Vitutusketju

  • 10 586 888
  • 56 164

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti veinikretski
Ja perkeleen pankkikortit , ravintoloissa maksetaan saatana käteisellä, että omistajalla olisi mukavampi olla, saatana. Vittu.

Käteinen ja pankkikortit ovat ihmiselle, joilla ei ole luottoa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vituttaa, mutta vain vähän. Olin ajatellut rauhassa "loiventaa" ja valmistautua kevätjuhlasaunailtaan. No emäntä keksii kaikkea kivaa tekemistä, mikä estää yllämainitun toiminnan.

Tulee väkisinkin mieleen ajat yli 15 vuotta sitten. Silloin kuherreltiin vaimon kanssa ja sanoimpa hänelle, että "olet niin suloinen, että voisin syödä sinut". Minkä helvetin takia, en syönyt häntä sillon, kun olis tehnyt mieli, nyt sais rauhassa loiventaa, vittu.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti mtmela
On tullut otettua liikaa edustukseen veini?=)

Veini on varannut loput pullot lukkokirjoittajien saunailtaan ;).
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti repe_joke
Eikös baareihin tulla humaltumaan, ja kait se omistajallekkin on hyvä, että tavaraa menee.

Heh, Suomessa on sellainen hauska laki, että anniskeluravintolaan ei saa mennä humaltumistarkoituksessa.

Mutta, nyt ei ollutkaan kyse Suomesta :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vituttaa kipeä nokka allergisen nuhan takia. Ollut jo reilun viikon. Pitäisiköhän asialle tehdä jotain?

En ma mitään lääkevoiteita...tenutan itteni tunnottomaksi!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Voi jumalauta.

Suolakeksi/tikku-boksista on toiset suolatikut vaihdettu viidensiin suolakekseihin! Ja kun krapulassa oli halunnut suolatikkuja...

Eikö nuo mässyjen tekijät ajattele meitä raukkoja krapulaisia ollenkaan? Prkl.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Viestin lähetti Olkku
Siis. Onko Ässäpelaajat syyllistyneet näihin kaikkiin, jopa kauppajonojen muodostamiseen, miten olet havainnut nuo Ässäpelaajien yhdyssanavirheet(ilman väliviivaa, konsonanteilla)? Nyt kyllä harmittaa muakin, jos näin pahasti on asiat.
Vituttaa ihmisten pikkumaisuus asioihin. Vituttaa Lukko.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti repe_joke
Osta nyt hyvä mies tuuletin. Niin helposti pääsee nukkumaan. Itse tuli viime kesänä ostettua lattiatuuletin, kun täällä oli vähän lämmintä ja oli huomattavasti kivempi nukkua.
Ei se lämpötilaa laske, mutta kuitenkin tuntuu vähän viilemmältä, kun tuuli puhaltaa sänkyä kohti.
Tuuletinhan minulla jo on ja itse asiassa kyllä se jotakin taitaa auttaa. Sijoittelin tuulettimen sängyn viereen toiselle puolelle ja toiselta puolelta seinän kokoinen ikkuna auki. Ihan OK oli nukkua ja aamuyöllä tuntui jopa viileältä.

Tämä ei taida olla "tee muut kateelliseksi ketju" mutta mainitsenpa asiasta silti. Tuossa meikäläisen ikkunan alla takapihalla on auringonotto sessio käynnissä. Toinen näkyy olen aasialaista alkuperää ja toinen sitten ihan eurooppalaisen oloinen kukkuloineen kaikkineen....
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Bemo
Vituttaa ihmisten pikkumaisuus asioihin. Vituttaa Lukko.

Vituttaako myös huumorintajunpuute? Minua ei enää vituta mikään, juuri lähden kohti Raumaa ja Lukkokirjoittajien saunailtaa:)
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti EricCartman
Kaikki on muuten hyvin, mutta vittu huomenna on sukujuhlat,,, ristiäiset... Laura Jenna Ellinoora Alexandra Jurvanen.. tai jotain yhtä tyhmää...

Ihmiset on niin itsekkäitä, ei tajua et pilaa toisten viikonloput vauvoja tehdessään,,

Tinkimättömät otukset eivät osallistu tollaisiin diibadaabatilaisuuksiin. Mene vaikka kännäämään ja lähetä joku edustaja sinne paikanpäälle tai joku adressi vai mitä ne on. Ne luetaan ainakin hautajaisissa, vaikkei itse jaksaisi paikalle vaivautuakaan.

EDIT:
meihin sinkkuihin verrattuna seurustelevilla on se etulyöntiasema, että voivat aina nakittaa tyttöystävänsä menemään kaikenmaailman kissanristiäisiin, minne itse ei halua mennä. Tosin se, että jättää menemättä on aivan ok. Jos joku vittuuntuu siitä niin so what.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Viestin lähetti Olkku
Vituttaako myös huumorintajunpuute? Minua ei enää vituta mikään, juuri lähden kohti Raumaa ja Lukkokirjoittajien saunailtaa:)
Noh, pakko päästä vaan edes hiukan purkamaan, kun minulle sattui tuo kirjoitus virhe ja toki huomasin sen niin odottelin vaan että joku siitä huomauttaa. Hyvät saunaillat teille. Ei se Lukko todellisuudessa niin paljoa vituta, enemmän ottaisi päähän jos sitä ei olisi.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viduddaa kun nenä on tukossa. Kuinka ollakaan kevään veemäisin flunssa sattui juuri koeviikolle. Mikään ei olekaan kokeessa niiskuttamista mukavampaa. Lisäksi ne kokeetkin ärsyttää. Onneksi Ruotsi on takana ja toivon mukaan pääsin sen vielä läpikin. Vituttaa silti. Maanataina uskonnonkoe. Hallelujaa, Jeesus!!
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Aamulla herätessäni muistin kenen väitetään keksineen kylvökoneen. Miksen minä muistanut silloin kuin kun sitä kysyttiin Kesätietäjän osassa 4? Vitun dementia.
 

Wolves

Jäsen
Helvetin hienoa. Tili tyhjä....kaapissa paistaa valo...voitte vain arvata vituttaako?
 

Voittaja

Jäsen
Hienoa olla persaukisena kämpillä. Ikkuna pitää olla auki kun muuten tähän luukkuun tulee niin helvetin kuuma kiitos ilta-auringon. No nyt tuolla torilla on tietenkin menossa jotkut vitun kinkerit, hienoa kuunnella noiden uskovaisten "laulamista" kämpillä kun on pakko pitää ikkunaa auki. No toivottavasti naapurit ymmärtää vaikka biisit onkin nyt vähän isommalla.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuli käytyä emännän tädin synttäreillä ja wittu miua ahistaa tuommoiset kekkerit. Jonninjoutavaa paskanjauhantaa, kysellään kuulumisia ja oikeasti ketään ei kiinosta mitä vastaat.

Väkinäistä kahvinjuontia ja kakun syömistä, haaveissa päästä äkkiä pois..

Ja viikon päästä ois muutamat lakkiaiset, sekin vielä..
 
Argh! En kestä tätä allergiaa enää yhtään!! Ja miten ihmeessä huomasin vasta tänä keväänä, että alkoholijuomien nauttiminen pahentaa allergiaoireita? Henkeen ottaa jo, mut en mä kyllä selvinpäin meinaa Kaivolle lähteä!
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Argh! En kestä tätä allergiaa enää yhtään!! Ja miten ihmeessä huomasin vasta tänä keväänä, että alkoholijuomien nauttiminen pahentaa allergiaoireita? Henkeen ottaa jo, mut en mä kyllä selvinpäin meinaa Kaivolle lähteä!

Itselläni on niin kova yskä, että meinasin todellakin lähteä selvinpäin, kun ei mitään oikein pysty nielemään. Eilenkään en pystynyt siellä kuin pari juomaa ottamaan ja harvinaisesti jo ennen 23:a kotiin (normaalisti ei mene ennen 24).
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Pistää vituttamaan kaikki antti tuiskut ja muut, jotka ovat saaneet kaiken valmiina kuin Manu illallisensa.

ittuaatana!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Möksy
Pistää vituttamaan kaikki antti tuiskut ja muut, jotka ovat saaneet kaiken valmiina kuin Manu illallisensa.

Antti Tuisku sai minkä ruokalajin valmiiksi? Eiköhän poika kuitenkin tehnyt paljon duunia menestyksensä eteen.

Sinä ihan oikeasti uskot, että Antin äidille soitettiin ja pyydettiin poikaa julkisuuteen?

Suomi on kateellisten maa.
 
Vittu pitäis töihin lähteä kuuntelemaan näitä maailman vittumaisimpia vitun lauseita: "Tässä ei oo hintaa, tää on varmaan ilmanen HEHEHEHEHE" ja "Se taiskin olla liian lähellä HEHEHEHEHE". Vittu voiko olla ärsyttävämpiä lauseita?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti punasydän
Vittu pitäis töihin lähteä kuuntelemaan näitä maailman vittumaisimpia vitun lauseita: "Tässä ei oo hintaa, tää on varmaan ilmanen HEHEHEHEHE" ja "Se taiskin olla liian lähellä HEHEHEHEHE". Vittu voiko olla ärsyttävämpiä lauseita?

Olisikohan syytä varmistaa, että hinnat ovat riittävän selkeästi esillä? Siis niin selkeästi, että yksikään asiakas ei voi olla sitä huomaamatta?
 

Luiro

Jäsen
Vituttaa saatana huonosti kasvatetut kakarat. Muistan jo joskus koulussa, että pahimmat häiriköt oli niitä pikku herraskaisia.

Helvetti. Vanhempien kuuluu tuottaa lapsille silloin tällöin pettymyksiä. Eikä olla niitten kaveri.

Kymmenvuotiaat kiroilee kun merimiehet. Alkaa tulla vanhaksi kun se särähtää korvaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunin telkkarin antenni on paskana. Jää formulat katsomatta, kele.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Yläkerran naapuri alkoi taas tänäkin sunnuntaiaamuna imuroimaan pikkasen ennen kahdeksaa.
Joskus tekis mieli mennä juuri heränneenä soittaan ovikelloa ja kertomaan, että kello on vasta aamu. Prkl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös