Viestin lähetti Pärde
....Samaan syssyyn vituttaa nuo mainitut kaverit, tuli menneen viikonlopun aikana otettua yhteen kanssaan aiheesta suht railakkaastikin.
Niin, no onneksi olet itse aivan syytön. Suoranainen pulmunen suorastaan.
Täältä tähän
Viestin lähetti Pärde
....Samaan syssyyn vituttaa nuo mainitut kaverit, tuli menneen viikonlopun aikana otettua yhteen kanssaan aiheesta suht railakkaastikin.
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Turha talvikunnossapidon duunareille siitä on kiukutella. Jos Helsinki on niin persaukinen kaupunki, ettei sillä ole varaa hiekoittaa jokaista kinttupolkua, niin sillehän ei voi mitään.
Viestin lähetti Pikku Myy
VITUTTAA!!!!!!! Vituttaa niin paljon ettei tiedä miten päin pitäisi olla, pää tuntuu hajoava, ei saa happea. Tekisi vain mieli huutaa ja hajottaa paikkoja, potkia vastaantulevia mummoja. Sen sijaan sitä istuu eteisen nurkassa ja tuhertaa itkua ja hankkii itselleen megapäänsärkyä illaksi.
Mä en tarkoittanut kuin vaan hyvää, rakastan ja olen huolissani. Kaikkea paskaa ei silti tarvitse mun niskaan kaataa, jossain menee raja miten toista voi kohdella.
Viestin lähetti BigRedBob
Miksi ketään pitäisi kiinnostaa joku vitun Markus "Rennyn kaveri" Selinin ja jonkun Aku Louhimiehen välinen kiista jostain umpipaskasta leffasta, joka on ilmiselvästi median iloksi väsättyä kyseisen elokuvan myynninedistämispaskaa?
Viestin lähetti Master Chief
Vituttaa kun joutui kaivamaan modeemipiuhan esille kun laajakaista ei yhtäkkiä toimutkaan.
Viestin lähetti Ikijokeri
Oletan, että sinulla on Elisan liittymä. Tässä voisi olla syy toimimattomuuteen: http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/?aid=144540
Viestin lähetti Myers
Vitutti niin saatanasti, kun netti ei toiminu. No kyllähän sen ehkä ymmärtää, että välillä näitä sattuu. Kuitenkin, kun neljänl aikaan soittelin Elisan asiakaspalveluun, niin siellä oleva neiti ei myöntäny, että vika olisi nimenomaan palveluntarjoajassa. Kehoitti vaan poistamaan servicepack 2:sta sun muuta. Ei saatana, mikä vitun tollo siellä on töissä, kun elisan tiedotteen mukaan katkoksen syy oli tiedossa jo aamupäivästä. Tiedote
Viestin lähetti Gellner
Tuskinpa tämä neiti pelkkää "tollouttaan" jätti kertomatta todellisen syyn. Joko hän ei itse sitä tiennyt tai sitten hänellä ei ollut lupa kertoa. Itse olen ainakin omissa duuneissani huomannut, että tieto vioista, muutoksista, tarjouksista yms. tulee lähes aina ensimmäisenä asiakkaalta. Se jos mikä on vittumaista.
Viestin lähetti tiikeri
Väsyttää niin maan pirusti.
Toissayönä tuli nukuttua kokonaista kaksi tuntia. Viime yönä saman verran ja olo on todellakin sen mukainen. Yöllä tulee vain pyörittyä punkassa ja päässä pyörii kaikenmaailman asiat. Tuntuu että väsyttää ja on nukahtamaisillaan, mutta ei sitten kuitenkaan saa unenpäästä kiinni. Olisihan tuo kiva saada normaalista vuorokausirytmistä kiinni, mutta taitaa olla meikäläiselle täysin mahdotonta. Töitäkin pitäisi vielä jaksaa tehdä.
Voi vittu sentään.
Viestin lähetti Aksu
Allekirjoitan, vittu, kaiken. Vittu kun väsyttää ja sängyssä pyöriminen vituttaa. Aamulehdetkin tulee luettua heti postiluukusta kolahtamisen jälkeen. Tänäänkin. Pitkä päivä edessä, vitusti hommia. Illalla taas väsyttää, mutta uni ei tule. Vittu.
Viestin lähetti PeteX
Ratkaisu; hankkikaa lapsi, menkää hänen viereensä lukemaan n. sadatta kertaa Lumikkia ja uni tulee varmasti jopa ennen kuin lapsi nukahtaa.
Viestin lähetti tiikeri
Väsyttää niin maan pirusti.
Toissayönä tuli nukuttua kokonaista kaksi tuntia. Viime yönä saman verran ja olo on todellakin sen mukainen. Yöllä tulee vain pyörittyä punkassa ja päässä pyörii kaikenmaailman asiat. Tuntuu että väsyttää ja on nukahtamaisillaan, mutta ei sitten kuitenkaan saa unenpäästä kiinni. Olisihan tuo kiva saada normaalista vuorokausirytmistä kiinni, mutta taitaa olla meikäläiselle täysin mahdotonta. Töitäkin pitäisi vielä jaksaa tehdä.
Voi vittu sentään.
Viestin lähetti Myers
Vähän asiaa sulateltuani lähetin Elisalle palautetta asiakaspalvelusta.
Viestin lähetti tant gredulin
Mihin? Eivät kuulemma käsittele netin kautta tulleita valituksia, sanoi minulle neito Elisan myymälässä...
Viestin lähetti tant gredulin
Mihin? Eivät kuulemma käsittele netin kautta tulleita valituksia, sanoi minulle neito Elisan myymälässä...