyllä hekin olisivat saman tehneet. Ja sitten se vasta vituttaakin.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Perkele näinhän se kesäloma luistaa. Viides päivä armottomassa flunssassa ja kuumeessa. Tänään pääsi sentään sängystä ylös, mutta sieppaa pahemman kerran, kun pihalla paistaa ja loma vetelee viimeisiään.

KELE!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Rocco kirjoitti:
Vinkki: Aloita vastaajan tervehdyksesi näin:

"M@rko... ai kuka soittaa...? Haloo...? Ei kuulu..." *piip*

Soittaja ei ehdi/tajua lyödä luuria kiinni ennenkuin soitto on mennyt jo viestinjättökohtaan asti soittajan epätoivoisesti huutaessa "No minä täällä!!! Haloo!!!" ja ainakin Soneralla saa viestin kuuntelun aikana 6:sta painamalla tiedot soittajasta.
Täytyy kokeilla! Tällä hetkellä kun on basic-vastaajaääni. Oi, kun jostain voisi hankkia custom-vastaaja tyyliin "älä soita meille, me soitamme teille" tjsp. ;)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tapanila "ostarin" vieressä oleva karvakäsimesta. Saatanan mutakuonot.

Kura on lentänyt perseestä kokopäivän (~20 krt) ja nyt alkaa yläpäästä lentämää oksa myös.

Kaksi syöjää ja molemmilla samat oireet.

Mistä saa tilata palopommin kyseiseen paskalaan?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kaiser Soze kirjoitti:
Tapanila "ostarin" vieressä oleva karvakäsimesta. Saatanan mutakuonot.Kura on lentänyt perseestä kokopäivän (~20 krt) ja nyt alkaa yläpäästä lentämää oksa myös.Kaksi syöjää ja molemmilla samat oireet.Mistä saa tilata palopommin kyseiseen paskalaan?
Kannattaa ottaa yhteyttä terveystarkastajaan, voi olla, ettei kaikki ole ihan kohdallaan tuossa raflassa.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
M@rko77 kirjoitti:
Kannattaa ottaa yhteyttä terveystarkastajaan, voi olla, ettei kaikki ole ihan kohdallaan tuossa raflassa.


Huomenaamulla pitää soittaa. Kaveri on ihan hemmetin huonossa kunnossa. Mulla vatsan pakkotyhjentäminen auttoi hieman, mutta vieläkin on saatanallinen vatsakipu ja "tee" lentää aunarista.

Mites salmonella yms oireilevat tai onko tuollaista mahdollisuutta edes?

Mikähän tuon lafkan nimi muuten mahdollisesti on. Paikka on siis puistolan aseman läheisyydessä, siinä kaupan ja apteekin vieressä?

Edit.

Löytyihän se: http://www.ravintola-evin.fi/helsinki/index.html
 
Viimeksi muokattu:

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Vituttaa...

...työ, naiset ja muutenkin vaan. Miks kaikki paska kaatuu samalla kertaa niskaan. Vituttaa.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mua vituttaa kaikki kuvitteelliset sodat.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
KARHU III kirjoitti:
Mua vituttaa kaikki kuvitteelliset sodat.

Ihan mielenkiintoisia ketjuja, mutta minusta liikaa yhdellä kertaa. Kohta joku aukaisee ketjun: 'Kuvitteellinen sota Jatkoajassa'.

Itseäni vituttaa se, että sain ilmeisesti kaveriltani viikonloppuna pienimuotoisen kesäflunssan. Ei oikeastaan ole muuta, kun vähän köhää ja sitäkin vain ajoittain... mutta nämä kun tuppaavat kestämään aikas kauan.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaiser Soze kirjoitti:
Mikähän tuon lafkan nimi muuten mahdollisesti on. Paikka on siis puistolan aseman läheisyydessä, siinä kaupan ja apteekin vieressä?

Edit.

Löytyihän se: http://www.ravintola-evin.fi/helsinki/index.html

Niin, että "puhdasta ruokaa rakkaudella"...Toivotaan parasta toipumiseen, itsekin tulee suht usein käytyä kebab-paikoissa mutta toistaiseksi on käynyt hyvä tuuri.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Kun nyt tuli puheeksi niin juuri tässä viime viikolla kävin Kebab-Pizzeria Evinissä syömässä. Pizza oli hyvää, mutta koska minulla ei ollut rahaa limppariin niin otin kannullisen vettä pöytään. Vesi maistui suoraan sanottuna helvetin pahalta. Tätä kirjoitettaessa kidun ripulissa kotona (miksiköhän?). Myös kaksi kaveriani, jotka olivat mukana ja joivat samaa vettä tunsivat illalla olonsa huonoksi. Vinkki kaikille: kiertäkää se läävä kaukaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin itsehän olin 2 viikkoa sitten Tampereen Pyynikin uimarannalla uimassa,korttia pelaamassa ja nauttimassa ilmasta. Torstaina alkoi oireet: 5 Päivää ripulin kourissa, noin 50 kertaa kävin noiden vuorokausien aikana paskalla. Kaikki tuli nesteenä ulos. Ei kivaa, perse iha helvetin kipeä. Tammerfestit meni vituiks ja loman loppu. 18.7 kävin aamulla työterveyslekurilla, ottivat verikokeet ja paskanäytteet sekä lääkäri antoi 3 päivän antibioottikuurin (2 tabua 2x päivä).

Noh ajattelin että ok, tabuilla tää tokenee. Ni eikös perkele tää lääkäri soita mulle perjantaina 22.7 että sulla on combylobakteeri (ei hajuakaan miten toi kirjoitetaan) ja sun tarttis hakea uus antibioottikuuri tohon. Puhelun päätyttyä pääsi muutama VITTU. Ei muutakuin apteekista hakeen uutta kuuria, tälläkertaa vain viikon kuuri 500mg antibiootti 6 tunnin välein. Että tälleen, taidan jatkossakin vältellä järvissä uintia, niihin voi vaikka hukkua :o Vittuperkele.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Roomie kirjoitti:
Vituttaa kun on miljoona eri sotaketjua

Vituttaa, kun kukaan ei avaa ketjua "soditaan sotaketjuja vastaan". Toisekseen, olen sanonut ainakin miljardi kertaa, että älä liiottele.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minua vituttaa Tuhtimon tämän rehellisen masturboijan kohtalo, onko tämä meidän kaikkien kohtalo ?

Ps. Kysyn vaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
veinikretski kirjoitti:
Minua vituttaa Tuhtimon tämän rehellisen masturboijan kohtalo, onko tämä meidän kaikkien kohtalo ?

Ps. Kysyn vaan.

Minäkin pelkään sitä, että milloin mahtaa lääkärisetä tulla ja pistää lopetuspiikin perseeseeni. Kas kun minulla on tapana masturboida ikkunassa kaikkille jotka kämppääni tiirailevat - toisinaan lähden myös pienille karkuretkille.

Pelkään todellakin kokevani Tuhtimon kohtalon!

vlad.
 

Tio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Vituttaa...

Tää nyky nuorison toiminta... suora lainaus iltasanomien verkkoliitteestä:" Sokea veteraani ryöstettiin ja hakattiin : 83-vuotias sokea mies ryöstettiin ja pahoinpideltiin kodissaan Rovaniemen maalaiskunnan Kivitaipaleessa maanantaina.Talossaan yksin asunutta miestä potkittiin ja lyötiin metalliputkella.

Saaliikseen 23-vuotias mies ja 21-vuotias nainen saivat miehen sodanaikaisia mitaleja, vanhoja rahoja, pienehkön rahasumman, koruja, kaksi hopealusikkasarjaa sekä haulikon....


SIIS KUKA VITUN RAUKKAPASKAIDIOOTTI MENEE RYÖSTÄMÄÄN VITTU SOKEAN YLI 80- VUOTIAAN IHMISEN ????? Ja vittu se saatana ei vielä riitä, vaan kun on huomattu,että täähän on sotiemme sankari, niin viedäänpä vielä mitalitkin... siis ei jumalauta... VITTU !!!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tio kirjoitti:
...SIIS KUKA VITUN RAUKKAPASKAIDIOOTTI MENEE RYÖSTÄMÄÄN VITTU SOKEAN YLI 80- VUOTIAAN IHMISEN ????? Ja vittu se saatana ei vielä riitä, vaan kun on huomattu,että täähän on sotiemme sankari, niin viedäänpä vielä mitalitkin... siis ei jumalauta... VITTU !!!

Kyllä nousee karvat pystyyn täälläkin! Vittu että osaa olla otsaa joillakin pers'lävillä. Kaiholla muistelen sitä kun Porissa yksi veteraani tarttui aseeseen hörhön tungettua sisään ryöstöaikeissa, mutta joutui luikkimaan karkuun paskat housussa.

Varmaan olisi tämäkin vanhus laittanut kusipäät ruotuun jos olisi nähnyt edes toisella silmällä. Vittu kun ei ollut haulikko valmiina käden ulottuvilla, puolestani täysi oikeus muotoilla kyseisten "kotirauhan" rikkojien nahat uuteen uskoon!

Oma pappani (vainaa) pyöri kotonaan aina pystykorva kädessä kun erään vähemmistön edustamat kerrastokauppiaat pölähtivät sisään. Siis sen jälkeen, kun mummon talouskassa hävisi kalsarikauppiaiden mukana...
Lakiehdotus: Veteraaneille vapaat kädet ulkoisia uhkatekijöitä vastaan!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Täällähän on vatsatautia liikenteessä. Ei kannata ensimmäisenä syyttää käyttämäänsä ravintolaa. Itsekkään en tiedä johtuuko toissayönä alkanut paskatauti ruokamyrkytyksestä vai onko kyseessä perinteinen oksennustauti. Jokatapauksessa tällä hetkellä on kuulemma enemmänkin oksennustautia liikkeellä.

Ai mikäkö vituttaa? No se että tänään on golfkilpailu ja olen ollut juuri 2 päivää oksennustaudissa. Ei tarvi paljoa herkistellä. vittu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös