Vitutusketju

  • 10 669 363
  • 56 216

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Viestin lähetti TM
Tuosta ei voi enää vitutus paljon lisääntyä. Toivottavasti autossasi on edes ilmastointilaite.

;)

No ei o, eikä ole edes autoa, mullon Vectra. Ja emännälläkin on ne. Äläkä saatana vittuile enempää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Allways Red!
Miks pitää olla näin vitun KUUMA! Ei pysty nukkumaan eikä tehdä mitään muutakaan. Ja onneksi on koko viikonloppu töitä. Vittu.

Kuuma? Tämä sää ei ole vielä kuumaa nähnytkään, nyt on sopivan kesäinen ilma. Lisää tällaisia ilmoja!

toivoo,

vlad.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatana nyt ei haittaa, vaikka varjo ja kumppanit kuinka haukkuisi tyrkyksi ja epäilyttäväksi naisihmiseksi tämän takia. Vatsaan sattuu! Olisi edes saanut nukuttua. Tai olisi edes viileämpää. Tai särkylääkettä. Selkää, vatsaa, jalkoja, rintoja ja päätä särkee. Oksettaa. Kramppaa. Ihan vitun hauskaa.
 

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että kun vituttaa olla duunissa, kun ulkona on tuollainen ilma! Virvoitusjuomiakaan ei pääse illalla nauttimaan, kun tilin saldo näyttää nollaa! Eikä siinäkään mitään, mutta kaiken lisäks eilen hajosi polvi matsissa! PERSE!!!!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
Selkää, vatsaa, jalkoja, rintoja ja päätä särkee. Oksettaa. Kramppaa. Ihan vitun hauskaa.

Jaa-a. Joku kaipaa ilmiselvästi alaselän hierontaa? Ja kun taloyhtiön huorittelevasta 18v. kollista ei siihen(kään) varmaan ole, voin tulla auttamaan. OK?


Itseä nyppii tällä hetkellä ADSL-liittymien toimitusajat, voisivat antaa tälläisille TSI-miehille, jotka eivät sähkömiestä kaipaa, jonkin oppaan jonka avulla osaat itse käydä kytkemässä kuparit oikein jakamosta.

Ei tarvitsisi odottaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Kuuma? Tämä sää ei ole vielä kuumaa nähnytkään, nyt on sopivan kesäinen ilma. Lisää tällaisia ilmoja!

toivoo,

vlad.

Kerrankin täysin samaa mieltä vladin kanssa. Lisää helteitä! Niin joo, tämähän on vitutusketju. No minua vituttaa tällä hetkellä se että kämppäni niin saakelin sotkuinen, ja minä olen niin laiska etten jaksa siivota.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Gellner
No minua vituttaa tällä hetkellä se että kämppäni niin saakelin sotkuinen, ja minä olen niin laiska etten jaksa siivota.

Sitten kun jaksat, niin tervetuloa minunkin luokse siivoamaan.

Pudotin kesälomalla paremman tekemisen puutteessa olohuoneen ja keittiön välisen betoniseinän alas. Betonikasasta jäi sitten hieman kämppään muuallekin pölyä.. Perkele, varmaan 100 kiloa..

Seinän pudottamisesta sai muuten paljon uusia ystäviä 9 kerroksisesta kerrostalosta, jossa asuu 90%:sesti yli 70 v henkilöitä.
Paras valitus lienee tämä: "Ei pitäisi ostaa sellaista asuntoa, joka täytyy remontoida."

Jos joku alkaa tekemään samaa hommaa, kannattaa hakea konevuokraamosta 15 kiloa painava hitachin iskuporakone. Se takaa ikuisen ystävyyden muun talon väen kanssa..

K
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bool
Vähintääkin mielenkiintoinen yhdistelmä. :O
Vaikka sitten niin... Hupaisaa. Mainitsee tissit ja reaktiot on vink vink ja drool -osastoa:) Ai lav juu gais.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ostin tänään Alkosta vahvempaa lonkeroa 6-packin ja kysyttiin paperit.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vituttaa kun kesä on ollut niin kylmä.
LISÄÄ LÄMPÖÄ!!
Nytkin on kämpässä vain 20 astetta, saatana.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Ostin tänään Alkosta vahvempaa lonkeroa 6-packin ja kysyttiin paperit.

Jumalauta, mä pomppisin onnesta ja hymyilisin viikon peilikuvalleni.

Vituttaa, kun multa ei kysytä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Olkku
Jumalauta, mä pomppisin onnesta ja hymyilisin viikon peilikuvalleni.


No, senpä takia kirjoitin aivan tismalleen samaisen viestin sekä tähän Vitutus- että Onnellisuusketjuun, heh..
 

timosusi

Jäsen
Jeesus tulee, oletko valmis?

No voi helvetin tulet. Olin mukavasti juuri asettunut Espan puistoon ja valmiina nauttimaan virvokkeista, vähäpukeisista naisista, ja rennosta paskan puhumisesta tuttavani kanssa, kun kolme puoli-inkarnaatiota pölähti tähän paratiisiin kuin tyhjästä. Kajarit vaan kiinni, nupit kaakkoon, ja sitten vaan ilosanomaa ilmoille. Jeesus-laulujen mölysaaste täytti puiston, ja pilasi tunnelman varmasti monilta kymmeniltä muiltakin kuin minulta ja tuttavaltani. Vituttaa - ja ihmetyttää - kuinka JeeJee-hemmot saavat häiriköidä julkisesti, mutta annas olla kun siellä olisi eetteriin möykännyt ihan minkä tahansa muun aate- tai uskontokunnan edustajat, niin eiköhän olisi parissa minuutissa useampikin maija pölähtänyt paikalle ja äänet vaimennettu pikana.
Voi vitun vittu.
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Haistakaa paska kaikki kohutoimittajat ja tekopyhät epäurheilufanit!

Sinäkin maikkarin haastattelema amatöörikuvaaja joka rupeat jeesustelemaan että hän ei olisi katsojia varmaan päästänyt tuollaiseen paikkaan. (miksi SINÄ et sitten tehnyt mitään asialle?) Juuri sinunlaistesi paskojen takia saa media taas syyn ruveta jeesustelemaan rallien vaarallisuudesta.

Hieman vittuuntunut järkkäri
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nainen seurustelee omien puheidensa mukaan vakavasti, mutta silti pyytää muiden miesten puhelinnumeroita, eikä edes kerro olevansa varattu. Odottaako nainen, että mies pyytää treffeille ja voi sitten sanoa, että: "Joo muuten, mutta olen varattu." Saako nainen jonkinlaista mielihyvää siitä vai mitä? Kun mainitsen naiselle, että kannattaa kertoa heti olevansa varattu, niin nainen sanoo, että eihän poikaystävän tarvitse tietää. Miten tuollainen suhde voi olla vakava? Kirjoitan tämän siis, koska itse olen kiinnostunut naisesta ja olen turhautunut Hänen käytökseensä, mutta tuskinpa pystyisin seurustelemaan tämän naishenkilön kanssa, jos en tiedä, mitä selkäni takana tapahtuu. Tai sitten pitäisi "vain" onnistua kesyttämään tämä "villikissa".
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Re: Jeesus tulee, oletko valmis?

Viestin lähetti timosusi
No voi helvetin tulet. Olin mukavasti juuri asettunut Espan puistoon ja valmiina nauttimaan virvokkeista, vähäpukeisista naisista, ja rennosta paskan puhumisesta tuttavani kanssa, kun kolme puoli-inkarnaatiota pölähti tähän paratiisiin kuin tyhjästä. Kajarit vaan kiinni, nupit kaakkoon, ja sitten vaan ilosanomaa ilmoille. Jeesus-laulujen mölysaaste täytti puiston, ja pilasi tunnelman varmasti monilta kymmeniltä muiltakin kuin minulta ja tuttavaltani. Vituttaa - ja ihmetyttää - kuinka JeeJee-hemmot saavat häiriköidä julkisesti, mutta annas olla kun siellä olisi eetteriin möykännyt ihan minkä tahansa muun aate- tai uskontokunnan edustajat, niin eiköhän olisi parissa minuutissa useampikin maija pölähtänyt paikalle ja äänet vaimennettu pikana.
Voi vitun vittu.

Minuakin suututti suunnattamasti, kun muutama viikko sitten pyöräilin Oulun pesäpallostadionin ohi ja jouduin kuulemaan Eppu Normaalin laulavan. Minusta kenenkään ei pitäisi joutua kuuntelemaan Eppu Normaalia vastoin omaa tahtoaan, kuten minulle kävi. Uskon, että ilta oli pilalla kymmeniltä muilta minun tavoin stadionin läheisyydessä liikkuneilta, jotka joutuivat kuulemaan Eppu Normaalin laulavan.

Jos kyseessä olisi ollut kuka muu tahansa kuin Eppu Normaali, niin uskon että useampikin maija olisi pölähtänyt paikalle ja melusaasta vaiennettu.
 
Viimeksi muokattu:

timosusi

Jäsen
Re: Re: Jeesus tulee, oletko valmis?

Viestin lähetti The Original Jags
Minuakin suututti suunnattamasti, kun muutama viikko sitten pyöräilin Oulun pesäpallostadionin ohi ja jouduin kuulemaan Eppu Normaalin laulavan. Minusta kenenkään ei pitäisi joutua kuuntelemaan Eppu Normaalia vastoin omaa tahtoaan, kuten minulle kävi. Uskon, että ilta oli pilalla kymmeniltä muilta minun tavoin stadionin läheisyydessä liikkuneilta, jotka joutuivat kuulemaan Eppu Normaalin laulavan.

Jos kyseessä olisi ollut kuka muu tahansa kuin Eppu Normaali, niin uskon että useampikin maija olisi pölähtänyt paikalle ja melusaasta vaiennettu.

Vituttaa kun en ennen tiennyt suljetun yleisötilaisuuden ja julkisten virkistysalueiden olevan täysin sama asia.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Re: Re: Re: Jeesus tulee, oletko valmis?

Viestin lähetti timosusi
Vituttaa kun en ennen tiennyt suljetun yleisötilaisuuden ja julkisten virkistysalueiden olevan täysin sama asia.

Minä en ollut konserttialueella. Olisi ollut järjestäjien velvollisuus huolehtia, että ihmiset, jotka eivät liiku konsertin pitoon tarkoitetulla alueella, eivät joudu kuuntelemaan siellä esiintyviä artisteja vastoin tahtoaan.

Koska näin ei tehty, katson oikeuksiani loukatun mitä törkeimmällä tavalla.
 

Miguel

Jäsen
Voi vittu mikä ilta. Kun kerrankin lähtee liikenteeseen hyvin vähin pohjin ja rauhallisin mielin, niin eiköhän ensimmäinen baari ole yhtäkkiä kaupungin pahin (paras?) lihatiski. Ilmeen muutos ja lämpimät ilmat olivatkin vetäneet kuppilan täyteen väkeä. Jonain muuna iltana moinen meno olisi saattanut kiinnostaa, mutta ei tänään. Sitten vielä henkilökuntaa on aivan liian vähän ja palvelu helvetin huonoa ja.... plääh, turha tässä enempiä selittää. Täydellisen paska ilta. Normaalin mukavan baari-illan jälkeen kohtalainen rahanmenokaan ei jaksa hirveästi vituttaa, mutta tällaisen jälkeen kyrsii niin pirusti. Saatana.

Älköökö turhaan tulko selittämään, "mikset vaihtanut paikkaa" etc. Kyllähän kuppilaakin vaihdettiin, mutta ei paljon parantunut. Tänään oli vain ilmeisesti määrätty mulle olevan paska ilta.
 

timosusi

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Jeesus tulee, oletko valmis?

Viestin lähetti The Original Jags
Minä en ollut konserttialueella. Olisi ollut järjestäjien velvollisuus huolehtia, että ihmiset, jotka eivät liiku konsertin pitoon tarkoitetulla alueella, eivät joudu kuuntelemaan siellä esiintyviä artisteja vastoin tahtoaan.

Koska näin ei tehty, katson oikeuksiani loukatun mitä törkeimmällä tavalla.

Mikäli jaetaan ihmiset kolmeen kategoriaan:
1)Haluaa tulla esityksestä osalliseksi ja siten varta vasten paikalla.
2)Joutuu vahingossa esityksen kanssa tekemisiin mutta ei koe sitä häiritsevänä.
3)Joutuu vahingossa osalliseksi ja kokee tilanteen häiritseväksi.

niin voimme todeta kategorioiden jakauman olevan yhteneviä ko. tilanteissa?

Mikäli hihhulit vuokrais vaikka Hjallis-hallin ja jakaisi siellä ilosanomaa sydämensä kyllyydestä ja ämyreiden täydeltä, ei se mua mitenkään vituttais. Tällöin ilosanomasta pääsisivät/joutuisivat osallisiksi likimain ainoastaan ne jotka sitä haluaisivatkin.
 

M77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koskenkorvan Urheilijat ,
Porin Ässät
Tänään Ilta-sanomissa :

Vanhemmat hiljentävät lapsiaan huumeilla

Huumeita käyttävät vanhemmat saattavat ottaa käyttöönsä rajuja keinoja rauhoittaakseen meluavia lapsiaan.

Pelkästään Helsingissä on poliisiin tietoon tullut alkuvuoden aikana puolenkymmentä tapausta, joissa alle esikouluikäisten lapsien elimistöstä on löydetty lääke- ja huumausaineita. Vahvimmillaan lapsille on annettu amfetamiinia.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id826065
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Re: Re: Re: Re: Jeesus tulee, oletko valmis?

Viestin lähetti The Original Jags
Minä en ollut konserttialueella. Olisi ollut järjestäjien velvollisuus huolehtia, että ihmiset, jotka eivät liiku konsertin pitoon tarkoitetulla alueella, eivät joudu kuuntelemaan siellä esiintyviä artisteja vastoin tahtoaan.

Koska näin ei tehty, katson oikeuksiani loukatun mitä törkeimmällä tavalla.

Uskoakseni Eppu Normaalin järjestämä melusaaste oli sinulle etukäteen tiedossa oleva asia. Reitinvalinnallasi olisit pystynyt välttymään kokemasta sitä hirvittävää vääryyttä, josta nyt jouduit osalliseksi.

Timosudella ei ollut mahdollisuutta ennakoida tilannetta etukäteen, koska hihhulit saapuivat paikalle täysin yllättäen ja todennäköisesti ilman minkäänlaista lupaa julkiselle esiintymiselle. Totuuden nimessä timosudella kävi todella hyvä tuuri, koska kaverin paskanjauhamisen sijaan hän pääsi osalliseksi siitä armosta ja pelastuksesta, jota nämä ilosanoman lähettiläät koko Espan puistolle tarjosivat. Timosusi tajuaa sen kyllä aikanaan ja osaa varmasti olla kiitollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös