Viestin lähetti .jarska
Kyl vitutti ämmän toiminta. Siinä olis pitänyt koko kansan nähdä miten hevari osoitti monien ennakkoluulot vääriksi ja vanha kääkkä osoitti osaltaan varsin ominaisen eläkeläiskusipäisyyden. Ei edes kiitos sanonut.
Mulle on kanssa moni jätkä sanonut ihan saman.Viestin lähetti Pelikaani
"vaikutat ihan mukavalta mieheltä, mutta jos ollaan vain ystäviä"
Olen varmaan tämän joskus jo kertonutkin, mutta sopii teemaan.Viestin lähetti Kuvernööri
Muistuu mieleen parin vuoden takaa...-clip-
Viestin lähetti Sachl
VITTU!
Ei voi olla ajattelematta joka päivä sitä, että opiskelu alkaa 11 päivä tätä kuuta. Miksi Suomi on niin vitusta että koulut alkaa silloin kun kesää on vielä jäljellä, nytkin kun koko kesä on satanut ja harvinaiset helteet ovat edessä päin....ja ei muutaku reppu selkään, voihan juhlien päivä.
Haistakaa paskaa kaikki vitun oppilaitokset!
Viestin lähetti Sachl
VITTU!
Ei voi olla ajattelematta joka päivä sitä, että opiskelu alkaa 11 päivä tätä kuuta. Miksi Suomi on niin vitusta että koulut alkaa silloin kun kesää on vielä jäljellä, nytkin kun koko kesä on satanut ja harvinaiset helteet ovat edessä päin....ja ei muutaku reppu selkään, voihan juhlien päivä.
Haistakaa paskaa kaikki vitun oppilaitokset!
Viestin lähetti MC61
Tämä kostetaan. Mutta miten, veljet?
Viestin lähetti Olkku
Olet, niinkun mitään ei olisi tapahtunut, et noteeraa heitä, etkä heidän kupittelujaan.
Nämä tyypit, eivät ole kavereita, saati ystäviä, käsittääkseni haluavat vain aiheuttaa pahaamieltä, äläkä näytä sitä niille, ei ole sen arvoista.
Viestin lähetti Tormentori
Sellainen henkilö jota pidin ystävänä ja muutenkin hyvänä tyyppinä paljastui kusipääksi. Pitkään jatkunutta kusettamista ja seläntakana jauhamista. Parasta tässä on se että viimeksi kun häntä näin hän taputti selkään, kyseli kuulumisia ja kertoi kuinka tärkeä ihminen olen hänelle. Ihmiset ovat kuonaa ja ystävyys pelkkää valhetta.
Viestin lähetti hanu
Vittu. Tämmönen keli ja töissä ja Suurajot ja pentu kuittailee pätkän varrelta tekstiviesteillä. Ja huomennakin joutuu lähteen häihin ja vielä kuskiksi. Vittu.