Vitutusketju

  • 10 537 144
  • 56 130

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jälkikäteen ihan vituttaa että Kingston Wall ei koskaan saanut ansaitsemaansa huomiota. Eihän se mikään Zeppelin ollut tai Experience. Olipahan vain yksi kovimmista suomalaisista bändeistä ever, ja toinen albumi, II, on parhaita englanninkielisiä rocklevyjä tässä maassa. Mitä muita on? Wigwamin Nuclear Nightclub. Peer Gyntin eka. Jan Stenforsin Vinegar Blood. Bluesoundsin Black.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis Turussa on Oravia rääkätty/kidutettu. En edes pystynyt avaamaan sitä IS-juttua. Pelkkä otsikon näkeminen herättää sellasta raivoa, että jos tekijä(t) olis tossa edessä niin...
Noh, oman elämänsä siinä vaan pilais, joten ehkä jäis esitelmä-asteelle se kurinpalautus.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä kunnassa aiotaan nyt ilmeisesti lakkauttaa kirjastoauton toiminta. Kuntaan kuuluu monia sivukouluja ja auto ajaa kymmenen kuukautta maanantaista torstaihin käyden jokaisessa koulussa, samalla kun tietysti eri pysäkit asukkaille hoidetaan. Iäkkäät ihmiset tietysti ovat myös auton suuria kuluttajia.

Vittuun lasten (ja muidenkin) lukuharrastus. Eikö nyt taas olisi mitään muuta säästökohdetta...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Perjantai iltapäivästä piti loppua 19 päivän työputki. Olen jo mehustellut ajatuksella, että kotia päästessäni sauna päälle, ja asianmukaiset juomat illan viettoon sitten. Tänään tuli viestiä, HEVOSENKYRPÄ, että pitää jäädä illaksi ylitöihin. Myöskin STRUTRINMUNANIMIJÄ, lauantaina tiedossa miehekkään pituinen työrupeama. Vituttaa ihan jonniin verran!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perjantai iltapäivästä piti loppua 19 päivän työputki.
Ihan mielenkiinnosta kyselen että millä alalla sallitaan tuollaiset yhtenäiset työjaksot ilman vapaita ja sen päälle pakotetaan ylitöihin? Kun käsittääkseni ylityöt on... Niin. Ylitöitä. ja vapaaehtoisia.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihan mielenkiinnosta kyselen että millä alalla sallitaan tuollaiset yhtenäiset työjaksot ilman vapaita ja sen päälle pakotetaan ylitöihin? Kun käsittääkseni ylityöt on... Niin. Ylitöitä. ja vapaaehtoisia.
Ei varmasti millään alalla... yksityisellä kun on, niin joustoa vaaditaan työntekijältä.

Keittiömestarin nimikkeellä työskentelen, mutta tämä putki tehty ihan muita hommia firmassa, ruokaan liittyen toki. Tehdas seisokissa annostelen ruokaa. Perjantaina ja lauantaina pitää purkaa ruokatelttoja. Ja ensi viikolla pystytellään seuraavaan paikkaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sen verran voin vielä edelliseen lisätä, että tietyllä tapaa nyt tekee mielellään extra tunteja, kun ravintola alalla covid vaikuttanut asiakasmääriin, ja itsekään ei tiedä milloin lomautuslappu käteen isketään. Jokin raja näissäkin toki. Kevään lomautus aallosta selvisin, mutta..
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Krepo Juu ymmärrän tuon tarpeen tehdä töitä silloin kun sitä on ja rouvakin meillä ravintola-alalla työskentelee joten tuttua. Mutta käsittääkseni myös ravintola-alalla kolmen viikon yhtäjaksoiset työjaksot ilman lepopäivää on kiellettyjä. Eli työnantaja ottaa pirunmoisen riskin ja jos tarkastaja sattuu paikalla käymään niin sakot ei ole ihan pienet... Mut kuolema kuittaa univelat vai miten se meni???
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei sentään. Sitä iloa en tule kokemaan koskaan. Ehkä parempi niin.

Tilannepäivitys: puhelin meni rikki. Miksikö? Koska raivostuin ja heitin sen seinään. Kyllä, päässä napsahti ja arvatkaa paljonko ärsytti ja ärsyttää vieläkin... paljon, sanoinkuvaamattoman paljon. Onneksi meikäläiselle napattiin jostakin lokerosta toinen. Sillä pärjää viikonlopun ajan. Oma hetkellinen järjenmenetys vituttaa silti.
Voi veli hyvä, sulla on jotain pahoja angsteja jota et oo käsitelly. Heti kun tulit palstalle takas niin alko luurit lenteleen. En oo mikään psykologi tai psykiatri enkä tiä sun elämästäs muuta kun mitä oot palstalle kirjottanut. Kovin helposti tuntuu menevän kuppi nurin ja puali maailmaa siinä mukana. En halua todellakaan lausua mitään vitun kliseitä mutta sanon silti että apua saa jos haluaa.

Terveisin jannu joka oli teininä kuin hellankoukku ja kaikki vitutti. Rauhotuin intin jälkeen mutta sitten jossain kohtaa tulit samat jutut vähän takasin. Musta tuli ihan vitun huomionkipee mulkku ja tein rikoksiakin vaan saadakseni huomiota. Maksan niistä perseilyistä viä tänäpäivänäkin. Väitän että sää oot fiksumpi kun mitä mää olin sun ikäsenä. Juttele asioista, oikeesti. Nykyäänhän mää oon tylsä ukkomies joka tsiigailee mimmien perseitä salassa mujjalta ja kiittää kaitselmusta ettei raivareillaan saanut itteensä lopulliseen kuseen aikanaan, sekä spämmää suomalaiselle keskustelupalstalle huonoa läppää. Välillä vituttaa nykyäänkin niinkun kaikilla, mutta kun ottaa huumorilla niin on helpompaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@Johnny B. Goode Mä olin kanssa nuorena kunnon hermokimppu. Kiihdyin nollasta sataan nopeammin kuin mikään urheiluauto. En mä siitä hankaluuksiin joutunut, kun olen aina vähän kaihtanut fyysistä mittelöä ihmisten kanssa, mutta jotain pikku damagea sain aina välillä aikaan. Jouduin puhutteluun duunipaikoissa ja muuta. Ja on siitä piirteestä edelleenkin vähän jäljellä, mutta lepyn sitten kyllä ME-vauhtia. Ja en mä varmaan mikään kaikkein kusipäisin tyyppi ole, kun iso lauma ihmisiä haluaa mun kanssa tehdä yhteistyötä ja luottaa mun tekemisiin. Kavereitakin on juuri niin paljon kuin tällainen kotihiiri kaipaa.

Ehkä suurimman kimpoilun tilalle on tullut sellainen harmaa kestovitutus, kun ei saa itseään niskasta kiinni ja tehtyä oikeita ratkaisuja asuinpaikkansa suhteen. Vähän huono itsetunto siihen vielä päälle ja sellainen, miten sen sanoisi, tyytyväisyys kuitenkin asiain vallitsevaan tilaan. On kiva puuhailla ja puuhastella kaikkea missä rima ei ole kamalan korkealla, mutta joista saa kuitenkin tyydytystä. Kuitenkin koko ajan miettii, että sekä itse kuin elämä ylipäätään voisi olla niin paljon enemmän. Sitten sortuu haaveiluun ja eräänlaiseen rinnakkaistodellisuuteen. "Sitten kun minä..." jne... Ja kun siitä ravistelee itsensä hereille, niin mennään välillä aika syvissä vesissä fiilispolitiikan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minua on alkanut vituttaa tämä farssi tekemäni suunnitelman ympärillä. Asiakkaan mielestä se on kallis ja raskas toteuttaa. Itse tein suunnitelman säännösten ja parhaan olemassa olevan tiedon mukaan. Nyt asiakas ei halua maksaa suunnitelmasta sopimuksen mukaan. Kyllähän minä ihan aluksi kerroin oman kokemuksen pohjalta mihin varmaan päädytään. Tiistaina asiakas oli raivoissaan kun en vastannut puhelimeen kun oli vapaapäivä. Pomo onneksi puolusti että Iisopilla on oikeus vapaaseen. No ei se ihan auttanut vaan harmitus purkautui puhelinlinjoja pitkin. Eilen pari soittoa asiakkaalta, tänään kolme. Jankutusta siitä miksi toiset saa tehdä toisin ja hänen pitää tehdä näin. Eikä usko että olosuhteet on erilaiset. Huomenna taas vapaa enkä aio työpuhelinta pitää päällä. Pomo sanoi että pitää vain ohjata asiakas soittamaan hänelle koska suunnitelmani on OK ja siitä pitää maksaa kun asiasta on niin sovittu. Toivottavasti tämä loppuu pian...
 

Nick Neim

Jäsen
Vituttaa, kun sitä on tietyissä asioissa aikamoinen paskahousu. Tai edes se paskahousuus itsessään ei vituta, vaan se, että tiedostaa hyvin ongelmansa, mutta ei kykene tekemään asialle mitään. Ainakaan vielä.

Kyllä sä Kari olet vähän tyhmä.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
@Johnny B. Goode Mä olin kanssa nuorena kunnon hermokimppu. Kiihdyin nollasta sataan nopeammin kuin mikään urheiluauto. En mä siitä hankaluuksiin joutunut, kun olen aina vähän kaihtanut fyysistä mittelöä ihmisten kanssa, mutta jotain pikku damagea sain aina välillä aikaan. Jouduin puhutteluun duunipaikoissa ja muuta. Ja on siitä piirteestä edelleenkin vähän jäljellä, mutta lepyn sitten kyllä ME-vauhtia. Ja en mä varmaan mikään kaikkein kusipäisin tyyppi ole, kun iso lauma ihmisiä haluaa mun kanssa tehdä yhteistyötä ja luottaa mun tekemisiin. Kavereitakin on juuri niin paljon kuin tällainen kotihiiri kaipaa.

Ehkä suurimman kimpoilun tilalle on tullut sellainen harmaa kestovitutus, kun ei saa itseään niskasta kiinni ja tehtyä oikeita ratkaisuja asuinpaikkansa suhteen. Vähän huono itsetunto siihen vielä päälle ja sellainen, miten sen sanoisi, tyytyväisyys kuitenkin asiain vallitsevaan tilaan. On kiva puuhailla ja puuhastella kaikkea missä rima ei ole kamalan korkealla, mutta joista saa kuitenkin tyydytystä. Kuitenkin koko ajan miettii, että sekä itse kuin elämä ylipäätään voisi olla niin paljon enemmän. Sitten sortuu haaveiluun ja eräänlaiseen rinnakkaistodellisuuteen. "Sitten kun minä..." jne... Ja kun siitä ravistelee itsensä hereille, niin mennään välillä aika syvissä vesissä fiilispolitiikan kanssa.

Olisin voinut kirjoittaa tämän, sanasta sanaan. Hyvin ilmaistu.

Kyrpiintyminen/mielenharmaus sisältää minullekin päättämättömyyttä ja mukavuusalueella kellimistä - ja turhautumista. Se tunne mut kai ajoi hereille nytkin. Rinnakkaistodellisuudesta haaveileminen ja tosielämään havahtuminen.

Kun osaisi valita oikein.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä kunnassa aiotaan nyt ilmeisesti lakkauttaa kirjastoauton toiminta. Kuntaan kuuluu monia sivukouluja ja auto ajaa kymmenen kuukautta maanantaista torstaihin käyden jokaisessa koulussa, samalla kun tietysti eri pysäkit asukkaille hoidetaan. Iäkkäät ihmiset tietysti ovat myös auton suuria kuluttajia.

Vittuun lasten (ja muidenkin) lukuharrastus. Eikö nyt taas olisi mitään muuta säästökohdetta...
Tämmöinen vituttaa ihan täysillä. Kansakuntamme sivistyksen kaksi kivijalkaa ovat jo hyvin kauan olleet koululaitos ja kirjastolaitos. Viime vuosina ja -kymmeninä valtiovalta sekä muut päättävät elimet ovat tehneet määrätietoista työtä molempien raunioittamiseksi. Kivijaloista tehdään savijalkoja. Saatana, miten yhteiskunta kusee koko ajan omille kintuilleen eikä edes huomaa sitä. Ja jos huomaisi, ei välittäisi. Tulokset nähdään muutaman kymmenen vuoden päästä, kun meidän asioistamme päättää sukupolvi joka nippa nappa osaa lukea oman nimensä.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Tämmöinen vituttaa ihan täysillä. Kansakuntamme sivistyksen kaksi kivijalkaa ovat jo hyvin kauan olleet koululaitos ja kirjastolaitos. Viime vuosina ja -kymmeninä valtiovalta sekä muut päättävät elimet ovat tehneet määrätietoista työtä molempien raunioittamiseksi. Kivijaloista tehdään savijalkoja. Saatana, miten yhteiskunta kusee koko ajan omille kintuilleen eikä edes huomaa sitä. Ja jos huomaisi, ei välittäisi. Tulokset nähdään muutaman kymmenen vuoden päästä, kun meidän asioistamme päättää sukupolvi joka nippa nappa osaa lukea oman nimensä.

En viittaa kirjoittajaan mitenkään, mutta tartuin tuohon viimeiseen virkkeeseen: tätähän se on jo nyt. Milloin viimeksi olet lukenut vaikka tätä palstaa näkemättä yhdyssanavirhettä? Pitäis prkl olla perusasia peruskoulun peruja se. Itsekään en ole niin hyvä äidinkielessä kuin haluaisin olla mutta jotain ryhtiä prkl
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minua on alkanut suunnattomasti vituttamaan nämä k-ryhmän uudet mainokset. Tarkoitan siis niitä missä se muija puhuu niistä vitun muurinpohjaletuista sun muusta imelästä paskasta. Onhan perseennuolenta toki taitolaji mutta silti odotan vesikielellä milloin k-raudan letut paistuu...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minua on alkanut suunnattomasti vituttamaan nämä k-ryhmän uudet mainokset. Tarkoitan siis niitä missä se muija puhuu niistä vitun muurinpohjaletuista sun muusta imelästä paskasta. Onhan perseennuolenta toki taitolaji mutta silti odotan vesikielellä milloin k-raudan letut paistuu...
Onko Keskolla ollut joskus hyviäkin mainoksia, noin niin kuin vaikkapa 10 vuoden aikajanalla?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kouvolaan taas pääsarjamitali, niitähän riittää. Valitettavasti taas pesiksestä ja hopeinen. Koriksesta tulee usein sitä kirkkaampaa.

Hopea on mitali, jota kukaan ei ainakaan joukkueurheilussa halua. Hyi saatana. Mieluummin vaikka kasa pronssia (terve, HPK!).

Muistelen, kun Jortikka joskus junnuja valmentaessaan hävisi finaalin. Jortsu heitteli mitalit jätkille kotimatkalla bussissa ja sanoi, että ottakaa kiinni, eikä haittaa, jos ette saa kiinni.

Siksi sillä äijällä on niin paljon niitä kultaisia mitaleja.
 

444

Jäsen
”Heeeeeeeetkiiiiiii. Tää on mun korvamato.” Siis voi vitukkeitten punamultainen sonnin raiskaama lapamadon persekarva! Jumalauta kun lentää mankka autosta aina sivulasin läpi vastaan ajavan rekan tuulilasiin, kun toi helvetinperkele pärähtää soimaan. Menee aivan täysin fiilis. Enkä ole tuon jälkeen ostanut ainuttakaan kyseisen paskafirman tuotosta. Olisivat nyt tehneet edes jollain tavalla miellyttävän kiekaisun tuohon, mutta toi perkeleen epävireinen mouruaminen saa mut ainoastaan hautomaan massamurhaa. Tai vähintäänkin maailman joka ikisen salaattiviljelmän tuhopolttoa.

Joo, mulla on kaikki ihan hyvin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
”Heeeeeeeetkiiiiiii. Tää on mun korvamato.” Siis voi vitukkeitten punamultainen sonnin raiskaama lapamadon persekarva! Jumalauta kun lentää mankka autosta aina sivulasin läpi vastaan ajavan rekan tuulilasiin, kun toi helvetinperkele pärähtää soimaan. Menee aivan täysin fiilis. Enkä ole tuon jälkeen ostanut ainuttakaan kyseisen paskafirman tuotosta. Olisivat nyt tehneet edes jollain tavalla miellyttävän kiekaisun tuohon, mutta toi perkeleen epävireinen mouruaminen saa mut ainoastaan hautomaan massamurhaa. Tai vähintäänkin maailman joka ikisen salaattiviljelmän tuhopolttoa.

Joo, mulla on kaikki ihan hyvin.
Näin että oot täällä, niin ajattelin että paljussa vesi viilentynyt. Mutta olikin muita murheita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös