Vitutusketju

  • 10 581 900
  • 56 150

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa tämä vitun serveri, joka viime yönä ahmi pirun hyvät vitutuspurkaukset tuntemattomille bittipoluille.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
SAATANA!
Te ette oikeasti tiedä!
Minulla oli tämä kaunis tyttö tois' puol' suommee. Ystävinä erottiin ja niin päin pois. Ikävä on, mutta jos kerta ei ole onnellinen minun kanssa, niin paskaakos sitä sitten väkisin pitkittämään. Ei siinä mitään.
Nyt on vaan vähän tällainen fiilis että tiedän kuka on minun "manttelinperijä". Sattuu syvälle sisimpään kun kerran jää toiseksi sellaiselle pitkälle ANIMEHUJOPILLE, joka kikattaa, pelaa pokemonia, kirjoittaa runoja, omaa pitkät hiukset ja painaa noin 30 kg. Urheilusta ei tämä kaveri ole kuullutkaan ja koulustakin tulee niin hirveä stressi, että raukkaparka oli joskus oikein itkeä tihrustanut koulussa.
En sitten tiedä onko turhaa valittaa, mutta jotenkin vähän katkera fiilis jäädä _tuollaiselle_ kakkoseksi. Jumalauta.
On se rankkaa olla teini
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Olkku
Vituttaa tällähetkellä rankasti juniorijääkiekko. Koitat tehdä seuran eteen, minkä pystyt, niin vittuilut saat palkaksi. Valmentaja ja joukkueenjohtaja ovat ainoat, kun ovat minun linjoilla, kaikki muut vittuilee. Voi vitun vittu.

Jos kenties esim. Junnut vittuilevat, niin normaaliahan se on. Nyttemmin harmittaa tämä nuorempana harjoitettu systemaattinen vittuilu eräälle vähän "lepsummalle" valmentajalle. Ei sillä sitten enää kestänyt hermot ja tilalle tuli erittäin vittumainen paskiainen. Kyllä harmitti. Eivät ne pennut parastaan tajua.

Jos taas kyseessä on vanhemmat, niin voit ainakin lohduttautua sillä, että sinä valmennat, ne ei. Luultavasti vain elävät nuoruuttaan kersojen kautta kun eivät itse osaa mitään.

Jos johto uskoo, niin siitä vain. Oikein siis teet.
 

Luiro

Jäsen
Viestin lähetti Hamraan
Formulat vituttaa, ainakin siihen asti että tulee tietoa siitä hajottiko kimi itse renkaan tai vitutus jatkuu jos on michelinin moka.




Se ei ollut rengas, joka meni rikki. Vituttaa noi paskat selostajat, joilla ei ole silmiä päässä.
 

JNN

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Kupu
Työkaveri vetää sikeitä, ite en vaan kykene nukkumaan duunissa vaikka siihen olisi mahdollisuuskin. Että kärvistellään tässä sitten.

Erästä ihmistä olen koettanut tavoitella jo jonkin aikaa mutta ei vastaa viesteihin/puheluihin. Joko mulla on väärä numero tai hän valikoi milloin haluaa olla tavoitettavissa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Veikkauksen bannerimainos jatkoajan etusivulla vituttaa. Niin kuin sillä saatanan huutamisella tulisi jotain lisäarvoa tuohon mainokseen. Säikäyttikin perkele. Ilmoitin veikkaukselle boikotoivani heidän pelejään niin kauan, kunnes lopettavat "äänimainonnan" netissä.

Vittu.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sähköpostit. Miksi yrityksillä on sähköpostit käytössä, kun niitä ei osata käyttää. Viestit kyllä luetaan, mutta vastauksia on turha odotella. Vaikka kyseessä olisi oma palkanlaskenta, josta pitäisi saada selvitetyksi epäselviä asioita. Tai pankki josta pitäisi laina-asioita saada selville.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Murmeli
Veikkauksen bannerimainos jatkoajan etusivulla vituttaa. Niin kuin sillä saatanan huutamisella tulisi jotain lisäarvoa tuohon mainokseen. Säikäyttikin perkele.

Eipä ollut mukavaa kun 4 kpl isohkoja kaiuttimia mylväiseen yhtäkkiä täyden hiljaisuuden keskelle "HUOMIOO!!!!".
Eli ei toi mainos sinänsä vituta, pelästyinpä vaan perkeleesti.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Vittu, koita tässä nyt keskittyä johonkin hyödylliseen kun naapurin 21-kesäinen naikkonen ottaa aurinkoa yläosattomissa kymmenen metrin päässä pihalla!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti smasa
Vittu, koita tässä nyt keskittyä johonkin hyödylliseen kun naapurin 21-kesäinen naikkonen ottaa aurinkoa yläosattomissa kymmenen metrin päässä pihalla!
Vituttaa tollanen saamattomuus.
Mene ulos! Siellä sinua odotetaan.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti JanJ
Vituttaa tollanen saamattomuus.
Mene ulos! Siellä sinua odotetaan.

Kahvit näytölle ja niin edelleen. Olen sanaton.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kirjoitan tänne vitutusketjuun varoitavan sanan, ottakaa tosissanne !!
Viime viikon lopulla Venäläiset nuoret ja Eestiläiset nuoret ottivat yhteen Tallinnan kadulla,(eivät tunteneet toisiaan) sillä seurauksella että nuoren tarjoilijamme (venäläinen) poikakaverin kaveri tapettiin hänen viereensä niin että suolet tulivat kadulle. Kaikki alkoi tupakasta ja sen pummaamisesta. Nyt Eestin nuoret ennustavat jälleen että kostonkierre alkaa ja syttyy " sota." Monen vuodet rauhanomainen elo tulee päättymään. Kun tulette Tallinnaan käyttäkää takseja ja älkää toikkaroiko ympäri Tallinnan katuja se ei ehkä ole tällä hetkellä niin turvallista kun se on ollut lähiaikoina. (Yöllä)

Ne nuoret jotka tällä hetkellä tunnen ja jotka tuntevat katuelämän Tallinnassa paremmin pitävät melko varmana kostonkierteen alkamista. Kipinä on olemassa ja minun on ainoastaan tarkoitus sanoa että olkaa varovaisia, monet venäläiset eivät ymmärrä kielieroa. Kirjoitin tänne vitutusketjuun koska minua vituttaa tämä juttu perkeleesti.
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Teliasoneran hankintahinnat

Voi vittu että tässä on hommaa... Teliasoneran hankintahintatietojen selvittäminen verotusta varten. On ollut kaikennäköistä bonusosaketta ja splittiä että tässä menee aikaa perkele!

Pitäisköhän käyttää hankintameno-olettamaa, tässä menee ikä ja hermot.

edit: päätin just, että marssin huomenna pankkiin, setviköön siellä. Mulla on omiakin töitä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti smasa
Vittu, koita tässä nyt keskittyä johonkin hyödylliseen kun naapurin 21-kesäinen naikkonen ottaa aurinkoa yläosattomissa kymmenen metrin päässä pihalla!

Syöksyt pihalle ja käytät sitä vanhaa "OHO, unohdin housut jalasta!" lähestymistaktiikkaa.

Ethän asu kerrostalossa btw?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mihin tämä maailma vielä joutuu. Kun (jälleen) tänään sattuu olemaan sellainen ilta, ettei saa mitään aikaiseksi, niin päädyinpä katsomaan Miss Maailma kisoja jälkilähetyksenä. Voi fiddu, eihän siellä ollut finaaliosiossa kuin toistensa klooneja. No okei, jotkut heistä olivat brunetteja ja loput blondeja, mutta missä vitussa on persoonallisella tavalla kauniit naiset ?

Turhaan saatana sitäkin lähetystä vahtasin, kait se on seuraavaksi seurattava Ranska-Unkari futismatsia sitten. Se on kyllä taivaan tosi, että jopa minä tunnen useamman persoonallisella tavalla kauniin naisen, kuin mitä noista kisoista yhteensä löytyy.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti goldenawe
Syöksyt pihalle ja käytät sitä vanhaa "OHO, unohdin housut jalasta!" lähestymistaktiikkaa.

Ethän asu kerrostalossa btw?

Kieltämättä ovela suunnitelma... Rivitalossa asun, kuinka niin? Vaikuttaako se jotenkin suunnitelman toteutumiseen?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti smasa
Kieltämättä ovela suunnitelma... Rivitalossa asun, kuinka niin? Vaikuttaako se jotenkin suunnitelman toteutumiseen?

Ikkunasta pihalle livahtaminen on myös mahdollista!

Pääset vahingossa kaatumaan tytön päälle salakavalammasta suunnasta.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti goldenawe
Ikkunasta pihalle livahtaminen on myös mahdollista!

Pääset vahingossa kaatumaan tytön päälle salakavalammasta suunnasta.

Ongelmana tässä tapauksessa on vain pihojemme välinen aita (tyttö asuu omakotitalossa ihan vieressä)... Sen verran on nimittäin korkea, ettei yli pääse ihan smasamaisella ketteryydellä vaan menee jo kuntoilun puolelle ja samalla saattaa syntyä auringonoton häiritsevää meteliä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti bozik
No okei, jotkut heistä olivat brunetteja ja loput blondeja, mutta missä vitussa on persoonallisella tavalla kauniit naiset ?

Niiden ei tarvitse kaikenlaisissa karjanäyttelyissä ravata. Voivat vaikka samaan aikaan tehdä mallimaailmassa runsasta tiliä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ajelin viime perjantaina Porintietä mökille ja ohittaessani kolmen auton kolonnaa tippui aurinkolaseistani toinen linssi. Poiketessani tänään aamulla tukussa ja startatessani baanalle toinen tuulilasin pyyhkijä lensi huis helvettiin. Pyyhkijässä ei ollut mitään vikaa ja napsautin sen vain takaisin paikalle. Enemmän nämä poltergeistilmiöt kyllä ihmetyttävät kuin vituttavat, vaan ei kahta ilman kolmatta, joten jatkoa seurannee.

Aamuäreänä olen täysin vittuuntunut ihmisiin, jotka soittavat Cityn kolmiodraama kilpailuun ja eivät tajua tai kuuntele annettuja vihjeitä. Jo muutaman viikon ajan juontajat ovat toitottaneet, että kyseessä on henkilö ja sitten joku typykkä turuust soittelee pirtsakkana kikattaen ja tarjoaa ratkaisuksi tupakointia. Ja joka aamu sama juttu. Vitun urpot!

p.s. Eukko soitti juuri kahvilastamme, ettei maksupääte toimi ja se pitää roudata heti valmistajalle päivitettäväksi. Päivitys on kyllä tehty ja tiedän, että valmistajan päässä ryssittiin siinä vaiheessa.

Kolme viikkoa lomaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti PeteX
Enemmän nämä poltergeistilmiöt kyllä ihmetyttävät kuin vituttavat, vaan ei kahta ilman kolmatta, joten jatkoa seurannee.
Aivan varmasti. Jos oletetaan, että myös kolmannella kerralla jotain irtoaa tai muuten vaan vinksahtaa, niin ei voi antaa kuin yhden neuvon: älä harrasta seksiä ennen kuin kolmas napsahdus on tapahtunut.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti smasa
Ongelmana tässä tapauksessa on vain pihojemme välinen aita (tyttö asuu omakotitalossa ihan vieressä)... Sen verran on nimittäin korkea, ettei yli pääse ihan smasamaisella ketteryydellä vaan menee jo kuntoilun puolelle ja samalla saattaa syntyä auringonoton häiritsevää meteliä.
Varsinkin mikäli tosiaan kiipeät ilman housuja... Auts! Tosin siitä sitten suoraan SäPi:lle.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Twite
Varsinkin mikäli tosiaan kiipeät ilman housuja... Auts! Tosin siitä sitten suoraan SäPi:lle.

'Nuff said. Olisi nolo loppu sillekin reissulle.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti PeteX


Aamuäreänä olen täysin vittuuntunut ihmisiin, jotka soittavat Cityn kolmiodraama kilpailuun ja eivät tajua tai kuuntele annettuja vihjeitä. Jo muutaman viikon ajan juontajat ovat toitottaneet, että kyseessä on henkilö ja sitten joku typykkä turuust soittelee pirtsakkana kikattaen ja tarjoaa ratkaisuksi tupakointia. Ja joka aamu sama juttu. Vitun urpot!


Vituttaa kun en tiedä onko nämä vihjeet luattavissa jostain?

Vittu, katselin Cityn sivuilta, mutta ei vittu löytynyt!

Osaako joku kertoa vihjeet, vittu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös