Vitutusketju

  • 10 587 160
  • 56 164

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
matkitaan taas humanisti-yliopistoa, siellä kun lauantait kuulemma ovat yleisiä tenttipäiviä.

Paskanmarjat. Loikoilupäivät eli perjantait ovat yleisiä tenttipäiviä meillä hjumanisteillä.

Mää muuten oon aika vitun vittuuntunut, ellei huomenna tule liigassa tasapelejä, koska kaikki pelirahani on tasureissa kiinni. Kattelin tossa, että viiden pelin kierroksilla on tällä kaudella vain kahdesti jääty ilman lisäaikaa. No, Ilveksen voitto ja siitä seuraava hulabaloo kaiken muuttaa vooi...
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Vesku
Paskanmarjat. Loikoilupäivät eli perjantait ovat yleisiä tenttipäiviä meillä hjumanisteillä.

Ilmeisesti sitten vähän vaihtelee, ainakin aikanaan yliopistolla opiskellut serkkuni kertoi lauantain olleen ihan yleinen tenttipäivä heilläkin... samaa väitti eilen eräs TTY:n tutkija/dosentti... tms...

Mutta oikeastaan aivan sama... Perjantait ovat täälläkin yleisiä tenttipäiviä. Ja ei se meikäläisen vitutusta paranna tai pahenna, vaikka teillä ei lauantaisin tenttejä olisikaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti punasydän
John Madden. Saatanan diiva. Kiitoksia paljon kuitenkin Penalle hyvästä yrityksesä.

Trad. suomalainen poikain vitutuslaulu:

Missä ne ämmät sillon luuraa, kun pillua tekköö mieli,
missä se sentteri sillon luuraa, kun maaleja tarttis saada.

Nii nii nii nii, taas meitä höynäytettiin,
nii nii nii nii, kylläpä vituttaa.

Maddenin takii vedän niin kovan kännin,
että kohta olen vainaa.
NHL, dollari ja paskan marjat,
pian Zetakin hyppää laivaan.

Nii nii nii nii, taas meitä höynäytettiin,
nii nii nii nii, kylläpä vituttaa.

jne...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin Canal+ ja HTV! Olen viimeiset puoli tuntia yrittänyt selvittää kuinka paljon on Canal+ kuukausimaksu ja avausmaksu kaapelitaloudessa. Hienosti on tieto piilotettu Canalin ja HTV:n sivuilla, sillä en sitä tietoa ole vieläkään löytänyt. HTV:n sivuilla jauhetaan ainoastaa digihintoja. Olkoot sitten!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mua VITUTTAA tällä hetkellä, lähes koko Somero. Tuomarit, valmentajat ja neitikiekkoilijat, jotka tekee hannekset.
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Vesku
Mää muuten oon aika vitun vittuuntunut, ellei huomenna tule liigassa tasapelejä, koska kaikki pelirahani on tasureissa kiinni. No, Ilveksen voitto ja siitä seuraava hulabaloo kaiken muuttaa vooi...

Vittu.

Kuin oikein tilauksesta, vittu.

Vopite vaikka kaikki haistaa vittu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vittu saatana.

Ensin alkuun; minä halveksin keskustapuoluetta ja Tanja Karpelakin on (kulttuuri)ministerinä melko avuton, puhumattakaan siitä, että ajeli kännissä ja lopetutti koiransa huvikseen, MUTTA...

Eikös se ole jokaisen oma asia, mitä lomallaan tekee, kunhan ei tee mitään rikollista? Aivan käsittämätön kohu jostain Äiti Amman vapaaehtoistyöhän osallistumisesta. Iltapäivälehdessä koko toiminta leimataan hihhulilahkoksi, kaikista maailman ihmisistä Mikko Alatalo (!) vinkuu, että tämä on kristitty maa ja niin edelleen. Ja sekin vituttaa, että Karpelalta odotetaan jotain selityksiä ja se vituttaa vielä enemmän, että Tanja selittää! "En ole jättämässä kristinuskoa" jne. Vittu kai Päivi Räsänen vaatii kohta pakanan eroa ministerinpallilta?

Kristinusko jos mikä on varsinainen hihhuliuskonto kaavoineen, pokkurointeineen ja tuomitsemisineen.

Tällaisen paskan takia ihmisten nimenomaan pitäisi erota valtionkirkosta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa FutisForumin toimimattomuus. Ei oikein tuo Futismaailma.com nappaa... R.I.P FF?

Helvetti!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Ikijokeri
Vituttaa FutisForumin toimimattomuus. Ei oikein tuo Futismaailma.com nappaa... R.I.P FF?

Helvetti!

Sama. Ja vielä koulussakin on mennyt asiat päin vittua. Hirveä stressi tämän kaiken keskellä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun Suomen nuoriso ruokailee joku vitun pipo päässä. Olin tänään Assarin Ullakolla (joka on siis yliopisto-opiskelija ravintola Turussa) syömässä ja ei saatana, itseään varmaan ihan aikuisina pitävät miehet syö ihan kunnon ruokaa joku saatanan H&M-pipa päässä. Ei saatanan saatana, hattu päässä ei syödä. Ei varsinkaan sisätiloissa, ei varsinkaan lounasta. Vittu jos en olisi tällainen paskahousu niin menisin repimään ne pipot päästä. Ei vittu on se kamalaa kun hienosti pipon alta kiverretyt kutrit menee sekaisin jos joutuu vähän käytöstapoja noudattamaan. On se niin koomisen näköistä kun äijä tulee pöytään ulkovaatteet päällä, ottaa takin pois ja alkaa syödä pipo&t-paita -asuyhdistelmällä.

Lakki - päästä!
 

scholl

Jäsen
Vituttaa FST:n kuuluttajat, jotka esittelevät alkavaa ohjelmaa valtavan pitkällä pohjustuksella ja tämäkään ei riitä katsojien kärsimykseksi, vaan hetken päästä sama tulee vielä suomeksi. Siinä vaiheessa alkaa sen verran ketuttamaan, että tekisi mieli potkasta tv-ruutu sisään.

Siis haloo FST, miksi löpinät pitää vetää papukaijana suomeksikin??? Ei studiossa voi olla niin kylmä, että lämpimikseen pitää puhua.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti benicio
Vituttaa kun Suomen nuoriso ruokailee joku vitun pipo päässä. Olin tänään Assarin Ullakolla (joka on siis yliopisto-opiskelija ravintola Turussa) syömässä ja ei saatana, itseään varmaan ihan aikuisina pitävät miehet syö ihan kunnon ruokaa joku saatanan H&M-pipa päässä. Ei saatanan saatana, hattu päässä ei syödä. Ei varsinkaan sisätiloissa, ei varsinkaan lounasta. Vittu jos en olisi tällainen paskahousu niin menisin repimään ne pipot päästä. Ei vittu on se kamalaa kun hienosti pipon alta kiverretyt kutrit menee sekaisin jos joutuu vähän käytöstapoja noudattamaan. On se niin koomisen näköistä kun äijä tulee pöytään ulkovaatteet päällä, ottaa takin pois ja alkaa syödä pipo&t-paita -asuyhdistelmällä.

Lakki - päästä!

Samat nilkit jättävät ravintolassa takin narikkaan, mutta pipo jää päähän. Armeijassa pitäisi kiinnittää suurempaa huomiota pipopäähuligaanien kouluttamiseen. Se on aivan rottaporukkaa, joka pitäisi todellakin saada kuriin.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti benicio
Vituttaa kun Suomen nuoriso ruokailee joku vitun pipo päässä. Olin tänään Assarin Ullakolla (joka on siis yliopisto-opiskelija ravintola Turussa) syömässä ja ei saatana, itseään varmaan ihan aikuisina pitävät miehet syö ihan kunnon ruokaa joku saatanan H&M-pipa päässä. Ei saatanan saatana, hattu päässä ei syödä. Ei varsinkaan sisätiloissa, ei varsinkaan lounasta. Vittu jos en olisi tällainen paskahousu niin menisin repimään ne pipot päästä. Ei vittu on se kamalaa kun hienosti pipon alta kiverretyt kutrit menee sekaisin jos joutuu vähän käytöstapoja noudattamaan. On se niin koomisen näköistä kun äijä tulee pöytään ulkovaatteet päällä, ottaa takin pois ja alkaa syödä pipo&t-paita -asuyhdistelmällä.

Lakki - päästä!

Allekirjoitan täysin. Vitun pipopäät on vituttaneet jo pidemmän aikaa. Mielestäni pitäisi olla itsestään selvää, että sitä vitun lätsää (oli se sitten pipo, lippahattu tai jokin muu vastaava) EI PIDETÄ SISÄLLÄ PÄÄSSÄ!!! Tapoja pitäisi ko. karvaperseiden mennä opettelemaan. Onneksi vielä joku muukin ajattelee samalla tavalla kuin minä. Kun tuntuu vaan, että näiden urpojen määrä kasvaa koko ajan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa.

Elämä ei maistu. Koulu ei maistu. Täällä asuminen ei maistu.

Seurustelusuhde tuntuu menevän päin helvettiä, ehkä osin noiden asioiden takia, tai sitten muiden asioiden takia... En tiedä, mutta vetää olon niin matalaksi, että ei ole voimia edes kunnolla olla raivoissaan. Voi olla vain epätoivoissaan.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Työantaja ei aio jatkaa työsopimustani. Työkkäriin vaan, jee jee. Rauman kokoisessa paikassa onkin tosi paljon aina paikkoja tarjolla.Vituttaa.
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Viestin lähetti Rygge
Allekirjoitan täysin. Vitun pipopäät on vituttaneet jo pidemmän aikaa. Mielestäni pitäisi olla itsestään selvää, että sitä vitun lätsää (oli se sitten pipo, lippahattu tai jokin muu vastaava) EI PIDETÄ SISÄLLÄ PÄÄSSÄ!!!

Sama asia vituttaa myös minua. Nuo halvatun pipopäät pitäisi toimittaa sinne kuuluisan saunan taakse tai hyvä vaihtoehtoinen rangaistus voisi olla Aira Samulin järjestämä käyttäytymiskurssi näille sankareille.

Lisätään tähän vielä chattääminen ja siitä kuuluva "rumputuli".

Tekisi mieli vetää kaveria turpaan jos se helpottaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa tuo NHL:n peruuntumisen seurauksien liioittelu, mitä täälläkin esiintyy.Tänne mitään helvetin ryntäystä ole tulossa, ja tuskin joukkueet lähtevät entisiä avainpelaajiaan myymään vain sen takia, että saavat ns. "tähtiä" joukkueisiinsa, jotka ovat koko syksyn syljeskelleet kattoon ja käyneet välillä lätyttelemässä jäällä 20minuuttia.

Niin, ja vituttaa myös se, että psykologian kokeeni meni päin persettä. Onneksi huomenna on vapaapäivä.
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti benicio
Vituttaa kun Suomen nuoriso ruokailee joku vitun pipo päässä. Olin tänään Assarin Ullakolla (joka on siis yliopisto-opiskelija ravintola Turussa) syömässä ja ei saatana, itseään varmaan ihan aikuisina pitävät miehet syö ihan kunnon ruokaa joku saatanan H&M-pipa päässä. Ei saatanan saatana, hattu päässä ei syödä. Ei varsinkaan sisätiloissa, ei varsinkaan lounasta. Vittu jos en olisi tällainen paskahousu niin menisin repimään ne pipot päästä. Ei vittu on se kamalaa kun hienosti pipon alta kiverretyt kutrit menee sekaisin jos joutuu vähän käytöstapoja noudattamaan. On se niin koomisen näköistä kun äijä tulee pöytään ulkovaatteet päällä, ottaa takin pois ja alkaa syödä pipo&t-paita -asuyhdistelmällä.

Lakki - päästä!

Aivan täysin naulan kantaan. Kaikkein käsittämättömintä tässä vitun pipomuodissa on se, että aikuiset äijät käyttävät niitä pipoja sisällä. Ja voin kuvitella hyvin että jossain opiskelijaruokalassa löytyy näitä vitun cooleja tyyppejä, joilla on joku vitun pipo päässä ruokaillessa. Pipoa pidetään vittu ulkona eikä sisällä, saatana. Lailla pitäisi kieltää mun mielestä tollanen vitun pelleily. On niin saatanan kusipäisen näköstä, kun aikuiset ihmiset pitää pipoja sisällä. Tai kesällä ulkona. Kusipääääät!
 

Miguel

Jäsen
Sää. Eikö se nyt saatana voisi olla edes kolme päivää pakkasella peräjälkeen. Minun puolestani vaikka kolme kuukautta saman tien.

Minä ainakin olen sitä mieltä, että mieluummin vaikka 20 astetta pakkasta kuin tällaista harmautta sohjon keskellä. Ei tätä uskalla edes kunnolla talveksi kutsua.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Tobias
Pipoa pidetään vittu ulkona eikä sisällä, saatana. Lailla pitäisi kieltää mun mielestä tollanen vitun pelleily. On niin saatanan kusipäisen näköstä, kun aikuiset ihmiset pitää pipoja sisällä. Tai kesällä ulkona. Kusipääääät!

Meikäläisen nuoruudessa pipopää sai välittömästi turpaansa tai vähintään lumipesut ilmestyessään pannumyssy päässä pihalle. Pahempaa mammanpojan merkkiä ei voinut ollakkaan kuin pipo. No, tästä johtuen pipo ei vieläkään oikein pysy päässä ellei sitten ole about -15 mittarissa.

Nimim: mieluummin järki jäässä kuin pipo päässä
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vituttaa eräs asia niin paljon, että ei pysty edes ajattelemaan selkeästi. Tämän luokan vitutus on jopa tällaiselle äärimmäisen herkästi vittuuntuvalle hieman enemmän, kuin pää pysty kestämään ehjänä.



Mutta ei se mitään. Joulu tulee.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Himassa siivoaminen, erityisesti työhuoneen järjestely vituttaa. Yleensä sitä tekee ehkä pari viikkoa ja jossain vaiheessa antaa periksi. En edes muista koska viimeksi olen päässyt imurointivaiheeseen saakka. Todennäköisesti toissa kesänä. Nyt yritän sinnitellä kyllä loppuun saakka. 2,5 viikkoa olen nyt siivonnut, valvonut jo muutaman yön putkeen siivousprojektin merkeissä ja täytyy sanoa, että edistystä alkaa jo näkyä, vaikka leffa-, safka-, jatkoaikataukoja ja muuta vastaavaa kyllä tulee aina väliin. Miestä ei ole kyllä luotu siivoamaan tai pitämään tavaroita/papereita järjestyksessä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti PeteX
Meikäläisen nuoruudessa pipopää sai välittömästi turpaansa tai vähintään lumipesut ilmestyessään pannumyssy päässä pihalle. Pahempaa mammanpojan merkkiä ei voinut ollakkaan kuin pipo. No, tästä johtuen pipo ei vieläkään oikein pysy päässä ellei sitten ole about -15 mittarissa.

Joo pipoa piti ennen homot ja nörtit. Nykyään nuoriso näyttää homoiluaan aika avoimesti, mutta ei se mitään en kärsi fobiasta, vaan menen rohkeasti huomauttamaan, että pipo narikkaan esim. jos niitä runkkuja näkyy ravintoloissa.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti scholl
Joo pipoa piti ennen homot ja nörtit. Nykyään nuoriso näyttää homoiluaan aika avoimesti, mutta ei se mitään en kärsi fobiasta, vaan menen rohkeasti huomauttamaan, että pipo narikkaan esim. jos niitä runkkuja näkyy ravintoloissa.
Ehkä hieman julmaa kategorointia tässä, mutta tavallaan olen samaa mieltä. Miksi pitää taistella niitä rajoja vastaan? Jos tietyt käyttäytymisnormit on säädetty koskemaan näitä määrättyjä tiloja, niin mikä tekee niiden noudattamisen mahdottomaksi? Yksilönvapauteen moni vetoaa tietämättä mistä puhuvat.

Yksilönvapautta ei ole ilman tiettyjä periaatteita ja sääntöjä, joita jokaisen tulee noudattaa. Emmehän anarkiaan halua sortua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös