Vitutusketju

  • 10 590 845
  • 56 164

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa, kun kyynärpäässä on limapussintulehdus ja koko vitun käsi on turvoksissa. Ei ole mitään asiaa salille, kiekkoa pelaamaan tai salibandykentille. Noh, makaillaan sitten kotona ja syödään pillereitä (päiväannos: 3*800mg Ibuxinia ja pari antibiootti pilleriä siihen vielä päälle).
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pääsinpä taas vaihteksi töihinkin muutamaksi päiväksi. Hauskaahan se on, että jostain rahaakin työnnetään, mutta voi kiesus niitä "työkavereita".

Asiaan saattaa hieman vaikuttaa se, että olen itse 20-vuotias, ja nämä työkaverit jokainen +40v., suurin osa jo lähellä eläkeikääkin, emme ole välttämättä aivan samalla aaltopituudella. Varsinkin kun näillä tuppaa jutut olemaan suurinpiirtein yläaste-tasoa. Aikuiset ihmiset naureskelee ja kertoo ylpeinä, että mitä tulikaan taas kännipäissään tehtyä ja sanottua, missä oltua jne. Seuraavaksi tappelevat keskenään mitä typerimmistä asioista ja päälle päätteeksi haukkuvat kaikki muut, ulkopuoliset ihmiset, juoruilevat ja puhuvat paskaa. Ja ei ole varmaan vielä sellaista päivää tässä vuoden aikana ollut, että edes jollain olisi joku asia hyvin. .

Ja sitä en kertakaikkiaan voi sietää, että aina löytyy joku, joka tahtoo kertoa miten huonosti Ässillä taas menee. Tietävät tasan tarkkaan miten fanaattinen olen, ja kun en muihin juttuihin jaksa lähteä mukaan, niin jotain täytyy yrittää. "Kaikenmaailman jämämiehiä ostellaan, jotka ei osaa kun tapella ja soittaa suutaan", niinpä niin. Mitäpä jos joku kaunis päivä raahautuisi itse sinne hallille, toisi muutaman sentin seuran kirstuun, niin joskus pystyttäisiin hankkimaan niitä nimimiehiä. Ja pystyisi sitten tekemään niitä viiltäviä syväanalyysejä joltain muultakin kuin Satakunnan Kansan pohjalta.

Ylimääräistä työmotivaatiotahan tuosta saa. Äkkiä kun tekee hommat pois alta, niin pääsee kuuntelemasta sitä ainaista kitinää.
Kieltämättä usein tuntee itsensä porukan ainoaksi täysjärkiseksi.

Eipä kai tässä juuri nyt muu vituta. Eikä tämäkään kauaa, kun enää huomenna tarvii mennä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti metsänpeikko
Varsinkin kun näillä tuppaa jutut olemaan suurinpiirtein yläaste-tasoa. Aikuiset ihmiset naureskelee ja kertoo ylpeinä, että mitä tulikaan taas kännipäissään tehtyä ja sanottua, missä oltua jne. Seuraavaksi tappelevat keskenään mitä typerimmistä asioista ja päälle päätteeksi haukkuvat kaikki muut, ulkopuoliset ihmiset, juoruilevat ja puhuvat paskaa. Ja ei ole varmaan vielä sellaista päivää tässä vuoden aikana ollut, että edes jollain olisi joku asia hyvin. .



No minustahan tuo kuullostaa aivan normaalilta toimistotyöporukalta! Vaikuttaakohan se asiaan, että..öh..olen tuota noin 40 vee?

nimim. "kakka- ja pissihuumori rulettaa"

ps. Niinno jos joku nyt tällä hetkellä edes vituttaa on se että kehtuuttais lähtä vaihtamaan illalla talvirenksuja. Ja puulaaki sb-matsikin on joskus kympin tietämissä. Siinä sitten moottori hyrrää vielä puolen yön maissa ettei unta saa...plaa plaa jne jne.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pokeriautomaatilla:

1. Saatanan torvet jotka pelaatte minimipanoksella ja otatte 20 centin voitot ylös.

2. Vitun ääliöt jotka tulette olan yli kurkkimaan toisten peliä ja neuvomaan siihen miten pitää pelata isommalla panoksella ja tuplata.

Nimimerkki "Minä olen ainoa joka osaa pelata kuten pitää!"
 

Tobias

Jäsen
Vittumuavituttaa;

Se kun asioi jossain byroossa/toimistossa/liikkeessä, käyttäydyt itse kohteliaasti mutta saat huonoa palvelua vastineeksi.

Sunnuntaikuskit joiden autoissa ei ole vilkkuja ja muutenkin ajellaan päin vittua.

Kaikki saatanan besserwisserit jotka tietävät jokaisesta asiasta kaiken. Itse pidän ainakin turpani kiinni, jos en jostain asiasta tiedä.

Hallituksen kyvyttömyys päätöksiin, joissa puollettaisiin suomalaista yrittäjyyttä ja suomalaista OMISTAMISTA. Lisäksi vituttaa uskomaton paskanjauhanta poliittisella kentällä, esim YLE:n johtajan valinta oli niin käsittämätön farssi, ihan kuin kakaroita olis leikkiny jossain hiekkalaatikolla.

Nymmua ei enää vituta, kun sain vitutukseni purettua tänne!
 
Viimeksi muokattu:

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Viestin lähetti metsänpeikko
...Mitäpä jos joku kaunis päivä raahautuisi itse sinne hallille, toisi muutaman sentin seuran kirstuun, niin joskus pystyttäisiin hankkimaan niitä nimimiehiä. Ja pystyisi sitten tekemään niitä viiltäviä syväanalyysejä joltain muultakin kuin Satakunnan Kansan pohjalta...

Näinhän se on meilläkin, vaikka en usko että ollaan samalla työpaikalla. Puhuin pomon pari vuotta sitten ostamaan henkilökunnan käyttöön pari kausaria. Sitten on viety työkavereita joskus aitioon ja muuten tekemään sitä epäolennaista hallilla, eli syömään, juomaan ja puhumaan työasioista ja kuinka yllättäen kiekko alkoi kiinnostamaan lähes kaikkia.. Eivät toki itse millään meinaa suostua maksamaan lippua peliin, eli kitisevät ilmaisia lippuja tuon tuosta, mutta ainakin alkoi Ässät kovasti kiinnostaa.. Tänään on taas puhuttu kaikki tauot ja pelkästään ihan positiiviseen sävyyn. Paras esimerkki on yksi entinen Lukon kannattaja, joka on aikoinaan syntynyt vielä Raumalla, mutta nyt kannattaa Ässiä.. Vittu mikä takinkääntö, olen jopa hiukan ylpeä itsestäni.. Niin ja sanottakoon vielä että ikärakenne on aikalailla sama kuin teillä..
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti metsänpeikko

Asiaan saattaa hieman vaikuttaa se, että olen itse 20-vuotias, ja nämä työkaverit jokainen +40v., suurin osa jo lähellä eläkeikääkin, emme ole välttämättä aivan samalla aaltopituudella. Varsinkin kun näillä tuppaa jutut olemaan suurinpiirtein yläaste-tasoa.

Onhan se päivänselvää, että 20-vuotiaat ovat nelikymppisiä fiksumpia. Itsekin olin. Parempi siis joko vanhentua tai tottua, mikä tässä tapauksessa lienee sama asia.

Itseäni vituttaa viimeisen kymmenen vuoden aikana huonontunut kunto. Kävin juuri juoksemassa mäkivetoja, ja silloin 10 vuotta sitten kulki paljon paremmin. Hautaa kohti ollaan menossa ja sen kyllä huomaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Voi vittu, kun voi vituttaa taas työpaikka. Vittu, insinöörin koulutuksella ei näytä olevan mitään asiaa duunaria ylemmäs koska oma esimies on sellainen paskahousu joka käy kertomassa kaiken ylemmäs. Nyt minun ohitseni meni nainen josta kukaan työntekijöistä ei tykkää eikä hänellä ole sellaista osaamista kuin minulla, mutta hän osaa nuolla takapuolen ja on "ainoa sopiva tuolle paikalle". Vittu, jos olisin sinkku niin olisin ottanut jo loparit nyt ainoa mitä voin tehdä on laittaa hakemuksia sinne sun tänne. Eiköhän joku vielä tärppää...
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti korkki
Nyt minun ohitseni meni nainen josta kukaan työntekijöistä ei tykkää eikä hänellä ole sellaista osaamista kuin minulla, mutta hän osaa nuolla takapuolen ja on "ainoa sopiva tuolle paikalle". Vittu, jos olisin sinkku niin olisin ottanut jo loparit nyt ainoa mitä voin tehdä on laittaa hakemuksia sinne sun tänne. Eiköhän joku vielä tärppää...

Eikös tämä kuuluisi tuonne häpeä ketjuun?

Ei muuta kuin ponnari taakse ja kieli ulos, vai mitä vanha koira?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Gentleman
Ei muuta kuin ponnari taakse ja kieli ulos, vai mitä vanha koira?
Sinähän muistat miten hyvä perseennuolija minä olen. Ja ponnarin pituudessakin häviän (ei tähän nykytukkaan saa kuin nysäponnarin)... Eniten vituttaa oman esimiehen käytös, muut puolustaa omiaan mutta tämä nilviäinen puhuu paskaa selän takana. Kapa ainakin tietää kenestä varhaiskaljusta idiootista on kyse...
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti korkki
.... Kapa ainakin tietää kenestä varhaiskaljusta idiootista on kyse...

Kyllä muistan hyvinkin. Joku on tämänkin ihmisen joskus mennyt siittämään. Että pitikin.

Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä. Jotkut ovat siviilissä erilaisia kuin töissä. Toiset kummassakin samanlaisia. Tämä idiootti on mulkku joka paikassa. En ole koskaan tämän henkilön kanssa töissä samassa paikkaa ollut mutta maine on uskomaton. Miksi ei saa potkuja ?

Tsemppiä korkki. Kannattaisi kysellä muuten sieltä yhdestä firmasta, jossa itsekin olin.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti scholl
Vituttaa marko kiprusoffin paapominen.

Jos olisin Tepsin kannattaja, niin minäkin paapoisin pakkia, joka on naputellut pojoja 0.75/peli ja jonka plusmiinukset yhdeksässä pelissä ovat +3. Näillä luvuilla ei haittaisi onko takatukka vai onko tukkaa ensinkään :)

Vituttaa vain, jos Nupe joutuu jonnekkin Uralille lähtemään tämän Suomen tyhmän verotussysteemin vuoksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Pikku Myy
Voi pyhä jysäys: MIEHET. Ei voi ymmärtää.

Sama vika. Tosin tällä hetkellä ei vituta, miehistä huolimatta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Lakaisija
Kiva kestovitutus ollut päällä tänään, kaikki menee päin persettä ja kaikki mihin kosken, muuttuu paskaksi.
Kosketa ihmeessä Ässiä. Luulisi raumalaista sen jälkeen helpottavan !
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa futiskauden loppuminen sillä tavalla kuin se nyt loppui (Allianssi-MyPa 1-2). Toisaalta, nyt voi keskittyä täyspainoisesti jääkiekkoon.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa kun HIFK Megamatkalle joutuu ostamaan liput B2'n fanipisteestä. Eli pitää mennä johonkin matsiin katsomaan peliä vaikka rahaa on aivan helvetin vähän. No jostain se raha on repäistävä.

- Tinke-80
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Sen enempää tuntoja selittämättä...

Lainatakseni Timo Rautiainen&Trio Niskalaukausta:

Kylmä ja kova maa...

Mun kotimaa...

Isieni maa...

Karu kansa ja kova maa...

Mun oma maa...

Kuunnelkaa, kun se laulaa...

Rebus sic statibus.. Eipä tässä kai voi muutakaan sanoa.

Vituttaa...
 

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ostinpa tässä vajaa vuosi sitten uuden tietokoneen. Päätin sitten vähentää kyseisen kapistuksen verotuksessa, kun ammattini ja työnkuvani antaa sihen mahdollisuuden.

No, sain verotuksessa asianmukaiset vähennykset, ei siinä mitään. Mutta nyt alkoi monitori temppuilemaan. Eihän siinäkään vielä mitään, takuutahan on vielä jäljellä - mutta missä kuitit, jotka toimivat tässä tapauksessa takuutodistuksena? No tietenkin verottajalla, ärkele!!! Ja niitähän ei enää saa takaisin.
Kopioita niistä ei tietenkään tullut otettua, kun viime tingassa ryhdyin veroilmoitusta postittamaan. Veroilmoitukseenhan pitää liittää alkuperäiset kuitit.

Tässä sitten kärvistellään hajoamispisteessä olevan mointorin kanssa! Kuitti kun löytyisi niin saisin uuden tilalle. Ei paljon verovähennykset lohduta! Tana!

Onneksi citymarketissa oli "mäyräkoirat" tarjouksessa, mutta se tarina kuuluu taas onnellisuusketjuun...
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti NK
Tässä sitten kärvistellään hajoamispisteessä olevan mointorin kanssa! Kuitti kun löytyisi niin saisin uuden tilalle. Ei paljon verovähennykset lohduta! Tana!
Pelastus tähän on siinä, että firma, josta tämän koneen ostit on velvollinen säilyttämään kuitteja tietyn ajan. Olisikohan 6 vuotta vai jopa 10. Jokatapauksessa käynti ko. firmaan auttaa tai ei välttämättä edes sitä tarvitse tehdä, mikäli näyttö on tarpeeksi uusi. Toisaalta myös huoltoliike voi ottaa selvää asiasta puolestasi.

Cougar.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Viestin lähetti NK
Eihän siinäkään vielä mitään, takuutahan on vielä jäljellä - mutta missä kuitit, jotka toimivat tässä tapauksessa takuutodistuksena?

Ja lisätään vielä, että kuittia ei välttämättä tarvitse ollenkaan, mikäli monitorisi on sen merkkinen / mallinen, notta sarjanumerosta on helposti luettavissa valmistusviikko ja -vuosi.

Esimerkki: Näyttö 3v korjaamotakuulla, valmistettu vaikkapa 2002 vko 51, niin eipä kukaan enää kuitteja kysele.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Vituttaa tämä helvetin kipeä kurkku!
Puhuminenkin on vaikeaa syömisestä puhumattakaan!
No toivottavasti lääkkeet auttavat ja pian..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös