Vitutusketju

  • 10 528 906
  • 56 126

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miks ei rahat vois vaan loppua. Eilenkin kaksin käsin vetelin 8.90 tuoppeja, mutta ei millään. Moni varmaan toivoo samaa.

Ei sitä lasketa jos joutuu kahdella kädellä pitelemään tuopista kiinni, muistathan ettei sitä ainetta sovi läikytellä.

Kannattaa korjailla pillillä niin ei läiky.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei sitä lasketa jos joutuu kahdella kädellä pitelemään tuopista kiinni, muistathan ettei sitä ainetta sovi läikytellä.
Joo krapulassa ne ekat tuopit, heh. Kerran pyysin että voiko se kantaa sen tuopin pöytään. Ja onhan sitä pitänyt lähteä jonostakin kun jalat meinaa mennä alta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vituttaa oikein isolla kädellä tää niin sanottu "takatalvi" joka alkaa jo huomenna. Ehin jo tottua kevätkeleihin :(
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa oikein isolla kädellä tää niin sanottu "takatalvi" joka alkaa jo huomenna. Ehin jo tottua kevätkeleihin :(

Sama homma. Kevätkelit vaikutti kuitenkin mielialaankin selkeästi plus-merkkisesti. Ja ongelmat sekä vastoinkäymisetkään ei tuntunut niin pahoilta kuin loskakeleillä. Kun vituttaa jo pelkästään se lumi ja loska. Sitten kun tapahtuu vielä jotain epätoivottavaa on vitutus lähes maksimaalinen. Kevätkeleillä kaikki tuntui helpommalta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kotiruokakeskustelu. Tykkään itsekin kokkailla aina jotain, mutta oikeastihan sitä ei sokkotestissä huomaa onko tämä isoäidin tehtaalta vai sieltä naapurifirmasta.

Se on vain pelkkää psykologiaa ja harrastuneisuutta. Tien toisella puolella olevasta Lidlista saa kaikkia jännittäviä keittoja, mutta ei minun makkarakeittoa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotiruokakeskustelu. Tykkään itsekin kokkailla aina jotain, mutta oikeastihan sitä ei sokkotestissä huomaa onko tämä isoäidin tehtaalta vai sieltä naapurifirmasta.

Se on vain pelkkää psykologiaa ja harrastuneisuutta. Tien toisella puolella olevasta Lidlista saa kaikkia jännittäviä keittoja, mutta ei minun makkarakeittoa.
Varmasti on aina ihmisiä jotka eivät kykene erottamaan einestä oikeasta ruuasta, mutta sitä en ymmärrä miksi joku aina kuvittelee muiden olevan samanlaisia kuin itse on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varmasti on aina ihmisiä jotka eivät kykene erottamaan einestä oikeasta ruuasta, mutta sitä en ymmärrä miksi joku aina kuvittelee muiden olevan samanlaisia kuin itse on.

Sen sokkotestin takia. Ihminen voi polttaa tiettyä savukemerkkiä vuosikymmeniä eikä silti osaa tunnistaa sitä omaansa niiden muiden joukosta, kun ruvetaan kysellä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Parhaita on ne tyypit, jotka toteavat aina eineksistä, että parempaa ja terveellisempää tulisi itse tehtynä (varmasti useimmiten totta), ja helppo tehdä eikä mene kuin alle tunti.

No ostin sen eineksen juuri sen takia, että ei tarvi muuta kuin paiskata mikroon ja minuutin päästä valmis.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Parhaita on ne tyypit, jotka toteavat aina eineksistä, että parempaa ja terveellisempää tulisi itse tehtynä (varmasti useimmiten totta), ja helppo tehdä eikä mene kuin alle tunti.

No ostin sen eineksen juuri sen takia, että ei tarvi muuta kuin paiskata mikroon ja minuutin päästä valmis.

Tunti peliin. Siinä menisi juurikin tunti, jos alkaisi keittoa keittämään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eineksissäkin on eroja todella paljon. Kun oppii poimimaan sieltä ne omaan makuun sopivat ja hieman tuunailee niin saa ihan hyvää arkiruokaa. Aikaakaan ei kulu niin paljon jos alkaisi tekemään koko setin alusta alkaen eri raaka-aineista.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kunnon vatsarutto ehti sitten kuitenkin iskemään, vaikka koitin huolehtia käsienpesusta jne.. mutta kun koko Suomi tuntuu olevan yhtä pärskivää laumaa, tai muuten pöpöjen valtaama, niin tässä sitä ollaan. Mikään ei pysy sisällä, molemmista päistä ja sitä rataa. Sairastin tämän saman pari vuotta sitten ja silloin ainakin alkukevään flunssakierre tuntui päättyvän sen myötä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parhaita on ne tyypit, jotka toteavat aina eineksistä, että parempaa ja terveellisempää tulisi itse tehtynä (varmasti useimmiten totta), ja helppo tehdä eikä mene kuin alle tunti.

No ostin sen eineksen juuri sen takia, että ei tarvi muuta kuin paiskata mikroon ja minuutin päästä valmis.
Tämä ei ole suora vastaus sinulle, vaan jatkoa keskusteluun. Välillä kun katsoo millaista kotiruokaa jotkut tekevät, niin ei se kovin terveellistä ole. Rasvaa, suolaa ja sokeria laitetaan kovia määriä. Siihen lisäksi sitten leivotaan muutama pellillinen pullaa tai muita herkkuja. Vaikea kuvitella, että tällainen ruokavalio on yhtään sen terveellisempi kuin eineksistä ja karkeista koostuva ruokavalio. Molemmat tekevät läskiksi jos ja kun määrät ovat väärät.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Välillä kun katsoo millaista kotiruokaa jotkut tekevät, niin ei se kovin terveellistä ole. Rasvaa, suolaa ja sokeria laitetaan kovia määriä.

Tämähän se on. Sitä vain heittelee sekaan kaikkea mitä kaapista löytyy. Lopulta se ruoka maistuu vain mausteille.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Viimeaikainen vedonlyöntihistoriani alkaa muistuttamaan Valavuoren recordia.
Pitänee pitää pientä breikkiä.

Tosin Toronton kolmosen kerroin kiinnostaisi Bostonia vastaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Viimeaikainen vedonlyöntihistoriani alkaa muistuttamaan Valavuoren recordia.
Pitänee pitää pientä breikkiä.

Tosin Toronton kolmosen kerroin kiinnostaisi Bostonia vastaan.
Toisistamme tietämättä hakattu samoja kohteita, montussa ollaan. Hyvä me ja Valavuori!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Turun kaupungin päätökset

- Sdp:n raitsikkakiskot solmussa - vanhan kaartin päättäjät hylkäsivät Arven esityksen
- Turun toriparkin kaivaminen keskeytetty liiallisen painumisen vuoksi - savimaa on antanut periksi pahimmillaan 10 senttiä

Miksi elän täällä?
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelleen vituttaa tuo pojan kohtelu. Poliisi siis vei kortin, ihan ok, jos olet ajanut ylinopeutta. Mutta poliisi sanoi itse, ettei ollut tutkaa. Poliisin sivuilla sanotaan, että joku näyttö pitää olla, ja sakko annetaan välittömästi. Vaan eipä pojalle, kortti pois ja kattellaan. Ei ole ehditty haastatella partiota näin kuukauden jälkeenkään, vittu. Taidan ottaa yhteyttä oikeuskansleriin poliisin mielivallasta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen vituttaa tuo pojan kohtelu. Poliisi siis vei kortin, ihan ok, jos olet ajanut ylinopeutta. Mutta poliisi sanoi itse, ettei ollut tutkaa. Poliisin sivuilla sanotaan, että joku näyttö pitää olla, ja sakko annetaan välittömästi. Vaan eipä pojalle, kortti pois ja kattellaan. Ei ole ehditty haastatella partiota näin kuukauden jälkeenkään, vittu. Taidan ottaa yhteyttä oikeuskansleriin poliisin mielivallasta.
Itse sain joskus sakot poliisiauton videokuvan perusteella. Videon perusteella laskivat nopeuteni. Tämmöinen oli selitys, vaikka itse en koskaan videota nähnyt.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse sain joskus sakot poliisiauton videokuvan perusteella. Videon perusteella laskivat nopeuteni. Tämmöinen oli selitys, vaikka itse en koskaan videota nähnyt.
Juu, pojalle perustelu oli virkavalta? Ei vittu voi mennä noin, läksytin kyllä poikaa, mutta joku roti pitäisi olla. Viimeksi tosiaan sanoivat pojalle, että pari kuukautta menee tässä, joku viesti kännyyn tai sähköpostiin yritetään laittaa tässä joskus? Saatana.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Just nyt vituttaa että olen kylpylän hotellissa jossa on muksun oksennus sängyllä. En jaksa hirveen paljon valittaa kun on iteaiheutettu ongelma mutta puoltoista tuntia sitten soitin respaan ja pyysin siivoojaa. Saatana. Ihan muutamia satoja hotelliöitä takana ja yleensä hommat toimii. Nyt sanosin että ei.
Inhoan kylpylöitä muutenkin ja ainoa syy olla täällä on tuo lasten riemu.
Vituttaa niin että ihan oikein vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös