Vitutusketju

  • 10 587 857
  • 56 164

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Cougar
Jos tietyt käyttäytymisnormit on säädetty koskemaan näitä määrättyjä tiloja, niin mikä tekee niiden noudattamisen mahdottomaksi? Yksilönvapauteen moni vetoaa tietämättä mistä puhuvat.
Normien noudattamatta jättäminenhän on osoitus siitä, että rikkoja on rohkea, itsenäinen, omin aivoin ajatteleva, itsevarma ja älykäs. Tosin teinit kuvaisivat tätä henkilöä termillä "vitun kova jätkä". Normeja ei rikota siksi, että se tekisi omasta elämästä helpompaa, vaan se on nimenomaan itsetarkoitus ja rikkomisen eteen saatetaan jopa nähdä vaivaa. Rikkoja myös mielellään kertoo muille, miten taas on tullut oltua rohkea, itsenäinen, omin aivoin ajatteleva, itsevarma jä älykäs (ts. "vittu mä olin taas kova jätkä"). Varhaisaikuistumisen vaiheessa tämä kapinointi sekä sen ihainnointi alkaa karista, ja harva aikuinen enää jaksaa nähdä moisen vaivan.

Jaa se vitutus? Onhan tuota vettä taas satanut.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu! Vittu, että ottaa päähän. On se kiva kun korkeammalta tahtolta määrätään istumajärjestys työpaikalle. Ja tässä avokonttorissa istutaan vastaisuudessa matomallisesti, eli pienissä, noin 70 sentin levyisissä kopeissa. Great.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vääntelijät

Niin, itseäni ottaa närpiöön ihmiset, jotka vääntelevät nimeään.

Siis tähän tyyliin:

Tanja - Tanya
Jenni- Yenni
Sara - Zara
Jari - Yari
Mikko - Micco
Janika- Janica
Mari - Mary
Jonna - Jonsku - Joncqu
Jenna - Yenna
Jasmin - Yasmin

Puistattavaa!

Sama koskee myös iHMisIÄ, jotka sotkevat iSoJa ja pIeNiä kirjamia.

Toisaalta, pakkoko noita teinisaitteja on lukea?

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Vääntelijät

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseäni ottaa närpiöön ihmiset, jotka vääntelevät nimeään.

Puistattavaa!

Sama koskee myös iHMisIÄ, jotka sotkevat iSoJa ja pIeNiä kirjamia.

PuHuT aSiAa, erwazalo!

Itseänihän vituttaa ihan saatanasti ulkona jatkuva keväinen ilmavirtaus, kun vuodenaikaan nähden siellä pitäisi olla pieni pakkanen ja lunta maassa. Lisäksi itseäni vituttaa suuresti se, että vielä on yksi tentti jäljellä tänä vuonna. Samaten paskaa paperityötä pitää tehdä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin, itseänihän vituttaa kappale joka soi päässä, mutta sepäs tämän tekee kummalliseksi, että kappale on ihan hyvä. Silti olisi mukava "vaihtaa jo levyä".
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi *.

Lappuliisat, jotka käyvät mittanauhan kanssa tarkistamassa sen etäisyyden siihen * liikennemerkkiin - haistakaa *.
Eikä sitä lappua tarvi siihen ikkunaan laittaa just sillon kun olen soittamassa kaverilta tunkkia lainaan, että saan vaihdettua puhjenneen renkaani.

40 euroa - Olkaa hyvät.

*
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Vääntelijät

Viestin lähetti Sistis

Itseänihän vituttaa ihan saatanasti ulkona jatkuva keväinen ilmavirtaus...

Mikä vitun keväinen ilmavirtaus? Täällä stadissa ainakin tuulee niin perkeleesti, että ei meinaa pystyssä pysyä. Kunnon syysmyrsky. Vituttaa niin helvetisti viedä koiria ulos ja pestä niitä sitten sen jälkeen. Ja otteista päätellen vituttaa koiriakin.

Kukahan on keksinyt, että tällainen ilma on nimeltään koiranilma? Ei ole, jos meidän koirilta kysytään.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Vääntelijät

Viestin lähetti Vakio
Kukahan on keksinyt, että tällainen ilma on nimeltään koiranilma? Ei ole, jos meidän koirilta kysytään.

Niin, ehkä ko. termi johtuu siitä, että kovalla tuulella on hyvä tehdä koirasta ilmakuivattua kinkkua, koska liha kuivuu nopsaan.

Ja kyllä, en ole koiraihmisiä.

Täältä tähän
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti HN
Vittu, että muakin vituttaa niin vitusti, vittu, kun kaikilla ihmisillä ei ole sama tyylikäsitys, maku ja arvomaailma kuin mulla. Ja varsinkin se, että ne ei suostu hyväksymään mun käsityksiäni ja mielipiteitäni noista asioista ainoiksi oikeiksi. Vitun vittu.

Saa tulla yrittämään lumipesua.

Oisit sanonut suoraan vaan että vituttaa kun muilla on myös käytöstapoja ja sulla vain "tyylikäsitys".
Opiskelut vituttaa nyt ankarasti.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Pikku Myy
Tyhjä olo. Taitaa tulla hyvin musta ja ankea joulu Pikku Myylle. Ei tämän näin pitänyt mennä.

Tiedän, että se ei juuri sinun oloasi helpota, mutta yhtä ankea joulu on tulossa myös tännepäin, vaikka odotan joulua yleensä innolla, niin tänä vuonna voisi omasta puolestani jäädä koko joulu pitämättä!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Vääntelijät

Viestin lähetti Vakio
Mikä vitun keväinen ilmavirtaus? Täällä stadissa ainakin tuulee niin perkeleesti, että ei meinaa pystyssä pysyä. Kunnon syysmyrsky. Vituttaa niin helvetisti viedä koiria ulos ja pestä niitä sitten sen jälkeen. Ja otteista päätellen vituttaa koiriakin.

Itse lasken kevääksi sen vuodenajan, jolloin lämpötila nousee taas nollan yli pidemmäksikin aikaa ja aiheuttaa lumen sulamisen. Keväällä on mielestäni myös hyvinkin mahdollista saada myrkytuulta niskaan ja vettä etc...

Syysmyrsky, joka osui keväiseen ilmavirtaukseen keskellä talvea lienee oikea meteorologia-termi.

BTW... jos kerran joudut joka tapauksessa pesupuuhiin, niin eikös olisi helpointa ettet vie koiria ulos. Siivoat sitten vain lattian... säästytte monilta suruilta, ei esimerkiksi tarvitse mennä ulos paskakeliin saamaan tauteja, kuten keuhkokuumeen tai penikkataudin...

Itselläni ei siis ole koiraa, mutta ajattelin silti tarjota auttavan käteni ja ideoida elämää helpottavia niksejä.
 

Aksu

Jäsen
Vitun pankki, vitun paskakasa koko pulju. Luoton suoraveloituksena napsaistiin korkoja. Toki minä sen ymmärrän, mutta miksi vitussa ei voi laittaa tietoa siitä maksuluetteloon??? Sitä tulee tiirailtua säännöllisesti. Kaiken maailman tulevat palvelumaksut lukee siellä hyvissä ajoin etukäteen, mutta ei tällaista aikaisemmin tiedossa olevaa merkittävästi isompaa summaa! Vittu, haista pankki hanuri.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Aksu
Vitun pankki, vitun paskakasa koko pulju. Luoton suoraveloituksena napsaistiin korkoja. Toki minä sen ymmärrän, mutta miksi vitussa ei voi laittaa tietoa siitä maksuluetteloon??? Sitä tulee tiirailtua säännöllisesti. Kaiken maailman tulevat palvelumaksut lukee siellä hyvissä ajoin etukäteen, mutta ei tällaista aikaisemmin tiedossa olevaa merkittävästi isompaa summaa! Vittu, haista pankki hanuri.

Pankit ajavat veloitukset vasta paria päivää ennen itse veloitusta koneelle, joten huonoimmassa tapauksessa veloitus ei näy ennakkotapahtumissa kun päivää ennen tapahtumaa. Näin se vaan menee, ymmärrän kyllä vitutuksesi ennen kaikkea näin jouluaikaan!
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Vituttaa koko paletti...

Huomenna viimeinen koulupäivä ja tentti ennen lomaa joka loppuu vasta 10.1.2005. Eipä siis luulisi paljon vituttavan.

Kylläpä vaan vituttaa! Vielä alkuviikosta odotin lomaa jonka saisin viettää rauhassa oleillen ja nauttien. Ja vitut! Rauhassa varmaan saankin olla, mutta nauttiminen jäänee yksikseen oleiluun. VITTU!

-paze-
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti HN
Mua vituttaa lähinnä se, että jotkut laholatvat eivät ymmärrä tapakulttuurin muuttuvan ajan myötä. ...

Tervemenoa sinne kaffelaan pipo päässä.. sanotaan noin 50 vuoden kuluttua.

Nykypäivän tapakulttuuriin se ei missään tapauksessa sovi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti HN
Mua vituttaa lähinnä se, että jotkut laholatvat eivät ymmärrä tapakulttuurin muuttuvan ajan myötä.

klipklip

Miehiä, jotka eivät kunnioittaneet läsnäolijoita sonnustautumalla oikeaoppisesti sukkahousuihin ja kalukukkaroon, pidettiin joskus yhtä huonokäytöksisinä kuin pipo päässä kahvilassa istuvia nyt.

Enpä tiedä olenko minä sinun laholatvasi, mutta en puhunut mistään kahvilasta. Minun puolestani sisätiloissa voi pitää kohtuudella pipaa, jos sen kokee jotenkin (miten ihmeessä?) tarpeelliseksi. Ruokailu on eri juttu.

Onko tapakulttuuri sitten muuttunut tarpeeksi paljon, vai nolaatko vain itsesi?

Jos nyt jonkun pitää vituttaa niin ehkäpä se on sitten Adecco.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti Aksu
Vitun pankki, vitun paskakasa koko pulju. Luoton suoraveloituksena napsaistiin korkoja. Toki minä sen ymmärrän, mutta miksi vitussa ei voi laittaa tietoa siitä maksuluetteloon??? Sitä tulee tiirailtua säännöllisesti. Kaiken maailman tulevat palvelumaksut lukee siellä hyvissä ajoin etukäteen, mutta ei tällaista aikaisemmin tiedossa olevaa merkittävästi isompaa summaa! Vittu, haista pankki hanuri.

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, pankki vei mitään ilmoittamatta kaksi ja puoli sataa euroa eli kaikki mikä irti lähti. Jäin vielä pystyynkin.

Ja että oikein vielä vituttaisi, niin vieraskirja ja PHP.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Haistakaa kaikki ware-jeesustelijat pitkä paska. Warettaminen ei vahingoita ketään niin paljoa että sillä oikeutettaisiin noin ankaria rangaistuksia. Vituttaa tuollaiset kusipäät.

- Tinke-80
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Maukasta, taas "nukkumaan". Vituttaa kun nukun yöt niin huonosti, enkä tiedä missä vika. Viimeiset puol vuotta on mennyt helvetin vähillä unilla, ehkä vois ihan lääkäriin vaivautua menemään vaikka kyseessä onkin ihan höpöhöpö-vaiva, ainakin joidenkin mielestä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palaan tammikuussa töihin hoitovapaan jälkeen. Jaksotyö työaikamuotona aiheuttaa sen, että töihin on mentävä heti 1.1. eikä esim. vasta maanantaina 3.1. Vittumaista.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Sukille etsin jälleen pareja pesukoneen jäljiltä. Ja vielä on silittäminen jäljellä. Voi vittujen vittu !

Turhaan etsit. Jos sukkia ei heti koneen tyhjentämisen jälkeen löydä, ei niitä löydä koskaan. Mihin ne sukat ihan oikeasti katoavat?

Niin ja se vitutus. Tuo jatkuva pimeys ja synkyys vituttaa. Tulisi edes lunta, niin olisi vähän valoisampaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tää helvetin sää vituttaa. Lumesta ei tietoakaan, vettä tulee taivaan täydeltä ja tuulee... Onko nyt muka joulukuu? Tulis nyt edes jouluksi sitä lunta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gellner
Turhaan etsit. Jos sukkia ei heti koneen tyhjentämisen jälkeen löydä, ei niitä löydä koskaan. Mihin ne sukat ihan oikeasti katoavat?
Viisaasti sanottu. Juuri näin kävi, millään ei kaikille löytynyt oikeaa kaveria. Tein kaksi paria "harrastesukkia" jotka siis erotin muista. Niitä ei käytetä duunissa, vapaalla kaverien kanssa sen sijaan värisävyllä ei liene suurempaa merkitystä.

Silitys sen sijaan meni ok, pitäisiköhän lähteä onnellisuusketjuun avautumaan. En viitsi, tekee minut surulliseksi, jos joka toinen viesti on itseni kirjoittama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös