Vitutusketju

  • 10 586 888
  • 56 164

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kirjoitin aika pitkän aloitusviestin ja nyt tyrin painamalla jotain käsittämätöntä nappia ja koko juttu hävisi, ei edes vituta, ei tippaakaan! Vitut! Ja olen kotona selvinpäin! Tosin huomenna on parempi päivä eikä ole edes krapulaa kuin viikko sitten..Vitun YO-juhlat kun pitää alkaa siivota!
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Vituttaa ässien pelaaja toiminta, hidas liikenne, kauppa jonot, kaupassa käynti, nopeussakot, yhdys-sana virheet, krapula etc etc.. ei oo helppoo.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Bemo
Vituttaa ässien pelaaja toiminta, hidas liikenne, kauppa jonot, kaupassa käynti, nopeussakot, yhdys-sana virheet, krapula etc etc.. ei oo helppoo.

Siis. Onko Ässäpelaajat syyllistyneet näihin kaikkiin, jopa kauppajonojen muodostamiseen, miten olet havainnut nuo Ässäpelaajien yhdyssanavirheet(ilman väliviivaa, konsonanteilla)? Nyt kyllä harmittaa muakin, jos näin pahasti on asiat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Jos siis lämpöä haluatte, sitä saisi nyt hal-val-la!

Miten ajattelit toimittaa? Olisin nimittäin kiinnostunut ostamaan, etenkin työpaikalle.

Vituttaa olla töissä, kun ilmasto on kuin jääkaapissa, paitsi että jääkaapissa on tyyntä. Kuumista aalloista kärsivät työtoverini vaativat ilmastoinnin pidettävän asennolla Jäämeren tuuli. Vitun kivaa...
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti bozik
Kelpaisiko Suomeen muutama lämpöaste ? Mä voisin puhaltaa sitä täältä, yli +30 C kun on jo liigaa. Yöllä melkeinpä vitutti, kun sängyn vieressä oleva "ikkuna" (n. 2,5 m korkea ja 3 m leveä) oli täysin auki ja sieltä hönki vain lisää lämpöä. Jos siis lämpöä haluatte, sitä saisi nyt hal-val-la!

Mä voin kans tuoda vielä lämpimämmästä maasta lämpöä ihan mukanani kun maanantaina olen palaamassa kotimaahan.
Aiheeseen vielä että kyllä kyrvii jos Suomessa on kylmä kun tuun.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siivosin tänään töissä maahan tippuneen (ja särkyneen) tabasco-pullon pois asiakkaiden jaloista. Yllättäen kolme sormea oikeasta kädestä on aivan "tulessa", vaikka ne joutuivat kosketuksiin tabascon kanssa jo noin neljä tuntia sitten. Erittäin voimakas poltto sormissa tuntuu todella ihanalta eikä pesut/rasvat auta yhtään...
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Poison
Siivosin tänään töissä maahan tippuneen (ja särkyneen) tabasco-pullon pois asiakkaiden jaloista. Yllättäen kolme sormea oikeasta kädestä on aivan "tulessa", vaikka ne joutuivat kosketuksiin tabascon kanssa jo noin neljä tuntia sitten. Erittäin voimakas poltto sormissa tuntuu todella ihanalta eikä pesut/rasvat auta yhtään...

Odotappas kun käyt kusella ja pitelet hepistäsi niillä sormilla...

Itsehän poistin kerran chili-paprikan siemenet peukalolla, ja vaikka pesin kädet hyvin, niin kusella käytyäni pilissä säkenöi niin perkeleesti!
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti fedorov
Odotappas kun käyt kusella ja pitelet hepistäsi niillä sormilla...

Itsehän poistin kerran chili-paprikan siemenet peukalolla, ja vaikka pesin kädet hyvin, niin kusella käytyäni pilissä säkenöi niin perkeleesti!

Ja sit mä repesin!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti fedorov
Odotappas kun käyt kusella ja pitelet hepistäsi niillä sormilla...

Hahah.

Itselläni oli tämän suhteen onni onnettomuudessa - olen nainen.

Mutta siis, jos joku tietää käyttökelpoisen keinon, jolla tämän helvetillisen polton saa pois näpeistä, niin olisin enemmän kuin onnellinen. Kohta sormeni varmaan jo syttyvät tuleen...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pitkästä aikaa viesti tähän ketjuun - tai en ainakaan musta kirjoitelleeni viimeaikoina tänne.

Vituttaa vaihteeksi "pelaaminen" noiden tabujen kanssa - 5-6 tablettia illalla ennen nukkumaan menoa, aamulla pari - on tämäkin pirulainen elämää.

Eikä lohduta tippaakaan sillä parhaassa (pahimmassa) tapauksessa tätä showta jatkuu elämäni loppuun saakka.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Poison

Mutta siis, jos joku tietää käyttökelpoisen keinon, jolla tämän helvetillisen polton saa pois näpeistä, niin olisin enemmän kuin onnellinen. Kohta sormeni varmaan jo syttyvät tuleen...
Uskoisin että Aloe nimisestä kasvista valmistettu voide voisi kenties auttaa, mutta pahoin pelkään että sinulla ei sellaista tuohon hätään ole. Joka tapauksessa kyseinen kasvi on todettu oivalliseksi mm. pieniin palovammoihin ja ihon poltteluihin, se viilentää kummasti. Kokeiltu on ja tehoaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa serkkutyttö, jonka kanssa tuli illemmalla keskusteltua ihmissuhdeasioista, mm. siitä että jätkänsä on lähdössä piakkoin inttiin. Tarjosin sitten omia kokemuksiani käyttöön, puhuin siitä mitä kannattaisi välttää jne. Tyttö veti ilmeisesti herneen nenään ja vittuili minulle omasta osin intin vuoksi epäonnistuneesta suhteestani.

Vitun ärsyttävä teinipissis, saatana.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Onhan tämä, nukkua pitäisi mutta teepä se, yli 30 asteessa!!

Mulla on tosta kokemusta. Asuin aikoinani 7. kerroksessa asunnossa, jossa oli varmaankin 10 metriä pitkä pätkä ikkunaa, jotka ulottuivat lähes katosta lattiaan. Siellä oli yksi elokuu reilusti yli 40C koko ajan ulkona ja asunnon lämpötila ei laskenut kertaakaan alle 30C, vaikka oli hyrrää jos jonkinlaista kehissä. Aurinko paistoi suoraan asuntoon. Oli tosi siistiä yrittää sitten tehdä maanantaiaamun klo 8 deadlineksi jotain memoa proffalle, kun ei ennen klo 24:ää ollut puhettakaan, että olisi jaksanut alkaa puuhaan. Oli melkoisen hyvä fiilinki elokuun lopussa, kun lukuvuosi loppui ja pääsi Suomeen palelee.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Vituttaa ihmiset jotka ei tajua että puhelin ja muut laskut on maksettava, kannattaisi varmaan jättää ne tekstiviestichatit väliin jos ei ole varaa siihen, ei kukaan menetä aiheetta luottotietojaan, se on omaa tyhmyyttä se.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Viestin lähetti Salkkis
Vituttaa ihmiset jotka ei tajua että puhelin ja muut laskut on maksettava, kannattaisi varmaan jättää ne tekstiviestichatit väliin jos ei ole varaa siihen, ei kukaan menetä aiheetta luottotietojaan, se on omaa tyhmyyttä se.

Vedä sinä homo kätees, kun et tiedä tilannetta täysin.

Ainiin mua vituttaa ihmiset jotka tulee pätemään itsestäänselvyyksillä foorumeiden threadeihin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti ApZu
Vedä sinä homo kätees, kun et tiedä tilannetta täysin.

Ei kun katos kun itte on täydellinen ni voi käydä vittuilemassa niille, jotka on huonompia (omasta mielestä) kuin itse.

Minua vituttaa suuresti ihmiset, jotka nimimerkin takaa huutelevat tyyliin "Sä oot vaan niin vitun tyhmä, mä sentäs oon hyvä ihminen."
 

ipaz

Jäsen
Yleensä ei vituta yhtään mikään, enkä monesti edes jaksa vaivautua alkaa vittuuntuumaan mistään epäoleelisesta.

Se mikä saattais vituttaa on ihmiset jotka tekee kärpästä pienemmästä asiasta elämää suuremman! Miettikää nyt kolmannenkin kerran vielä kannattiko.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Kaikki on muuten hyvin, mutta vittu huomenna on sukujuhlat,,, ristiäiset... Laura Jenna Ellinoora Alexandra Jurvanen.. tai jotain yhtä tyhmää...

Ihmiset on niin itsekkäitä, ei tajua et pilaa toisten viikonloput vauvoja tehdessään,,
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti bozik
Jees,

ei palele.

Ihan aidosti tää on hölmö fiilis, kaikki luukut ja ikkunat auki, saa nätisti viilenemään kämpän hitusen alle kolmenkympin. Hyvä fiilis mennä koisaamaan, puhtaat lakanat ja menee pari minuuttia ja se niistä puhtaista.

Osta nyt hyvä mies tuuletin. Niin helposti pääsee nukkumaan. Itse tuli viime kesänä ostettua lattiatuuletin, kun täällä oli vähän lämmintä ja oli huomattavasti kivempi nukkua.
Ei se lämpötilaa laske, mutta kuitenkin tuntuu vähän viilemmältä, kun tuuli puhaltaa sänkyä kohti.
Ja älä sitten turhaan osta mitään 2x2 senttistä pöytätuuletinta, saat vaan huonon mielen.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Poison
Mutta siis, jos joku tietää käyttökelpoisen keinon, jolla tämän helvetillisen polton saa pois näpeistä, niin olisin enemmän kuin onnellinen. Kohta sormeni varmaan jo syttyvät tuleen...
Tämä tulee varmaan liian myöhään, mutta chilin polttavat aineet ovat käsittääkseni rasvapohjaisia, joten alkoholilla pyyhkimistä voisi kokeilla. Käsien desinfiointiaineissa lienee tarpeeksi prosentteja, kossussa ei ehkä ole tarpeeksi tehoa. Sitten pesu saippualla ja runsaalla vedellä.

Vituttaa tuuli ja kylmä ilma.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Voihan vittu, miksi kaikkien ihmisten pitää tulla ravintoloihin samaan aikaan. Voisiko hieman ensin kysellä paljonko tavaraa on olemassa kun tulee sisälle. Jumalauta Hennesyä ei kuulu tilata pullotolkulla jos näkee että toisilla on vain puolipulloa jäljellä (vittu). Ja perkeleen pankkikortit , ravintoloissa maksetaan saatana käteisellä, että omistajalla olisi mukavampi olla, saatana. Vittu.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti veinikretski
Voihan vittu, miksi kaikkien ihmisten pitää tulla ravintoloihin samaan aikaan. Voisiko hieman ensin kysellä paljonko tavaraa on olemassa kun tulee sisälle. Jumalauta Hennesyä ei kuulu tilata pullotolkulla jos näkee että toisilla on vain puolipulloa jäljellä (vittu). Ja perkeleen pankkikortit , ravintoloissa maksetaan saatana käteisellä, että omistajalla olisi mukavampi olla, saatana. Vittu.

Se on kyypparin oma vika jos on logistiikka Hennyn suhteen pettänyt. On tullut otettua liikaa edustukseen veini?=) Ja sähköinen maksutapa on nykyaikaa..tehdään verottajan huijaamisesta teille vielä vaikeampaa. Vai Virossa käy ihan bankcard ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti veinikretski
Voihan vittu, miksi kaikkien ihmisten pitää tulla ravintoloihin samaan aikaan. Voisiko hieman ensin kysellä paljonko tavaraa on olemassa kun tulee sisälle. Jumalauta Hennesyä ei kuulu tilata pullotolkulla jos näkee että toisilla on vain puolipulloa jäljellä (vittu). Ja perkeleen pankkikortit , ravintoloissa maksetaan saatana käteisellä, että omistajalla olisi mukavampi olla, saatana. Vittu.

Siis, asiakkaan pitää kysellä, että paljonkos teillä on vielä kaljaa jäljellä, että osaa tilata maltillisesti? Eikös baareihin tulla humaltumaan, ja kait se omistajallekkin on hyvä, että tavaraa menee.
Ja ei sinun ole pakko myydä kuin käteisellä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti veinikretski
Ja perkeleen pankkikortit , ravintoloissa maksetaan saatana käteisellä, että omistajalla olisi mukavampi olla, saatana. Vittu.

Mitä se käteinen on? Minun käteisvaroilla ei pitkälle pötkitä - kaikki "raha" kulkee muovin muodossa.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös