Vitutusketju

  • 10 587 160
  • 56 164

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Myers
Vähän asiaa sulateltuani lähetin Elisalle palautetta asiakaspalvelusta.

Mihin? Eivät kuulemma käsittele netin kautta tulleita valituksia, sanoi minulle neito Elisan myymälässä...
Itselläni käämit ovat totaalisen kärynneet, ja voin vain olla kateellinen sinulle, että olet saanut puhua jonkun kanssa. Minulla on toimimaton laajakaista kotona, enkä ole yrityksistäni huolimatta saanut Elisalta ketään kiinni minkään muun välineen kuin henkilökohtaisen käynnin kautta. Tietoyhteiskunta, my ass. Elisaa en suosittele pahimmille vihamiehillenikään. Laskut ja perintä tulee ajallaan, kaikki muu mättää.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti tant gredulin
Mihin? Eivät kuulemma käsittele netin kautta tulleita valituksia, sanoi minulle neito Elisan myymälässä...

Mitä vittua, hemmetin eukko joka otti vastaan mun tilauksen kotiportti premium netistä laittoi mun nimeksi väärän etunimen sähköposti-osoitteisiini (asiakkaana nimi on kyllä oikeen mutta ei osoitteissa). No minä tietty siitä valitin netin kautta ja tänään uudestaan kun ei kuukaudessa mitään tapahtunut. Vittu, hukkaanko sekin meni.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Mihin? Eivät kuulemma käsittele netin kautta tulleita valituksia, sanoi minulle neito Elisan myymälässä...

Kenties myyjä tarkoitti sitä, etteivät he siellä myymälässä käsittele netin kautta tulleita valituksia? Omaan, netin kautta lähettämääni valitukseen vastattiin parissa tunnissa, tosin vian korjaamiseen meni viisi päivää.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
R.I.P
 

Liitteet

  • dimebag.jpg
    dimebag.jpg
    21,4 KB · kertaa luettu: 582

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
4 tuntia asunnossa eilen illalla niin ettei pisaraakaan tullut vettä kraanoista. Voisiko näistä katkoista jotenkin ystävällisesti tiedottaa, ettei tule ikäviä yllätyksiä?

Tämänkin jälkeen tunti pelkkää kuravettä.

Ei kärsinyt kuin ruoanlaitto. Mutta entäs jos olisin ollut lenkkeilyn jälkeen suihkussa valmistautumassa tärkeisiin iltamenoihin?

Haistakaa vaan vittu Turun Seudun Vesi vai mikä firma tätä asiaa hoitaakaan!
 

Shane

Jäsen
Kiitos vaan KalPa, kiitos. Ja kun nähtävästi oli ristit pitkävedossa koko porukalla ja isolla rahalla, niin onnittelut myöskin.

VITTU MITÄ PELLEJÄ, HÄVETKÄÄ EDES SAATANA!!!
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Viestin lähetti Shane
Kiitos vaan KalPa, kiitos. Ja kun nähtävästi oli ristit pitkävedossa koko porukalla ja isolla rahalla, niin onnittelut myöskin.

VITTU MITÄ PELLEJÄ, HÄVETKÄÄ EDES SAATANA!!!

HEH. Tämän lukiessa nihkeästä pelistä tullut vitutus loppui. Menikö isokin voitto ohi? Toisen murhe, toisen ilo :)
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti Shane
Kiitos vaan KalPa, kiitos.

Samoin kiitti vitusti liigaan pyrkivä Sport ja liigaan johdattava Tamminen, minun pitkävetoni meni sitten tämä kiistatta kirkkaimman liigakanditaatin puppelointiin TuToa vastaan, on se perkele kumma ettei tähän ikään ole oppinut että minkään Tammisen porukan puolesta ei kannata vetoa lyödä.

Hyvin olis voinut huomenna käydä baarissa pitkästä aikaa jos olisi ylimääräistä rahaa tullut, nyt joutuu sitten juomaan pussikaljaa ja kyhäilemään Tammisen näköistä voodoo-nukkea.

Vittu Jukurit liigaan.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun Kalpan ja Jukureiden tasurit..olisi tullut kiekkovakiosta kivasti rahaa..vittu sentään!
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun Timrå ryssi käsittämättömästi kolmen (3) maalin johtonsa päätöserässä ja meikäläisen pitkävetovoitto jäi sitten tulematta. Oli muuten jo toinen kerta tällä viikolla Timråsta kiinni. Kiitti vitusti Timrå IK!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Unettomuus vituttaa ja rankasti. Tänä ja viime yönä saanut nukuttua yhteensä n.5 h. Siinä jotkut menetetyt pitkävetovoitot ovat pientä kauraan. Muutenkin vituttaa kun sairasloma rupeaa olemaan lopuillaan ja periaatteessa pitäisi olla täysin kunnossa eikä enään pitäisi tapella unettomuuden kanssa. Vittu.

- Tinke-80
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Kusin taas välitentin. Saatanan alkomahooli!!! Iso mies!!! Mitä taas teet!!!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tinke-80
Unettomuus vituttaa ja rankasti. Tänä ja viime yönä saanut nukuttua yhteensä n.5 h. Siinä jotkut menetetyt pitkävetovoitot ovat pientä kauraan.

Varsinkin kun jos esim. näissä mainituissa tapauksissa KalPa ja Jukurit, Timrå sekä Sport olisivat voittaneet, olisivat puolestaan muut pelit "Shanen", "Takapassin", "Miksu00":n ja "Stounifanin" vedoissa voineet mennä väärin. Siksi pitkä- tai vakiovetovoittojen hukkaanmenemisestä "sen ja sen takia" vittuuntuminen on täysin turhaa puuhaa! Tulosvedon kohdalla voi olla eri tavalla, kun siihen vaikuttaa vain yksi peli.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Vitun puupääyliopisto!

Ei voi laittaa tenttituloksia nettiin! Haistakaa paska! Nyt pitää itse tallustella katsomaan sieltä seinältä niitä!

Herätys stallarit, ollaan 2000-luvulla!
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti dude
Vitun puupääyliopisto!

Ei voi laittaa tenttituloksia nettiin!

Sama asia on vituttanut itseäni jo yli kolmen vuoden ajan. Tiedekunta, jossa opiskelen, on varmasti maailman vanhanaikaisin. Mainittakoon, että joihinkin tentteihinkin pitää vielä ilmoittautua palauttamalla täyttämällä paperinen ilmoittautumislomake. Suurin osa opettajista ei missään nimessä voi ottaa vastaan harjoitustöitä yms. sähköpostin liitetiedostoina, vaan työt pitää VÄLTTÄMÄTTÄ palauttaa paperiversioina.

Tiedekunnan kotisivujen ylläpitokin on täysin retuperällä. Jos haluaa esim. käydä katsomassa, mitä muutoksia tai lisäyksiä opinto-oppaaseen on tullut, joutuu suhteellisen nopeallakin yhteydellä odottelemaan rasittavan kauan ko. sivun avautumista. Miksikö? Kyseisen, pelkkää tekstiä sisältävän html-tiedoston koko on 2,3 MEGATAVUA! Laitosten ja oppiaineiden kotisivuja ei taas käytännössä päivitetä oikeastaan koskaan ja ne ovat muutenkin epäkäytännöllisiä.

Että näin meillä. Onneksi keväällä (toivottavasti) valmistun, eikä tarvitse enää tuskailla näiden asioiden kanssa.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Pee
Varsinkin kun jos esim. näissä mainituissa tapauksissa KalPa ja Jukurit, Timrå sekä Sport olisivat voittaneet, olisivat puolestaan muut pelit "Shanen", "Takapassin", "Miksu00":n ja "Stounifanin" vedoissa voineet mennä väärin.
Mitkä muut pelit? Maailmassa on muitakin vetoyhtiöitä ja -muotoja kuin Veikkaus ja sen Pitkäveto triovaatimuksineen.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Shane
Mitkä muut pelit? Maailmassa on muitakin vetoyhtiöitä ja -muotoja kuin Veikkaus ja sen Pitkäveto triovaatimuksineen.

Juuh, jos veikkatavana on vain yksi peli, niin sitten on eri asia. Mutta kun jotkut spekuloivat niinkin, että "kun mulla oli ne kolme muuta oikein, ja sitten se yks meni kusemaan koko homman". Siinä ei ole mitään järkeä, koska jos "tämä yksi" olisi mennyt oikein, olisi kolme muuta voineet mennä puolestaan väärin.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti Tinke-80
Unettomuus vituttaa ja rankasti. Tänä ja viime yönä saanut nukuttua yhteensä n.5 h. Siinä jotkut menetetyt pitkävetovoitot ovat pientä kauraan.

Join the club, varmasti tästä syystä minuakin vituttaa pienemmätkin asiat normaalia enemmän, koko viikko mennyt ihan täysin pyöriessä eikä uni tule, paitsi tietysti päivällä nukuttaisi kyllä.


Viestin lähetti Pee
Varsinkin kun jos esim. näissä mainituissa tapauksissa KalPa ja Jukurit, Timrå sekä Sport olisivat voittaneet, olisivat puolestaan muut pelit "Shanen", "Takapassin", "Miksu00":n ja "Stounifanin" vedoissa voineet mennä väärin. Siksi pitkä- tai vakiovetovoittojen hukkaanmenemisestä "sen ja sen takia" vittuuntuminen on täysin turhaa puuhaa!

No huh-huh, aika korkealentoista, nytkö sitten jo Mestis-otteluiden lopputulokset ovat alkaneet vaikuttaa liigapelien/Elitserienin lopputuloksiin? Siis Sportin tekemä maali saattaa innoittaa Timrån huikeaan vireeseen kun he kuulevat tämän ilouutisen veden toiselta puolelta?

Tästä otankin siis neuvosta vaarin, jätän kaiken tekemättä joka saattaisi onnistua, ihan pelkäästään siitä syystä että joku muu asia saattaa mennä päin vittua. Sekös jos joku vituttaisi.

Vituttaa ku oon näin tyhmä etten ole moista aiemmin älynnyt.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Takapassi
No huh-huh, aika korkealentoista, nytkö sitten jo Mestis-otteluiden lopputulokset ovat alkaneet vaikuttaa liigapelien/Elitserienin lopputuloksiin? Siis Sportin tekemä maali saattaa innoittaa Timrån huikeaan vireeseen kun he kuulevat tämän ilouutisen veden toiselta puolelta?

En minä toki juuri tuollaista yhtälöä alkanut rakentaa. Ilmoitin vain, ettei mikään takaa sitä, että muut pelit olisivat menneet niin kuin sinä olet veikannut, jos se yksi, väärin ennustelemasi matsi, olisi mennyt oikein. Aivan sama, pelataanko pelit Suomessa, Ruotsissa tai vaikka Indonesiassa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Takapassi
Join the club, varmasti tästä syystä minuakin vituttaa pienemmätkin asiat normaalia enemmän, koko viikko mennyt ihan täysin pyöriessä eikä uni tule, paitsi tietysti päivällä nukuttaisi kyllä.


No, onpas tätä nyt liikkeellä. En muista milloin olisin viimeksi nukkunut niin huonosti kuin tällä viikolla. Herään pienimpäänkin ääneen ja sitten menee taas tunteja vaan pyöriessä punkassa hereillä. Sellainen pistää vituttamaan rauhallistakin miestä.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti dude
Vitun puupääyliopisto!

Ei voi laittaa tenttituloksia nettiin! Haistakaa paska! Nyt pitää itse tallustella katsomaan sieltä seinältä niitä!

Herätys stallarit, ollaan 2000-luvulla!

Itseäni vituttaa suunnattomasti tämä tenttikuorten täyttäminen ja se, että näitä vitun kuoria pitää kiikuttaa yliopistolle varta vasten kun yhtä hyvin tuon tentti-ilmoittautumisen voisi hoitaa netissä.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viestin lähetti Pee
En minä toki juuri tuollaista yhtälöä alkanut rakentaa. Ilmoitin vain, ettei mikään takaa sitä, että muut pelit olisivat menneet niin kuin sinä olet veikannut, jos se yksi, väärin ennustelemasi matsi, olisi mennyt oikein.

Kas kummaa, mutta ne nyt vaan menivät. Ei kai siinä ole mitään epäselvää?

Lähinnä nyt vaan vitutti se että tuli sitten rustattua se merkintä väärään ruutuun, sikälikin että tuo Sportin voitto oli lapun pienimmällä kertoimella varustettu, muut oli tarkoituksellisesti haettu isommilla kertoimilla. Jos olisin vielä hakenut kovempaa kerrointa niin jälkiviisastihan voi todeta että mitäs en pelannut TuTon voittoa, oma vika. Sinällään sen menetetyn panoksen euromäärä ei harmita kun kyseessä on pari euroa, mutta se että riemu oli katossa niin pitkään kunnes tarkastin Mestis-tulokset, se ahdisti.

Olisihan se että joku asia tällä viikolla olisi osunutkin kohdalleen aivan liikaa vaadittukin, niin tasaista alamäkeä tämä on ollut. Joskus kun vaan mikään ei kulje niin ei kulje. Vituttaa vieläkin.

Edittiä: selvennettäköön että olen siis tietoinen asiasta että vedonlyönnissä joukkueet eivät yleensä pelaa juuri sen kaavan mukaan mitä olen lapulle ruksinut, harmittavan usein ihan päinvastoin. Ja piti olla ammattilaisia mutteivat silti tiedä miten pelata.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun tekis mieli nyt ryypätä mutta finanssi puolella on budjetti niin tiukalla ettei ole varaa. Voi vittu sentään että jaksa vituttaa Pe ilta himassa selvänä, Ja taas se vitun EVVK! Saatana!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu. Ihan perseestä.

Tentti huomenna. Tentti maanantaina.

Lauantai-aamu tenttipäivänä on perseestä. Joku uusi villitys meidän koululla... matkitaan taas humanisti-yliopistoa, siellä kun lauantait kuulemma ovat yleisiä tenttipäiviä.

Eipä siinä mitään... nämä olisi hyvä päästä läpi. Luettu on, mutta pää on tyhjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös