Viestin lähetti TM
Tuosta ei voi enää vitutus paljon lisääntyä. Toivottavasti autossasi on edes ilmastointilaite.
;)
No ei o, eikä ole edes autoa, mullon Vectra. Ja emännälläkin on ne. Äläkä saatana vittuile enempää.
Viestin lähetti TM
Tuosta ei voi enää vitutus paljon lisääntyä. Toivottavasti autossasi on edes ilmastointilaite.
;)
Viestin lähetti Allways Red!
Miks pitää olla näin vitun KUUMA! Ei pysty nukkumaan eikä tehdä mitään muutakaan. Ja onneksi on koko viikonloppu töitä. Vittu.
Viestin lähetti Pikku Myy
Selkää, vatsaa, jalkoja, rintoja ja päätä särkee. Oksettaa. Kramppaa. Ihan vitun hauskaa.
Viestin lähetti vlad
Kuuma? Tämä sää ei ole vielä kuumaa nähnytkään, nyt on sopivan kesäinen ilma. Lisää tällaisia ilmoja!
toivoo,
vlad.
Viestin lähetti Gellner
No minua vituttaa tällä hetkellä se että kämppäni niin saakelin sotkuinen, ja minä olen niin laiska etten jaksa siivota.
Vaikka sitten niin... Hupaisaa. Mainitsee tissit ja reaktiot on vink vink ja drool -osastoa:) Ai lav juu gais.Viestin lähetti bool
Vähintääkin mielenkiintoinen yhdistelmä. :O
Viestin lähetti Arnold
Ostin tänään Alkosta vahvempaa lonkeroa 6-packin ja kysyttiin paperit.
Viestin lähetti Pikku Myy
tissit
Viestin lähetti Olkku
Jumalauta, mä pomppisin onnesta ja hymyilisin viikon peilikuvalleni.
Viestin lähetti timosusi
No voi helvetin tulet. Olin mukavasti juuri asettunut Espan puistoon ja valmiina nauttimaan virvokkeista, vähäpukeisista naisista, ja rennosta paskan puhumisesta tuttavani kanssa, kun kolme puoli-inkarnaatiota pölähti tähän paratiisiin kuin tyhjästä. Kajarit vaan kiinni, nupit kaakkoon, ja sitten vaan ilosanomaa ilmoille. Jeesus-laulujen mölysaaste täytti puiston, ja pilasi tunnelman varmasti monilta kymmeniltä muiltakin kuin minulta ja tuttavaltani. Vituttaa - ja ihmetyttää - kuinka JeeJee-hemmot saavat häiriköidä julkisesti, mutta annas olla kun siellä olisi eetteriin möykännyt ihan minkä tahansa muun aate- tai uskontokunnan edustajat, niin eiköhän olisi parissa minuutissa useampikin maija pölähtänyt paikalle ja äänet vaimennettu pikana.
Voi vitun vittu.
Viestin lähetti The Original Jags
Minuakin suututti suunnattamasti, kun muutama viikko sitten pyöräilin Oulun pesäpallostadionin ohi ja jouduin kuulemaan Eppu Normaalin laulavan. Minusta kenenkään ei pitäisi joutua kuuntelemaan Eppu Normaalia vastoin omaa tahtoaan, kuten minulle kävi. Uskon, että ilta oli pilalla kymmeniltä muilta minun tavoin stadionin läheisyydessä liikkuneilta, jotka joutuivat kuulemaan Eppu Normaalin laulavan.
Jos kyseessä olisi ollut kuka muu tahansa kuin Eppu Normaali, niin uskon että useampikin maija olisi pölähtänyt paikalle ja melusaasta vaiennettu.
Viestin lähetti timosusi
Vituttaa kun en ennen tiennyt suljetun yleisötilaisuuden ja julkisten virkistysalueiden olevan täysin sama asia.
Minä en ollut konserttialueella. Olisi ollut järjestäjien velvollisuus huolehtia, että ihmiset, jotka eivät liiku konsertin pitoon tarkoitetulla alueella, eivät joudu kuuntelemaan siellä esiintyviä artisteja vastoin tahtoaan.
Koska näin ei tehty, katson oikeuksiani loukatun mitä törkeimmällä tavalla.
Minä en ollut konserttialueella. Olisi ollut järjestäjien velvollisuus huolehtia, että ihmiset, jotka eivät liiku konsertin pitoon tarkoitetulla alueella, eivät joudu kuuntelemaan siellä esiintyviä artisteja vastoin tahtoaan.
Koska näin ei tehty, katson oikeuksiani loukatun mitä törkeimmällä tavalla.