Vitutusketju

  • 10 587 857
  • 56 164
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Ei perkeleen perkeleen saatanan perse.

Oon jotenkin ollut täysin yössä tästä meidän jengistä joka lähti tähän izvestija (tai mikä lie nykyisin) turnauksee. Nythän mä hokasin että MARKO KIPRUSOFT on mukana jengissä, MITÄ VITTUA? kenen on vastuu? Erkka HERÄÄÄÄÄ!!!

EI NÄIN.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Tinke-80
Haistakaa kaikki ware-jeesustelijat pitkä paska. Warettaminen ei vahingoita ketään niin paljoa että sillä oikeutettaisiin noin ankaria rangaistuksia. Vituttaa tuollaiset kusipäät.

- Tinke-80

Pelottaako jotakuta? Joko KRP kävi teillä? Kuinkas koneesi kovalevy? Joko tyhjensit kotietsintää odotellessa?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Tinke-80
Haistakaa kaikki ware-jeesustelijat pitkä paska. Warettaminen ei vahingoita ketään niin paljoa että sillä oikeutettaisiin noin ankaria rangaistuksia. Vituttaa tuollaiset kusipäät.

- Tinke-80

Haistapa itse se pitkä paska.

Warettaminen vahingoittaa tuntuvasti esimerkiksi oman ammattikuntani ohjelmistokehittäjien ihmisiä. Kun waretat laittomasti jonkun ohjelmoijan suunnitteleman softan netistä, sinä varastat tämän ohjelman tekijältä. Varastat hänen aikaansa ja hänen rahojaan.

Käyttökelpoisen hyötyohjelman tekeminen on uskomattoman iso, vaivalloinen ja rahaa vievä prosessi. On vain kohtuullista, että näitä ohjelmia käyttävä ihminen maksaa ohjelman tekijälle kohtuullisen vaivanpalkan.

Warettajille saisi minun puolestani jakaa vielä nykyistä kovempia rangaistuksia.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Klassisenmusiikin biisien nimet. Kirjoita tässä sitten CD:n kanteen että:

1. Mendelssohn - Symphony No 3 in A Major ('Scottisch') Op.56, Vivace non troppo
2. Beethoven - Piano Sonata No 14 in C sharp minor, Op.27, No 2, Moonlight, Adagio-Presto
3...

Jos minulla olisi bändi niin nimeäisi kappaleet samalla tavalla. Esim. Kaunis slovari kahdelle kitaralle ja krapulaiselle basistille, D-duurissa, Numero 69, Osa 4, Veden ääreen ja takaisin, tunteella.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Elton
Pankit ajavat veloitukset vasta paria päivää ennen itse veloitusta koneelle, joten huonoimmassa tapauksessa veloitus ei näy ennakkotapahtumissa kun päivää ennen tapahtumaa. Näin se vaan menee, ymmärrän kyllä vitutuksesi ennen kaikkea näin jouluaikaan!

Osaatko kertoa vastauksen vielä seuraavaan: minä en tiedä korkojen määrää, sillä verkon tiliotteesta näkyi ainoastaan korkoprosentti ajanjaksojen mukaan, mutta tili vedettiin nollille eli tuskinpa ko. tilini saldo piisasi. Siirsin toiselta tililtä isohkon summan kattaakseni varmasti koron määrän, mutta siitä ei veloitettu lainkaan. Eli lisätäänkö maksamatta jääneet korot lainasummaani vai tuleeko minulle kotiin kirje, jossa käsketään heittää tilille lisää saldoa vai heitetäänkö laskulla vai mitä...?
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Perkele vituttaa kun moniveto sulkeutui jo kahden kieppeillä enkä ehtinyt pelata. On se nyt kumma että jääkiekkoa pelataan torstainen jo näin aikaisin! Onneksi sentään Ruotsi on saamassa turpaan Tsekiltä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ikijokeri
Tää helvetin sää vituttaa. Lumesta ei tietoakaan, vettä tulee taivaan täydeltä ja tuulee... Onko nyt muka joulukuu? Tulis nyt edes jouluksi sitä lunta.

Johan sitä tuli ja tais olla siinä vaiheessa Helsingissä eniten lunta koko Suomesta.

Ja kun sitä tuli, niin ihmiset pääsivät taas valittelemaan katujenkunnossapidosta.

Joten parempi, että ollaan ilman. Viimestään tammi-helmikuun aikana helvetti on taas irti.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Suussa on ihan helvetillisen kivulias rakkula. Ei pysty syömään juuri mitään muuta kuin jotain jugurttia, puhuminen tuottaa tuskaa, nukkumaanmennessä pitää varoa kääntämästä oikeanpuolista poskea tyynyä vasten. Miten voikin näin pieni asia tehdä koko elämästä helvettiä. Tuntuu, ettei mikään auta, kolmas tällainen päivä jo menossa.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Aksu
Osaatko kertoa vastauksen vielä seuraavaan: minä en tiedä korkojen määrää, sillä verkon tiliotteesta näkyi ainoastaan korkoprosentti ajanjaksojen mukaan, mutta tili vedettiin nollille eli tuskinpa ko. tilini saldo piisasi. Siirsin toiselta tililtä isohkon summan kattaakseni varmasti koron määrän, mutta siitä ei veloitettu lainkaan. Eli lisätäänkö maksamatta jääneet korot lainasummaani vai tuleeko minulle kotiin kirje, jossa käsketään heittää tilille lisää saldoa vai heitetäänkö laskulla vai mitä...?

Riippuu kuinka nopeasti siirsit katetta tilillesi, pankit katsastavat tilin saldon veloituksen eräpäivästä seuraavana päivänä vielä aamulla ja illalla ja jos ei katetta tilillä ole jää osa korosta veloittamatta ja se veloitetaan seuraalla kerralla ekstrana.

Sinuna kävisin kuitenkin pankissa katsastamassa tilanteen ja kysäisist samalla veloitettavan koron määrän euroina, jotta osáat laittaa tilille aina tarpeeksi katetta eräpäiväksi, jolloin vältyt viivästyskoroilta + muilta kuluilta joita sinulta peritään jos kate tilillä ei veloituspäivänä riitä! Suosittelen!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti BigRedBob
Vituttaa eräs asia niin paljon, että ei pysty edes ajattelemaan selkeästi. Tämän luokan vitutus on jopa tällaiselle äärimmäisen herkästi vittuuntuvalle hieman enemmän, kuin pää pysty kestämään ehjänä.



Mutta ei se mitään. Joulu tulee.
Ja jos joku sanoo, että vitutus vähenee ajan kanssa, niin se valehtelee.


Paskaa kaikki on kumminkin.




Varmaa on vain, että koko elämä on yhtä vitutusta, joka päättyy suurimpaan mahdolliseen vitun vitutukseen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti kangaroo
Luultavimmin on kysymys tällaisesta:

http://www.tohtori.fi/kysy/kysvas.php3?faqID=202

Pahimmillaan ovat tosiaan helvetin kivuliaita.

Mikä tohtorin vastauksesta jäi uupumaan niin tietyt henkilöt saattavat altistua aftoille stressioireista kärsiessään, kehon vastustuskyvyn laskiessa (mikä on tavanomaista stressissä) altistuminen aftoille lisääntyy.

Kyse ei siis aina ole suuhygieniasta tai yksipuolisesta ruokavaliosta, se voi olla merkki jostain muustakin, jaa, mistäkö minä tämän tiedän? Siitä koska aftat ovat minulla tavanomainen stressioire, parhaimmillaan - tai pahimmillaan - niitä on ollut suussa yhdellä kertaa puolentusinaa kappaletta.

vlad.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Ei niinkään vituta, mutta olo on jollain tavalla tyhjä, ahdistava ja odottava. Mikään ei oikein tunnu miltään tällä hetkellä ja tuntuu kuin aika kuluisi ihan helvetin nopeasti ja mitään ei saa aikaan. Vittumaisinta on se, että ajatukset on lähes poikkeuksetta ajan kulussa ja sitä vaan surkuttelee mennyttä hetkeä, sekunteja, minuutteja, tunteja, päiviä ja kuukausia eli toisin sanoen ihan kuin olisi matkalla loppua, joka odottaa vain pienen matkan päässä. Vielä vajaa kuukausi sitten nautin vielä, enkä jaksanut stressata ja normaalistikin ylläolevat kuvaukset nykyisistä ajatuksistani ohitan olankohautuksella ja toteamalla että vitunko väliä kun niitä asioista voi sitten miettiä 50 vuoden päästä(tai ei välttämättä edes silloin), jos edes olen enää silloin hengissä.

Kuitenkin, jostain syystä näistä on tullut iso henkinen taakka viimeisen kuukauden aikana. Eipä tämä nyt ensimmäinen kerta ole, mutta tällä kertaa apatia ja melankolia tuntuu vahvemmalta kuin edellisillä kerroilla. Tämän takia tulevaisuuskin aiheuttaa ihmeellisiä pelkotiloihin viittavia oireita, onneksi lieviä sellaisia. Tavallisesti mulla on tulevaisuudesta ihan positiivinen kuva, on selkeitä suunnitelmia yms, mutta nyt se tuntuu lähinnä harmaalta usvalta, jonka läpi ei näe. Sen takia tuntuu vahvaa haikeutta ja kaipuuta menneisyyteen, joka taas aiheuttaa sen, että tekisi mieli elää menneet, tutut lapsuuden ja nuoruuden ajat uudestaan. Tai no, nuorihan mä vielä olenkin. Näihin tunteisiin liittyy myös yksinäisyyden ja hylkäämisen tunne, vaikka järki huutaa, että tilanne ei muuttunut mitenkään erikoisemmin, eikä tule vielä vähään aikaan muuttumaankaan.

Kyllä helepotti, ainakin hetkeksi. Nyt taidan lähteä vähäksi aikaa ulos, että pää saa taas vähän tuuletusta.
 

Marcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Vituttaa tämä helvetin joulukuinen kaatosade ja uudet, kalliit talvikengät, jotka ei pidä tippaakaan vettä. Vielä enemmän vituttaa migreeni ja tuleva joulu!
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Rattlehead
Ei niinkään vituta, mutta olo on jollain tavalla tyhjä, ahdistava ja odottava. Mikään ei oikein tunnu miltään tällä hetkellä ja tuntuu kuin aika kuluisi ihan helvetin nopeasti ja mitään ei saa aikaan. Vittumaisinta on se, että ajatukset on lähes poikkeuksetta ajan kulussa ja sitä vaan surkuttelee mennyttä hetkeä, sekunteja, minuutteja, tunteja, päiviä ja kuukausia eli toisin sanoen ihan kuin olisi matkalla loppua, joka odottaa vain pienen matkan päässä. Vielä vajaa kuukausi sitten nautin vielä, enkä jaksanut stressata ja normaalistikin ylläolevat kuvaukset nykyisistä ajatuksistani ohitan olankohautuksella ja toteamalla että vitunko väliä kun niitä asioista voi sitten miettiä 50 vuoden päästä(tai ei välttämättä edes silloin), jos edes olen enää silloin hengissä.

Kuitenkin, jostain syystä näistä on tullut iso henkinen taakka viimeisen kuukauden aikana. Eipä tämä nyt ensimmäinen kerta ole, mutta tällä kertaa apatia ja melankolia tuntuu vahvemmalta kuin edellisillä kerroilla. Tämän takia tulevaisuuskin aiheuttaa ihmeellisiä pelkotiloihin viittavia oireita, onneksi lieviä sellaisia. Tavallisesti mulla on tulevaisuudesta ihan positiivinen kuva, on selkeitä suunnitelmia yms, mutta nyt se tuntuu lähinnä harmaalta usvalta, jonka läpi ei näe. Sen takia tuntuu vahvaa haikeutta ja kaipuuta menneisyyteen, joka taas aiheuttaa sen, että tekisi mieli elää menneet, tutut lapsuuden ja nuoruuden ajat uudestaan. Tai no, nuorihan mä vielä olenkin. Näihin tunteisiin liittyy myös yksinäisyyden ja hylkäämisen tunne, vaikka järki huutaa, että tilanne ei muuttunut mitenkään erikoisemmin, eikä tule vielä vähään aikaan muuttumaankaan.

Kyllä helepotti, ainakin hetkeksi. Nyt taidan lähteä vähäksi aikaa ulos, että pää saa taas vähän tuuletusta.

Ohhoh tämä olisi voinut olla just eikä melkeen myös minun tekstiä.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Lohduttaisikohan teitä vittuuntuneita yhtään tämä:

Tiistaina 21/12 on talvipäivän seisaus, silloin siirrytään syysmasennuksesta kevätväsymykseen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Vituttaa sellaiset ihmiset jotka viskovat luita pitkin pihoja. Käsittämätöntä toimintaa!

Olenpa ollut tässä koiranvahtina männäpäivinä ja nyt jo kahteen otteeseen ko. hurtta on napannut tien pielestä itselleen luun, jota ei sitten kirveellekään suostu antamaan pois. Tai ehkä kirveellä suostuisi, mutta en tohdi.

Nyt sitten jännätään missä vaiheessa tuollainen luunpala on hurtan perseessä poikittain ja painellaan kohti lääkäriä, vittu.

Minkälaisen nautinnon siitä saa kun viskoo luita pitkin mäkiä, eikä laita niitä roskiin? Kertokaa vaan jos kehtaatte paskat.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aloin jo tykkäämään juoksemisesta, mutta vituttaa ainanen kipu esim. nopeasti kävellessä, juoksemisessa jne.

Vaikea kirjottamalla määrittää missä kipukohta on, mutta se on tuossa säären kohdan alaosan ulomalla puolella. Kipu on yhtä helvettiä, alkaa niinkun puristaa ja puristaa sitä enemmän mitä juoksee.

En tiedä mikä siihen auttais, varmaan todella hyvä alkulämmittely ja venyttely, muttakun en tiedä miten tommosta kohtaa edes kunnolla venyttelis.

Jos jollain on ideoita niin mieluusti otan vastaan.

EDIT: Kuten vlad tuossa jo pistikin linkin penikkatautiin, se on minun mielestäni ulkopuolella se kipu, ei sisäpuolella. Tosin kipua on vaikea määrittää koska se voi heijastaa vähän kauemmaksikin. Mutta sinänsä se ei ala ihan heti kun lähtee juoksemaan / kävelemään kovaa, vaan se alkaa n. 2 km jälkeen, mutta loppuu sitten kyllä niinkun tuo penikkatauti joskus ~5-6km jälkeen.

Niin ja kysyin vielä lääkäriltä, mutta ei sekään osannut mitään muuta sanoa kun että kunnon alkulämmittelyä ja venyttelyä.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Aln

Vaikea kirjottamalla määrittää missä kipukohta on, mutta se on tuossa säären kohdan alaosan ulomalla puolella. Kipu on yhtä helvettiä, alkaa niinkun puristaa ja puristaa sitä enemmän mitä juoksee.

Veikkaisin, että kyseessä on penikkatauti.

vlad.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Aln
Aloin jo tykkäämään juoksemisesta, mutta vituttaa ainanen kipu esim. nopeasti kävellessä, juoksemisessa jne.

Vaikea kirjottamalla määrittää missä kipukohta on, mutta se on tuossa säären kohdan alaosan ulomalla puolella. Kipu on yhtä helvettiä, alkaa niinkun puristaa ja puristaa sitä enemmän mitä juoksee.

En tiedä mikä siihen auttais, varmaan todella hyvä alkulämmittely ja venyttely, muttakun en tiedä miten tommosta kohtaa edes kunnolla venyttelis.

Jos jollain on ideoita niin mieluusti otan vastaan.

Penikkatauti, jos kipu tuossa etupuolella ikäänkuin luussa.
Todennäköisesti juoksua liian paljon kovalla alustalla. Itsekin olen tuosta vammasta aika paljon kärsinyt, mutta oppinut harjoittelemaan niin, ettei juuri esiinny.
Suosittelen: monipuolinen harjoittelu, ei juoksua liian usein kovalla alustalla (asfaltti, eikä varsinkaan betoni), lihasten vahvistaminen (pätee myös akillesjänteisiin), kunnon lenkkikenkien hankkiminen ja max. n. 1000km samoilla kengillä.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Aln

En tiedä mikä siihen auttais, varmaan todella hyvä alkulämmittely ja venyttely, muttakun en tiedä miten tommosta kohtaa edes kunnolla venyttelis.


Jos ja kun tuo nyt kuullostais olevan penikkatautia, niin kyllä sitä pystyy venyttämään. Menet korpoon ja siitä päästät sen jalan suoraksi minkä polvi koskettaa maata. (hiukan vaikea selittää, mutta tuo toimii, ainakin minulla)

Ja tee tämä venytys molemmille jaloille, juuri ennen juoksuun lähtöä max. 15 sekunnin ajan/jalka. Juoksun jälkeen abaut tunnin kuluttua tee sama venytys, mutta pidempänä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No voihan vittu!

Näin tässä diplomityöpaikkailmoituksen, jossa oli hakuaikaa 31.12. asti. Päätin toki hakea paikkaa, kun se vaikutti kiinnostavalta. Laitoin tässä pari päivää sitten viestiä ja kyselin paikasta paria kysymystä (en siis vielä hakemusta).

Tänään saan vastauksen, että paikka on jo täytetty!

Siis mitä helvettiä sitä sitten ilmoitetaan että hakuaikaa on 31.12. asti... moni pätevä jätkä jää havaitsematta tässä haussa...

Perkele... palkatkaa nyt joku tämä pätevä RF- ja tietoliikennetekniikan osaaja tekemään dippatyötä... *Tana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös