Vitutusketju

  • 10 584 413
  • 56 161

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa nykynuorten, joihin minäkin kuulun, varsin yleinen tyyli puhua toistensa iästä syntymävuoden mukaan. Kun joltain kysyy, "minkä ikäinen se jätkä on?", vastaus on, että "se on kasiseiska". Eikä tämä ihminen kuitenkaan ole 87-, vaan 17-vuotias.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Viestin lähetti Rygge
Täältäpäin lähtee iso keskisormi Helsingin katujen "talvikunnossapidolle" täydellisen vituiksi menneen juoksulenkin johdosta. Vantaanjoen varressa sijaitseva kohtuullisen suosittu lenkkipolku on kuin luistinrata, koska ko. reittiä ei ole otettu talvikunnossapidon piiriin. VITUN URPOT!!!
Turha talvikunnossapidon duunareille siitä on kiukutella. Jos Helsinki on niin persaukinen kaupunki, ettei sillä ole varaa hiekoittaa jokaista kinttupolkua, niin sillehän ei voi mitään.
Kannattaisi varmaankin ottaa yhteys niihin ns. päättäviin elimiin.

Sama vika se silti täällä Keski-Uudella maalla on. Hiekkaa käytetään liian vähän ja ensimmäiset lumisateetkin jäivät auraamatta suurimmilta osin. Nyt kärsitään siitä peilikirkkaiden teiden muodossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti vetti
"Mua vituttaa, niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan, vituttaa, on kaikki turhaa, vittu, vituttaa..."

Miksi? Vittuakos se teille kuuluu.

Ei lisättävää...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Blah. Taas takaisin intiin - ja totta kai suoraan leirille. Onneksi edessä on enää käytännössä loppusota, jonka jälkeen sitten pääasiassa käytellään lomia ja hajoillaan kasarmiolosuhteissa... TJ 32...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli vietettyä yö Jorvin päivystyksessä. Diagnoosina jälkeenpäin Cluster- tai Hortonin päänsärky, jossa kipu on kuvauksen mukaan "maksimaalinen". Oujee. 24-vee ja puolet päivistä menee päänsäryn kanssa, joka laittaa varsin paljon fyysistä kipua kokeneen miehen itkemään ääneen.

Listan jatkoksi vaan (epilepsia, nivelrappeuma, vatsahaava, selkä paskana plää plää plää). Itsesääli rulez.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Pärde
....Samaan syssyyn vituttaa nuo mainitut kaverit, tuli menneen viikonlopun aikana otettua yhteen kanssaan aiheesta suht railakkaastikin.

Niin, no onneksi olet itse aivan syytön. Suoranainen pulmunen suorastaan.

Täältä tähän
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Turha talvikunnossapidon duunareille siitä on kiukutella. Jos Helsinki on niin persaukinen kaupunki, ettei sillä ole varaa hiekoittaa jokaista kinttupolkua, niin sillehän ei voi mitään.

Ei minulla mitään ko. duunareita vastaan olekaan, vaan juuri nuo päättävät elimet minua vituttavatkin. Sen siitä saa, kun hyysätään kaiken maailman pummeja. Tietysti siitä on seurauksena se, että karkotetaan oikeasti veronmaksukykyiset asukaat lähikuntiin.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vitun vittu. Vettä tulee ja kaikkia vituttaa. Ja nyt on muka joulukuu? Saatana!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niinkin onnistunut viikonloppu kuin että, tyttöystävä jätti, kaverilla klamydia, onneksi ei sentään minulla. Eräs kaveri on ehkä raskaana. Onneksi itselläni ei ole pelkoa että olisin isä. Tupakanpoltto ei ota loppuakseen. Uskomaton vitutus, pääkin kipee perkele!
 
Viimeksi muokattu:

Kyynis

Jäsen
Eilisestä asti vituttanut suomenruotsalaisten maanomistajien toiminta evakkoja sijoitettaessa. Yhdestäkään suomenruotsalaisen omistamasta maatilasta ei lohkottu evakoille asuinpaikkoja. Evakkoja ei kuulemma saanut asuttaa ruotsinkielisiin kuntiin koska kuntien kielirakenne muuttuisi liikaa.

Perkele
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Miksi ketään pitäisi kiinnostaa joku vitun Markus "Rennyn kaveri" Selinin ja jonkun Aku Louhimiehen välinen kiista jostain umpipaskasta leffasta, joka on ilmiselvästi median iloksi väsättyä kyseisen elokuvan myynninedistämispaskaa?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Pikku Myy
VITUTTAA!!!!!!! Vituttaa niin paljon ettei tiedä miten päin pitäisi olla, pää tuntuu hajoava, ei saa happea. Tekisi vain mieli huutaa ja hajottaa paikkoja, potkia vastaantulevia mummoja. Sen sijaan sitä istuu eteisen nurkassa ja tuhertaa itkua ja hankkii itselleen megapäänsärkyä illaksi.

Mä en tarkoittanut kuin vaan hyvää, rakastan ja olen huolissani. Kaikkea paskaa ei silti tarvitse mun niskaan kaataa, jossain menee raja miten toista voi kohdella.

Ihan kuin minä jostakin jotakin tietäisin, mutta luulisin, että jos oikein tarkasti katsot, löydät maailmasta paljon hyvääkin - myös tänään!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa kun joutui kaivamaan modeemipiuhan esille kun laajakaista ei yhtäkkiä toimutkaan.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Viestin lähetti BigRedBob
Miksi ketään pitäisi kiinnostaa joku vitun Markus "Rennyn kaveri" Selinin ja jonkun Aku Louhimiehen välinen kiista jostain umpipaskasta leffasta, joka on ilmiselvästi median iloksi väsättyä kyseisen elokuvan myynninedistämispaskaa?

Itseäni henkilökohtaisesti vitutti aivan suunnattomasti nähdä nämä kaksi pelleä eilen aamulla töllössä keskustelemassa niitä näitä. Louhimies munattoman miehen äänellänsä toisteli koko ajan mantraansa, että "pääasia on, että kaikki on nyt hyvin" ja siihen vielä semmonen vitun makea hymy päälle. Voi saatana, että ahistaaaaaaaaaaa....

Seliniä ei jaksa kauheasti edes kommentoida, turha jätkä, ei tarjonnu Levillä edes viinaa...
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Aamulla vitutti herätä töihin. Täällä kun on pyhä ja joutuu silti vaivautumaan duuniin, mutta nyt sitten on ainakin .. yksi ylimääräinen lomapäivä tienattu. Kait sekin on jotain.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Viestin lähetti Ikijokeri
Oletan, että sinulla on Elisan liittymä. Tässä voisi olla syy toimimattomuuteen: http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/?aid=144540


Vitutti niin saatanasti, kun netti ei toiminu. No kyllähän sen ehkä ymmärtää, että välillä näitä sattuu. Kuitenkin, kun neljänl aikaan soittelin Elisan asiakaspalveluun, niin siellä oleva neiti ei myöntäny, että vika olisi nimenomaan palveluntarjoajassa. Kehoitti vaan poistamaan servicepack 2:sta sun muuta. Ei saatana, mikä vitun tollo siellä on töissä, kun elisan tiedotteen mukaan katkoksen syy oli tiedossa jo aamupäivästä. Tiedote
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Myers
Vitutti niin saatanasti, kun netti ei toiminu. No kyllähän sen ehkä ymmärtää, että välillä näitä sattuu. Kuitenkin, kun neljänl aikaan soittelin Elisan asiakaspalveluun, niin siellä oleva neiti ei myöntäny, että vika olisi nimenomaan palveluntarjoajassa. Kehoitti vaan poistamaan servicepack 2:sta sun muuta. Ei saatana, mikä vitun tollo siellä on töissä, kun elisan tiedotteen mukaan katkoksen syy oli tiedossa jo aamupäivästä. Tiedote

Tuskinpa tämä neiti pelkkää "tollouttaan" jätti kertomatta todellisen syyn. Joko hän ei itse sitä tiennyt tai sitten hänellä ei ollut lupa kertoa. Itse olen ainakin omissa duuneissani huomannut, että tieto vioista, muutoksista, tarjouksista yms. tulee lähes aina ensimmäisenä asiakkaalta. Se jos mikä on vittumaista.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Viestin lähetti Gellner
Tuskinpa tämä neiti pelkkää "tollouttaan" jätti kertomatta todellisen syyn. Joko hän ei itse sitä tiennyt tai sitten hänellä ei ollut lupa kertoa. Itse olen ainakin omissa duuneissani huomannut, että tieto vioista, muutoksista, tarjouksista yms. tulee lähes aina ensimmäisenä asiakkaalta. Se jos mikä on vittumaista.

Aivan arvon palstaveljeni. Vähän asiaa sulateltuani lähetin Elisalle palautetta asiakaspalvelusta. En kuitenkaan palautteessani tuominnut kyseistä asiakaskunnan palvelijaa vaan firman yleisen tiedotuspoliitikan. Ohan se syvältä, jos helpdesk ei tiedä olemassaolevasta viasta mitään. No, palautteeni tuskin laittaa öljyä tämän firman rattaisiin, mutta sain itse ainakin paremman mielen. Enää ei vituta kuin tappio korismatsissa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi vittu!

Vittu kun nyt tekisi mieli vittua! Vittu.. Vituttaa sekin vähän että jotkut vitun urpot jaksaa valittaa että se on joukkue eikä joukkoe. Ja noi vitun suomenruotsalaiset mulkkuhomopaskat! Miks en vitun tyhmä tajuu mennä aikaisn nukkumaan?!Pe on vitun tärkeä koe mihin en oo lukenu ollenkaan ja en jaksa lukea huomen yhtään ku oon niin vitun väsynyt! Mut vittu! Sain auton toimimaan, ajoin 20 km ja kun parkkeerasin auton satuin huomaamaan kuinkas tuo pakoputki noin on vinossa, kun koskin ni vittu siihen se repes ja tipahti loppuosa maahan,vitutuksen määrä oli suunnaton!
 

tiikeri

Jäsen
Väsyttää niin maan pirusti.

Toissayönä tuli nukuttua kokonaista kaksi tuntia. Viime yönä saman verran ja olo on todellakin sen mukainen. Yöllä tulee vain pyörittyä punkassa ja päässä pyörii kaikenmaailman asiat. Tuntuu että väsyttää ja on nukahtamaisillaan, mutta ei sitten kuitenkaan saa unenpäästä kiinni. Olisihan tuo kiva saada normaalista vuorokausirytmistä kiinni, mutta taitaa olla meikäläiselle täysin mahdotonta. Töitäkin pitäisi vielä jaksaa tehdä.

Voi vittu sentään.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti tiikeri
Väsyttää niin maan pirusti.

Toissayönä tuli nukuttua kokonaista kaksi tuntia. Viime yönä saman verran ja olo on todellakin sen mukainen. Yöllä tulee vain pyörittyä punkassa ja päässä pyörii kaikenmaailman asiat. Tuntuu että väsyttää ja on nukahtamaisillaan, mutta ei sitten kuitenkaan saa unenpäästä kiinni. Olisihan tuo kiva saada normaalista vuorokausirytmistä kiinni, mutta taitaa olla meikäläiselle täysin mahdotonta. Töitäkin pitäisi vielä jaksaa tehdä.

Voi vittu sentään.

Allekirjoitan, vittu, kaiken. Vittu kun väsyttää ja sängyssä pyöriminen vituttaa. Aamulehdetkin tulee luettua heti postiluukusta kolahtamisen jälkeen. Tänäänkin. Pitkä päivä edessä, vitusti hommia. Illalla taas väsyttää, mutta uni ei tule. Vittu.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Aksu
Allekirjoitan, vittu, kaiken. Vittu kun väsyttää ja sängyssä pyöriminen vituttaa. Aamulehdetkin tulee luettua heti postiluukusta kolahtamisen jälkeen. Tänäänkin. Pitkä päivä edessä, vitusti hommia. Illalla taas väsyttää, mutta uni ei tule. Vittu.

Ratkaisu; hankkikaa lapsi, menkää hänen viereensä lukemaan n. sadatta kertaa Lumikkia ja uni tulee varmasti jopa ennen kuin lapsi nukahtaa.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti PeteX
Ratkaisu; hankkikaa lapsi, menkää hänen viereensä lukemaan n. sadatta kertaa Lumikkia ja uni tulee varmasti jopa ennen kuin lapsi nukahtaa.

Hyvä idea, mutta toistaiseksi naiset ovat olleet hyvin vastahakoisia. Kenties neuvot tämän ongelman ratkaisussa myös?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti tiikeri
Väsyttää niin maan pirusti.

Toissayönä tuli nukuttua kokonaista kaksi tuntia. Viime yönä saman verran ja olo on todellakin sen mukainen. Yöllä tulee vain pyörittyä punkassa ja päässä pyörii kaikenmaailman asiat. Tuntuu että väsyttää ja on nukahtamaisillaan, mutta ei sitten kuitenkaan saa unenpäästä kiinni. Olisihan tuo kiva saada normaalista vuorokausirytmistä kiinni, mutta taitaa olla meikäläiselle täysin mahdotonta. Töitäkin pitäisi vielä jaksaa tehdä.

Voi vittu sentään.

Vitun saatanan perkeleen Venäjän helevetti. Sama vaiva. Mulle ei sovi yleinen kaava: hereilläoloaika 07.00 - 23.00 ja muu aika on sikeää ja laadukasta unta, hah. Intissä herättiin 05.45. Unet jäi sielläkin joka yö sellaiseen neljään viiteen tuntiin. Muut jätkät nukahti jo ennen hiljaisuutta. Minä en. Aamulla kyllä nukuttaisi. Ei auta vaikka jättäisi kahvin kittaamisen, ei auta liikunta. Tuntuu että rytmi menee siten, että nukahtaminen siirtyisi luonnollisesti joka vuorokausi noin tunnilla eteenpäin ja jos saa nukkua ilman erinäisiä häiriöitä niin unta tulisi vedettyä kuulaan sellaiset 8 tuntia. Mutta kun on pakotettu tähän ihmiselle luonnottomaan vuorokausirytmiin niin minkäs vittu teet. Nyt on kaamos ja talviunilla pitäisi ihmisenkin näillä leveysasteilla olla saatana. Väsymyksen aiheuttamaa vitutusta lisää vielä tässä se että minun ja muijan m90 kartanokadetista kärähti jälleen kerran tuulilasin puhaltimen sulake. Työmatka mulla on yhteen suuntaan sentään yli sata kilometriä ja viimeiset 50 km ajoin röntgenkatseen varassa, kun lasi oli jäätynyt umpeen.

Voi vittu saatana perkele helvetti jumalauta kyrpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös