Vitutusketju

  • 10 587 147
  • 56 164

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa ihmisten idioottimainen käytös...

Miksei ymmärretä sanan "Ei" merkitystä?

vlad.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Vituttaa ihmisten idioottimainen käytös...


Sama, paitsi että nyt vituttaa erään ihmisen käsitys lupauksen pitämisestä. Kun luvataan tulla paikalle perjantaina klo 18.00, niin se lupauksen pitäminen jotenkin kusee, kun paikalle tullaan lauantaina klo 11.00.

Perkele.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vitut, jäipä sitten saamatta Black Sabbathin liput. Lippupalvelun sivut eivät päästäneet sisään, eikä yksikään kolmesta puhelinnumerosta. Pitikin luottaa niihin nettisivuihin. Saatanan saatana.

Ja jos jollain jostain ihmeen syystä sattuisi olemaan ylimääräinen / ylimääräisiä lippuja myynnissä, yv olisi poikaa.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Sama kuin Vteichillä yllä ja YV:täkin lipuista saa laittaa. Perkele enne yheksää alotin hakkaan refreshiä ja 9:55 pääsin sisään huomatakseni keikan olevan loppuunmyyty.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Vteich
Vitut, jäipä sitten saamatta Black Sabbathin liput. Lippupalvelun sivut eivät päästäneet sisään, eikä yksikään kolmesta puhelinnumerosta. Pitikin luottaa niihin nettisivuihin. Saatanan saatana.

Ja jos jollain jostain ihmeen syystä sattuisi olemaan ylimääräinen / ylimääräisiä lippuja myynnissä, yv olisi poikaa.

Viestin lähetti wade
Sama kuin Vteichillä yllä ja YV:täkin lipuista saa laittaa. Perkele enne yheksää alotin hakkaan refreshiä ja 9:55 pääsin sisään huomatakseni keikan olevan loppuunmyyty.
Nythän tuo Lippupalvelun sivu näyttää taas joitain hajapaikkoja vapaana...

Onneksi en tälläkään kertaa jättäytynyt netin ja puhelimen armoille...
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Kyllähän minuakin vituttaa niin vietävästi tuo Lippupalvelun MUKAMAS PALVELU ! Eli sama juttu minullakin, etten nyt ainakaan sitä kautta onnistunut Sabbath-lippua saamaan. Mutta voitte olla varmoja, että KAIKKENI YRITÄN kuitenkin päästäkseni keikalle ! Niin, eihän se muuten ihme ole, jos Lippupalveluun ei aina pääse perille...MUTTA !! Minun sinne soitellessani tänä-aamuna LÄHES KOKOAJAN tuli tiedote: " numerovalintanne on virheellinen, olkaa hyvä ja tarkistakaa numero ! " JA TOSIAANKIN SOITIN KOKO AJAN OIKEAAN NUMEROON !!! Tuo minua pisti niin vihaksi !! On se helvetti, että AINA kun isoja keikkoja tulee, niin palvelu pettää !! Se tässä vituttaa ! Niiden pitäisi muuttaa nimensä vaikka Lippusöhellykseksi... Tai jotain... Noh, kaipa jostakin sen lipun kuitenkin saan...
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Veijari
Joku talidomi on täällä toimistolla ladannut koneelleen kovalevyn täyteen Kaija K:n tuotantoa ja sitähän olen saanut koko päivän kuunnella... Vittu että ahdistaa!

Tänään taas KaijaK - päivä... ai että on ihanaa.

Vielä samaan syssyyn joku uuno tytäryhtiöstä lähetti kirjeitse kiireellisen homman hoidettavakseni. Ei ollut näemmä miehellä pokkaa soittaa ja vaikka kysellä josko voisin hoitaa asian mahd pian, kiitos. Mutta ei. Homma menee siis kasan alimmaiseksi ja tämän typerän pellen takia asiakaskin saa sitten odotella tavaroitaan jonnekin ensi viikon loppupuolelle saakka.

Onneksi huomenna alkaa pidennetty viikonloppu ja meikäläisen nokka osoittaa kohti... Kaakkois-Eurooppaa. :)
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Joo, voihan sanonko mitä ! Oli HIRVEE riita siskon kanssa ja se huusi minulle puhelimessa kuin mikäkin ! Oli raivona, koska olen nyt tässä lauantaina ja tänään ottanut kuppia. Sanoi, että pyörin vain oman napani ympärillä kun hänkin ollut nyt kipeänä. Niinpä, mutta se ero meissä on että MINÄ olen AINA ns.kipeä, vain lääkitys saa minut jotenkin pysymään järjissäni... Kerroin, että minun vaan on kertakaikkiaan PAKKO ns. nollata aivoni tosissaan, kun ne muutenkin on mitä sattuu. Puheli, että jutellaan kunnolla sitten , kun olen selvinpäin. Ja VITUT !! Tuntuu, ettei minulla ole enää mitään puhuttavaa hänelle... Mitä pahaa siinä on, jos JOSKUS haluaa ottaa kuppia ja turruttaa sairas mielensä ! Kun en koskaan vahingoita ketään tms.! Haistakoon paska koko sisko ! En KOSKAAN ole ollut niin raivona, kuin puhelumme jälkeen ! Hakkasin sateenvarjoni tuhannen pillun väreiksi seinään, johon myös jäi jälki... Sateenvarjo TÄYSIN hajalla ! Olen aivan poissa tolaltani henkisesti ja kaljoittelun takia... I hate my life !!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Redalert
Niinpä, mutta se ero meissä on että MINÄ olen AINA ns.kipeä, vain lääkitys saa minut jotenkin pysymään järjissäni... Kerroin, että minun vaan on kertakaikkiaan PAKKO ns. nollata aivoni tosissaan, kun ne muutenkin on mitä sattuu.

Jos ongelmasi ovat psyykkisiä niin sanoisinpa, että pahin mahdollinen nollauslääke on juuri alkoholi, pidemmän päälle se vain pahentaa tilaasi ja saattaa tuoda lisäongelmia mukaan (masennus, ahdistus, pelkotilat tms.).

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viina pois vaan.

Mä olen ollut raitis 4 vuotta, ja olo on parempi kuin koskaan. Nyt 26-vuotiaana olo on virkeämpi kuin 22-vuotiaana.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viina pois. Pahentaa vain asioita. Itse olen sairastanut masennusta n. 5 vuotta ja olen huomannut että alkoholi vain pahentaa ja rankasti tilannetta. Juon kyllä kyllä kaljaa vieläkin mutta kohtuudella. Eli kannattaa vähentää viinan kanssa läträämistä.

- tinke-80
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Handu pumpulla..

Viestin lähetti iiron_troikka
Käsittämätön konsepti vituttaa kokonaisuudessaan: juntti tulee Helsinkiin, eikä osaa olla "fiksust". Sitten tämä junttiraukka joutuu Peteliuksen ja Taneli Mäkelän läksyttämäksi.

Ja jos totta puhutaan se oli sille havukengälle ja juntti-einarille.. ihan oikein!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin eilen kaupasta Pepsi Max -pullon. Avasin sen tänään, kun tuli kova jano. Kas kummaa, juomassapa ei ollut laisinkaan hiilihappoa, ei kuulut edes tsihhh-ääntä kun sen avasin. Vituttaa moinen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä onko tämä vitutusta, vai mitä tämä on.

En pääse elämää jumiuttavista asioista eroon. Alan pian tuhota ihmissuhteita sen takia, että en pääse siitä pois. Loukkaan ja aiheutan vaan surua ja harmia.

Tekee mieli vetäytyä syrjään kaikesta pian kokonaan...
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ted Setä, naisasiat?

Jossakin vaiheessa niissä on tyypillistä tyriä ja hukata kontrolli täysin... joten seuraavaa odotellessa. Ei siis vakavaa.

Kyllä minuakin vituttaa. Ensiksi, miksi kenttämiehen turjakkeen pitää suhia letkullaan vettä noin 5cm kerros? Onhan pirun selvää että ei sellainen määrä vettä jäädy tasaiseksi vaan rapisee luistinten alla kappaleiksi. Toiseksi, miksi ihmisten esim. kauppaan mennessä tai vaikkapa jäähallista ulos tullessa pitää jäädä heti ulko-oven eteen tuumimaan että mitäköhän sitä nyt... että mihin mennään ensiksi tai että missähän se auto taas olikaan parkissa. Tuloksena on vain helvetillinen tungos.

prkl.!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Alan pian tuhota ihmissuhteita sen takia, että en pääse siitä pois. Loukkaan ja aiheutan vaan surua ja harmia.

Tekee mieli vetäytyä syrjään kaikesta pian kokonaan...

Viestistäsi kuultaa epävarmuus ja syyllisyys... toivottavasti mitään ikävää ja peruuttamatonta ei ole tapahtunut ihmissuhteidesi saralla, ei mitään sellaista mitä häpeäisit tai katuisit tai mitään mikä satuttaisi toista.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Viestistäsi kuultaa epävarmuus ja syyllisyys... toivottavasti mitään ikävää ja peruuttamatonta ei ole tapahtunut ihmissuhteidesi saralla, ei mitään sellaista mitä häpeäisit tai katuisit tai mitään mikä satuttaisi toista.
My thougts exactly...

I'm a man, after all. That's pity.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti Ted Raikas
En tiedä onko tämä vitutusta, vai mitä tämä on.

En pääse elämää jumiuttavista asioista eroon. Alan pian tuhota ihmissuhteita sen takia, että en pääse siitä pois. Loukkaan ja aiheutan vaan surua ja harmia
Hei, meitähän on sitten kaksi. Tuon olisin voinut kirjoittaa minäkin.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Juu, keksi sä kirjainyhdistelmä niin siitä se sitten lähtee.

Ei vaan, aika vaikeaa on. En tiedä vituttaako, mutta ei ainakaan mukavaa ole. Kun samaan jaksoon osuu vielä töitäkin kunnolla niin ei helppoa ole.

No, eiköhän se tästä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
My thougts exactly...

I'm a man, after all. That's pity.

Kuinka tuohon nyt oikein suhtautuisi, tässä kohdin ei taida auttaa muu kuin pakata laukku ja mennä Valamoon ripittäytymään.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Kuinka tuohon nyt oikein suhtautuisi, tässä kohdin ei taida auttaa muu kuin pakata laukku ja mennä Valamoon ripittäytymään.
Valamoon tai Tiibetiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös