Viestin lähetti Vesku
Mää muuten oon aika vitun vittuuntunut, ellei huomenna tule liigassa tasapelejä, koska kaikki pelirahani on tasureissa kiinni. No, Ilveksen voitto ja siitä seuraava hulabaloo kaiken muuttaa vooi...
Viestin lähetti Ikijokeri
Vituttaa FutisForumin toimimattomuus. Ei oikein tuo Futismaailma.com nappaa... R.I.P FF?
Helvetti!
Viestin lähetti benicio
Vituttaa kun Suomen nuoriso ruokailee joku vitun pipo päässä. Olin tänään Assarin Ullakolla (joka on siis yliopisto-opiskelija ravintola Turussa) syömässä ja ei saatana, itseään varmaan ihan aikuisina pitävät miehet syö ihan kunnon ruokaa joku saatanan H&M-pipa päässä. Ei saatanan saatana, hattu päässä ei syödä. Ei varsinkaan sisätiloissa, ei varsinkaan lounasta. Vittu jos en olisi tällainen paskahousu niin menisin repimään ne pipot päästä. Ei vittu on se kamalaa kun hienosti pipon alta kiverretyt kutrit menee sekaisin jos joutuu vähän käytöstapoja noudattamaan. On se niin koomisen näköistä kun äijä tulee pöytään ulkovaatteet päällä, ottaa takin pois ja alkaa syödä pipo&t-paita -asuyhdistelmällä.
Lakki - päästä!
Viestin lähetti benicio
Vituttaa kun Suomen nuoriso ruokailee joku vitun pipo päässä. Olin tänään Assarin Ullakolla (joka on siis yliopisto-opiskelija ravintola Turussa) syömässä ja ei saatana, itseään varmaan ihan aikuisina pitävät miehet syö ihan kunnon ruokaa joku saatanan H&M-pipa päässä. Ei saatanan saatana, hattu päässä ei syödä. Ei varsinkaan sisätiloissa, ei varsinkaan lounasta. Vittu jos en olisi tällainen paskahousu niin menisin repimään ne pipot päästä. Ei vittu on se kamalaa kun hienosti pipon alta kiverretyt kutrit menee sekaisin jos joutuu vähän käytöstapoja noudattamaan. On se niin koomisen näköistä kun äijä tulee pöytään ulkovaatteet päällä, ottaa takin pois ja alkaa syödä pipo&t-paita -asuyhdistelmällä.
Lakki - päästä!
Viestin lähetti Rygge
Allekirjoitan täysin. Vitun pipopäät on vituttaneet jo pidemmän aikaa. Mielestäni pitäisi olla itsestään selvää, että sitä vitun lätsää (oli se sitten pipo, lippahattu tai jokin muu vastaava) EI PIDETÄ SISÄLLÄ PÄÄSSÄ!!!
Viestin lähetti benicio
Lakki - päästä!
Viestin lähetti Tobias
Pipoa pidetään vittu ulkona eikä sisällä, saatana. Lailla pitäisi kieltää mun mielestä tollanen vitun pelleily. On niin saatanan kusipäisen näköstä, kun aikuiset ihmiset pitää pipoja sisällä. Tai kesällä ulkona. Kusipääääät!
Viestin lähetti PeteX
Meikäläisen nuoruudessa pipopää sai välittömästi turpaansa tai vähintään lumipesut ilmestyessään pannumyssy päässä pihalle. Pahempaa mammanpojan merkkiä ei voinut ollakkaan kuin pipo. No, tästä johtuen pipo ei vieläkään oikein pysy päässä ellei sitten ole about -15 mittarissa.
Ehkä hieman julmaa kategorointia tässä, mutta tavallaan olen samaa mieltä. Miksi pitää taistella niitä rajoja vastaan? Jos tietyt käyttäytymisnormit on säädetty koskemaan näitä määrättyjä tiloja, niin mikä tekee niiden noudattamisen mahdottomaksi? Yksilönvapauteen moni vetoaa tietämättä mistä puhuvat.Viestin lähetti scholl
Joo pipoa piti ennen homot ja nörtit. Nykyään nuoriso näyttää homoiluaan aika avoimesti, mutta ei se mitään en kärsi fobiasta, vaan menen rohkeasti huomauttamaan, että pipo narikkaan esim. jos niitä runkkuja näkyy ravintoloissa.
Normien noudattamatta jättäminenhän on osoitus siitä, että rikkoja on rohkea, itsenäinen, omin aivoin ajatteleva, itsevarma ja älykäs. Tosin teinit kuvaisivat tätä henkilöä termillä "vitun kova jätkä". Normeja ei rikota siksi, että se tekisi omasta elämästä helpompaa, vaan se on nimenomaan itsetarkoitus ja rikkomisen eteen saatetaan jopa nähdä vaivaa. Rikkoja myös mielellään kertoo muille, miten taas on tullut oltua rohkea, itsenäinen, omin aivoin ajatteleva, itsevarma jä älykäs (ts. "vittu mä olin taas kova jätkä"). Varhaisaikuistumisen vaiheessa tämä kapinointi sekä sen ihainnointi alkaa karista, ja harva aikuinen enää jaksaa nähdä moisen vaivan.Viestin lähetti Cougar
Jos tietyt käyttäytymisnormit on säädetty koskemaan näitä määrättyjä tiloja, niin mikä tekee niiden noudattamisen mahdottomaksi? Yksilönvapauteen moni vetoaa tietämättä mistä puhuvat.
Väärin! Pitää olla:Viestin lähetti ervatsalo
Jonna - Jonsku - Joncqu
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseäni ottaa närpiöön ihmiset, jotka vääntelevät nimeään.
Puistattavaa!
Sama koskee myös iHMisIÄ, jotka sotkevat iSoJa ja pIeNiä kirjamia.