Vituttaa ihmisten pikkumaisuus asioihin. Vituttaa Lukko.Viestin lähetti Olkku
Siis. Onko Ässäpelaajat syyllistyneet näihin kaikkiin, jopa kauppajonojen muodostamiseen, miten olet havainnut nuo Ässäpelaajien yhdyssanavirheet(ilman väliviivaa, konsonanteilla)? Nyt kyllä harmittaa muakin, jos näin pahasti on asiat.
Tuuletinhan minulla jo on ja itse asiassa kyllä se jotakin taitaa auttaa. Sijoittelin tuulettimen sängyn viereen toiselle puolelle ja toiselta puolelta seinän kokoinen ikkuna auki. Ihan OK oli nukkua ja aamuyöllä tuntui jopa viileältä.Viestin lähetti repe_joke
Osta nyt hyvä mies tuuletin. Niin helposti pääsee nukkumaan. Itse tuli viime kesänä ostettua lattiatuuletin, kun täällä oli vähän lämmintä ja oli huomattavasti kivempi nukkua.
Ei se lämpötilaa laske, mutta kuitenkin tuntuu vähän viilemmältä, kun tuuli puhaltaa sänkyä kohti.
Viestin lähetti Bemo
Vituttaa ihmisten pikkumaisuus asioihin. Vituttaa Lukko.
Viestin lähetti EricCartman
Kaikki on muuten hyvin, mutta vittu huomenna on sukujuhlat,,, ristiäiset... Laura Jenna Ellinoora Alexandra Jurvanen.. tai jotain yhtä tyhmää...
Ihmiset on niin itsekkäitä, ei tajua et pilaa toisten viikonloput vauvoja tehdessään,,
Noh, pakko päästä vaan edes hiukan purkamaan, kun minulle sattui tuo kirjoitus virhe ja toki huomasin sen niin odottelin vaan että joku siitä huomauttaa. Hyvät saunaillat teille. Ei se Lukko todellisuudessa niin paljoa vituta, enemmän ottaisi päähän jos sitä ei olisi.Viestin lähetti Olkku
Vituttaako myös huumorintajunpuute? Minua ei enää vituta mikään, juuri lähden kohti Raumaa ja Lukkokirjoittajien saunailtaa:)
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Argh! En kestä tätä allergiaa enää yhtään!! Ja miten ihmeessä huomasin vasta tänä keväänä, että alkoholijuomien nauttiminen pahentaa allergiaoireita? Henkeen ottaa jo, mut en mä kyllä selvinpäin meinaa Kaivolle lähteä!
Viestin lähetti Möksy
Pistää vituttamaan kaikki antti tuiskut ja muut, jotka ovat saaneet kaiken valmiina kuin Manu illallisensa.
Viestin lähetti punasydän
Vittu pitäis töihin lähteä kuuntelemaan näitä maailman vittumaisimpia vitun lauseita: "Tässä ei oo hintaa, tää on varmaan ilmanen HEHEHEHEHE" ja "Se taiskin olla liian lähellä HEHEHEHEHE". Vittu voiko olla ärsyttävämpiä lauseita?
Viestin lähetti Evenuel
, että kello on vasta aamu. Prkl.
Viestin lähetti Gentleman
Täh??
Viestin lähetti Luiro
Muistan jo joskus koulussa, että pahimmat häiriköt oli niitä pikku herraskaisia.
Viestin lähetti msg
Kyllä kaikki meidän peruskoulusta kenkää saaneet olivat kaikkea muuta kuin pikku herraskaisia.
Tuleepa mieleeni eräskin vasemmistovaikuttajan lapsi, joka ala-asteikäisenä talutti paikallisesta soittoruokalasta kotiin yksinhuoltajaäitiään, joka ei omin avuin olisi kotiin päässyt.
Mutta tähänkin näkyyn löytynee syylliset Kokoomuksesta, joka tosin tuohon aikaan ei itänaapurin vuoksi hallitukseen päässyt.