Mainos

Vitutusketju

• 10 722 726
  • 56 273

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eniten nuo suositukset taitavat jurppia juuri niitä, jotka eivät suosituksista piittaa. Rutista pitää saada, vaikka asiaa pidetään yhdentekevänä.
Jotkut haluavat vain valittaa kaikesta. Sitten pervoimmat vielä oikein rypee surkeudessaan, kun pyrkivät seuraamaan noita ohjeistuksia ja muistavat jokaisen kauppareissun yhteydessä paasata asiasta.

Itse en ole kiinnostunut suosituksista ja toimin aikalailla miten huvittaa. Mutta ei suositukset ole minulta pois.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Väestötason tutkimuksiin perustuvan ravintosuosituksen suurin vika on ettei se ole optimaalinen yhdellekään yksilölle.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ettei noiden ryssien kaikkia piuhoja revitä poikki. Kylmästi vaan kaikki piuhat, tiet, kaapelit ja putket mitkä tulee sivistysmaihin rajan yli poikki vaan.

Yritin ostaa tuotetta verkosta, mutta maksu ei toimi, kun nordea ID on mykkänä. "palvelu ei käytössä". Ei hätää, s-pankki löytyy myös ja sieltäkin löytyy sen verran, että voisi tämän maksaa, mutta sama juttu, palvelu ei käytössä. Tämä ei tosin sanonut sitä, mutta kirjautuminen ei onnistu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Laitoin tuossa puita takkaan laittaakseni sinne tulet. Yhdessä puussa oli vissiin (kuningatar)ampiainen talvehtimassa ja se päätti sitten tuikata minua etusormeen. Nyt sormi on turvoksissa ja sitä särkee ja se on kosketusarka. Ja vituttaa että kuinka kädetön ihminen on kun etusormi on kipeänä. Kirjoitan tätä keskarilla ja vähän hankalaa on. Nyt pitää sitten muistaa katsoa ettei puissa ole pörriäisiä kun niitä uuniin laittaa. Voi vittu, sekin vielä...

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laitoin tuossa puita takkaan laittaakseni sinne tulet. Yhdessä puussa oli vissiin (kuningatar)ampiainen talvehtimassa ja se päätti sitten tuikata minua etusormeen. Nyt sormi on turvoksissa ja sitä särkee ja se on kosketusarka. Ja vituttaa että kuinka kädetön ihminen on kun etusormi on kipeänä. Kirjoitan tätä keskarilla ja vähän hankalaa on. Nyt pitää sitten muistaa katsoa ettei puissa ole pörriäisiä kun niitä uuniin laittaa. Voi vittu, sekin vielä...

Kaikkea sitä, eipä ole käynyt edes mielessä tuollainen. Tosin laitan aina hanskat kädessä puut takkaan, mutta voihan se senkin läpi pistää.

Itseä vituttaa jo kolmatta päivää jatkuva kuume ja keuhkoputkessa tuntuva aika inhottava yskä. Ja kuume lähinnä pahentunut tänään.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Jahas, eilen Kiekko-Espoon matsissa ollessani mun DNA TV-hubista on näköjään mennyt joku bitti poikittain kun laite kyllä vilkuttaa valoa mutta kuva ei näy enää. Pitääkö tässä nyt saatana viimeiset rahat käyttää uuteen boksiin?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vatsatautia päiväkodista. Ai että!

Ai vittu, osanotot.

Tuli viime vuoden joulukuussa vietettyä niin railakas 2 vrk ensin oksentaen ja sitten kuumeessa, että tää nyt käynnissä oleva kuumetauti tuntuu kevyeltä siihen verrattuna.

Toki pieni komedia aspekti tuossa oli. Meillä siis vanhempi lapsi alkoi laattaamaan ke-to yönä. No perjantaina oltiin muut vielä ok niin aattelin, että väistettiin luoti ja lähdin duunin pikkujouluihin. Olin taksissa tulossa puolen yön aikaan kotiin, kun vaimo soitti, että nyt hänellä alkoi ripuli.

Seuraavana aamuna sitten hoidin lapsia ja mietin, että onpas krapulainen olo vaikken mielestäni paljoa juonutkaan. Kävin lasten huomaamatta laattaamassa ja sitten vaatteiden vaihdon kautta lähikauppaan ostamaan ruokaa. Sieltä kotiin tullessa kävin laattaamassa toisen kerran ja aloin pohtimaan, että ehkä tää ei olekaan darraa. No eihän se ollut ja sitä riemua sitten jatkui koko lauantaipäivän jonka sitten yöllä kruunasi 39 asteen kuume.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Oli tarkoitus katsoa video Yle areenasta. Areena pyysi kirjautumaan tai luomaan tunnuksen.
En katsonut videota

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa. Toinen jalka on juuri sen tarvittavan millin toista leveämpi, että siitä aiheutuu ongelmia esim. nyt uusien talvijuoksukenkien kanssa. Ja noille kengille olisi käyttöä tässä ja nyt.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Toki pieni komedia aspekti tuossa oli. Meillä siis vanhempi lapsi alkoi laattaamaan ke-to yönä. No perjantaina oltiin muut vielä ok niin aattelin, että väistettiin luoti ja lähdin duunin pikkujouluihin. Olin taksissa tulossa puolen yön aikaan kotiin, kun vaimo soitti, että nyt hänellä alkoi ripuli.

Seuraavana aamuna sitten hoidin lapsia ja mietin, että onpas krapulainen olo vaikken mielestäni paljoa juonutkaan. Kävin lasten huomaamatta laattaamassa ja sitten vaatteiden vaihdon kautta lähikauppaan ostamaan ruokaa. Sieltä kotiin tullessa kävin laattaamassa toisen kerran ja aloin pohtimaan, että ehkä tää ei olekaan darraa. No eihän se ollut ja sitä riemua sitten jatkui koko lauantaipäivän jonka sitten yöllä kruunasi 39 asteen kuume.

Mukulan oksennusten parissa oltu torstaina ja perjantaina ollut pakko päästä pikkujouluihin? Ei mikään ihme, että nuo paskataudit leviää kulovalkean lailla, kun meno on tämä.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukulan oksennusten parissa oltu torstaina ja perjantaina ollut pakko päästä pikkujouluihin? Ei mikään ihme, että nuo paskataudit leviää kulovalkean lailla, kun meno on tämä.

Jaa oman elämänsä ylilääkäri ilmeistyi paikalle pätemään. No jatka samaan malliin johtopäätöksien kanssa, kun et yksityiskohtia tiedä.

Québec

Jäsen
Oma isä kyselee koko ajan rahaa lainaan. Aina se on maksanut takaisin jos olen lainannut mutta tästä alkaa jo muodostumaan tosi yleinen tapa. Ei mullakaan ole loputtomasti rahaa mitä voin tosta vaan lainailla vaikka minulle tärkeä ihminen onkin kyseessä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei mullakaan ole loputtomasti rahaa mitä voin tosta vaan lainailla vaikka minulle tärkeä ihminen onkin kyseessä.

Oletko sanonut hänelle tämän tai pystytkö sanomaan? Parempi yrittää keskustella asiasta ennen kuin asiasta aiheutuu ongelmia, riitoja tai välirikko.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Franz Wagner sivuun määrittämättömäksi ajaksi ja täsmälleen sama vamma kuin Bancherolla (joka onneksi palannee pian kentälle).

Sen verran intohimoisesti olen seurannut Orlando Magicin koripallopelejä tänä syksynä että tämä uutinen suorastaan masensi.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Dallasin Stars.
Nyt repii päästä. Takajarrusatula ja ilmausnippa helvetistä.
Irroittaa yritin ruuvia hylsyllä kuten ohje oli.
Lopputulos tunnin ähkinän jälkeen ilmasruuvi edelleen kiinni kun hitsattuna, tottakai muoto nyt pyöreä.

Mä tuossa muutama päivä sitten silppusin vanhoilla keittiösaksilla korianteria kermaviilin sekaan. Saksethan ovat hyvin tylsät suurimmalta osin, mutta tuohon hommaan ihan passelit. Siinä sitten tenavien ärjyessä taustalla huomio herpaantui ja seurauksena leikkasin vasemman käden peukalon päästä pienen palan pois. Löytyi siis saksistakin terävä kohta.
Aika monessa asiassa huomaa, miten käyttökelpoinen tuo vasenkin peukalo oikeakätiselle on, kun kaikki kosketus sun muu sattuivat monen päivän ajan. Mutta tulipahan ainakin maukas kastike, vaikka sen palan sieltä onginkin pois.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Naapuripihalla ei ole tänä talvena enää lumilinkoa käytössä, vaan mönkijä.

Vituttaa kuunnella tuotakin pörinää, kun haluaisi vaan keskittyä elokuvan katsomiseen, mutta tuo mekkala kuuluu taustalla. Perkele.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Alkoi vituttamaan, kun näin Ilta-lehdessä taas Roman Rotenbergista uutisen. Nyt se on käynyt kuumana tuomareille, voi jessus.

Onko kukaan muu pannut merkille miten paljon suomessa iltapäivälehdet tästä rotasta kirjoittaa. Siis oikeasti taitaa kerran viikkoon tai kahteen olla joku olematon juttu tuosta Putinin kätyristä. Kysymys kuuluu, miksi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy