Vitutusketju

  • 10 537 891
  • 56 130

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Glove

Jäsen
Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.
Voimaominaisuudet alkaa tippumaan juuri siitä hetkestä kun niiden reenaamisen lopettaa. Toki koskee kaikkia muitankin ominaisuuksia.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Voimaominaisuudet alkaa tippumaan juuri siitä hetkestä kun niiden reenaamisen lopettaa. Toki koskee kaikkia muitankin ominaisuuksia.
Niin, ei tuo yllätyksenä tullut. Sen takia en olekaan välillä tuon tauon aikana halunnut edes ajatella treenaamista, kun on alkanut vituttamaan vain tuo romahdus.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.
Jos lohduttaa, niin lihasmuistin ansiosta pääset viikoissa vanhoihin rautoihin. Eli nollista ei toki tarvitse aloittaa.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Vittu. Kävin tänään ensimmäistä kertaa salilla viime syyskuun jälkeen. Kaikki voimatasot romahtaneet pohjamutiin vuoden treenaamattomuuden ja totaalisen urheilemattomuuden jälkeen lenkkeilyä lukuunottamatta. Armeijassa treenasin itseni ihan OK kuntoon, mutta olin niin helvetin idiootti, että en jatkanut kotiutumisen jälkeen treenaamista, kun alkoi opiskelut ja kaikki. Kohtuullisen masentavaa huomata, että kaikki täytyy jälleen aloittaa lähtöpisteestä. No, onneksi voi treenata omissa oloissa, ei meinaan kehtaa edes mennä yleiselle salille, vaikkei ketään varmaan kiinnostakaan. Vielä kerran: Vittu kun vituttaa! Onneksi on perjantai, voi vetää lärvit.

Tämä on kyllä aina yhtä vituttavaa. Valitettavasti monta kertaa elämässäni olen lopettanut treenailun syystä tai toisesta johtuen ja aina se paluu starttipisteeseen ottaa päähän, kun taas aloittaa ja aina päässä pyörii ajatus "missä olisinkaan jos en olisi lopettanut". No niin kuin Consumed sanoi, aika nopeasti saavuttaa sen asteen millä oli ennen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
lihasmuistin ansiosta pääset viikoissa vanhoihin rautoihin
aika nopeasti saavuttaa sen asteen millä oli ennen
Toivotaan näin. Taso ei kyllä varmasti minulla yleisellä mittapuulla kovin kummoiseksi ehtinyt intin aikana nousta, mutta silti ihan OK peruskuntoon pääsin, mistä olisi ollut hyvä rakentaa lisää. Nyt on tarkoitus kyllä aloittaa systemaattinen harjoittelu, kunhan vaan terveenä pysyisi.
 

444

Jäsen
Väitän myös, että saavat jotain sairasta tyydytystä pitkästä autoletkastanussisuulin takana.
Tuossa kesäkuun lopulla, kun tulin Paraisista Turkua kohti, niin kiinnitin huomiota vastaan tulevaan traktoriin, joka veti perässään pitkähköä letkaa. Kun letka vain jatkui, niin jossain vaiheessa vilkaisin trippimittaria nähdäkseni kuinka pitkä mato siellä kulkee perässä. Muistaakseni 1,3 kilometriin pääsin kesken kaiken aloittamalla, eli varmaan n. 2 km pitkä pötkö körötteli siinä perässä. Ja traktorihan ei todellakaan antanut tietä. Toivottavasti ei ollut kiire lossiin.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Tuossa kesäkuun lopulla, kun tulin Paraisista Turkua kohti, niin kiinnitin huomiota vastaan tulevaan traktoriin, joka veti perässään pitkähköä letkaa. Kun letka vain jatkui, niin jossain vaiheessa vilkaisin trippimittaria nähdäkseni kuinka pitkä mato siellä kulkee perässä. Muistaakseni 1,3 kilometriin pääsin kesken kaiken aloittamalla, eli varmaan n. 2 km pitkä pötkö körötteli siinä perässä. Ja traktorihan ei todellakaan antanut tietä. Toivottavasti ei ollut kiire lossiin.
Huomannut saman ilmiön. Tuntuu, että heinäharavat ottaa asiakseen lähteä siinä iltapäivä kolmen-neljän aikaa maantielle kun jengiä on eniten liikenteessä.
Huom ! Ei koske todellakaan kaikkia. Olen nähnyt myös tienlaitaan pysähtyneen maajussin, joka päästi letkan ohi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jotkut saatanan narkkarit (todennäköisesti) käyneet meidän treeniksellä hiukan viemässä soittimia. Vittu kun tuollaiset saisi itse teossa kiinni. Ihan varmasti tunsivat paikan, koska tuo on melkoinen sokkelo.

Tuossa vielä meikäläisen Twiitti tännekin, jos vaikka tulee vastaan jollekin...



 
K

Kiekkokatsoja

Jotkut saatanan narkkarit (todennäköisesti) käyneet meidän treeniksellä hiukan viemässä soittimia. Vittu kun tuollaiset saisi itse teossa kiinni. Ihan varmasti tunsivat paikan, koska tuo on melkoinen sokkelo.

Tuossa vielä meikäläisen Twiitti tännekin, jos vaikka tulee vastaan jollekin...

[MEDIA=twitter]1286592091062243329[/MEDIA]
Tässähän se perus Suomi ongelma. Jos jää kiinni, (prosentti lienee pieni), niin seuraukset tai korvausvastuudet on taparikollisella lähes nolla.
Eli keep on running.. kannattavaa on siis koska lakisääntömme on hyvin suvaitsevainen.

Lisäys, Ei nää hallituksen lakisäätöpolitikot tajua mitään, kuin vasta vuonna XX, Silloin olemme kusessa vähintään, kuin nyt usassa, todennäköisesti enemmänkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jotkut saatanan narkkarit (todennäköisesti) käyneet meidän treeniksellä hiukan viemässä soittimia. Vittu kun tuollaiset saisi itse teossa kiinni. Ihan varmasti tunsivat paikan, koska tuo on melkoinen sokkelo.

Tuossa vielä meikäläisen Twiitti tännekin, jos vaikka tulee vastaan jollekin...




Onko hei Facebookissa joku julkaisu jota voisi jakaa? Voin pistää meidän keikkajärjestämis-sivujen kautta jakoon (Metallihelvetti). Notta jos sitä kautta lisää näkyvyyttä ja jakoja saisi.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko hei Facebookissa joku julkaisu jota voisi jakaa? Voin pistää meidän keikkajärjestämis-sivujen kautta jakoon (Metallihelvetti). Notta jos sitä kautta lisää näkyvyyttä ja jakoja saisi.
Ainakin muusikoiden.netin facessa tämä sama ilmoitus jaettu...
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Steril Vähän sama tilanne täälläkin. Muutama vuosi sitten aloitin ensimäistä kertaa elämässäni aktiivisen treenaamisen, pari vuotta sitten homma vaan jäi kaiken muun keskellä. Tällä viikolla kävin ensimmäistä kertaa aikoihin duunin salilla ja tarkoitus olisi alkaa taas aktivoitumaan sillä saralla. Itse en tosin jaksa ottaa mitään stressiä mistään tasoista, mulle on ihan sama vetää penkkisarjoja 50kg painoilla, ei ole mitään tavoitteita sen suhteen. Parasta siinä hommassa on se fiilis treenin jälkeen; kun joka paikkaan koskee vielä päivienkin kuluttua ja kropassa on sellainen vire että nyt on saatana tehty jotain. Hienoa hommaa.
Joka paikkaan kyllä sattuu niin perusteellisesti tällä hetkellä, että ehkä se tästä taas lähtee. Itsellä tosin tuo penkki ei ole koskaan ollut mikään vahva osa-alue, mainitsemiisi 50kg sarjapainoihinkin on tällä hetkellä kyllä matkaa jos jonkin verran. Mutta suunta vain ylöspäin.
Olisiko tälle aiheelle jotain omaakin ketjua, niin ei tarvitse täällä pelkästään puida? Tarkoitushan treenaamisella on tuoda muutakin kuin pelkkää vitutusta, heh
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Semisti kyllä kyrsii ettei kesäolympialaisia sitten saatukaan aikaan tänä vuonna. Eilen (tai no siis perjantaina kun nyt ollaan jo sunnuntaissa) ja kisatapahtumat olisi korkattu sitten lauantaina ja sunnuntaina käyntiin. Sopivasti mulla alkoi kesälomakin tältä viikonlopulta, siinä olisi voinut pari viikkoa juoda kaljaa ja katsoa olympialaisia. Sen jälkeen toiset kaksi viikkoa juoda muuten vaan kaljaa.

Noh, ei auta. Jospa vuoden päästä onnistuisi. Sitten onkin hauska kun kesäolympialaisten jälkeen ei ole kuin runsas puoli vuotta niin alkaa talviolympialaiset. Jos tämä korona nyt on edes jotenkuten selätetty siihen mennessä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Perfektionismi ja jatkuva stressaaminen saa v-käyrän tehokkaaseen nousuun. Olisi edes ajoittaista...

Vaihtaisin tämän kombinaation moneen muuhun "vaivaan" koska tahansa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatana vittu keleper.
Loma loppu, vähäksi aikaa. Sit tässä yrittänyt hoidella faijan perikunta-asioita, näistä kun ei ole mitään kokemusta aiemmin, niin tuntuu että jokapuolelta tulee vastaus "miks vittua täältä kysyt". No, oppii kun tarpeeksi lyö päätänsä byrokratiaan. Onneksi perikunta on tähän mennessä samaa mieltä asioista ja perintöjuttuja ei tarvitse miettiä. Se tästä vielä puuttuiskin.

Sit ois sunnutaina tädin muistotilaisuus. Ja kaiken kukkuraksi sitten parhaan frendin faijalla on odotettavissa viikkoja, max pari kk. Ja kun hän on ollut mulle toinen faija. Yritä nyt frendiä tässä jotenkin tukea ja neuvoa, soittelee ja kyselee et mitäs täs nyt pitäis tehdä. No yritän, kun mulla on kuitenkin kokemusta ihan äskettäin mitä on odotettavissa. Koskaan ei sada kun kaatamalla. Vittu.
Tuollaista näpytin muutama viikko sitten. Nyt sitten meni se kaverinkin faija.

Kolme läheistä kuollut reiluun kolmeen kuukauteen. Eikös nyt voitaisi sopia ettei enempää? Jooko? Vitunvittu.
 
Eli väärin vittuunnuttu, jos ei saa nukuttua yövuoron jälkeen remontin takia? Tuskin kovin moni olisi innoissaan tuossa tilanteessa. On täällä ollut vähäisempiäkin vitutuksen aiheita, eikä niistä ole vittuiltu noin paljon takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös