Viestin lähetti metsänpeikko
...Mitäpä jos joku kaunis päivä raahautuisi itse sinne hallille, toisi muutaman sentin seuran kirstuun, niin joskus pystyttäisiin hankkimaan niitä nimimiehiä. Ja pystyisi sitten tekemään niitä viiltäviä syväanalyysejä joltain muultakin kuin Satakunnan Kansan pohjalta...
Näinhän se on meilläkin, vaikka en usko että ollaan samalla työpaikalla. Puhuin pomon pari vuotta sitten ostamaan henkilökunnan käyttöön pari kausaria. Sitten on viety työkavereita joskus aitioon ja muuten tekemään sitä epäolennaista hallilla, eli syömään, juomaan ja puhumaan työasioista ja kuinka yllättäen kiekko alkoi kiinnostamaan lähes kaikkia.. Eivät toki itse millään meinaa suostua maksamaan lippua peliin, eli kitisevät ilmaisia lippuja tuon tuosta, mutta ainakin alkoi Ässät kovasti kiinnostaa.. Tänään on taas puhuttu kaikki tauot ja pelkästään ihan positiiviseen sävyyn. Paras esimerkki on yksi entinen Lukon kannattaja, joka on aikoinaan syntynyt vielä Raumalla, mutta nyt kannattaa Ässiä.. Vittu mikä takinkääntö, olen jopa hiukan ylpeä itsestäni.. Niin ja sanottakoon vielä että ikärakenne on aikalailla sama kuin teillä..