Vitutusketju

  • 10 669 407
  • 56 216

scholl

Jäsen
Vituttaa kun joku duunari hakkaa jotain peltikattoa klo 10.15 ja näin ollen häiritsee uniani.
Mitenköhän aikaisin nuo vasarajannut oikein heräilevät.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Iceman
Jouduin lopettamaan koirani aamulla. Enemmän surettaa kun vituttaa.

Pahoitteluni. Olen ollut samassa tilanteessa ja tiedän, miltä ainakin vähän vastaavanlainen tilanne tuntuu. Voimia.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Vituttaa kun joku duunari hakkaa jotain peltikattoa klo 10.15 ja näin ollen häiritsee uniani.
Mitenköhän aikaisin nuo vasarajannut oikein heräilevät.

Aivan, kyllä meillä yhteiskunnan tukipilareilla on kestämistä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti scholl
Vituttaa kun joku duunari hakkaa jotain peltikattoa klo 10.15 ja näin ollen häiritsee uniani.

Taitaa olla rahanahne kommunisti, kun tekee töitä jo aamupäivällä. Varo, ettei valloita keittiötäsi keittääkseen siellä kaalisoppaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Jäkikasvun kanssa menee hermot. Mukava herätä aamulla siihen kun sisarukset tappelevat turhanpäiväsistä asioista. Onneksi ensiviikolla vanhempi tyttö menee kouluun ja nuorempi aloittaa eskarin. Meikäläinen saa viettää loppukuun loman rauhassa kun emäntäkin on töissä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
SM-liiga näyttää hyvältä, mutta yksi ei vain muutu. IFK:n kausi näyttää taas niin pirun onnettomalta. Miksi aina näin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Aamulla sateen ropina herätti vähän kuuden jälkeen. En viitsinyt enää yrittää nukkua, vaan lähdin töihin. Nyt väsyttää niin erkeleesti että ikävää tekee. Sade sentään loppui, mutta keli on harmaa kuin mummon niskavillat. Lomalla töitä oli kertynyt sellainen kasa, että tuosta reunasta jos vähänkin nykäisee, niin koko roska kaatuu niskaan.

Tahdon jo kotiin nukkumaan, tana.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Laskuja 870e. Tulot 0e. Tukirahat 0e. Varallisuus 22e.

Aivot pellolle, ranteet vuotamaan ja Nielikäinen presidentiksi.

vittu.

edit: eikä niitä "mee töihin" vastauksia, tällä selällä ei mitään tehdä eikä tukirahoja tule ennen lääkärin kirjoittamaa lappua.
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Viestin lähetti pala
Jari Porttila ja sen fiksut kolumnit. Vittu, piti tänne asti tulla avautuun.

Itseäni vituttanut jo pitkään sama asia. Porttila on aivan perseestä! Parviainen on heittänyt ihan perseelleen niin miks vitussa se sinne kisoihin pitäs ottaa? Porttilalla taas välähtää.

Lisäksi minua vituttaa Jukureiden tämänhetkinen tilanne!
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti pala
Jari Porttila ja sen fiksut kolumnit. Vittu, piti tänne asti tulla avautuun.

Sama Sporttola se täälläkin vituttaa.
"Kuinka Suomella on varaa jättää potentiaalinen mitalisti ja minun kaverini pois Ateenan kisajoukkueesta?"

Pitäis kyllä ymmärtää olla lukematta näitä, kun ne ei todellakaan muuta kuin käynnistä vitutuksen.
 

redruM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki lahtelaiset
Joo eihän noille Porttilan kolumneille voi kuin nauraa. Aina näitä hänen "kavereitaan" sorretaan, oli se sitten Selänne, Isometsä tai nyt siis Parviainen. Ja kyllähän tuohonkin tuotokseen oli saatu mukaan pieni vihjaus herrojen salaliitosta rehtiä suomalaisurheilijaa kohtaan.
 

tiikeri

Jäsen
Vituttaa tämä helle. Kämppä on kuin pätsi, eikä kunnon ilmastoinnista ole tietoakaan. Hiki valuu kuin saavista kaataisi ja nestettä pitää ryystää jatkuvasti litrakaupalla, jotta ei kuihtuisi tähän paikkaan. Onhan tässä toki ollut viileää suurimman osan kesästä, mutta kyllä ne helteet jaksaa vituttaa vaikka eivät montaa päivää ehtisikään kestää. Asunto nyt vaan sattuu olemaan juuri pahimmassa mahdollisessa paikassa auringon porotuksen suhteen. Vielä yölläkin täällä on tukahduttavaa, vaikka kuinka pitäisi ikkunoita levällään ja nukkuminen on tietenkin käytännössä mahdotonta.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin säätiedottajat, jotka naama ärsyttävässä virneessä hehkuttavat, että kuinka ne helteet nyt viimein ovat täällä ja nyt voidaan nauttia tosissaan kesästä ja plaaplaaplaa.

Toivottavasti kukaan auringon ystävä ei tästä purkauksesta ota pahasti nokkiinsa.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Maple Leaf
Taitaa olla rahanahne kommunisti, kun tekee töitä jo aamupäivällä. Varo, ettei valloita keittiötäsi keittääkseen siellä kaalisoppaa.

ei todellakaan. Ei onneksi ihan lähitalossa ollut.

Salajuonelta kyllä kuulostaa tuo, että vaikka työläisillä on omat kaupunginosansa niin lähtevät sitten kukonlaulun aikaan muualle mellastamaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Suosittelen viileästi (lämpimästi olisi jo svidduilua) kaikille helteestä kärsiville samaa ratkaisua. Yöksi otan tuollaisen ihmekoneen makuuhuoneeseen. Ei tarvitse enää kieriskellä hikisenä petissä.

Siis jos tarkoitat sellaista erittäin voimakasta, kolmilapaista ja isoa tuuletinta, niin tuo homma ei toimi ainakaan minun suhteeni.
Katsos kun meitä "nukkujia" on niin monenlaisia. Olen minäkin kokeillut tuollaista hirmuisia kierroksia ottavaa suurta viipperää sängyn päädyssä, mutta en minä siinä helvetinmoisessa viimassa pysty nukkumaan - vaikka ei hiki sitten enää olekkaan. Minä kun helteellä nukun aina alasti (ja yleensä jalat levällään mahallani) niin tuollainen jättipotkuri saa persekarvat ja kaikki muutkin karvat väpättämään sellaisella teholla, ettei kyllä nukkumisesta tule mitään. On siinä sitten tietysti se hyvä puoi, että valvoessa ei ole hiki. Voi vaan coolina kuunnella kaikkien miljoonien ihokarvojensa lepatusta.

Tämäkin, kuten krapula, on tietysti vain yksilökohtainen onkelma.
 
Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Oloneuvos
Niin vituttaa juu. Kahtena viimeisenä kesänä on kaupunkikämpän vajavainen ilmastointisysteemi räjähtänyt käsiin. Toimii ainakin toistaiseksi hyvin ja varmistin viileyden hankkimalla lisäksi kunnon pöytätuulettimia. Regentti puhaltaa nyt oikein vilvoittavasti. Suosittelen viileästi (lämpimästi olisi jo svidduilua) kaikille helteestä kärsiville samaa ratkaisua. Yöksi otan tuollaisen ihmekoneen makuuhuoneeseen. Ei tarvitse enää kieriskellä hikisenä petissä.

Joo, meillä toimii. Siis, kundit käyttää ja hyvin pyyhkii. Anttilasta hankin 9,90 egeä kappale. Itse en käytä tuollaista koska olen käynyt armeijaa ja siellä opin nukkumaan milloin missäkin. Aina uni maistuu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Predator
Minä kun helteellä nukun aina alasti (ja yleensä jalat levällään mahallani) niin tuollainen jättipotkuri saa persekarvat ja kaikki muutkin karvat väpättämään sellaisella teholla, ettei kyllä nukkumisesta tule mitään.

Tämä puolestaan menee sarjaan "tieto, jota ilman olisin hyvinkin pärjännyt".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Master Chief
Tämä puolestaan menee sarjaan "tieto, jota ilman olisin hyvinkin pärjännyt".

Ai jaaha. Nyt mä saatan tulla ensi yönä sun uniisi karvat kiihkeinä lepattaen...

Minkä minä sille mahdan, että genitaalialueitteni karvat ovat herkkää sorttia? Mites teillä päin koisitaan näin helteillä?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Predator
jättipotkuri saa persekarvat ja kaikki muutkin karvat väpättämään sellaisella teholla, ettei kyllä nukkumisesta tule mitään. On siinä sitten tietysti se hyvä puoi, että valvoessa ei ole hiki. Voi vaan coolina kuunnella kaikkien miljoonien ihokarvojensa lepatusta.

Tämäkin, kuten krapula, on tietysti vain yksilökohtainen onkelma.
No hei, kokeile hiuskiinnettä. Teillä on varmasti sellaista rouvan peilipöydällä. Hiuslakkapullo on yleensä joko kullan tai hopeanvärinen, melko korkea ja kapea. Ihan vaan tiedoksi jos et kehtaa pyytää neuvoa. Sieltä kun suihkaset niin...
...niin voit sitten kertoa nukuttiko mukavasti.

Terveisin koo
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti koo
Hiuslakkapullo on yleensä joko kullan tai hopeanvärinen, melko korkea ja kapea.
...niin voit sitten kertoa nukuttiko mukavasti.
Sellainen löytyi, päästä kun väänsi niin alkoi surina. Olisiko sitten ollut joku personal tuuletin, tiedä noista naisten vekottimista. Ei nukuttanut.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Predator
Olen minäkin kokeillut tuollaista hirmuisia kierroksia ottavaa suurta viipperää sängyn päädyssä, mutta en minä siinä helvetinmoisessa viimassa pysty nukkumaan - vaikka ei hiki sitten enää olekkaan.
Suuntaa se propeli jonnekin muualle kuin hanuriisi, mieluummin hiukan nukkumakorkeuden yli. Ei tule viima pelisilmään, mutta ilma on sen verran liikkeessä, että saa nukuttua. Been there, done that.
 

PG

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Arvoisan Postin mukaan olen muuttanut/osoite tuntematon. Vitun tunarit. No laskuja ei tule ikävä. Mutta silti voi helvetti. Kaikki työhön liittyvä ym. tärkeä posti menee nyt minne sattuu. Vituttaa.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Niin vituttaa juu. Kahtena viimeisenä kesänä on kaupunkikämpän vajavainen ilmastointisysteemi räjähtänyt käsiin. Toimii ainakin toistaiseksi hyvin ja varmistin viileyden hankkimalla lisäksi kunnon pöytätuulettimia. Regentti puhaltaa nyt oikein vilvoittavasti. Suosittelen viileästi (lämpimästi olisi jo svidduilua) kaikille helteestä kärsiville samaa ratkaisua. Yöksi otan tuollaisen ihmekoneen makuuhuoneeseen. Ei tarvitse enää kieriskellä hikisenä petissä.

itse suosittelen sellaista ilmastointi/jäähdytyslaitetta, jota esim. Veikon Kone myy 499e. Sillä vain poistoilman putki vaikka ikkunasta ulos ja kyllä makuuhuone kylmenee.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tehän ette pätsikämpistä tiedä vielä hevon vittuakaan. Tämä jo Botswanaksikin ristitty vuokrayksiöni Kruununhaassa on ollut jo reilun kaksi kuukautta molemmilta puolilta hunnutettuna julkisivuremontin myötä. Mitään räppänöitä ei siis voi pitää auki, ja ikkunalaudalla pyörivä ropelli ei luo juuri muuta kuin heikon illuusion ilman kiertämisestä. Ilmeisesti remontista sopineet osapuolet ovat täysin aivokääpiötä sakkia, sillä a) 4 kuukauden mittaiseksi kaavaillun remontin alkamisesta ilmoitettiin edellisellä viikolla lapulla postiluukusta ja b) remonttirepet tekevät vain n. kolmea päivää viikossa lusmuten kaksi päivää viidestä jossakin muualla. Tämä koko paskahan olisi ohitse jo näillä näppäimillä, jos duunia olisi tehty edes täyttä viikkoa.

Vituttaa kuin pientä majavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös