Vitutusketju

  • 10 669 363
  • 56 216

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Eilen lähikaupan kassajonossa huomattavan iäkäs, mutta vielä omilla jaloillaan kulkeva eläkeläinen maksoi ostoksiaan. Alkoi kauhistumaan kun laukusta ei löytynytkään sitä 50 euron seteliä. Alkoi siinä sitten kaakattamaan että mihin se on mennyt ja kuka vienyt ja tietenkin minua katsoi syyttävästi.

Suunnilleen samaan aikaan kuuluu takaa kysäisy "hei kenen viiskymppinen tääl o?" ja hetken kuluttua kassalle helmahtaa oikein perinteinen kunnollinen pitkätukkahevari. No jannuhan sitten tarjoili tämän löytämänsä viiskymppisen vanhalle rouvalle joka oli sen siis aikaisemmin tipauttanut.

Ja mitä tää ämmä tekee? Ei jumalauta kiitoksen sanaa, ei mitään. Vaan nyrpiintynyt katse et "mikä toikin ilmestys on."

Kyl vitutti ämmän toiminta. Siinä olis pitänyt koko kansan nähdä miten hevari osoitti monien ennakkoluulot vääriksi ja vanha kääkkä osoitti osaltaan varsin ominaisen eläkeläiskusipäisyyden. Ei edes kiitos sanonut.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti .jarska
Kyl vitutti ämmän toiminta. Siinä olis pitänyt koko kansan nähdä miten hevari osoitti monien ennakkoluulot vääriksi ja vanha kääkkä osoitti osaltaan varsin ominaisen eläkeläiskusipäisyyden. Ei edes kiitos sanonut.

Muistuu mieleen parin vuoden takaa, kun menin R-kioskilla kassalle maksamaan. Heti mun perään tuli jonoon joku vanha äijä. Olin maksamassa, kun yhtäkkiä äijä alkaa riehumaan, "mitä helvettiä sä äijä kiilaat". Mä katson ihmeissäni että mikäs papalla on ongelmana. Katson myyjää ja tämäkin on aivan ihmeissään. Lähtiessäni iloinen vaari vielä huikkasi karjuen perään, "olisi pojalla syytä palata ruotuun".

Oma teoriani on se, että vanhukset ovat katkeroituneet nuoruuden mentyä ja elämän lähestyessä loppuaan.
 
Ei tätä kuumuutta jaksa. Taitavat kaikki muut maailman suomalaiset olla aivan innoissaan, kun täällä pohjoisessa on kerrankin lämmin. Ei paljon kiinnosta, kuumuus on perseestä. Saisi syksy todellakin tulla jo.

Käteinenkään ei olisi pahitteeksi. Helvetin mukavaa, että rahaa on n. 30 euroa. Sillä pitäisi sitten elää koko elokuu. Ei onnistu Suomen hinnoilla.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
"It's so hot, that the devil is thinking of moving up here."

Eli on niin vitun kuuma. Riittää jo, kiitos.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Voi ny kulli

Vituttaa kuunnella valituksia helteestä jota Suomessa joutuu kärsimään kaikki 10 päivää 365:sta. Vittu jos sen vertaa ei kestä niin vetäkää vittu päähänne ja painukaa vuorille
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Kuvernööri
Muistuu mieleen parin vuoden takaa...-clip-
Olen varmaan tämän joskus jo kertonutkin, mutta sopii teemaan.
Postiluukustani tuli pakettiosoitekortti joka ilmoitti toisella puolella tietä asuvalle rouvalle tulleen taidetta galleriasta.
Tuollaisella kortillahan sen paketin saa, vaikka henkkareita ja muita lapussa sanotaan tarvittavan. Multa ei ole koskaan kysytty mitään henkkaria, olen sitten hakenut omalla nimelläni tai vaimon tai lasten tai isän tai tai tai... nimellä tullutta pakettia.

No, otinpa numerotiedustelusta selvää että mikäs on naapurin rouvan numero ja soitin että oletkos kotona, mulla ois sun pakettikorttisi. Tämä sai jonkinasteisen paskahalvauksen ja alkoi syyttämään postivarkaaksi ja ties miksi. No vittuakos siinä kuin luuri korvaan ja kortti palasina roskikseen.
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
VITTU!

Ei voi olla ajattelematta joka päivä sitä, että opiskelu alkaa 11 päivä tätä kuuta. Miksi Suomi on niin vitusta että koulut alkaa silloin kun kesää on vielä jäljellä, nytkin kun koko kesä on satanut ja harvinaiset helteet ovat edessä päin....ja ei muutaku reppu selkään, voihan juhlien päivä.

Haistakaa paskaa kaikki vitun oppilaitokset!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Sachl
VITTU!

Ei voi olla ajattelematta joka päivä sitä, että opiskelu alkaa 11 päivä tätä kuuta. Miksi Suomi on niin vitusta että koulut alkaa silloin kun kesää on vielä jäljellä, nytkin kun koko kesä on satanut ja harvinaiset helteet ovat edessä päin....ja ei muutaku reppu selkään, voihan juhlien päivä.

Haistakaa paskaa kaikki vitun oppilaitokset!

Ota iisisti tuon asian kanssa, niin minäkin teen. Se alkaa 11. päivä ja sillä siisti. Miksi sitä pitäisi ajatella sen koommin. Ei muuten vituta tällä hetkellä tippaakaan kouluun meno, 11. päivän aamuna uskon, ettei tilanne ole muuttunut. Viimeinen vuosi lukiota lähtee käyntiin.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Sachl
VITTU!

Ei voi olla ajattelematta joka päivä sitä, että opiskelu alkaa 11 päivä tätä kuuta. Miksi Suomi on niin vitusta että koulut alkaa silloin kun kesää on vielä jäljellä, nytkin kun koko kesä on satanut ja harvinaiset helteet ovat edessä päin....ja ei muutaku reppu selkään, voihan juhlien päivä.

Haistakaa paskaa kaikki vitun oppilaitokset!

Nyt on pakko vähän leveillä sillä, että itselläni opiskelut alkavat vasta 6.9.

Minuakin vituttavat suunnattomasti nämä helteestä marisijat. Juuri, kun on päästy niistä perkeleen sateista ja saatu maistaa vähän lämpöä, niin taas pitäisi olla auringon pilvessä. Ei ei ei pojat! Pakastakaa itsenne tai sulakaa pois!
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Tuossa puoli tuntia sitten soittivat pari duunikaveria. On ollut pidemmän aikaa tarkoitus mennä veijareiden kanssa kupittelemaan, mutta yhteistä aikaa ei ole löytynyt.

Olivat sitten baarissa. Soittivat vittuillakseen.

Olivat ryypänneet klo 14:sta saakka, työkeikan jälkeen. Minun piti olla tuolloin mukana, mutta jäin työpaikalle, koska käsitin minulla duunia olevan. No eipä ollut töitä, mutta tuhlasin aikaani silti, koska en tiennyt näiden kahden veijarin menevän ryyppäämään. Olisinhan toki tehnyt seuraa, jos olisin tiennyt.

Nyt vituttaa. Olin juuri tiskien ääressä, kun puhelu tuli. Lisäksi asuinpaikkani on tällä hetkellä sellainen, josta ei ole helppo lähteä keskustaan - puhumattakaan siitä, että asuinympäristössä ei viihdy. Pitikö siitäkin nyt mennä vittuilemaan.

Tämä kostetaan. Mutta miten, veljet?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti MC61
Tämä kostetaan. Mutta miten, veljet?

Olet, niinkun mitään ei olisi tapahtunut, et noteeraa heitä, etkä heidän kupittelujaan.

Nämä tyypit, eivät ole kavereita, saati ystäviä, käsittääkseni haluavat vain aiheuttaa pahaamieltä, äläkä näytä sitä niille, ei ole sen arvoista.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Voitettiin futis peli 4-2 tänään. No, kuis mua voi ketuttaa? 4-1 tilanteessa kattelin maalinsuultani että kylläpä meidän jätkät pelaa hyvin, pitää muistaa mainita pelin jälkeen.. mutta sitten paikallinen puusilmä, viheltäjien kuningas pilaa mun ilon loppuhetkillä:

vastustajan pelaaja rynnii meidän pakin kanssa kohti maalia, se tönää pakin nurin ekaksi ja ottaa mua paidasta kiinni, kaatuu maahan pitäen musta paidasta joten mäkin kaadun perässä, pallo oli sen tyypin toisella puolella ja mä toiselle ennen kaatumista, joten luonnollisesti mun kädet on osoitettu kohti sitä jätkää. No, tuomarin silmin tilanne näytti siltä että mä työnnän kaksin käsin sen kumoon. Kyllä ketutti sen jälkeen.

Että haista sinä tuomari piitkä *****
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Olkku
Olet, niinkun mitään ei olisi tapahtunut, et noteeraa heitä, etkä heidän kupittelujaan.

Nämä tyypit, eivät ole kavereita, saati ystäviä, käsittääkseni haluavat vain aiheuttaa pahaamieltä, äläkä näytä sitä niille, ei ole sen arvoista.

Siis vittuilu oli oikein hyvässä hengessä suoritettua, mutta silti asia korpesi koko illan. Nyt aamulla on oikein hyvä ja vittumainen olo - siis positiivisessa mielessä. Että kyllä täältä pesee ja linkoaa, mutta tosiaan, vain vittumaista hiljaisuutta.

edit: typo
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Pikkuisen vituttaa tuo pilvilautta joka keskeytti meikäläisen ihosyövän hankintatuokion.

Toisaalta nyt ehtii tehdä jotain muuta yhtä kehittävää, kuten lukemaan päivän lehdet ja samalla silmäilemään Jatkoaikaa.

Eli kun oikein tarkkaan ajatellaan, niin eihän minua oikeastaan vituta ollenkaan. Väärä ketju, pahoittelen ilmaantumistani kaiken tämän vitutuksen keskelle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vuokralaisen ihanuutta..

vittu..
 
Viimeksi muokattu:

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hämeenlinnassa Idänpään kohdalta alkavat tietyöt! Vittu joutuu istuskeleen autossa paikallaan vartin aina töihin mennessä ja tullessa.

Jos ei autossa olisi ilmastointia niin kilahtaisin ihan varmasti ja teippaisin asfalttimiesten selkiin lappuja joissa lukisi " Kaikki ry-muotoiset kiekkoseurat pitäisi sulkea liigasta" ja luonto varmasti hoitaisi loput!
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen henkilö jota pidin ystävänä ja muutenkin hyvänä tyyppinä paljastui kusipääksi. Pitkään jatkunutta kusettamista ja seläntakana jauhamista. Parasta tässä on se että viimeksi kun häntä näin hän taputti selkään, kyseli kuulumisia ja kertoi kuinka tärkeä ihminen olen hänelle. Ihmiset ovat kuonaa ja ystävyys pelkkää valhetta.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti Tormentori
Sellainen henkilö jota pidin ystävänä ja muutenkin hyvänä tyyppinä paljastui kusipääksi. Pitkään jatkunutta kusettamista ja seläntakana jauhamista. Parasta tässä on se että viimeksi kun häntä näin hän taputti selkään, kyseli kuulumisia ja kertoi kuinka tärkeä ihminen olen hänelle. Ihmiset ovat kuonaa ja ystävyys pelkkää valhetta.

Mulle tapahtu täsmälleen samalla tavalla tossa vähän aikaa sitten. Sen takia meni yks parisuhdekin puihin. Ei paljoo kiinnosta enää avautua kellekään.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Seinänaapurit päättivät ruveta puoli kuuden aikaan aamulla juttelemaan suht kovaäänisesti ja kolistelemaan jotain kattiloita. Pitänee viedä kello lahjaksi, että sen voi opetella ulkoa ja miettiä, mihin aikaan voi ottaa huomioon myös muut talon asukkaat, ei pelkästään itseään. Eli asunto 107, kiitokset muutenkin vähäisten yöunien keskeytyksestä. Ja juuri kun sain uudestaan nukahdettua, ajoi ikkunan alle joku julmetun suuri rekka pörräämään. Siitä sitten pirteänä töihin.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Vittu. Tämmönen keli ja töissä ja Suurajot ja pentu kuittailee pätkän varrelta tekstiviesteillä. Ja huomennakin joutuu lähteen häihin ja vielä kuskiksi. Vittu.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti hanu
Vittu. Tämmönen keli ja töissä ja Suurajot ja pentu kuittailee pätkän varrelta tekstiviesteillä. Ja huomennakin joutuu lähteen häihin ja vielä kuskiksi. Vittu.

Tuosta ei voi enää vitutus paljon lisääntyä. Toivottavasti autossasi on edes ilmastointilaite.

;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös