Vitutusketju

• 10 694 140
  • 56 247

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näkeekö ne jostain muualtakin? No ei ainakaa noin helposti. Hyvin näkee suoraan härmäläisten tehot, nehän ne kiinnostaa. Siis 235.
Ei näe. Teksti-tv on ainoa oikea valinta. Yleensä käytän sitä puhelimen kautta, mutta on siinäkin täysin ylivertainen kapistus ja nimenomaan suomalaisten tehot kiinnostaa ja nehän teksti-tv:stä näkyy erinomaisen hyvin ja helposti. En ole parempaan välineeseen tällä saralla vielä törmännyt. Ja näkeehän sieltä muutkin uutiset ja urheilu-uutiset pääpointteineen nopeasti ja vaivattomasti ja ilman mainoksia!

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Teksti-TV:n, are you fucking serious? Mulla on tommonen helvetin iso ja uutukainen telkkari, enkä kyllä tiedä onko siinä edes teksti-tv:tä. Miksi olisi, kun kukaan ei enää käytä sitä, eikä ole käyttänyt vuosiin. Se on keksitty joskus 70-luvulla ja sen jälkeen on tullut korvaavia systeemejä kuten internet, www yms. kätevää.

En ole ylipäätään ns. live-telkkarista* katsonut oikeastaan viimeiseen +10 vuoteen kuin urheilua ja muuta akuuttia, mutta kyllähän Teksti-TV on käytössä päivittäin. Harvahan sitä siis telkkariinsa kaipaa, mutta ensimmäinen appi, joka lähtee päälle puhelimesta aamulla on lähes _aina_ Teksti-TV.

Sieltä näkee tiivistettynä, jos maailmassa on tapahtunut jotain isoa ja normitilanteessa perään sen NHL-kierroksen josko suomalaisia olisi vihreällä. Hieno palvelu yhä.

* = kesäisin mökillä toki kaikkea jimlivkutonentlcfoxavahero:n tohtoripaisepaskaa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meinasin tehdä huomiseksi sienisalaattia. Hain yhden kolmen litran ämpärin suolattuja rouskuja. Heti, kun kannen avasin, tajusin että sienet ovat pilaantuneet. Sienien pinnalla oli homekerros ja koko satsi haisi pahalla. Ei mikään kiva juttu kun litratolkulla sieniä pilaantui kun niihin oli niin paljon nähty vaivaakin. Teini kyllä teki jotain tuuletuspantomiimia selkäni takana. Hän kun ei sienistä piittaa. Toinen ämpäri oli kunnossa ja otin salaattisienet siitä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa, kun telkkarista ei tule mitään, kun Ensitreffit alttarilla loppui. Nykyisellään tuo perinteinen telkkari on aika hyödytön kapistus. Se on sääli, sillä nykyään telkkarin ääreen meneminen tiettyyn aikaan tuntuu jotenkin juhlavalta. Ihan kuin silloin takavuosina. Ei sitä samaa tunnetta saa läppärin ruudun tuijottamisesta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa, kun telkkarista ei tule mitään, kun Ensitreffit alttarilla loppui. Nykyisellään tuo perinteinen telkkari on aika hyödytön kapistus. Se on sääli, sillä nykyään telkkarin ääreen meneminen tiettyyn aikaan tuntuu jotenkin juhlavalta. Ihan kuin silloin takavuosina. Ei sitä samaa tunnetta saa läppärin ruudun tuijottamisesta.
Avara luonto, joka lauantai ykkösellä klo 18.45. Se on kulkenut mukanani vuosikymmeniä. Vakiopubissani 90-luvulla henkilökunta tiesi aina laittaa lauantaina jukeboksin kiinni ja telkkariin äänet, jos olin paikalla. Vieläkin, vaikka olisin ryypännyt koko yön ja mennyt nukkumaan vasta lauantai-iltapäivänä niin kello soi 18.42. Avara luonto on nähtävä reaaliajassa, siitä en tingi.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katrin Krabbe on tullu kylään... Miten sen sais lähtee menee...?

Nick Neim

Jäsen
Kun tietää ja tiedostaa tilanteen, mutta saa sen lopullisen ja ei niin mieluisan sinetin jollekin asialle puolivahingossa tietoonsa. Vituttaa, vaikka tavallaan ei kyllä edes pitäisi. Tiedossahan tämä jollain tavalla oli. Vittu.

Hohhoijaa.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Katsoin naked attraction suomea ja siellä oli vaan tynkämunia ja läskejä rumia akkoja

Brittiversion jaksoja löytyy Youtubesta, niin voi mennä sinne vertailemaan. Aika paljon taviksia otetaan mukaan mielestäni ja sitten välillä siellä on joukossa joku yksi poikkeus eikä ole vaikea arvata, kenet valitaan. Vaikuttaa siltä, että monesti noista suhteista ei tule mitään, kun osallistujat tulevat muutaman viikon jälkeen kertomaan kuulumisia ja suhteen tila on "käytiin treffeillä ja ollaan lähetelty viestejä". Osa on alkanut seurustella sen toiselle sijalle tulleen kanssa. Tämä formaatti voisi olla hauskempi kanssa, jos paljastettaisiin ensiksi naama ja viimeisenä jalkojenväli. Paljastuisi, että jollakin komealla bodarilla/kauniilla naisella onkin pieni muna.

Minua vituttaa vaan heti maanantaiaamusta saatu kielteinen vastaus työhakemukseen. Hieno tapa aloittaa taas uusi päivä ja viikko, kun viedään heti pois turhat toivot. Odotukset oli, että pääsisin edes haastatteluun. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.

Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.

Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.

Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.

Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.

Mistäs sä tiedät, kuka siellä kirjoittelee, onko mies, vanhempi koira vai nuori transu? Ei vaan, eihän noita iltapäivälehtien kommenttipalstoja kannata lueskella ollenkaan, jos haluaa säilyttää uskonsa suomalaiseen yhteiskuntaan. Joskus luin noita muutaman kerran ja se kokemus sai jopa Jatkoajan keskustelupalstan tuntuman Mensa-klubilaisten foorumilta. Anteeks @FASlapsi .

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

Iltalehdessä on tainnut moderointi loppua kokonaan heidän juttujensa kommenttiosioissa. Mutta sananvapaus, hei! Mietin, että voisi tehdä kenttäkokeen, että kuinka roisilla kommenteilla sinne pääsee vielä julki.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää yks ja sama kärpänen, joka teki kodin meidän kämppään ja on asunut täällä nyt jo varmaan viikkoja. lentelee tällä hetkellä tässä mun sänkyni ympärillä. Sillä tuntuu olevan koko ajan hirveä tarve hakeutua mun läheisyyteen. Ei kai se oo hitto ihastunut muhun?

Sori kaveri, mut sä oot vähän pieni jopa mun naismakuun!

Niin ja vitutusketju siksi, koska se häiritsee koko ajan mun keskittymistä omiin juttuihini. On nää parisuhteet vaikeita hemmetti. Miten mä tuun ikinä pärjäämään naisen kanssa jos en pärjää edes kärpäselle?

4

444

Tää yks ja sama kärpänen, joka teki kodin meidän kämppään ja on asunut täällä nyt jo varmaan viikkoja. lentelee tällä hetkellä tässä mun sänkyni ympärillä. Sillä tuntuu olevan koko ajan hirveä tarve hakeutua mun läheisyyteen. Ei kai se oo hitto ihastunut muhun?

Sori kaveri, mut sä oot vähän pieni jopa mun naismakuun!

Niin ja vitutusketju siksi, koska se häiritsee koko ajan mun keskittymistä omiin juttuihini. On nää parisuhteet vaikeita hemmetti. Miten mä tuun ikinä pärjäämään naisen kanssa jos en pärjää edes kärpäselle?
Imuroi se kärpänen. Ja sen jälkeen imuroit naisen. Eiku.
No ainakin se pätee siihen kärpäseen. Ei kaikkia luontokappaleita tarvitse sietää. Siksi mäkin siirryin hiirten karkottamisesta niiden pyydystämiseen.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ajattelin pelailla jotakin pc-peliä ekaa kertaa puoleen vuoteen. Noh, eka 10 gigan päivityksen lataus. Sitten kun latausta on jäljellä 2 gigaa heittää launcheri erroria eikä etene. Ei auttanut mikään. Support neuvoo poistamaan koko asennuksen ja lataamaan 30 gigaa uudestaan. Noh ei sitten pelailla tänään. Katsotaan puolen vuoden päästä taas.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Ajattelin pelailla jotakin pc-peliä ekaa kertaa puoleen vuoteen. Noh, eka 10 gigan päivityksen lataus. Sitten kun latausta on jäljellä 2 gigaa heittää launcheri erroria eikä etene. Ei auttanut mikään. Support neuvoo poistamaan koko asennuksen ja lataamaan 30 gigaa uudestaan. Noh ei sitten pelailla tänään. Katsotaan puolen vuoden päästä taas.
Piti kanssa joskus pitkästä aikaa pelata joku matsi änäriä. No eihän pleikkari enää tunnistanut edes ohjaimia eikä kiinnostusta löytynyt alkaa selvittää miten ne kytketään. Tuon aktiivisuuden jäljiltä jäi uusin änäri kauppaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ensinnäkin se, että tuo joulukuusi piti haalata jo nyt pirttiin. Kyseessä muovikuusi, koska edellisestä oikeasta lähti noin pari miljoonaa neulasta jo ennen jouluaattoa ja meikä imuroi niitä vielä juhannuksenaki pois.
No kyllä mä ton kuusen kestän vielä, mutta nyt vaimo sai idean että siihen pitää suihkuttaa sellasta ihanaa tekolunta. "Siitä tulee rakas tosi kivan näkönen"
Ei se mitään. Siinä se puhalsi kahteen minuuttiin tyhjäksi kolme pullollista sitä perkelettä. Olohuone näyttää siltä että sinne ois tyhjennetty jauhesammutin!
Sotkee ihan hivenen nuo jauhepullot.
Vittu!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy